Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televizi utíkají diváci. Chodí na internet a sledují DVD

Sledovanost televizí letos klesla nejvíce za posledních 10 let. V roce 1997 měly Televizní noviny TV Nova každý večer přes tři miliony diváků, seriály od osmi večer sledoval zhruba stejný počet lidí. Dnes si však manažeři Novy mohou nechat o něčem takovém jen zdát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dominica

Ubohá programová nabídka

naší veřejnoprávní televizi (ty další dvě by do toho nešly určitě) bych poradila klub filmového diváka - evropské i naše filmy z 60 až sedmedesátých let a pak celosvětové trháky let sedmdesátých a osmdesátých vůbec nevysílají, kromě každoročně na všech kanálech několikrát opakovaných stejných komedií. A že by o takové filmy zájem byl, svědčí úspěch vydavatelství Levné knihy. Vydávají skvosty za 99 káčé a nikomu nevadí, že jsou černobílé případně 20 a více let staré. Lidstvo sice hloupne, ale ne tak rychle, aby se bavilo nad filmem, který jde za rok třikrát a ještě je ubohé úrovně. A P.S. - a Trója prý je trhák? A jak dlouho jí to vydrží?

0/0
14.6.2007 12:52

jenik z DO

Přišlo,co přijít muselo!

Naše komerční a i veřenoprávní televize pomalu vyčerpávají,to co nám mohly nabídnou...nám všem vyhladovělím po desetiletích socialistické televize. Léta absolutního zájmu diváku pomalu končí,dle mého proto:

1.Stáváme se naročnějšími diváky,spoustu z nás už nebaví novácká pokleslá umělá zábava typu Zlatá Mříž,Go Go Show a pořady plné TV hvězdiček...své pozice určitě ztrátí i serialy "ze života" s opakujícími se zápletkami a stále stejnými tvářemi, myslím,že diváci prahnou po atraktivních originálních pořadech,plných opravdových emocí a také aby je pořady vzdělávali...

2.Díky stále více přístupnější digitální tv,si každý z nás může najít ten pravý program dle svých zálmů...

3.Raději než k televizi zasednem k PC nebo zvolíme aktivnější způsob relaxace,než je ležení u telky...a také hraje roli to,že jsme stále zaměstnanější a nemáme prostě čas marnit čas u tv..

0/0
14.6.2007 5:43

formic

TV - shit

TV Nova s Primou si můžou podat ruce!!! Sami si můžou za to, že lidi radši tráví více času u PC a venku, než se dívat na stupidní pořady. Kdyby tu byli nové digitální stanice, bylo by z čeho vybírat a možná by se lidi vrátili zpátky k TV Nova a TV Prima. Veřejnoprávní televize neuvádím z důvodu, protože není komerčního chrakteru a příjmy z reklamy jí budou pozastaveny.

0/0
13.6.2007 21:07

viv

tv program

staci se podivat  na dnesni tv program a hned musi byt kazdemu jasne, proc se na to neda koukat...Rv

0/0
13.6.2007 17:32

dislektik-idnes si na mě zasedla

no když nás krmí takovýma capinama co tam jsou

tak co by čekali že

0/0
13.6.2007 17:27

mrchozrout05

Ale to je výborný,

To mají za to, že každej film prošpikují neuvěřitelným množstvím reklam.Mě reklamy nezajímají a nezajímají kromě majitelů televizí u nás vůbec nikoho.Při reklamách přepínám, takže zadavatelé reklam v mém případě vyhazují peníze. Taky prezentace některých TV je příšerná. Nova na mě působí jako kolotočárská šou s vyvolávačem dalšího skvělého čísla.No a další hrůza se na nás řítí v podobě Vyvolených 3, takže to bude sledovanost úplně v řiti.Takže milé televize - papá při jízdě do pekel.Pápá .:-©

0/0
13.6.2007 16:48

ted61

Re: Ale to je výborný,

zcela s Váma souhlasím. Ti pitomci dají všude reklamy jedna horší než druhá a už se několikrát stalo - v poslední době stále častěji, že chtěl jsem vidět film ale při prvním přerušení jsem to vypnul a fakt na ně kašlu. Na druhou stranu co chcete když je tam rumun nebo co to tam je ve vedení

0/0
14.6.2007 11:17

Kristyan

titulky

Výborná úroveň znalostí cizích jazyků (hlavně ENG) v severských zemích je způsobena taky tím, že TV vysílají filmy jenom v původním znění s titulky. Naše televize by se taky mohly vydat touto cestou.

