Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bojím se o život, proto se skrývám, tvrdí Pitr

Podnikatel Tomáš Pitr, na něhož byl minulý týden vyhlášen mezinárodní zatykač, protože nenastoupil do vězení, má strach o život. Proto se skrývá na neznámém místě. Pitr to sdělil MF DNES. Je to vůbec poprvé, co Pitr promluvil od chvíle, kdy na něj soud vydal zatykač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Archont

Hned je videt rozdil mezi

Cechem a Moravakem(Slezanem).

Krejcir se dobrovolne vyda soudu a jde si sednout mezi negry a cechacsky zlodej se skryva se stazenou prdeli.

Cesky Tesin rulezzz R^.

0/0
15.6.2007 3:37

Lukke-Luk

Re: Hned je videt rozdil mezi

Co to meleš?

0/0
16.6.2007 13:29

pajdagog

A co Syrovátka?

Pokud si vzpomínám, byl s Pitrem odsouzen i p. Syrovátka. Nenastoupil trest a léčil se z těžké choroby kdesi v Itálii. Už ten trest nastoupil?

0/0
14.6.2007 22:30

pajdagog

To prohlášení nepsal Pitr

To prohlášení nemohl psát Pitr. Byl jsem dva měsíce podřízeným jeho podřízeného. A Pitr nebyl schopen dát dohromady holou větu, natož aby v ní nebylo osm hrubých pravopisných chyb!

0/0
14.6.2007 22:25

Tectosagos

Pitr se nemá čeho bát, jen sebe.

Pitr který sebe líčí jako člověka ohrožovaného těmi nejmocnějšími (a kterému někdo odstřelil komplice jako prašivého psa) klidně chodil po městě, bez ochranky, bez vesty. I druhý den po vraždě Mrázka. Pitr totiž ví kolik inkasoval střelec za Frantovu smrt. Pitr ví že on je jediný v tomto státě který se nemá proč bát Mrázkova vraha.

Ještě že pak ráno vlídně a klidně pohovořil o bývalém kamarádovi do kamery, to bylo opravdu dojemné. Zejména pro ty co potřebují věřit, pro mafiánky co tady deset let ječí že jde o slušného a čestného podnikatele, že oponenti jsou jen závistivci nakradených peněz a že je ještě spousta způsobů jak využít děr v zákonech...

Takový kultivovaný, a dobře vypadá, ten by mohl tuhle republiku reprezentovat stejně jako klausíček. Pitr na hrad, místo jeho idolu, místo finančního protektora od začátků pitrovské "prosperity".

0/0
14.6.2007 15:24

Baround

Re: Pitr se nemá čeho bát, jen sebe.

Dej si prášek

0/0
15.6.2007 8:53

zachy_26

Re: Pitr se nemá čeho bát, jen sebe.

Až na ty posledni 2 řádky s tebou souhlasim ;-)

0/0
15.6.2007 14:22

Lukke-Luk

Re: Pitr se nemá čeho bát, jen sebe.

Prášek.

0/0
16.6.2007 13:31

Janina7

úspěch se v česku neodpouští

Ach jo. Co jsme to za společnost, když úspěšným dravým mladým lidem hážeme klacky pod nohy. Oni obětovávají živnostničení a byznysu spoustu času, nedokončených škol nevýjímaje, denodenně se snaží ze sebe vyždímat veškeré zbytky svých fyzických a duševních sil, neustále jsou nuceni obracet svůj kapitál, nemají čas na známé ani na rodiny, tráví v byznysu nejen večery ale někdy i noci a přesto se nakonec vždycky vynoří nějaká úřednická berňácká satorie, která ze závisti sejme dotyčného na špatně vyfakturované služebce nebo jednom páru pracovních rukavic ve výdajích navíc! Styďte se! Styďte se! Styďte se!

0/0
14.6.2007 14:53

astatic

Re: úspěch se v česku neodpouští

Prosím nespamuj s tím v každé diskuzi...

Ale jinak jsi mě docela pobavila... jeden pár rukavic. ;-D 

A nech už toho hulení...

