Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci zakázali držení dětského porna

Českým pedofilům končí šťastné časy. Vězení jim totiž bude nově hrozit nejenom za šíření dětské pornografie, ale i za její pouhé držení. Rozhodla tak většina poslanců. Tento trestný čin bude v zákonech vůbec poprvé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mosulský machredz

oo

1000 - JE TO TAM [>-]

0/0
16.6.2007 23:31

mosulský machredz

oo

999 - ďáblovo znamení :-P

0/0
16.6.2007 23:30

doktor_bota

Re: oo

To je 666, piňďo.

0/0
16.6.2007 23:40

mosulský machredz

Re: Re: oo

já vím, ale 666 už dávno bylo a nenapadlo mě, že někdo do toho bude vědecky rejpat o půlnoci - mám takhle zkaženou celou radost i z té tisícovky (Y)

0/0
17.6.2007 1:12

daro777

Zase se tolik neděje

Z návrhu vypadlo to diskutované - "dítětem se jevící", tudíž budou mít soudy a orgáni zase problém dokazovat, že lolitce na obrázku nebo videu je pod 18 let, vyjma případů, kde to bude zcela jednoznačné, ale takových případů je pomálu.

Bude docela zajímavé, až nějakého puberťáka budou stíhat za to, že si pořídí fotky nahé přítelkyně, protože novela TZ nepočítá s formální stránkou trestného činu, tudíž bude i taková blbost trestná:-©

0/0
14.6.2007 22:24

Prickrose

Re: Zase se tolik neděje

Ty nevis co detske porno je, ze?

0/0
15.6.2007 7:08

Pan Navratil

Re: Re: Zase se tolik neděje

No ty to zjevně víš až moc dobře.

0/0
15.6.2007 13:02

padodo

Re: Re: Zase se tolik neděje

"Zákon nespecifikuje, co je pornografie", takže teď to v ČR neví nikdo:-/

0/0
16.6.2007 23:04

michal II

Dotaz

Vim, ze diskuze uz je mrtva, ale neda mi to.

Kdyz se vyspim s 15-17 letou holkou, je to v pohode. Pokud si pri tom udelam fotku pro vlastni potrebu, tak me zavrou?

0/0
14.6.2007 18:34

Prickrose

Re: Dotaz

Ne, protoze 15-17ti leta s tebou muze mit sex "legalne" tzn.,ze ani tve fotky nejsou duvod k odneti svobody. Jina vec je jestli jsi znasilnil samozrejme a fotky delal bez souhlasu dane osoby. Ale to je jine tema. Detska pronografie se tyka daleko mladsich deti, jako cca.od 0-12 let.

0/0
14.6.2007 18:43

daro777

Re: Re: Dotaz

Trestní zákon zná v tomto případě pouze jednu definici dítěte - osoba mladší 18 letRv

0/0
14.6.2007 22:18

Hanns1111

Re: Re: Dotaz

0-12let ;-D;-D;-D a to ti nakukal kdo tydýte ? ;-D

0/0
15.6.2007 9:07

Pan Navratil

Re: Re: Dotaz

Je vidět, že nemluvíš o skutečnosti, nýbrž o svých fantaziích.;-D

0/0
15.6.2007 13:10

njuska

Nesmyslny zakon!

Zneuzivani deti (skutecnych deti) velmi tvrde trestat a postihovat!Nataceni detske pornografie velmi tvrde trestat a postihovat!Ale drzeni obrazku?Nevim.Podle odborniku to bude take nutit pedofily,kteri jsou jinak doma zalezli a ukajeji se nad internetem ke skutecnemu (fyzickemu) kontaku s ditetem.Z tohohle mam skutecne obavu.Dale je tento paragraf neuveritelne zneuzitelnej a podporuje dalsi fizlovani,udavani,kontroly, odposlechy!

Navic,kdo stanovi hranici,ze toto je obrazek detskeho porna a toto uz ne?Jak uz tu nekdo psal,nektere dnesni 13-ti lete slecny vypadaji ve skutecnosti na 20 let,co potom asi na fotkach?Navic je pry v onom zakone dalsi naprosto neuveritelna vec:Pokud budete vlastnit porno, kde jsou osoby jen PRIPOMINAJICI svym vzhledem dite (tedy napr. 33-leta Barbora z Klokanku), stahuje se na Vas stejny paragraf!To uz je skutecne moc! Verim,a pevne doufam,ze prezident tohle NEPODEPISE!

0/0
14.6.2007 16:58

Beerdy

Re: Nesmyslny zakon!

To zas něco ušili horkou jehlou...ještě chybí, aby tam doplnili, že každý, z jehož počítače bylo nahlíženo na patřičné stránky, které by i vzdáleně mohly připomínat dětskou pornografii, dostane doživotí a máme to v kupě!:-/

0/0
14.6.2007 17:05

Prickrose

Re: Nesmyslny zakon!

To, ze pedofilove co se doma ukajeji nad detskym pornem nejdou po detech je neuveritelny nesmysl a blaaaabol!:-©

0/0
14.6.2007 17:29

parnassius

Re: Re: Nesmyslny zakon!

