Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kauzu Čunek ovlivňuje ČSSD, prohlásil Topolánek

Premiér Mirek Topolánek je přesvědčený, že sociální demokracie se snažila a snaží ovlivňovat vyšetřování vicepremiéra Čunka. Důkazy pro to nepředložil, ale tvrdil, že existuje spousta nepřímých důkazů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petrukian

Proč by měl Čunek odejít...

Tady jsem našel názor, proč by měl Čunek odejít...

http://www.nekultura.cz/nenazory/cunek-a-jeho-korupcni-afera.html

Souhlasíte? Já ano... !

0/0
18.6.2007 12:19

Uličník

Babáček nemá pravdu

Protože podle řeckého ideálu-demokracie-vládne privilegovaná skupina obyvatel většině.Tato funkce je prestižní, skoro za odměnu, takže jaképak peníze??8-o

0/0
15.6.2007 15:47

babacek

Několik vět k zamyšlení.(Není určeno pro příznivce KSČM a ČSSD )

„Daňový poplatník nemá zapotřebí  skládat se na lumpy“ řekl v televisních novinách TV Nova 5.5.2007 poslanec KSČM soudruh Kováčik v souvislosti s návrhem ministra spravedlnosti, aby pohledávky za soudní popletky byly se ztrátou odprodány.

Nevíte náhodou, z jakých zdrojů je placen soudruh Kováčik a ostatní poslanci?

Komunisté lžou a to je ten největší problém. Protože jakmile začnete věřit lhářům, tak jste sám ztracen. Ztrácíte schopnost rozpoznávat pravdu od lži a to vás vede samozřejmě do pekla, nikam jinam, ta cesta nikam nevede.

Musíme dávat pozor, abychom jim nenaletěli. Naletěl jim například Beneš. Naletěl jim svým způsobem i Roosevelt. Naletěla jim spousta světových chytrých mužů. Protože nevěděli o nich to, co dnes víme my o nich, oni neměli tu zkušenost.Jednat s nimi, vyjednávat a snažit se je získat pro podporu jakékoliv věci, například pro podporu volby presidenta republiky je podle mého soudu strašlivá chyba a není to důkaz dobrého charakteru.

0/0
15.6.2007 14:03

NickTwisp

Tak jak netáhla?

:-)

0/0
15.6.2007 9:53

fext

silenstvi

Neni mozne zbavovat se popularnich (drive popularnich, v tomto ohledu uz Paroubkova kauza sve ovoce prinesla) politickych rivalu tim, ze si zaplatime nekoho, kdo proti nim bude vypovidat, a  soucasne budeme rvat, at dotycny odejde z politiky.

Mimochodem, novy zakon proti drzeni pedofilniho porna,  nedalo by se tohle uplatnit proti nekterym znamym postavam v cele CSSD? Make love, not war! VVV

0/0
15.6.2007 9:50

celtic

soudruzi proti Čunkovi stojí...

jen jedna výpověď ublafaný ženský....;-D

0/0
15.6.2007 8:50

víťula_

Re: soudruzi proti Čunkovi stojí...

nj zakomplexovaná kráva, Čunek ji ve Vsetíně neodpustil nájem když tam měla pronajaté prostory, zahořkla a musela makat, a co se nestane - den po zvolení Čunka senátorem dorazilo trestní oznámení. To asi těžko může být náhoda :-©

0/0
15.6.2007 15:53

pehosaman

Re: Re: soudruzi proti Čunkovi stojí...

Zapomínáš na maličkost, pan skosenátor Kubeša z ODS nejdřív prohrál s Čunkem.

Topolánek chtěl svého ne Čunka, teď proti němu nemůže dnes mluvit.

0/0
15.6.2007 21:08

jekkal

Křupan

Topolánek je opravdu křupan, víc není třeba dodávati. Je vidět, že Klaus se tenkrát ve svém hodnocení hodně mírnil , prázdnej a falešnej..............

0/0
15.6.2007 8:47

denny2006

Re: Křupan

Tak po 29! Pan president V.Klaus Vámi citovaným výrokem zhodnotil právě přednesený projev pana Topolánka,ne tak jeho intelekt,nebo charakter! Bohu-žel předpokládám,že Vám toto připomínám zbytečně,ale alespoň jsem to zkusil!

0/0
15.6.2007 9:42

REKINM

Re: Re: Křupan

zbytečné, Jekča je vůl, který když má mokro v kalhotách tak si myslí, že pršelo od země.;-D;-D;-D

0/0
15.6.2007 9:49

jekkal

Re: Re: Křupan

a Vy jste Klaus či jeho mluvbčí ? pokud ne , tak jen tak žvaníte. Křupan Tpolánek byl Klausovým favoritem?