0/0
14.6.2007 17:20

zachy_26

Re: úspěch se v česku neodpouští

lidi ktery tomu co delaj obetujou vsechno co si popsala ja ohrome odbivuju. par jich znam a ty lidi maji moje uznani.

ale tehle clovek s nima nema nic spolecnyho.

0/0
15.6.2007 14:24

utmcr

www.kohoutlukas.wbs.cz

0/0
14.6.2007 13:13

zachy_26

vina

nakonec to dopadne tak ze do vezeni nastoupi Pitrova ucetni,protoze to danovy priznani kr*va blbe spocitala a Pitr si toho nevšiml. ;-)

0/0
14.6.2007 13:11

bluetake

Re: vina

to danove priznani bylo v poradku a bez vad, coz potvrdila i reditelka Financniho uradu. Nakonec, prvni soud jej zprostil obvineni v plne siri, pak dostal ale zahadne od stejneho soudce 9 let a po odvolani 5 . Docela by me zajimala "nezavislost" , na zaklade ktere rozhodoval jeden a tentyz soudce v kratke dobe se stejnym materialem 3x a pokazde jinak..........

0/0
14.6.2007 13:17

Hanns1111

Re: vina

no - nemohu nepřipomenout kauzu daňové přiznání ODS, kdy to tehdy podepsal tuším "nějaký" Novák? - legálně, ale přiznání bylo špatně a soud ho osvobodil s tím, že to jenom podepsal ...... ;-D tak na co tam ta kolonka PODPIS je? ;-)

0/0
14.6.2007 13:24

Tectosagos

na co je kolonka PODPIS na daňovém přiznání?

Aby úřednice Žižková mohla sejmout každého podnikatele který nedělá špinavou práci za klausíčka.

0/0
14.6.2007 15:12

zachy_26

moznosti

nejlepsi je ze v tomhle state je mozny nechat spor bezet 13 let. lidi se muzou 100 krat odvolat,15 chtit zatit novej proces, 18 bejt nemocny a vubec jim to nejde na triko. za kazdy odvolani bych mu pridal rok a pak at si rozmysli jestli si je tak jistej ze je nevinnej a chce se znova odvolavat. za 13 se da vyvraždit tolik lidi a nechat zmizet tolik dokumentu 8-o

0/0
14.6.2007 13:04

Hanns1111

že by konečně došlo i na spratka rudoprdelnických rodičů ?

0/0
14.6.2007 12:57

indiferent

Re: že by konečně došlo i na spratka rudoprdelnických rodičů ?

Starý Lambert Krejčíř byl také komunista, ale na schůze nechodil, protože podnikal i v pracovní době technického náměstka PEREXu Č.Těšín.Sbíral peníze se země - jeho moto !! A vyučil syna....;-D

0/0
17.6.2007 14:54

René, já a Rudolf

doufam, ze ho najdou...

lecit se a bojovat za ocisteni osoby muze klidne z vezeni... co si ten dobytek vubec mysli?? jednou soud rekl, ze je vinen a basta... jeho osobni presvedceni je uplne bezpredmetne... viz Cimrmanova kniha zbytecnych otazek v kriminalistice :o)))

0/0
14.6.2007 12:06

bluetake

Re: doufam, ze ho najdou...

je vskutku zajimave, ze jeden a tentyz soud nejdrive rekl, ze je nevinny, protoze proti nemu nemel zadne dukazy. Pak po revu vudce , ze je to nepritel statu mu ten samy soud , na zaklade stejnych "dukazu" napalil 9 let a po odvolani do tretice mu ten samy "nezavisly" soud dal 5 let. pritom proti nemu nemel a stale nema vubec nic, odsoudil ho na zaklade domenek vysetrovatele bez jakehokoliv realneho dokladu a hlavne na zaklade soudcovi stazene prdele z reakce velkeho vudce.... takze se ptam - o cem je pravni stat ? O realnych dukazech a nebo o stazene prdely a domenkach ?...  Pitr urcite neni zadne nevinatko, stejne,jako Krejcir a jiste ani Cunek ( a tisice jinych) Ale chci-li nekoho dostat do kriminalu, musim mu jeho nezakonne jednani PROKAZAT FAKTY a ne nejakymi pocity. To se pak vracime do let neprilis davno minulych.

