Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Střílející policista z Proseku mohl spáchat trestný čin

Inspekce ministra vnitra zkoumá, zda zastřelení taxikáře na pražském Proseku nebylo trestným činem. Vyšetřuje, jestli se policista nedopustil nedbalostního ublížení na zdraví s následkem smrti. "Vyšetřování je v úplném počátku, více nemohu sdělit," řekl státní zástupce Michal Zachystal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mhersina

czech idiot

Pro všechny zaujatce proti PČR a hlavně pro Nergala.

Nergal je úplný zakomlexovaný debil. Co tě nechtěli vzít k naší firmě nebo co? Pokud vím tak jedna podminka ke vsupu k Policii ČR je maturita a další tzv. psychotesty. Takže možná jediný tady s IQ šumící tráva, houpací kůň a já nevím co ještě jsi ty.

Ale jinak ti přei aby ti nějaký dement zfetovaný zastřelil matku a policajti jen z dálky přihlíželi. A to vše jen proto aby nemuseli vytahovat zbraň a aby se pak do nich nějaký debil jako ty do nich nestrefoval. Pojď si tu práci zkusit ty chytrolíne. A přitom zkus zakročovat proti zfetlému dementovi, který tě ohrožuje zbraní. Máš na rozhodnutí o použití zlomek vteřiny a pokud se rozhodneš špatně jsi mrtvý. Na netu si najdi nekrology o mrtvých policajtech, kteří se rozhodli řešit situaci jiným způsobem. Jó a inspekce MV má potom třeba rok na to aby tě udělala i když ty jsi měl jen zlomek vteřiny, aby jsi si zachránil vlastní život.

0/0
16.6.2007 0:38

mhersina

Re: czech idiot

Jsi fakt ubožák, kterýmu to asi u PČR nevyšlo, jeliko neudělal psychotesty a teď dělá nějakýho sekuriťáka v obchoďáku.;-D

0/0
16.6.2007 0:38

mhersina

Re: czech idiot

Tím myslím Nergala. Jsi Rv

0/0
16.6.2007 0:40

Kocourek69

Re: czech idiot

Vzdělání nevypovídá vůbec nic o kvalitách člověka. Někdo může mít třeba VŠ a může to být např. rasista až na půdu.

PS: O policistech vystříhaných do hola si myslím své a nemám k nim žádnou úctu. Nemohu si pomoci, ale pořád v nich vidím děti, či puberťáky, co na všelijakých tanečních zábavách a diskotékách obcházejí stoly a rýpají, aby vyvolali rvačku a do něčeho živého si mohli bouchnout.

0/0
16.6.2007 1:07

gregowski69

Re: czech idiot

co to porad melete o fizlech me dva vyzvali abych vzstoupil z vozu vystoupil jsem byly 3 rano dali mi klepeta dozadu jeden superman me vzal za hlavu a rozbil mi xicht o moje auto potom zjistil ze si me spletli tak zacli vyhrozovat ze jestli neco ohlasim tak me odvezou za mesto atd. byl to dost otresnej zazitek.....zjistil jsem si ze ten blbecek co me mlatil je na praskach s chlastem a to uz dlouho.....tak jakej fetak jaka mrtva matka???

0/0
16.6.2007 6:35

Rommik

Co řešíte ???

Co se tady řeší ? Normální člověk asi na policajty nezaůtočí a nevezme někomu zbraň . Mohl jí okamžitě odhodit a lehnout na zem , ne ?

0/0
15.6.2007 23:26

freak2

...

Sebral policajtům kvér? Sebral. Tak co se pořád řeší? Dobře že ho smázli dřív, než stihl někoho dalšího tím kvérem ohrozit.

0/0
15.6.2007 22:43

pepe999 from Salford

Podle puvodnich zprav

vystrelil dotycny na auto PCR, kvuli tomu ho snad zastrelili, ne....8-o8-o

0/0
15.6.2007 22:33

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Podle puvodnich zprav

kvůli autu to rozhodně nebylo spíše to bylo z jiného důvodu !

