Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rowlingová opět radí, co s českými dětmi

Česko má ze všech zemí Unie nejvíce dětí v ústavech, píše autorka potterovských bestsellerů J. K. Rowlingová. Oficiální statistiky říkají, že se svými nebo adoptivními rodiči v Česku nežije přes 20 tisíc dětí. Čeští odborníci však zdůrazňují, že pod touto cifrou se automaticky neskrývá dvacet tisíc opuštěných dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LimonadovyJoe

To je fakt síla. To je ČR až takový bananistán

aby se braly vážně kydy nějaké trubky, která v ČR možná ani nikdy nebyla a nemá s ní nic společného ?

0/0
21.6.2007 9:15

Pan Navratil

Re: To je fakt síla. To je ČR až takový bananistán

Jo, je to banánistán, lidé odtud nesnášejí kritiku zvenku a navíc mají špatné informace.:-)

0/0
21.6.2007 9:18

Polární Zajíc

ZASTAVME TÝRÁNÍ A SEXUÁLNÍ PŘEPROGRAMOVÁVÁNÍ DĚTÍ FEMINISTICKÝMI MATKAMI A JEJICH LEVIČÁCKÝMI IDEOVÝMI VŮDCI - A TO JAK DOMA, TAK I V "DĚTSKÝCH DOMOVECH" - A VŠECHNY DALŠÍ PODOBNÉ NELIDSKÉ EXPERIMENTY!!!

ZASTAVME TÝRÁNÍ A SEXUÁLNÍ PŘEPROGRAMOVÁVÁNÍ DĚTÍ FEMINISTICKÝMI MATKAMI A JEJICH LEVIČÁCKÝMI IDEOVÝMI VŮDCI - A TO JAK DOMA, TAK I V "DĚTSKÝCH DOMOVECH" - A VŠECHNY DALŠÍ PODOBNÉ NELIDSKÉ EXPERIMENTY!!!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006012101

Mladá fronta dnes: Tajemná skupina kolem Josefa Škrly měla a stále má velice blízko ke světu tajných služeb!!! http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13

Stačí si přečíst Putinovo UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ

http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

0/0
21.6.2007 0:21

Polární Zajíc

Zajímejme se o důležitější věci: TOTALITNÍ CELOSVĚTOVÁ GENOCIDA TADY A TEĎ: PSYCHOTRONICKÁ VYHLAZOVACÍ OBČANSKÁ VÁLKA MEZI ÚTOČÍCÍMI ARMÁDAMI ZLA A BRÁNÍCÍMI SE LIDMI DOBRA, JAKÝMI PROSTŘEDKY A METODAMI DNES PŘEDSTAVITELÉ SIL ZLA LIKVIDUJÍ POLITICKOU

Zajímejme se o důležitější věci: TOTALITNÍ CELOSVĚTOVÁ GENOCIDA TADY A TEĎ: PSYCHOTRONICKÁ VYHLAZOVACÍ OBČANSKÁ VÁLKA MEZI ÚTOČÍCÍMI ARMÁDAMI ZLA A BRÁNÍCÍMI SE LIDMI DOBRA, JAKÝMI PROSTŘEDKY A METODAMI DNES PŘEDSTAVITELÉ SIL ZLA LIKVIDUJÍ POLITICKOU, DUCHOVNÍ A MRAVNÍ OPOSICI A JAK SE NOSITELÉ A REPREZENTANTI POSITIVNÍCH DUCHOVNÍCH A MRAVNÍCH HODNOT MOHOU PROTI TOMU ÚČINNĚ BRÁNIT!!! http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13

Stačí si přečíst Putinovo UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ

http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

0/0
20.6.2007 23:57

J.D.I.Sevycpat

zbytečnost

To je ale hromada zbytečné diskuze, kvůli jedné nevzdělané psychopatické skorospisovatelce.:-© Rv

0/0
20.6.2007 19:31

Montaigne

až si Rowlingová přečte v Sunday Times

článek o českých tancích, tak bude radit zpěvačce Parkanové, jak máme vyzbrojit naši armádu!Rv;-D

0/0
20.6.2007 7:55

Ventre__Saint__Gris

hmm

Chtěl jsem napsat něco k tématu, ale došel jsem v článku ke stanovisku Džamily a to mě inspiruje k jedinému vyjádření:

Ať Džamila vezme Rowlinsovou za ruku a táhne s ní DOPRDELE !