0/0
13.6.2007 14:46

Sunny29

Re: titulky

Je možná dobré podotknout, že ty titulky by měly být totožné s originálním zvukem. Tak je to opravdu výborný prostředek, jak se něco naučit. Jinak v tom moc význam nevidím, zlenivíš, buď jen posloucháš češtinu, nebo se jen orientuješ na české titulky.

0/0
13.6.2007 14:50

Dominica

Re: Re: titulky

Kouzlo titulků je právě v tom, že u filmu zůstane originální zvuk, no ne?

0/0
14.6.2007 12:54

sageorg

Není se co divit,

dělají si z lidí pomalu v každém pořadu dojnou krávu a úroveň většiny pořadů v hlavním vysílacím čase je přinejmenším diskutabilní!Na film aby si jeden nařídil budíka!(Y)

0/0
13.6.2007 14:03

Sunny29

Re: Není se co divit,

Tak s tím souhlasím. V normálním čase od 20 běží všude přiblblé seriály, přinejlepším soutěže s úžasnými výhrami, když zavoláš, nebo reality show, SMS, dobrý film možná občas, ale tak kolem půlnoci. Asi je to orientováno na nezaměstnané diváky, aby se nenudili, když už chudáci nechodí do práce.

0/0
13.6.2007 14:53

baggerfuhrer

Proste TV je prekonany medium.

Je na case, aby se vedeni TV kanalu probralo a prizpusobilo se divakum. TZN aby divak mel moznost dle sveho casu si pustit to, na co ma chut. Prizpusobeni se divaka televizi je uz minulosti. Archiv s moznosti stahovani uz ma i Cesky Rozhlas ( a vyber neni spatny). Navic pocty downloadu jsou presnejsi nez vsechny peoplemetry na svete a je ihned jasne, o co je zajem. Rychlost pripojeni se rok od roku zlepsuje a budoucnost ukazala You Tube, coz uz par stanic ("trochu" proslulejsich, nez CT, nebo nejaka ZNov@) pochopilo a maji s nimi smlouvu a dokonce dodavaji materialy. Jak uz tady nekdo napsal, TV medium konci, je 21 stoleti, nastupuje Internet a interaktivni zabava. Jenom nekterym managorum to nikdo jeste nerekl. Nevadi. Zkrachovani je probere spolehlive. :-P;-D 

0/0
13.6.2007 13:51

petrucciani

Re: Proste TV je prekonany medium.

A nejen to, melo by byt samozrejmosti te nabidky, i moznost teletextovych titulku. Diky tomu komercni TV ztraci divaky na ty sve Filmove a serialove pecky.:-/

0/0
13.6.2007 13:57

Hajný-lesa pán

Re: Re: Proste TV je prekonany medium.

Dr. House s titulkama dává STV1

0/0
13.6.2007 14:06

petrucciani

Re: Re: Re: Proste TV je prekonany medium.

STV1 kabelovka (UPC) nenabizi.:-/

0/0
13.6.2007 14:19

petrucciani

Re: Re: Re: Proste TV je prekonany medium.

Myslim v Ostrave.

0/0
13.6.2007 14:20

Hajný-lesa pán

Re: Re: Re: Re: Proste TV je prekonany medium.

Já to na Olomoucku chytám normálně na anténu, v Ostravě by to snad neměl být problém vůbec.

0/0
13.6.2007 14:40

Kosice

Bez komentáře

Televizní společností se diví propadu ve sledovanosti. Já říká, bude hůř! Sledovat v TV některá televizní a novinářská nablbla je nad lidské síly. Ćím mladší koště, tím větší odvaha a větší znalosti.* Cením si zpravodajství TV Prima. Je objektivní, neagresivní a připravované opravdu odborníky. ;-) Ovšem taková ČT24 má taky svém "plusy". Akce, která někde probíhá, je tam v návnadě na liště, jako, že se bude konat. O nějaké aktualizaci se může divák nechat jenom zdát. Stejné to bylo i o volbách, odhady tam běžely ještě v době, kdy už se znaly někde přesné výsledky.*Zkuste sport zvaný přepínání stanic. V době Sumitu G8 dávala TA3 živé vysílání z postupu mezinárodních antiglobalistů. ČT24 přesně v té době Bez komentáře: Závody důchodců na vozících z Izraele. *