0/0
16.6.2007 5:58

mosulský machredz

oo

ne mohl, ale spáchal :-© :-©

tam, kde si něco v liduprázdné ulici dosvědčují jenom benga a strážníci, oboje s IQ tuleně, je už předem případ uzavřen ( tuleni si dosvědčují, že maniac na ně mířil - no to je fakt neprůstřelné tvrzení beng - podle mě ho sejmuli jako králíka - a ta jejich podělaná inspekce je totéž jak když přijde zdravotní nezávislá komise vyšetřit pochybení nějakého doktora - BANÁNISTÁN :-©

je to jak s doktorama - ty budou držet basu i když na sále bude omylem rozporcovaný pacient :-©

0/0
15.6.2007 20:47

mosulský machredz

Re: oo

a toho najatýho klauna v tom autě těma strážníkama snad může brát vážně jen imbecil - učil se v autě - a ještě tu o Smolíčkovi, debilové :-©

0/0
15.6.2007 20:51

Premysl Or.

Re: Re: oo

Neuražte se, ale domnívám se, že i v běžném životě jste tak trochu ignorant. Přesto Vám přes všechny Vaše zvratky (:-©) přeji: Be happy!

0/0
16.6.2007 0:35

jajaja00

Re: oo

Milý vidláku. Až tě jednou pustí do Prahy, tak se tam běž podívat. Pokud budeš náhodou při smyslech, tak si uvědomíš, že se to stalo vedle školy, vedle školního hřiště, kde jsou stále nějaké děti, dospělí, prostě dost případných svědků, že nedaleko jsou paneláky, rodinné domy (jeden chtěla koupit yntelygentní Grossová), kanceláře, ... Prostě ideální místo, které by si policajti vybrali, aby někoho zastřelili a mohli to narafičit nějak jinak, než se to stalo. Ale to vše zjistíš, až tě do té Prahy pustí.

0/0
16.6.2007 0:08

mosulský machredz

Re: Re: oo

8-o - no jistě, jen jsem na chvíli zapochyboval o skvělém zákroku policie :-( ..... lump se zřejmě pohyboval pouze u svého bydliště a dál se mu nechtělo ( vyběhl jen tak si bez dokladů si trochu písknout jako vždycky :-) ....

0/0
16.6.2007 0:26

jajaja00

Re: Re: Re: oo

Až jednou z okna spatříš ženskou, které chceš okamžitě vynadat, tak ji požádáš aby se zastavila a počkala, protože nejprve si musíš vzít doklady. Dobrý.

0/0
16.6.2007 0:39

Stary opryskany livanecnik

Re: Re: Re: Re: oo

bože....ta yntelygence z příspěvku čiší plným proudem!!!!!8-o(Y)

0/0
16.6.2007 9:23

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: oo

Neboj, tebe neinfikuje, ty jsi proti ní evidentně imunní.

0/0
16.6.2007 9:50

sam-a-ritan

Re: oo

Co to tady :-©? Policajt jednal správně, to měl čekat, jestli ho ten m+gor odpráskne? A ty by ses pak smál, že se policajt nechal sejmout. Kdo někoho přepadne a ukradne mu zbraň, má na krku loupežné přepadení a nedovolené ozbrojování a jak na někoho namíří a zkouší vystřelit, tak ještě pokus o vraždu. To je pro tebe pořád málo[please wait 2 seconds for an uncompressed image] A to jsem nevypočítal zdaleka všechno!

Vsadím se, že až podobný osel přepadne někoho z tvé rodiny nebo ještě lépe přímo tebe, hned budeš brečet a prosit o pomoc ty policajty, na které s takovou chutí nadáváš!

0/0
16.6.2007 2:57

jste normalni?

Premysl Or. ... mestak?

0/0
15.6.2007 20:39

Premysl Or.

Re: Premysl Or. ... mestak?

Díky Bohu ne, ale mám jakousi představu o tom, co práce MP i PČR obnáší a vesměs si jí vážím.

Díky Bohu říkám proto, že osobně bych pro takovou společnost [>-], která se takto projevuje, pracovat nechtěl. Nestálo by mi to totiž zato...