0/0
14.6.2007 12:54

zachy_26

Re: Re: doufam, ze ho najdou...

dobrý den pane Pitr. Dejte si bacha at nenajdou podle IP adresy! ;-D;-D;-D

0/0
14.6.2007 13:06

bluetake

Re: Re: Re: doufam, ze ho najdou...

se smajliky to umis. Umis take neco jineho ? Treba realne uvazovat a nebo pouzivat svuj mozek ? I kdyz ten je asi prazdny  a proto ti prihloupli smajlici..

0/0
14.6.2007 13:15

zachy_26

Re: Re: Re: Re: doufam, ze ho najdou...

prosim te.....nerikej ze tomu co tu plácáš doopravdy věříš?! nechapu jak se muze nekdo zastavat jednoho z nejvetsich grázlů naší historie. kdyby mel aspon odvahu a priznal to a nedelal chudáčka. a moc se s nim nebav,skodi to zdraví,koukni na Mrázka Rv

0/0
14.6.2007 13:23

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Re: doufam, ze ho najdou...

Ty budeš asi pěknej pitomeček, viď ? Ušmatlaná zpocená závistivá socka ... ;-D

0/0
14.6.2007 15:02

zachy_26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: doufam, ze ho najdou...

ne to nejsem.

to bych musel bejt ze mlejna ;-)

0/0
15.6.2007 14:19

bluetake

kdo chce videt,vidi,kdo chce slyset slysi....

"Nepodařilo se získat doklady, ze kterých by bylo patrné uplatnění

faktur v daňových nákladech (Pitrovy) společnosti Centrum," napsala ve

stanovisku šéfka finančního úřadu Jana Žižková.........Policisté, kteří případ vyšetřovali, jsou zase přesvědčeni, že podklady

k daňovému podvodu zmizely úmyslně – tedy že je někdo na zakázku

zlikvidoval....... O cem je pravni stat ? O tom, co je ZDOKLADOVANO a nebo o tom, co si NEKDO MYSLI ? ...... Zkratka soudy soudi na zaklade DOMENEK a ne dukazu a Pitr se proto spravne brani. A vudcovi fans by ho nejradeji povesili na kandelabr , i kdyz vlastne pri sve zaslepenosti a blbosti nevedi, o co jde a proc..... Proste jen proto, ze to rikal jejich vudce a protoze nemaji radi vsechny, kdo se maji lepe ,nez oni. pro tato individua je podnikatel zlocinec.... Ale jaksi stale zapominaji, ze ty firmy a podnikatele odvadeji neskutecne dane a socialni  odvody na davky prave pro takove lemply, jako jsou volici vudce a komunistu.Bez nich by pochcipali hlady.

0/0
14.6.2007 11:49

Bhans

Re: kdo chce videt,vidi,kdo chce slyset slysi....

Pitr měl předložit vlastní doklady

ty neskutečné daně je tvoje domněnka

0/0
14.6.2007 12:53

bluetake

Re: Re: kdo chce videt,vidi,kdo chce slyset slysi....

V pravnim statu neni povinnosti stihaneho dokladat svou nevinu ale povinnosti zalobce prokazat poruseni zakona. ... A k tem neskutecnym danim a hlavne odvodum statu na socialni lemply - jsem podnikatel a vim dobre, kolik odvadim a kolik zivim prizivnickych zmetku ve forme nemakacenku a nebo nesmyslnych statnich ouradu. U me , a to jsem malicka firma o 5 zamestnancich , jsou to statisice rocne, velke firmy, treba i ty Pitrovi, odvadeji miliony..... Ale to prijemce dani s IQ nizsim, nez je IQ meho psa, nevidi a nezajima ho to. Hlavne ,kdyz ho nekdo zivi a nebo mu slibi, ze mu prida par stovek na davkach.....