0/0
19.6.2007 22:30

Ventre__Saint__Gris

Re: hmm

Mimichodem tyhle nápavy mám nejraději. To samé je ten indickej bojovník za práva cikánů. V Indii mají ten nejvíve diskriminační kastovní systém, co snad existuje, ale on bude poučovat ostatní...:-©

0/0
19.6.2007 22:33

Laco1948

Re: hmm

A to si ještě přečtěte, jak ministrině české vlády při návštěvě na Slovensku, pochlebuje slovákům a haní Čechy. jak je jí smutno po Slovensku, jak slováci jsou lepší lidi než češi ap. To si dovolí ministrině vlády českých lidí, kteří ji platí ze svých daní. Táhnou do prdele by měli všichni proti čeští ministři v čele s blbem Bursíkem a Kuchtovo. nech jdou tam, kam je srdce táhne a nenchávají se živit lidem, proti kterým vystupují v zahraničí..

0/0
21.6.2007 9:12

Laco1948

Re: Re: hmm

jedná se o Džamilu ...

0/0
21.6.2007 9:13

azzazello

Já si myslím, že

by si lidičky neměli dělat haranty, když na to nestačí!!!Hezký večer.A

0/0
19.6.2007 21:22

Guppy

Krááááááva nebeskááááááá

No comment:-/

0/0
19.6.2007 19:37

redback

Mně nevadí, že je bl/bá ...

má prachy, tak ať si pindá. :-P

0/0
19.6.2007 17:30

opportunity

V Británii žije údajně 1,3 milionu dětí v hluboké chudobě

http://zpravy.idnes.cz/v-britanii-zije-udajne-1-3-milionu-deti-v-hluboke-chudobe-pg2-/zahranicni.asp?c=A070619_165452_zahranicni_miz:-© koukej zametat před vlastním prahem, blbko, a můžeš k tomu použít Nimbus 2000 (létající koště HP, pro vysvětlení).

0/0
19.6.2007 17:28

Stíhací bombardér Havel

Re: V Británii žije údajně 1,3 milionu dětí v hluboké chudobě

Hewlett-Packard vyrábí košťata? :-)

0/0
19.6.2007 19:35

dousak

Re: Re: V Británii žije údajně 1,3 milionu dětí v hluboké chudobě

možná že by mu to šlo líp, jak jeho ovladače k tiskárnám

0/0
20.6.2007 7:40

Adam.Cipisek

Re: V Británii žije údajně 1,3 milionu dětí v hluboké chudobě

Co by za to chude deti v Britanii daly za takove jedno krasne klecove luzko...

0/0
20.6.2007 12:12

Notrdame

Myslím si, že Rowlingová

by se měla raději starat o to, proč je "její" Harry Potter doslovně okopírován ze seriálu "Čarodějnice školou povinné" a nestarat se o naše děti v ústavech.

0/0
19.6.2007 17:15

Larrax

Re: Myslím si, že Rowlingová

hahaha, doslovně okopírován ..... no ty jsi vtipálek

0/0
19.6.2007 21:55

stará Velkovezírová

chytrá holka

no jo, kdyby mě někdo, podle rady naší Dzamily, vrrátil domu k rodičů, kteří mě mlátily, už bych asi žádné instituci nikdy nevěřila - takže Džámílo máš bodR^

0/0
19.6.2007 16:48

sigenius

a to neví všechno

Až zjistí paní spisovatelka procentní zastoupení jistého etnika v dětských domovech v ČR. označí nás za rasistický stát.:-)

0/0
19.6.2007 16:04

da Vinci

Re: a to neví všechno

;-DR^ Harry Potter a Kofoly v Kostomlatech

0/0
19.6.2007 23:22

aramj

haha koza zahradnikem

;-D

0/0
19.6.2007 14:24

sageorg

Rowlingové..........

bych dal taky jednu radu - nedělej vítr v průvanu!

mrkni třeba do Afriky - co by tam dali za klecová lůžka.Hlad,podvýživa,nemoce,nedostatek léků,dětská robota,.......atd.Tam se určitě vyřádíš a můžeš zachránit životy!