0/0
15.6.2007 22:20

Kamilac

Vy mudrlanti!

Měli jste si zkusit při návštěvě Bushe v Praze vytáhnout z kapsy pistoli na kapsle. Hned byste měli v hlavě 10-ti centimetrovou díru a nikdo by nekdákal takové nesmaysly, jako vy. A nikdo by nic nevyšetřoval, protože je to v demokratické zemi normální. Pokud vytáhneš zbraň, chceš spáchat trestný čin a proto se okamžitě volí adekvátní obrana. A jaké varování, když má ten pachatel zbraň v ruce. Prásk a je to! Žádné soudy, žádné vyšetřování, žádná škoda!

0/0
15.6.2007 17:30

Zubrsu

Re: Vy mudrlanti!

R^

0/0
15.6.2007 22:12

jajaja00

Re: Vy mudrlanti!

Tak tak. V USA k odprásknutí stačí, když někomu vlezeš na trávník před domem.

0/0
16.6.2007 0:10

Warhead_AiB

ale vubec

normalka konecne fizl co se trefil ;-) ja to rikam porad meli mu uz ze zacatku fouknout vcelku do nozicky a byl by klid :-P

0/0
15.6.2007 17:03

nergal

Re: ale vubec

a kdo ? MP ?;-D;-D;-D ty nejsou dobry ani na sbirani tresni na vse museji volat PCR !

0/0
15.6.2007 17:05

Premysl Or.

Re: Re: ale vubec

neprojevujte se jako hlupák a zkuste se podívat na stránky městských policií - alespoň větších měst, pokud nevíte, co měšťáci vlastně dělají. Já jsem to udělal a byl jsem dost překvapený.

0/0
15.6.2007 19:59

nergal

to je tak kdyz date debilovi zbran

necha si ji vzit ! MP by nemela mit vubec strelne zbrane , na nasazovani boticek by jim v klidu stacil obusek a nejakej sprej :-)R^

0/0
15.6.2007 17:02

Premysl Or.

Re: to je tak kdyz date debilovi zbran

Nejspíš budete taky jeden z těch, kteří v "smysluplné" anketě o MP klikal na "jsou k smíchu" anebo "zrušit".

Doporučil bych Vám trošku více seznámení s problematikou, pokud chcete mudrovat. Ale o to Vám nejspíš asi nejde, jde jen o to, vyvodit laciný, jednoduchý a přímý závěr z jednoho případu, že...?

0/0
15.6.2007 20:01

sam-a-ritan

Re: to je tak kdyz date debilovi zbran

Co to tady ble:-©ješ? Pro tebe platí to samé jako pro mosulského mahredze - takového tupce člověk asi hned tak nenajde! Policajt jednal správně, to měl čekat, jestli ho ten m+gor odpráskne? A ty by ses pak smál, že se policajt nechal sejmout. Kdo někoho přepadne a ukradne mu zbraň, má na krku loupežné přepadení a nedovolené ozbrojování a jak na někoho namíří a zkouší vystřelit, tak ještě pokus o vraždu. To je pro tebe pořád málo? A to jsem nevypočítal zdaleka všechno.

Vsadím se, že až podobný osel přepadne někoho z tvé rodiny nebo ještě lépe přímo tebe, hned budeš brečet a prosit o pomoc ty policajty, na které s takovou chutí nadáváš!

0/0
16.6.2007 3:06

KarlKubrt

Tak něco pro vzdělání :

.. samozřejmě , že spáchal tr. čin.  Jenže od toho jsou pravidla pro zákoné použití zbraně,  jednak v tr. předpisech, jednak v Zákoně o Policii. O pokud  to bylo  podle pravidel, trestnost není, nejsou naplněny všechny znaky.Potažmo, jestli se jednalo o  zákoné použití zbraně, tr. činu zaniká.