0/0
14.6.2007 12:57

zachy_26

Re: Re: Re: kdo chce videt,vidi,kdo chce slyset slysi....

ty si stejny jelito jako ten co Pitrovi veril se sam prijde a necha se zavrit. Tohle neni Franta ze Lhoty co ma 12000 hrubyho v JZD. Tenhle clovek neni standartni  a tak se s nim musi zachazet,ma uplne jiny moznosti mez obycejni lide. Sam si tady dela zakony,koho muze toho uplati,koho nemuze toho vydíra a najednou zacnou mizet dokumenty,lidi si prestavaj vzpominat a Pitr je mučedník. Je to sv*ne a jestli se boji o zivot, tak je to jenom dobre

0/0
14.6.2007 13:01

bluetake

Re: Re: Re: Re: kdo chce videt,vidi,kdo chce slyset slysi....

tak poporade - 1.) jake si dela sam zakony ? ja myslim, ze jen genialne vyuziva der v zakenech, ktere napsali jini..... 2.) ty snad vis , ze nekoho uplatil ? Koho ? mas na to DUKAZ a nebo je to jen tvuj POCIT ?...3.) On nekoho vydira ? dalsi - viz predchozi bod...... 4.) Mizi nejake dokumenty ? Ty o tom neco vis ? jak to, ze to ihned nehlasis ? A nebo, ze yb jsi si to jen myslel a nebo to jen nekde slysel ?......  Vis naprosto stejne kulove, jako soudci, a posuzujes jej jen na zakalde vlastnich nicim nepodlozenych pocitu, protoze ti z nejakeho duvodu nesedi. Jinak o nem nevis NIC !  Jsi jen uboha a hloupa loutka bez vlastniho nazoru , velmi snadno ovlivnitelna loutka, kterou lide, jako je vudce potrebuji.

0/0
14.6.2007 13:13

zachy_26

Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce videt,vidi,kdo chce slyset slysi....

tak at ten chudak dodá důkaz ze ho chce nekdo zabit,kdyz na tech dukazech tak trvás. dostane vetsi ochranku nez Bush,to se spolehni. ale von keca, najednou ho chce nekdo zabit kdyz ma jit do vezeni(leda jeho stará) a jeste k tomu onemocne,strasna smula,ze se to takhle sešlo. tak at doda verohodny lekarsky potvrzeni,vono to od veterináře neni nic moc.

0/0
14.6.2007 13:26

fedorko

Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce videt,vidi,kdo chce slyset slysi....

Tak s tímto naprosto vystížným a prokresleným popisem většiny troubů lidské společnosti musím bez výhrad souhlasit a konstatovat, že je velmi málo dní, kdy potkám mezi idioty, kterény, neschopy, povaleči, závistivci, opilci, donašeči, intrikány a přisluhovači jednoho rozumného člověka. Tím však nikoho zde nenapadám; každý sám ať sebe zařadí.

0/0
15.6.2007 1:51

Tessien

Chudák malej

Prolhanej s xichtem grázla první třídy. Je dobř ž se bojí - i když jen lže :-)

0/0
14.6.2007 11:49

inzinierbula

Vůbec se mu nedivím, že se bojí...

Být takový prolhaný ha*zl jako on, taky bych se bál...

0/0
14.6.2007 11:36

modryhovnival

mohou ho

strčit do korekce na 5 let, tam mu nic hrozit nebude, bolševickému panchartovi.

0/0
14.6.2007 11:11

kvadr

Chudák

Ukápla mi slza....

0/0
14.6.2007 11:09

xenofob_rasista_fasista_zumpa

tak sem si to precetl a placu dojetim

Je asi fakt nevinej..Vim ze to dneska rika kazdej kripl.. viz Cunek.. to ze je neci kauza spolitizovana je dnes velka moda...A nejlepe to hodit na Paroubka... toho vladnouci garnitura a jeji volici nama v lasce, takze bude radeji verit kazdymu zlodeji protoze se jit to hodi do kramu... Pitr se cele svoje podnikani pohybuje mezi samejma grazlama a ze ted ma tolik prahu ze mu nejakej danovej unik za to nestoji neznamena ze mu to za to nestalo pred X lety.. SUp snim do basy....