0/0
19.6.2007 13:24

Bonelord

Pani Rowlingova, jdete do pr/dele a Harryho P. si tam vemte s sebou!

(Y)

0/0
19.6.2007 13:20

slecna Marplova

Re: Pani Rowlingova, jdete do pr/dele a Harryho P. si tam vemte s sebou!

me se Harry Potter libi. Nenechavejte se zase lidi unest zavisti. Je bohata no. Je sikovna.

0/0
19.6.2007 13:28

Bonelord

Re: Re: Pani Rowlingova, jdete do pr/dele a Harryho P. si tam vemte s sebou!

Ja se nenechavam unest zavisti. Pribehy pana Pottera proste povazuji za slataninu a pani Rowlingovou za husu, ktera si mysli, ze kdyz vydelala penize, tak muze radit vsem na svete v libovolnem oboru. Odhaduji, ze priste nam sdeli neco k jaderne bezpecnosti JETE.:-P

0/0
19.6.2007 14:15

slatin

Re: Re: Re: Pani Rowlingova, jdete do pr/dele a Harryho P. si tam vemte s sebou!

napsala již také pojednání o radaru a jeho vlivu na plodnost mužů,teď pracuje na věčných žiletkách.Je to paní Vševědka.Ať má radost ,lépe se ji šťourá do ČR než do Zimbabwe,nebo Brazílie,kde děti trpí 100x víc.Tady najde víc vděčných a platících čtenářů její románů.;-D

0/0
19.6.2007 15:07

slecna Marplova

Ja ji mam rada. Po rozvodu se nepo...a kdyz nemohla najit poradnou praci, tak zacala psat. To je skvely.

ale ted to trochu prehnala. Oni maji v Britanii daleko vetsi problemy nez my. Mlady lidi, nebo spis starsi deti si tam porizuji miminka, protoze jim stat zaplati bydleni a dostavaji velke davky, takze jsou za vodou. Takze si takhle spousta lidi vydelava tim ze plodi dalsi a dalsi deti. Pak to casto nezvladaji a tat prone musi najit pestounskou rodinu...a to taky neni levne.  Tomu rukam problem. A ze takovych deti tam je MRAKY

0/0
19.6.2007 12:52

slecna Marplova

Re: Ja ji mam rada. Po rozvodu se nepo...a kdyz nemohla najit poradnou praci, tak zacala psat. To je skvely.

v prumeru ma britanie nejmladsi rodice v cele evrope

0/0
19.6.2007 12:53

vera74

Rowlingová

Co kdyby ta dáma obrátila svoje aktivity a miliony na druhý konec světa,  např.do Afriky? Tam může poučovat a zároveň rozdávat svoje prachy, když je tak chytrá a kámošku z Alma-Aty může vzít sebou.

0/0
19.6.2007 12:03

Ludek_II

Ja teda nevim

Ale myslim si, ze si Stehlikova se*re do vlastniho hnizda ;-D

0/0
19.6.2007 12:03

Lou-go

Džamila

Tak nám paní spisovatelka s Džamilou-nejvetší kamarádky budou radit. Myslím si, že by jí měl někdo naznačit ať se přestane vměšovat do našich záležitostí, přestane nás špinit a media by jí v těchto záležitostech měla ignorovat.Paní Stehlíková by se nad sebou měla zamyslet. Za tu dobu , co je ve vládě tam seká jednu botu za druhou, navíc kdyby tam nebyla by se určitě nic nestalo.

0/0
19.6.2007 10:56

astrix

Re: Džamila

Stalo. Ušetřili bychom!

