Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Desítky nacionalistů pochodovaly Libercem

Pravicoví radikálové demonstrovali v Liberci proti pozitivní diskriminaci. Povolená akce se obešla bez střetu s ideovými odpůrci a bez výtržností. Asi čtyřicet členů Národního korporativismu pochodovalo z nádraží na Soukenné náměstí. Dohlíželo na ně několik desítek policistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr_sleder

To je zase diskuze.

Samej intoš tady. ;-D

0/0
17.6.2007 19:55

A loner

fuj a bij

doprdel.. s nima .....fašouni podělaný..bít je je málo:-©

0/0
17.6.2007 19:47

Uličník

Re: fuj a bij

Jestli myslíš, že bití se něco vyřeší, tak se dej k levičákům.Nemyj se, nakupuj na smeťáku a válej se po lavičkách s krabicovým vínem a jointem..

0/0
18.6.2007 13:00

Jesuslives

Off topic

Zadejte si do YouTube do vyhledavani "vceli medvidci white power" a zcela jiste to ve vas vsech vzbudi hrdost na nasi bilou elitu naroda ;-D;-D

0/0
17.6.2007 14:07

Auggiecz

Re: Off topic

velmi "elitní" hoši ;-D

0/0
17.6.2007 14:35

Nedobrota2

Re: Off topic

Ve mě zbudilo hrdost tohle  :   ;-D

http://www.youtube.com/watch?v=QMDMBYYJQak

0/0
18.6.2007 12:20

CarolusIV

Jsem rád že jsem běloch

a jsem hrdý na vše, co bílá rasa dokázala.  Ne vše se povedlo, byly tu ošklivé omyly (rudý socialismus, hnědý socialismus,..) ale pořád jsme špička lidstva.  A na to jsem hrdý. 

0/0
17.6.2007 13:49

Auggiecz

Re: Jsem rád že jsem běloch

Vědci se sice neustále přou o tom, zda vůbec lidské rasy existují, ale je hezké, že ty v tom máš jasno (tohle neustále opakování se ale vypadá spíš na leší psychickou nevyrovanost a nejistotu, ale čert to vem) :-) Mimochodem - jsi taky hrdý na svou barvu očí a délku přirození? Tedy další z věcí, na které jsi stejně tak jako na bravu kůže neměl absolutně žádný vliv? :-)

0/0
17.6.2007 14:40

Jesuslives

Re: Re: Jsem rád že jsem běloch

Ja jsem treba hrdej na to, ze mam velkyho ptaka, protoze lidi s velkym ptakem toho hodne dokazali v pornoprumyslu. Sice tam byly obcas i nejake ty chybicky, ale jinak jsem na to hrozne hrdej. ;-D;-D;-D

0/0
17.6.2007 15:22

neurol23

Re: Re: Jsem rád že jsem běloch

jj, presne tak. nackove jsou obvykle zakomplexovani chudaci, kteri si leci mindraky hrama na "lepsi rasu", "narodni bojovniky" a podobny picoviny

0/0
17.6.2007 19:44

rmn

Re: Jsem rád že jsem běloch

a co jsi dokázal Ty, Ty pako? (tedy krom keců)

0/0
17.6.2007 15:28

hřebícek

Re: Re: Jsem rád že jsem běloch

R^R^R^

0/0
17.6.2007 18:56

Jesuslives

Hmm... zajimava diskuze..

Zajimava diskuze tady mezi sympatizantama plesek a zarudlym bluetoothem ;-D

Tihle demonstranti jsou jenom vylizanci, kteri akorat hlasaji libiva proticikanska hesla, protoze se to dneska nosi a protoze cikany nema nikdo rad (bereme-li skupinu jako celek !). Je to pomerne jednoducha a libiva zaminka, jak se identifikovat s urcitou skupinou, ktera si ale podobnyma aktivitama resi mindraky, vetsinou jsou to lide se sklony k nasilnostem a cikani jsou relativne snadnej terc.

Zase ale levicacke proklamace o spolecnosti bez vlady nadnarodnich spolecnosti apod. jsou utopii. S romakama je potreba pracovat dosti "nestandardne" (pozor, nemyslim zvyhodnovat) a pracovat na zacleneni do spolecnosti - ruzne pracovni programy apod. Jenze ono je jednodussi na ne nadavat, nez se s nima naucit zit..

0/0
17.6.2007 13:27

Jesuslives

Re: Hmm... zajimava diskuze..