 Inspekce  to vyšetřuje vždy, a  jen tak mimochodem, jestli si někdo myslí, že IMV je nějaký přítel policajtů, tak to se hodně  plete.  Srovnání -Návštěva  na IMV  opravdu stojí zato, to rozhovor s detektivem  bývá jen přátelské tlachání jako u piva. :-/

0/0
15.6.2007 17:02

nergal

Re: Tak něco pro vzdělání :

ty si svestka ze te inspekce zpovidala? copak si provedl ?;-D

0/0
15.6.2007 17:04

KarlKubrt

Re: Re: Tak něco pro vzdělání :

.. tak na to mám  jedno heslo z polotiky : Bez komentáře !!

.. jinak, nejhorší jsou švestky  z hruškama.. to stojí za h...!;-D

0/0
15.6.2007 17:08

nergal

Re: Re: Re: Tak něco pro vzdělání :

njn , cim tvrdsi tresty pro svestky tim lepe !:-) inspekce by mela byt horsi nez inkvizice R^ protoze jinak se nenaucite chovat se normalne:-)

0/0
15.6.2007 17:09

KarlKubrt

Re: Re: Re: Re: Tak něco pro vzdělání :

.. jestli je někdo policajt .. a něco provede.. polehčující okolonst - čistý tr. rejstřík, většinou dobrá pověst  atd, přitěžující okolnost / policajt- tedy měl by znát zákon/ což vždy neplatí // a z toho plyne jedno.. vše je věcí a v rukách soudů a soudců .. a o těch si každý může myslet své.   Jinak, ono to většinou platí.. že když si policajt, že trest dostaneš přísnější .. to jen na okraj, a já s tím nemám problém, mě to nevadí, považuji to za správné!;-)

0/0
15.6.2007 17:19

KarlKubrt

Re: Re: Re: Re: Tak něco pro vzdělání :

.. a jinak se loučím,  rodina volá, takže jindy u černé kroniky .. pane Nergal !;-)

0/0
15.6.2007 17:23

Premysl Or.

Re: Tak něco pro vzdělání :

vcelku souhlas až na jednu drobnost a tou je okolnost vylučující protiprávnost. § 15 trestního zákona stanoví, že trestný čin nespáchá ten, kdo užije zbraně dle zákonného zmocnění.

Okolnost vylučující protiprávnost tedy jednoznačně vylučuje, že by se mohlo jednat o trestný čin, i když má některé znaky trestného činu - tolik z trošky teorie práva, pokud se pamatuji dobře... ;-)

0/0
15.6.2007 20:05

KarlKubrt

Re: Re: Tak něco pro vzdělání :

.. jistě. Máte pravdu. Tak to bylo myšleno, bohužel, jinak řečeno!! Ode mne z tr. práva hmotného i procesního  za : 1!;-D

0/0
15.6.2007 22:55

sam-a-ritan

Re: Tak něco pro vzdělání :

NESPÁCHAL, Kubrte! Pro tvoji informaci zákonné použití zbraně je jednou z okolností vylučujících protiprávnost, takže v případě oprávněného použití zbraně se ze strany policajta vůbec nejedná o trestný čin! Věřím, že ty tohle upřesnění pochopíš, ale nergal bohužel ne, jeho IQ stačí stěží na to, aby ťukal do kláves, ale už vůbec nechápe, co v tom textu ble:-©je za nesmysly[please wait 2 seconds for an uncompressed image] Přeju mu, aby ho podobný m+gor, jako byl ten taxikář, taky někde přepadl, ať si chlapec trochu užije!

0/0
16.6.2007 3:18

dislektik-idnes si na mě zasedla

né že mohl on ho spáchal nenechal se zastřelit

0/0
15.6.2007 16:59

Beranal

Úsměvné vidím

Když policajt nebo napadený střílí nebo se jinak brání v situaci kdy má na rozhodování zlomky vteřiny a potom po činu přijde nějaký právnický hlupec který vymyslí u piva za odpoledne v kuchyni že se dalo reagovat přiměřeněji a  potom to třeba posoudí jako vraždu. Normální by bylo posuzovat jen a jen to zda ta reakce byla byla přiměřená v té časové tísni která tam byla a nikoliv jestli to bylo přiměřené po pečlivém několikahodinovém zvážení 8-o.