0/0
19.6.2007 17:10

gumidos

Porovnání

V prvobytně pospolné společnosti každý pracoval a pomáhal celku - tlupě. Kdo nepomáhal , tan byl vyobcován čili vyhnán. Ve feudální společnosti zase lidi nutil pracovat feudál a prostoru jim nechal tak akorát - jenom v neděli. V kapitalistické společnosti nutí vykořisťovatel lidi makat a vymačkat z nich co se dá. Jenom v téhle demagogické "demokratické"společnosti" může každý kdo má do zadele díru hodnotit a vyjadřovat s k čemukoliv¨, většinou k tomu, čemu vůbec nerozumí. Navíc je jeho výblitkům věnována mimořádná pozornost. Je to způsobeno tím, že opravdoví profíci, lidi co něco umí a něčemu rozumí se celebritami stávají asi v 0,001% případů. Celebritami, tedy těmi, jejichž onošeným kalhotkám či slipům je věnována celosvětová pozornost, se stávají podivní exoti, kteří jsou hlavně tvární ve vztahu k mediální organizaci, vydavatelství, bulváru, stupidnímu tel. seriálu apod. Nevím tedy proč tuto paní klasifikovat jako odbornici na cokoliv mimo dětského čaroděje a věnov at jí pozornost.

0/0
19.6.2007 10:56

Martin Kostera

Pravda

Bohužel má pravdu. Ostatně čísla o ceně za umístění v ústavu a máhradních rodičů o tom jasně vypovídají. Socialistický standard byl umístitjakékoli mentálně, nebo tělesně postižené dítě do ústavu. Stejně tak děti z rodin se špatným sociálním zázemím(ne, nejde o finance). A především téměř nedávat děti k adopci.

Výsledkem je hafol dětí v ústavech zcela zbytečně. Je levnější nedělat obstrukce při adopci a přispívat rodině postiženého, než všechny tyto děti držet zbytečně v ústavech a vyrábět z "absolventů dětských domovů" potenciální kriminálníky, kteří po opušťění dětského domova nemají kam jít, kde bydlet a čím se živit...

0/0
19.6.2007 10:53

Pan Navratil

.

Ano. Ovšem raději bych se zaměřil na počet ústavních chovanců, než na nějaká klecová lůžka.

0/0
19.6.2007 11:09

Martin Kostera

Re: .

No to jsem měl na mysli. Její zaujatost klecovými lůžky je samozřejmě nesmyslná...

0/0
19.6.2007 11:25

Pan Navratil

Re: Pravda

BTW OT po undockingu se jak rychle vzdálí Atlantis od ISS? Je to plánováno ± 16:30 GMT, jestli se nepletu, čili u nás 18:30 no a 4 hodiny později je tu máme nad námi, čili jestli budou vidět pospolu (asi těžko, 15° nad obzorem a při dnešní oblačnosti, ale co kdyby...)

0/0
19.6.2007 11:15

Martin Kostera

Re: Re: Pravda

Bude následovat inspekční oblet stanice, snímkování kamerami s vysokým rozlišením a pak 2 "velmi jemné" separační manévry, takže bych si tipoval, že bysme je viděli oba najednou...

http://www.kosmo.cz/modules.php?op=modload&name=kosmo&file=index&fil=/s/2007/024A.HTM

0/0
19.6.2007 11:24

Pan Navratil

Re: Re: Re: Pravda

Snad jo.;-)

0/0
19.6.2007 11:30

ZN1

8

Ve Švédksu se zavádí školní straviování - my jsme ale 100 let za opicema, protože toto máme již několik desetiletí zavedné. Nebo očkování - sám jsem na kongresu neměckých pediatrů obdivoval objevování Ameriky německých pediatrů, když se radili, jak rodiče přesvědčovat, aby dávali děti očkovat. My po vzoru nějakých pisálků klidně diskutujeme, zda očkování zdobrovolníme nebo ne. Jsem si jist, že profesionalita patří do každé práce i do výchovy. Jak si mohu jinak, než diletantstvím, vysvětlit, že někdo si splete 13 letou hodku s 32 letou dámou. S prominutím, k tomu snad ani není třeba moc vysokých škol. Přeji Vám krásné prázdniny a prosím, nenechte se mást demagogy a vykladači pohádek, biáchorek a mýtů. Buďme hrdi že jsme Češi, zachovejme si zdravý rozum..

0/0
19.6.2007 10:47

gumidos

Re: 8

Ty jseš asi velkej písmák, že jo? Možná ale trochu nudíš.....