Občas na tebe narazím v debatě, ale vážně pochybuji, že jsi ženská. Spíše budeš nějaký pubertální výrostek.

Jestli si baba, tak něco takhle vulgárního v sukních aby člověk pohledal. A to jsem dnes sjel jen tuhle stránku.

0/0
14.6.2007 17:36

Pan Navratil

Re: Re: Re: Nesmyslny zakon!

Mno, je to obyčejná nevyzrálá osobnost, co se ráda cítí na té "správné" straně, přičemž skutečnost rozlišuje téměř jednobitově.

Ale veskrze neškodná.

0/0
14.6.2007 17:39

Prickrose

Re: Re: Re: Re: Nesmyslny zakon!

S uchylama se odmitam bavit. Je to pod moji uroven. Zivot je moc kratky na ztraceni casu s idiotama. Sorry.

0/0
14.6.2007 18:12

parnassius

Re: Re: Re: Re: Re: Nesmyslny zakon!

Ty nemáš právě vůbec žádnou úroveň, tak je vcelku obtížné, aby byl někdo pod ní.

A nevím z čeho usuzuješ, že jsme úchylní. Šestý smysl ?

0/0
14.6.2007 18:31

odborar

Když podepsal squeeze out, tak ohledně tohoto

naprosto zneužitelného paragrafu  nebude mít jistě žádných výčitek..:-/ dnes se prostě na holky mohou dívat beztrestně jenom poslanci, když se nudí v poslanecké sněmovně, ti mají doživotní imunitu..;-D

0/0
14.6.2007 21:38

Prickrose

Re: Když podepsal squeeze out, tak ohledně tohoto

Je tady citet zavist. ;-D

0/0
15.6.2007 7:06

Ruger

Prý má anorektička Lucka Vondráčková

zakázané vystupování - její klipy jsou často  prdchnuté   náznaky sexuálních nabídek a ona vypadá jako dítě..

0/0
14.6.2007 11:10

Hanns1111

Re: Prý má anorektička Lucka Vondráčková

no - mně chybět nebude

0/0
14.6.2007 13:01

Ruger

dobře vám tak pras/áci! šťáru na Vás!

Policie se psy vtrhne k domovní prohlídce, po té co jste poslali kamarádům fotky z dovolené u moře, na které jste důmyslně fotili dětské porno - vaší 5letou dceru, jak bez plavek (!) plácá bábovičky z písku.

Ale vážněji - opět jedna populistická  norma, která  uspokojí  lůzu, ale nic neřeší. Navíc není dokázaný vztah mezi vlastnictvím specializované pornografie a vlastní manifestací úchylky. Naopak  - většina pedofilů prožije  svůj život bez jakéhokoliv konfliktu se zákonem a svoji orientaci si kompenzují (jenom zdánlivě paradoxně) prací s dětmi (!), nebo kompenzačním chováním  - najdou si mladě vyhlížející dospělou partnerku "sen každého pedofila" , nebo se vyřádí nad pornografií.

Seber jim kompenzační nástroje a začnou se dít věci

Ale navíc, nový zákon je tak obecný, že neměl spatřit světlo světa. 

0/0
14.6.2007 11:02

Pan Navratil

.

Jestli bude míra vymáhání zákona podobná těm stávajícím, tak stejně o nic nejde. Výrobci tak maximálně sem tam předhodí systému pár konzumentů, veřejnost bude ukojena prasečkáři za mřížemi a kšeft půjde vesele dál.

0/0
14.6.2007 11:09

Ruger

Já bych řekl že to bude horší - na normu se bude

kašlat a občas někoho exemplárně seberou. Viz silniční zákon..:-©

0/0
14.6.2007 11:24

Pan Navratil

Re: Já bych řekl že to bude horší - na normu se bude

No ale ruku na srdce - to samé je s porušováním autorských práv jak u SW, tak uměleckých děl. Taky to má doma hafo lidí a taky se za to hromadně nezavíraj.

0/0
14.6.2007 13:28

Prickrose

Re: dobře vám tak pras/áci! šťáru na Vás!

Mno, kdyby muj manzel posilal svym kamaradum fotky nasi petilete, nahe u more, tak mu dam do drzky a jeste ho udam na policii, protoze to smrdi uchylnosti.:-©

0/0
14.6.2007 16:54

Pan Navratil

Re: Re: dobře vám tak pras/áci! šťáru na Vás!

Vy si fotíte nahé dítě? Proč?

0/0
14.6.2007 17:28

michal II

Re: Re: Re: dobře vám tak pras/áci! šťáru na Vás!

A vy si ho fotite oblecene? Proc?

Dite prece fotim kdyz je v zajimave situaci, ne? To kdyz se caka nekde u vody a chci ho vyfotit, ho/ji navliknu nejdriv do plavek?

Uvazuj asi proc se foti deti?

0/0
14.6.2007 18:29

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: dobře vám tak pras/áci! šťáru na Vás!

Moc nevím. Známá má 3/4 roku děcko a asi 6000 fotek. Na co???

0/0
15.6.2007 13:03

Pan Navratil

---- Osvětitel, hrdina dne ------

"Neplet si "naturalisty" z pedousema!"