0/0
15.6.2007 11:08

denny2006

Re: Re: Re: Křupan

Čerpal jsem tuto informaci z následného vyjádření pana L.Jakla,šéfa sekretariátu presidenta V.Klause. Máte pravdu,p.Topolánek nebyl favoritem pana presidenta,můj šálek čaje p.Topolánek též není.

0/0
15.6.2007 12:18

opportunity

Re: Re: Re: Re: Křupan

No jo, Jakl a jeho následné vysvětlování, jak to vlastně bylo a že všichni slyšeli jedno a ono to bylo druhé :-/

ať už je pravda jakákoliv, to hodnocení na T. sedí.

0/0
15.6.2007 23:09

36903690

Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

jenom ovlivňuje. To dnes už ví všichni. To nemusí sdělovat premiér.  ČSSD je přece strana šibalů,podvodníků a lumpenproletariátu.

0/0
15.6.2007 8:21

-= rEvoluce =-

Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

když tomu modrobolševickému praseti věříš...Rv

0/0
15.6.2007 8:24

36903690

Re: Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

Bolševika je znát už podle vyjadřování-jazykomluvy.;-D;-D;-D

0/0
15.6.2007 8:30

babacek

Re: Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

A to snad má věřit rudé zločincké oraganizaci která lže lidem víc jak půl století?;-€

0/0
15.6.2007 14:06

Bhans

Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

no kdyby vůdce označil třeba komunisty, tak to budeš tvrdit taky, ne že né.

Kromě toho, nevím jestli je ti dostatečně znám pojem lumpenproletariátu a kdo ho vymyslel, zato pleskat jazykem o vestu jde jedna radost.

Kdyby měla ODS důkazy o ČSSD, použila by je před volbami. Jenomže všechno se nestihlo prefabrikovat, jenom Kubicův bestseller. Ale teď, když už může polície a tajné služby legálně přijímat pokyny od Langra a Dalíka, teď to bude jen otázkou času, za který se opraví pravopisní chyby.

0/0
15.6.2007 8:43

chamomil

Re: Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

... ty jsi opilý nebo neumíš psát?;-D;-D;-D

0/0
15.6.2007 8:45

víťula_

Re: Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

Čunkův případ byl před volbami? Tak to ses asi upsal. Před volbami ČSSD evidentě do vyšetřování zasahovala - kauzy jako biolíh, pět na stole, Mrázek, Jansta, Krejčíř apod. Ke Kubiceho zprávě - já si docela živě vybavuju Paroubka jak v televizní debatě na ČT řekl doslova: Ať pan Kubice řekne, a rychle, kdo ze sociální demokracie, jestli Jiří Paroubek, nebo František Bublan či kdokoli jiný je spojen s organizovaným zločinem. Nj Paroubek dostal co chtěl

0/0
15.6.2007 15:58

víťula_

Re: Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

Čunkův případ byl před volbami? Tak to ses asi upsal. Před volbami ČSSD evidentě do vyšetřování zasahovala - kauzy jako biolíh, pět na stole, Mrázek, Jansta, Krejčíř apod. Ke Kubiceho zprávě - já si docela živě vybavuju Paroubka jak v televizní debatě na ČT řekl doslova: Ať pan Kubice řekne, a rychle, kdo ze sociální demokracie, jestli Jiří Paroubek, nebo František Bublan či kdokoli jiný je spojen s organizovaným zločinem. Nj Paroubek dostal co chtěl

0/0
15.6.2007 16:48

BobbyMr

Re: Kauzy Čunek od začátku ČSSD vykonstruovala a ne že

pěkný výplod fantazie, neboť není podložen jidiným důkazem

0/0
15.6.2007 8:56

-= rEvoluce =-

Topolánek je prostě prokazatelnej lhář

u modrobelševického prasete je to normální...

0/0
15.6.2007 8:20

varix

Re: Topolánek je prostě prokazatelnej lhář

Je docela pikantní, když typický bolševik nadává jiným do bolševiků.

Nepoužívej, prosím tě, termíny, jejichž význam neznáš.

0/0
15.6.2007 10:04

babacek

-= rEvoluce =- pro tebe zvlášť i když nečkám,že by si to pochopila.

„Daňový poplatník nemá zapotřebí  skládat se na lumpy“ řekl v televisních novinách TV Nova 5.5.2007 poslanec KSČM soudruh Kováčik v souvislosti s návrhem ministra spravedlnosti, aby pohledávky za soudní popletky byly se ztrátou odprodány.

Nevíte náhodou, z jakých zdrojů je placen soudruh Kováčik a ostatní poslanci?