A co se tyce hrdosti na barvu kuze, souhlasim s Augie (sorry za komoleni nicku). Barvu kuze, stejne tak jako narodnost, si clovek nevybere a neni na co byt hrdy ani na co se stydet. Nemuzu byt hrdy na neco, co neni moje zasluha (treba ze vetsina bilych se chova "normalne). Zase vetsina uzivatelu internetovejch diskuzi se chovaji jak idioti a take se nestydim za to, ze jsem jednim z prispevovatelum. A jak rikam, podobne demonstrace jsou jenom zaminkou pro slaboduche jedince, aby se mohli poprat a ideologie jsou jenom prazdne fraze, kde vetsina z lidi ma jenom naucene nejake myslenkove stereotypy (napr. cigani, zidi, bukvice, pankaci = ti spatni) a do hloubi problematiky se nedokazi ponorit. Stejne tak jako demonstrujici levicaci az na vyjimky lidi, co hledaji zaminku na delani bordelu s podobnyma stereotypama tech spatnejch (plesky, kapitalisti, podnikatele, golfisti...). Na druhou stranu, kdybych si mohl vybrat, radeji at mi nekdo rozkopne popelnici nez rozbije hubu...

0/0
17.6.2007 13:33

Uličník

Re: Hmm... zajimava diskuze..

Jak se říká:zlatá střední cesta..Romové měli dost času se přizpůsobit.Například černoši se integrovali hned-postávají na Václaváku a zvou do bordelů.Cikáni jen kradou,fetujou a zneužívají náš socialní systém..X

0/0
18.6.2007 13:15

pakoss

laska

0/0
17.6.2007 11:47

CarolusIV

Když jsem hrdý

na bílou barvu mé kůže, tak to znamená, že jsem hrdý nato, že absolutní většina lidí s touto barvou kůže nežije tak, jako žije absolutní většina těch s jinou barvou kůže.

0/0
17.6.2007 11:37

Bluetooth connection

Re: Když jsem hrdý

Vskutku chytrá myšlenka...Rv Jak bys asi žil, kdyby ses narodil jako černoch v zapadlé vesnici někde v Etiopii nebo v kterémkoliv chudém africkém státě? Nebo někde v Barmě nebo ve vesničce v Indii? Co bys asi mohl dělat? Ti lidé si sami vybrali, jak se narodí? 8-o 

0/0
17.6.2007 11:48

CarolusIV

Jak si kdo ustele

tak si lehne. Bílá rasa si ustlala a teď si leží, a poslouchá jak závistiví lenoši a pokrokoví pito mci ječí o nespravedlnosti.

0/0
17.6.2007 12:11

Auggiecz

Re: Jak si kdo ustele

A když náhodou ne, tak to hned na někoho svede...

0/0
17.6.2007 12:22

Uličník

Re: Re: Když jsem hrdý

Když budou jen naříkat, tak ničeho nedosáhnou.Kdyby se tak chovali všichni, žili bychom v jeskyních a rozdělávali oheň kamínkama;-D

0/0
18.6.2007 13:19

Auggiecz

Re: Když jsem hrdý

Když odhlédneme od toho "absolutní většina", tak se tomu taky dá říct "chlubit se cizím peřím". Jo... a něco vlastního bys neměl? :-)

0/0
17.6.2007 12:00

CarolusIV

Něco vlastního ?

ale ano, vystudovanou vysokou školu, dobrý životní standart,....  ještě něco ?

0/0
17.6.2007 12:13

Auggiecz

Re: Něco vlastního ?

A to na někoho funguje?

0/0
17.6.2007 12:19

CarolusIV

Po válce tu bylo 500 cikánů

a dnes ?  A jak to bude až tvoje děti dorostou ? Kolik bude tvůj syn platit na cikány ?

0/0
17.6.2007 11:34

Bluetooth connection

Pro PakoSS

Tvůj nick se k tobě fakt hodí, ty Pako z SS...RvJakkoliv hájit tyto vymaštěné nacistické palice může jen podobná kreatura. Členové tohoto Korporativismu, stejně jako Národní strany, brněnského Combat 18 a dalších jsou mladí primitivní výrostci, kteří si jen hojí své mindráky a agresivitu tím, že převzali hesla, kterým sami nerozumí a je jim dobře ve skupině, kde si konečně připadají silní.Jen se ožrat a pak někoho zbít.Někoho, kdo je jiný-hnědočech,homosexuál,anarchista, bezdomovec...Jsou plní agresivity,to je jasné.Třeba narozdíl od levicových mladých(mladí komunisté,mladí socdem,anarchisté).Můžeš si o nich myslet cokoliv,ale ti tě jen tak na ulici nenapadnou.Tato pravičácká sdružení je třeba jakýmkoliv způsobem potírat !!! STOP NACISMU,STOP FAŠISMU ! Budoucnost je jen ve sjednocené multikulturní socialistické společnosti, bez národních států a bez moci kapitálu !!!!