Pravda, poplést si Maupassanta, Flauberta, Zolu s pedoušema, to dokáže jenom Američan.;-D

0/0
14.6.2007 10:39

Pan Navratil

Mno,

málokdo si dovolil nehlasovat pro:

http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=45518&o=5

;-D

0/0
14.6.2007 10:21

wildge

Re: Mno,

Jediny nejaky Radl z ODS.

Nevis, co bylo tohle za hlasovani? http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=45519&o=5 Mam v tom zmatek.

0/0
14.6.2007 10:44

Pan Navratil

Re: Re: Mno,

Jedno (108) je o pozměňovacím návrhu, druhé, (109) o celém zákonu, nebo nějak tak

http://www.psp.cz/eknih/2006ps/stenprot/015schuz/s015179.htm#r2

prase aby se v tom vyznalo.

0/0
14.6.2007 10:52

Nedobrota2

Jsem naturista, půjdeme celá rodina bručet ?

Budou zakázány i nudapláže, nebo se tam už nebude smět jít s dětmi ? Budou nás honit fízli jak za bolševika ?

ZAKÁZAT MĚLI KOMONĚ ! Jsou to všechno genetický odpad, podlidé myslící vyrumplovaným a zkorumpovaným mozkem a vzkazuju jim ať táhnou do pí.. !

0/0
14.6.2007 9:59

wildge

Blbci

Drzeni materialu nikoho neposkozuje. Meli kdyztak tvrdeji postihnout vyrobu (ta uz je postizitelna ted), pripadne i distribuci. Postihovat drzeni je blbost.

0/0
14.6.2007 9:58

Pan Navratil

Re: Blbci

To je víceméně na objednávku policie a pak také "protože v EU už to skoro všici maj". Policie totiž není schopná účinně postihovat výrobu a distribuci, mimo jiné pro neexistenci institutu provokace. Podobně jako u výroby a distribuce drog.

0/0
14.6.2007 10:29

Ruger

Naprostý souhlas, bohužel máte 100% pravdu

šlo se cestou  nejmenšího odporu, norma na nic, snadno zneužitelná, ale máme ji a je klid....:-©

0/0
14.6.2007 11:08

parnassius

Dalo se to čekat

Copak zákon, ten potřebný je, ale jímá mě lehce hrůza, když si uvědomím, že to budou vyšetřovat stejní policisté a posuzovat stejní odborníci, kteří pošlou do Klokánku dvaatřicetiletou Škrlovou v domnění, že jí je dvanáct.

0/0
14.6.2007 7:56

Mak1

S tímto zákonem vřele souhlasím

doufám, že hned po začátku platnosti nahraje nějaký hacker tyto fotky na počítače našich politiků ..... to by mohl být dobrý fičák ;-D;-D;-D

0/0
14.6.2007 7:54

wildge

Re: S tímto zákonem vřele souhlasím

Maji imunitu.

0/0
14.6.2007 9:56

Ig-n-or

kojící matka

a když mám fotku matky kojící dítě (samozřejmě nahé, matka částečně), tak už to naplnilo všechny znaky porna?  Kdykoliv to jde označit za obcování s dětmi, zavřou nejen mě za držení, ale i matku za pedofilii?  Byla to totiž náhradní matka, ne biologická 8-o

0/0
14.6.2007 7:51

Pan Navratil

Re: kojící matka

myslíte, že snímek matky, kojící dítě, je pornografické dílo?

0/0
14.6.2007 10:27

michal II

Re: Re: kojící matka

Kdyz si to tak soudce vylozi, tak je. Nikde neni definice.

0/0
14.6.2007 18:31

Ig-n-or

spálit

všechny fotky dětí až do maturitního plesu spálit - jó tam se děli věci, škoda že už se to nesmí ani držet :-/

0/0
14.6.2007 7:49

qwertzuiop

Musím projít své fotografie z dětství,...

nezodpovědní rodiče a příbuzní mě fotili s nahatým zadečkem a pindíkem. ;-D Kdyby tehdy věděli, jací dementi budou sedět v parlamentu, tak by raději zahodili foťák... ;-O(Y)

0/0
14.6.2007 7:23

poiuz

Tiché a nenápadné plnění dětských mozečků...

svinstvem, jakým jsou například náboženské, nacistiské nebo bolševické ideologie, je nesrovnatelně větší lumpárnou než nějaká dětská pornografie. Ta zasáhne pouze několik nešťastníků s asociálními rodiči, dříve zmíněné však dokáže zničit celé generace...

0/0
14.6.2007 7:18

simca_1301

tak pozor...

v tom případě může jít do vězení cca odhadem 60 - 90 % národa..... kdo z nás nemá doma svoji nebo někoho blízkého fotku jak se jako batole rozvaluje na kožešině tak jak ho/ji pábůh stvořil???! POZOR I to může být dle tohoto zákona považováno za naplnění zkutkové podstaty tohoto trestného činu - a rozhodovat o tom může 1 konkrétní, chybující a ovlivnitelný člověk s mizerným platem (dle jejich vyjádření) a protivným šéfem - soudce se mu říká.

0/0
14.6.2007 6:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.