Komunisté lžou a to je ten největší problém. Protože jakmile začnete věřit lhářům, tak jste sám ztracen. Ztrácíte schopnost rozpoznávat pravdu od lži a to vás vede samozřejmě do pekla, nikam jinam, ta cesta nikam nevede.Musíme dávat pozor, abychom jim nenaletěli. Naletěl jim například Beneš. Naletěl jim svým způsobem i Roosevelt. Naletěla jim spousta světových chytrých mužů. Protože nevěděli o nich to, co dnes víme my o nich, oni neměli tu zkušenost.

Jednat s nimi, vyjednávat a snažit se je získat pro podporu jakékoliv věci, například pro podporu volby presidenta republiky je podle mého soudu strašlivá chyba a není to důkaz dobrého charakteru.

0/0
15.6.2007 14:10

BobbyMr

Tohle je jen zoufalý pokus Topola odvést pozornost od skutečného problému - podezřelý sedící stále ve vládě

když obviňuje někoho bez jediného přímého či nepřímého  důkazu

0/0
15.6.2007 8:09

víťula_

Re: Tohle je jen zoufalý pokus Topola odvést pozornost od skutečného problému - podezřelý sedící stále ve vládě

nj ČSSD ta by přece nikdy jak si to jen můžete myslet ;-D Gross jako ministr vnitra ovlivňoval kauzu Hučín, před vynesením rozsudku kecal o tom jak je V. Hučín vinen to se budete divit. To není ovlivňování kauzy? Navíc tehdy do toho byl zapletel Obst, agent bývlé StB,  ten Obst, kterého nyní odvolala Vesecká. Byl to Grossův člověk tak je velmi pravděpodobné, a podle toho co dělá to tak skutečně vypadá, že dělá v zájmu ČSSD a o objektivitě nemá ani páru

0/0
15.6.2007 8:17

golonka

Re: Tohle je jen zoufalý pokus Topola odvést pozornost od skutečného problému - podezřelý sedící stále ve vládě

Topol,Bursík a Čunňas,největší hajzlové,kteří byli ve všech vládách po revoluci.Konkurovat mohou klidně Gottwaldovi a lumpovi Zápotockému.

0/0
15.6.2007 8:19

chamomil

Re: Re: Tohle je jen zoufalý pokus Topola odvést pozornost od skutečného problému - podezřelý sedící stále ve vládě

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
15.6.2007 8:23

-= rEvoluce =-

Modrobolševici se jen bojí o koryta

proto nařídili případ převést jinamRv

0/0
15.6.2007 6:52

-= rEvoluce =-

:-)))

Právě nám zde tvrdíte, že radar bude zcela bezpečný, účinky zdravotně nezávadné, a že pokud by měl poškodit lidi, neschválíte ho. Co se stane, pokud to nebude pravda a k poškození dojde? Vaše odpověď byla: Všude umírají lidí, někteří ve válkách, někteří při autonehodách a někteří jen tak.

0/0
15.6.2007 6:50

víťula_

Re: :-)))

zdroj: Britské listy. Věrohodné asi jako Mladá fronta :-©

0/0
15.6.2007 7:29

-= rEvoluce =-

Re: Re: :-)))

Pane premiére Topolánku, nehorázně a veřejně lžete!

Vaše slova v sále slyšelo 4.5.2007 přes 400 občanů a řekl jste je té paní přesně tak, jak je uvedeno v Britských listech, ze kterých pan poslanec Votava citoval. Občané také okamžitě reagovali na Vaše slova pískotem, voláním „fuj“ a „hanba“.

Dlouho se tady o ničem nehovořilo než o Vašich těchto a dalších arogantních slovech. Každý si tato slova dlouho držel v paměti. Velmi bych se proto divil, kdybyste chtěl všechny tyto lidi nyní veřejně přesvědčovat, že oni lžou a Vy ne.

Nezklamal jste pana poslance Votavu doporučením, aby čerpal z lepších zdrojů. Zklamal jste občany svým bezostyšným lhaním - to my bychom si měli najít lepšího premiéra, z lepších zdrojů.

0/0
15.6.2007 8:24

babacek

Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

Není to tak dávno - několik měsíců, kdy Paroubek postavil kriminální tým na rozklad vlády a výrobu kriminálních činů. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat! A já si pokládám otázky: jsou to titíž lidé, kteří se dali do služeb Paroubka a Sobotky a plynule přežili z Bambergů a špín "Buzková" do stylu – nechť padne stát, ale my se dostaneme k moci? Jsou to titíž mocní členové ČSSD, skupující pozemky, jsou to titíž lidé, kteří zaťali drápy do zločinnosti přes vedení ČSSD, přes zvláštní scénáře IPB a prohraných arbitráží, přes pět na stole v českých, jsou to titíž lidé, kteří prorostli politikou do nejvyšších korupčních vrstev našeho socialistického státu, státu komunistů a Šloufů? Pokládám si stále závažněji otázku: je skutečně pravda, že před vypuknutím aféry "Čunek" část komanda Paroubkova kriminálního týmu v noci navštívila občanku Urbanovou a proč, a která si posléze zázračně po létech vzpomněla na dny, hodiny a minuty každého dne od svého zrození?  -

0/0
15.6.2007 6:46

babacek

Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

Jak velký je Paroubkův kriminální tým po odstoupení Grosse? Pracuje Gross inkognito stále pro Paroubka jako člen kriminálního týmu? Kolik lidí se věnuje místo parlamentní práci vzniku a informování dalších a dalších údajných afér?