0/0
14.6.2007 11:06

FightingODS

Re: tak sem si to precetl a placu dojetim

R^;-DSouhlas.Stejné jako s Krejčířem. Dívím se, že se tomu Kmenta nevěnuje více.;-D

0/0
14.6.2007 11:13

petrucciani

Re: tak sem si to precetl a placu dojetim

Mozna Pitra stve, ze vic jak 52 milionu na nezaplacene DPH na nej nenasli a ze bude sedet jen 5 let. Me by to v jeho postaveni tez stvalo a branil bych se stejne. ;-) Kdyz uz, tak me obzalujte a odsudte, ale ne za nejakou 52 milionovou almuznu.;-) Mezi prsty mi protekly bez maturity miliardy a ne jen nejake 10ky milionu.;-)

0/0
14.6.2007 11:17

petrucciani

Kdyby jsi zil v pravnim state, tak uz 8 mesicu mas odsezenych. ;o)

"Jakmile mi to můj zdravotní stav dovolí, budu pokračovat v boji za očistu své osoby a svého jména. Stále doufám, že žiji v právním státě, který jsem nikdy, i při velmi dramatickém vývoji své kauzy, nehodlal opustit," uvedl Pitr.

0/0
14.6.2007 10:53

dhc

za nerespektovani soudu

bych mu hned nejakej rok pridal...

0/0
14.6.2007 10:37

utmcr

www.kohoutlukas.wbs.cz

www.kohoutlukas.wbs.cz

0/0
14.6.2007 10:25

dhc

Re: www.kohoutlukas.wbs.cz

taky patri do bane...

0/0
14.6.2007 10:38

Kavka

Hm, další chudinka

Začíná mě to fakt bavit. Každej bývalej vexlák, dnes podnikatel,;-€ ale ve skutečnosti zloděj a podvodník ze sebe dělá politického vězně...

0/0
14.6.2007 10:17

petrucciani

Re: Hm, další chudinka

Taky si vsimni, od koho bere inspiraci (nepoveda: Cunek).;-)

0/0
14.6.2007 10:54

rencar

Co vlastne udelal ?

Co udelal ? Odmitl dat vypalny nejvetsimu zlodeji ze vsech - statu ? Kdo z vas co ho odsuzujou tak strasne rad plati dane a jasa nad vyplatni paskou ze odvedl tak nehorazny sumy nekomu kdo je vesele rozhazi , zivi z nich nemakacenka na socialce, liny uredniky, zkorumpovany politiky ?  Vetsina slusnejch lidi z tech penez ktery mesic co mesic tecou kdovikam nema lautr nic . Tyhle lidi jako Pitr a Krejcir si zaslouzej spis nez odsouzeni, obdiv za to ze meli odvahu se postavit zlodejskymu statnimu aparatu .R^

0/0
14.6.2007 10:15

Heralik2

Re: Co vlastne udelal ?

Blbost. Řešením je podpořit rozumnou pravicovou stranu, která usnadní danove zakony, snizi dane a seskrtá uredníky. Pak se danove podvody budou spatne delat (rovna dan - bez vyjímek, kazda vyjimka navádí k zneuzití) a stat nebude muset zamestnavat armadu financniku. 

0/0
14.6.2007 10:18

Kavka

Re: Co vlastne udelal ?

Jasně, co chudák udělal, že je ti ho líto? Patříš taky  k těm podnikatelům, kteří vykazují nulové zisky a tohle ti přijde normální. Nebo jsi zaměstnanec a  v pracovní době vykecáváš na netu?

0/0
14.6.2007 10:21

petrucciani

Re: Re: Co vlastne udelal ?

Mam pocit, ze to bude nejaky Svarc systemak.;-)

0/0
14.6.2007 10:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.