0/0
17.6.2007 11:15

Zmuda

Re: Pro PakoSS

...hele...ty moralistický přiblblo...co se takhle zamyslet nad tím,co vede tyto lidi k tomu,aby se takto chovali ? To je dost náročný,co ?

Mají pravdu...v této společnosti je diskriminace na ruby. A Cikáni jsou daleko větší rasisti vůči Čechum než naopak. Toto jen k danému problému.

Vždy v minulosti,když byl nějaký problém a neřešil se,uhýbalo se před ním a osočovali se lidi,co na daný problém poukazovali ...a dokonce se nezřídka i kriminalizovali...nikdy to dobře nedopadlo !! Ani toto dobře nedopadne .

0/0
17.6.2007 11:50

Bluetooth connection

Re: Re: Pro PakoSS

Jestli je tu nějaký problém, např.nechuť pracovat, zneužívání sociálních dávek atd.  (to těm hrdým Čechům na Romech vadí?), tak je to potřeba řešit.Ale komplexně zákony, které postihnou určitý způsob chování, ale ne namířením na jednu etnickou skupinu, proboha...Přece nejde paušalizovat. To už historie zažila, např. řešení židovské otázky...

0/0
17.6.2007 11:55

Uličník

Re: Re: Re: Pro PakoSS

Takže za to, že nechtějí pracovat, můžou Češi??8-o

0/0
18.6.2007 13:25

pakoss

Re: Pro PakoSS

tak jsi rádobyinteligentně zanalyzoval můj nick.....  je to úsměvné:-)). Ke tvému se vyjadřovat nebudu, o to zde nejde....

Jde o to, že žijeme v demokratické zemi, kde mají zákonné právo vyjadřovat své názory skupiny lidí, spolky, politické strany /včetně komunistů:-©/......

Takže pokud nějací mladíci udělali pochod bez násilností a snad i řečnili, nevidím na tom nic špatného. je vidět, že příliš asi demokracii nerozumíš....např. v USA je zcela legální stále KKK, NSDAP apod., byť s nimi nesouhlasíme, demokratická společnost tyto strany povoluje a toleruje /byť jsou pod dohledem...zřejmě/. To platí pro USA. U nás to možné není a je to tak správné....

Osobní urážky typu "Pako z SS" je pod mojí úroveň jakkoli komentovat.... vypovídají samy o sobě o tvém myšlení a jednoduchosti uvažování.....

0/0
17.6.2007 11:57

Bluetooth connection

Re: Re: Pro PakoSS

Jistě, na osobní urážky může mít každý svůj názor. Ale při komunikaci s fašisty, nacisty, rasisty, s hnědými košilemi a obdivovateli 3. říše či SS-Waffen se jich zříct nemůžu. Každý pracující člověk, socialista či komunista, dělník či rolník musí říct jasné NE těmto pravičáckým tendencím.Po zkušenosti s hitlerovským Německem by mělo být zakázáno už i jen vyjadřování hrdosti k národu či k nějaké rase.Včera zde jeden píšící zpochybňoval oficiální počet zavražděných v Osvětimi..Toto vše by mělo být těžce postihováno a odsouzení členové těchto sdružení by měli být v kriminále zavíráni po jednom do cel jinak plných Romů..Při brouzdání netem jsem třeba teď narazil na tyhle stránky: http://bohemia.bloodandhonour.net/combat18.php:-©Že ještě nikdo nepodal MV ČR podnět k jejich zrušení?To je jen příklad.LEVICE ŘÍKÁ STOP NÁRODOVECTVÍ A NACISMU!

0/0
17.6.2007 12:19

CarolusIV

Re: Re: Re: Pro PakoSS

Normální, pilní, slušní lidé říkají: "STOP levici"  Už jsme tu měli příliš dlouho vládu levice.

0/0
17.6.2007 13:43

Uličník

Re: Pro PakoSS

A hele, levičák se vyhrabal z pelechu a vyhlašuje boj diktatuře..By mě zajímalo, jakou práci děláš.Sázíš v Řáholci stromečky?;-D

0/0
18.6.2007 13:23

pakoss

Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

Sdružení, které tuto akci pořádalo, nemá v programu žádné špatné ani násilné body.....

Jsme svobodná země a každý má právo vyjádřit svůj názor, je-li to povolená demostrace či obdobným způsobem.... Samozřejmě bez násilí a v případě průvodu městem musí mít povolení....

Se záměrem této demonstrace plně souhlasím.

Jsem - tak jako jistě i většina normálně myslících občanů - proti pozitivní diskriminaci...!

Víme všichni, kdo jsou ti tzv. "nepřizpůsobiví občané".....jsou to v naprosté většině cikáni /komu se zvedá žaludek ...pro pseudohumanisty....:-) /  ...tedy Romové....  [>-]V   Majorita je bílá...na to nedokážeme být hrdí?? Cikáni mají svá sdružení apod. a k čemu to vede?  K rasismu NARUBY !