Spolupracují "Zgarbové a Šloufové na kriminalizování naší společnosti? Co dělá legální rozvědka a kontrarozvědka, když ve státě vzniká  kriminální tým, který se podílí na destrukci společnosti? Může si každá parta založit svůj kriminální tým, jako ho má nejužšší vedení ČSSD, doplňované komunisty? A hlavně, kam až sahá Paroubkův kriminální tým, když zná předem, co se bude soudit, jaké budou výstupy či , když to bývalá "nezávislá" Benešová dokonce rozsuzuje?

0/0
15.6.2007 6:46

babacek

Re: Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

Již se těším na ivektivní reakce levičáků a obdivovatelů všeho zlého.;-D

0/0
15.6.2007 6:48

-= rEvoluce =-

Re: Re: Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

na výmysly chorého mozku nemá cenu reagovat:-P

0/0
15.6.2007 6:51

babacek

Re: Re: Re: Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

Copak se stalo,že si dnes tak sebekritcká?:-P;-D;-D;-D

0/0
15.6.2007 6:54

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

Sebekritická!

0/0
15.6.2007 6:55

-= rEvoluce =-

Re: Re: Re: Re: Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

tak jo - můžem mi shrnout co si to sem nablil?:-)

0/0
15.6.2007 7:02

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

To by si stejně nabyla schopna tím svým pidimozečkem obsáhnout.Ty umíš jen socialistické výblítky,jinak z hola nic.:-P

0/0
15.6.2007 7:27

golonka

Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

 Babacek, Ty jseš vůl jak Rusko.

1. Pospíšil jasně řekl,že socani žádné politické tlaky na Kubiceho tým nevytvářeli,tzn.,že propojení socanů s prorůstaním zločinu nebylo prokázáno a tedy ten lump Topolánek by se mělParoubkovi omluvit!

2. Aj slepý vidí , že ODS vládne podvodem /přeběhlíci,lhaní svým voličům...../

3.Kurevník a předsedou vády ?Před volbami byl plná huba o rodině.

4.Zpolitizování kauzy "Čuňas" zahájil blbec Štětináč a myška vykutálená Vesecká, asi ji to Topol dobře udělal.

0/0
15.6.2007 8:36

babacek

Re: Re: Kriminální Paroubkův tým - závažné otázky.

Tak,že žádný z jmenovaných není a nikdy žádný skandál ČSSD neotřásal.;-D

A Paroubek Kočku také nezná?

Tak si to první srovnej ve svém rudém mozečku a možná jednou pravdu pochopíš.

0/0
15.6.2007 13:34

hasmen

A když náhodou nezískám,podělím se také...

"Já se domnívám, a je pro to spousta nepřímých důkazů, že tuto kauzu od začátku ovlivňují spíše politici ČSSD. Až ty důkazy získám, rád se o ně s vámi podělím," podotkl Topolánek.

0/0
15.6.2007 6:18

babacek

Re: A když náhodou nezískám,podělím se také...

Pokud nějaká strana podmiňuje setrvání vlády projednáváním kauzy Čunek na půdě parlamentu tak je to politizování a jiný důkaz není nutný.:-)

0/0
15.6.2007 6:25

hasmen

Re: Re: A když náhodou nezískám,podělím se také...

Jo,máš pravdu - kvůli kauze Gross se tehdy o důvěře hlasovalo ... ;-)

0/0
15.6.2007 6:29

babacek

Re: Re: Re: A když náhodou nezískám,podělím se také...

Já mluvím o pouličních protestech kde lidé chtěli odchod Grosse a byli vyslyšeni.:-)

0/0
15.6.2007 6:34

hasmen

Re: Re: Re: Re: A když náhodou nezískám,podělím se také...

Já mluvím o tom,že tehdy ODS též nechtěla ve vládě člověka,který byl "namočen" do podobné aféry... Hlasování neúspěšně proběhlo,ale Gross odstoupil až později ;-)

0/0
15.6.2007 6:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: A když náhodou nezískám,podělím se také...

Ano Gross se držel jak dobře přisátá pijavice.;-D

0/0
15.6.2007 6:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.