0/0
15.6.2007 16:37

nergal

Re: Úsměvné vidím

na tom neco je ale vzhledem k povestne inteligenci PCR kterou sem mel take moznost si nekolikrat overit v praxi budu vzdy na strane proti policii ve spornych pripadech ! a nemuzes se divit nechci se dozit situace kdy kazdy moula v uniforme si bude delat co chce a hned palit po vsem co se hybe ! viz priklad plzne a cloveka na prechodu:-)R^

0/0
15.6.2007 16:41

Beranal

Re: Re: Úsměvné vidím

Doporučoval bych ti si ten můj příspěvek znovu přečíst , ten není o tom že chybovala policie při zásahu ten je o tom že i police pokud jedná v časové tísni má právo na omyl a takto by se to mělo posuzovat i u sebeobrany, je rozdíl zvažovaní někde v kuchyni a rozhodování se ve zlomcích sekundy ve stavu ohrožení.

0/0
15.6.2007 16:50

nergal

Re: Re: Re: Úsměvné vidím

co to zvanis ????? policie teda jako verejny cinitel s pravem strilet nema na omyl narok uvedom si to ! na omyl mas narok pokud jde o prkotinu a ne o zivot nymande ! chtel bych videt kdyby tebe fizl zastrelil s tim ze to byl omyl R^

0/0
15.6.2007 16:54

sam-a-ritan

Re: Re: Re: Re: Úsměvné vidím

Beranal ti nabízel, aby sis znovu přečetl jeho příspěvek, ale vidím, že na to tvé schopnosti nestačí, protože tady pořád dokola ble:-©ješ samé nesmysly. Požádej někoho, kdo na rozdíl od tebe umí číst, ať ti to přečte. Až nějaký m+gor přepadne tebe, to budeš brečet jako pětiletý kluk (zároveň to je zřejmě maximální úroveň tvého IQ) a prosit o pomoc ty policajty, na které nadáváš a pomlouváš.

Zákrok byl podle uveřejněných informací ze strany státních policajtů v pořádku, počínání měšťáků nechávám bez komentáře, bez podrobného popisu situace nelze dělat jednoznačný závěr.

0/0
16.6.2007 3:30

nergal

Re: Re: Re: Úsměvné vidím

a jentak mimochodem jeste sem nevidel policistu ktereho by soudili za vrazdu kdyz nekoho zastrelil( byt i nepravem- neprimereny zasah) , nebavime se o tom ze doma rozstrilel manzelku :-)

0/0
15.6.2007 17:00

Premysl Or.

Re: Re: Re: Re: Úsměvné vidím

...vás by stejně nikdo nepřesvědčil o tom, že policajti nejsou idioti, že?

0/0
15.6.2007 20:07

KarlKubrt

Re: Re: Re: Re: Re: Úsměvné vidím

.. ne, nepřesvědčil. V minulosti jsem  nabízel kontakt a týden práce..  nějak bez úspěchu!:-/

0/0
15.6.2007 22:57

VladKasparek

Jak jednoduché

Pokud policista vyzve někoho aby odložil zbraň, musí ho dotyčný uposlechnout jinak prostě riskuje to, že bude zastřelen. Co je na tom nejasného? 8-o

0/0
15.6.2007 16:27

nergal

Re: Jak jednoduché

napr to ze vubec nevis jestli ho vyzval nebo ne ! vzhledem k povestne inteligenci nasich PCR bych skoro i rekl ze ho nevyzval ale hned palil ! ale to uz se jentak nedozvis , protoze policajt ti neprizna chybu pokud se to nepotvrdi nejak jinak ! kapri si sami rybnik nevypusti:-)R^

0/0
15.6.2007 16:32

sam-a-ritan

Re: Re: Jak jednoduché

Díváš se asi moc často na akční filmy, co? Nech si od někoho vysvětlit zákonná oprávnění k použití služební zbraně (je to ve veřejnosti volně dostupném zákoně) a neplácej tady takové nesmysly! Kdybys uvažoval jen trochu logicky, tak by tě napadlo, že když po tobě někdo střílí nebo má na tebe namířeno, nebudeš asi jako tydýt čekat, až to do tebe napere!

0/0
16.6.2007 3:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.