0/0
17.6.2007 10:05

Auggiecz

Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

;-D;-D;-D

0/0
17.6.2007 10:11

pakoss

Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

:-)

No uvidíme jak tobě či tvým dětem bude do smíchu za 20, 30 a více let....... 

0/0
17.6.2007 10:19

Auggiecz

Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

No to víš hrdej bílej hochu ;-D

0/0
17.6.2007 10:27

pakoss

Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

no já jsem sice bílej hoch....a nestydím se za to......

ale co kdybys kromě veselého smajlíka přidala nějaký svůj věcný názor, tedy má-li jej vůbec.....;-)

0/0
17.6.2007 10:32

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

Má reakce je zhruba na úrovni toho, co jsi napsal. Přijde mi prostě hloupé být hrdý na svou barvu kůže. Na to jsou totiž obvykle hrdí ti, kteří nemají nic jiného, na co by hrdí být mohli. :-)

0/0
17.6.2007 10:42

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

jak je vidět, kdo nechce, nedokáže pochopit..... Člověk s jakoukoli barvou kůže se za ní snad má stydět?

Černoši jsou hrdí na to, že  jsou černí.... v USA i jinde mají podniky "for black only", nosí trička "I´m black...I´m Pride" atd atd....

Kdby si u nás někdo vzal triko třeba "jsem bílý a jsem na to hrdýů....bude považován za rasistu....  To je správné?? Tak kdepak je ta rovnoprávnost??   A na okraj poznámka ke tvé poslednímu příspěvku: jsem hrdý, že jsem vysokoškolák, že jsem svou poctivou prací dostatečně finančně zajistil rodinu, že mám rodinný dům, že pravidelně přispívám na Charitu tisícovými částkami, jsem hrdý na naši zem, kde je svoboda slova....atd.   Na copak jsi hrdá ty?

 

 

0/0
17.6.2007 10:56

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

Proč to okamžitě otáčíš jinam? Že by z nedostatku argumentů proč být hrdý na barvu kůže? Zřejmě to tak bude... No a zjednodušení ve stylu - když na něco nejsem hrdý, tak se za to musím nutně stydět... ach jo, tohle je příliš jednouché...

No a na co jsem hrdá já? To není až tak dalece tvá věc. Ale bílá kůže to rozhodně není.

0/0
17.6.2007 11:07

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

jestli jsi běloška tak se za svou bílou barvu kůže stydíš.............???? ;-D:-P

0/0
17.6.2007 11:15

Bluetooth connection

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

To že na ní není hrdá, nemusí rovnou znamenat, že se za ní stydí, proboha...Máš to nějaké zjednodušené.To,že mám nějakou barvu kůže,to není důvod k hrdosti nebo studu.To tak prostě je a dále není důvod nad tím přemýšlet.Každý má nějakou barvu a je jedno jakou.Kdo nad tím víc přemýšlí, jen dokazuje svůj rasismus...

0/0
17.6.2007 11:18

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

No, na to, že o sobě tvrdíš, že jsi VŠ, máš docela zásadní problém s pochopením psaného textu. Takže znova.

Stydět se za barvu kůže je stejná hloupost, jako být na ni hrdý.

0/0
17.6.2007 11:20

Bluetooth connection

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

Takových virtuálních vysokoškoláků tu v diskuzích je spousta...;-D;-D Stejně jako třeba podnikatelů a tak...;-D A pak je vídáš, jak tráví celé dny jen na netu, pracovití podnikatelé...;-D;-D

0/0
17.6.2007 11:24

Zmuda

Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

...čemu se tlemíš,slepice ?

0/0
17.6.2007 11:52

Auggiecz

Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

To bys nepochopil :-)

0/0
17.6.2007 12:01

Zmuda

Re: Re: Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

...hmm..asi né..:-)

0/0
17.6.2007 14:18

petrucciani

Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

Pozitivni diskriminace se netyka jen Romu nebo pristehovalcu, blbe. Ale i tech, kteri jsou takzvane diky predduchodoveho veku, nemoci, postizeni atd., vytlaceni na okraj spolecnosti.

0/0
17.6.2007 11:26

pakoss

Re: Re: Pravicoví radikálové nejsou žádní fašisti ani neonacisti !!

Pozitivní diskriminace se týká naprosto prioritně menšiny spoluobčanů, která se nedokáže či nechce zapojit do pro majoritní společnost naprosto základních pravidel.....

Lidé jako ty mne nemohou urazit, proto jakkoli nechci komentovat tvé vulgární oslovení.......to pouze vypovídá o tvé úrovni.....:-)

0/0
17.6.2007 12:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.