0/0
19.6.2007 10:49

_m-

Re: Re: 8

No pravda, na čtení to je trochu dlouhé, ale zase zajímavé. Zkus číst po kouskách :-P

0/0
19.6.2007 10:50

Caine Allname

Re: Re: 8

já to přečet celý a do písmene s tím souhlasímR^

0/0
19.6.2007 13:06

ZN1

Re: Re: Re: 8

díky, mimochodem - pěstounská péče je dražší než ústavní péče (v průměru) . je to sdělení z pobytu v Coventry. Důvod - jednoduchý. Nelze počátat jeom přímé náklady na dítě, ale nutno zajistit i péči o pěstounké "rodiče" a ta je safra drahá. to že u nás práce ještě není zaplacena, to je smůla.  Jistě děti s těžkými poruchami chování jsou mnohem dražší.

Jo kdyby někdo chtěl citově deprivovaného 17iletého chlapce, který před tím než babička zabil tuto znásilnil a okradl, ujišťuji, že nebude čekat dlouho na svěření takovéhoto dítěte do péče. Tento chlapec byl dlouhov ychováván vlastní rodinou. Tedy - není zkažen ústavní výchovou - zatímn.  

0/0
19.6.2007 13:22

ZN1

7

Prftože nejsem Angličan a nežiji tam, nedovolil bych si nikde v tisku prezentovat své nározy a to už vůbec ne na záíkladě jednodenního pobytu nebo nějakého článku v novinách. Klidně bych mohu domnívat, že anglické děti jsou vychovávány s menší emocionální invencí jejich rodičů, když se o lásku těch maličkých dělí  au-pair-girl s matkou. A že tyto poznatky slyším od au-pair girls, tomu větřte. Kdybych toto tvrdil, je mi jasné, že by to muselo šííleně mrzet každou anglickou maminku. Ona žije jinde a dělá to tak, jak se to dělá v té její komunitě. 

0/0
19.6.2007 10:46

ZN1

6

Rád bych se jí věnoval.

0/0
19.6.2007 10:46

ZN1

5

Problém je v absenci primární prevence, tedy řekl bych že jje potřeba safra se zamyslet nad výchivou a to nejen dětí, ale i nás dpospělých, co těm dětem nabízíme. Pak a to je protě realita - nemoci nechodějí po horách ale po loidech, i ten vztah rodič - rodička  může onemocnět a tak se potom musíme starat o jejich terapii. Ta, pokud existuje, je tak strašně roztříštěná, postavena sice na nějaké odbornosti, ale není tu profesionalita, nebo spíše systematičnost. Každý to dělá jak mu cit říká. Mnohdy se stává odborníkem každýá kdo pohláídal sosusedovic dítko, když šli do kiina, odborrníkem na sex se stává každý, kdo má penis nebo pochvu. Jakáí je realita - nejlepší je rada od kamaráda u piva, eventuelně od dámy, která sama dítě nezplodila ale teoreticky nastudovoala vše. Tím skutečně nemyslím nikoho osobně.             Tímto ale chybí sekundární prevence a nemůžeme se divit, že máme děti v ústavech. Paní anglickoiu spispovatelku bych strašně moc rád provedl po našich zařízeních.

0/0
19.6.2007 10:45

ZN1

4

Problém vidím v rodině.  Polovina dětí se rodí do ilegitimního vztahu, polovina rodičů  bez ohledu na to zda jsou sezdáni nebo ne se rozcházejí. Pak se na zaákladě jednoduché statistiky dá osvodit, že asi jen čtvrtina dětí prožije své dětství se svými sezdanými rodiči druhá čtvrtina dětí je vychovávána pouze jedním z rodičů a víceméně druhého rodiče nepozná, je to blbé, ale ne tak strašné, že celá polovina dětí pozná nějkolik svých mamainek a tatínků alias tet a strýčků. To mne děsí. Zde bychom se třeba mohli pozastavit. Ale když někteří politice se chlubí, že jejich děti dopřívají ten luxus, že každé má scoji maminku, pak se divit asi moc nemůžeme. 

0/0
19.6.2007 10:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.