0/0
13.6.2007 13:43

Sunny29

Re: Bez komentáře

Hlavně že máme tolik "celebrit". To mi připadá jako výsměch průměrně inteligentním lidem. Většina těch "celebrit " je na tom ale hůř, s tím rozdílem, že pokud zapnu televizi, musím na ně čumět. :-/

0/0
13.6.2007 14:57

Hajný-lesa pán

Beztak je tam lejno

Plánuju, že tu televizi zruším a přestanu platit poplatky. Dokonce už proti tomu neprotestují ani žena a děti, což bylo dříve nemyslitelné:-)

0/0
13.6.2007 13:38

petrucciani

Re: Beztak je tam lejno

To nepujde, to bys musel zrusit i privod elektriky.;-D

0/0
13.6.2007 13:47

Hajný-lesa pán

Re: Re: Beztak je tam lejno

pokud vím, ještě to neplatí a snad ani nebude :-©

0/0
13.6.2007 14:03

Sunny29

Re: Re: Re: Beztak je tam lejno

Ještě to neplatí, zatím se o tom jen jednalo.

0/0
13.6.2007 14:58

petrucciani

Televizi utíkají diváci. Chodí na internet a sledují DVD

Co treba panove serial Kancl v originanim zneni s titulky, CT2 utery 20:25.;-) Jsem se vcera u nej malem urehtal smichy, jako kdybych videl zasedani u nas na Radnici.;-D

0/0
13.6.2007 13:30

Axelroth

...hmmm...

...a co je na tom divnyho?...v televizi se da sledovat jen Spectrum, Discovery, Animal planet a National geographic...a to jeste jen kdyz se na nich po ste neopakuje ten samy dokument...ostatni programy nestoji za nic...

;-)

0/0
13.6.2007 12:57

petrucciani

Re: ...hmmm...

Tak z tech vyjmenovanych koukam jen na National Geographic, protoze ma titulky, ostatni jsou pro me off, jsem neslysici. Na CT1 se koukam jen na publistiku ktera je titulkovana a v nedeli na celovecerni film kolem 8 hod. vecer. Na CT2 koukam na dokumenty a na filmy pro narocneho divaka. Ze serialu se jen koukam na Ulici (N@VA), je tam starosta Nykl, jako by Cunkovi vypadnul z oka. Jinak me zadny jiny cesky serial nenadchnul. Pak je dobry kanal AXN, jenze ja z nej tez nic nemam (aspon nejake typy na dobre serialy na DC), je tam vse dabovane bez titulku, i skrytych. No a pak koukam na vsechny sportovni kanaly Galaxii, CT2, CT4 SPORT, EUROSPORT 1 a 2 a SPORT1.

0/0
13.6.2007 13:25

Heralik2

Re: Re: ...hmmm...

Na torrentu stahnes i Imaxove super dokumenty, k tomu titule, ja mam treba Egypt, podmorsky svet a dalsi, jinak vetsina filmu na torrentech je s titulema, takze TV v podstate nepotrebujes.

0/0
13.6.2007 13:29

petrucciani

Re: Re: Re: ...hmmm...

Jenze ke vsemu asi titulky jen tak nesezenu.:-/ Myslim k filmu pro narocneho divaka. Takte mi zbyva CT2. Me nejde ani tak o dokumenty, tech jsou kvanta a mam na vyber ze dvou kanalu CT2 a NG. Mi jde o dobre serialy. Treba bych se rad kouknul na serial Dr.House, no kouknout se muzu leda tak kocce pod ocas,N@VA ho neotitulkovava skrytymi titulky.:-/ To stejny, rad bych se kouknul na serial Chirurgove (Prima), prdky, neni to otitulkovane skrytymi titulky. A tak bych mohl pokracovavat dala a dal, jako jsem se chtel na N@VE koukat na serial Bratrstvo ohrozenych kdyz ho davali, no nekoukal, N@VA ho skrytymi titulky neotitulkovala.:-/

0/0
13.6.2007 13:38

Heralik2

Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

Serialy, zvlaste ty HBOckove, vychazeji i na DVD a to jak s titulema tak i ozvucene. A pak jsou samozrejme i na torrentech. U cizich serialu to tak byva casto, u ceskych je s tim problem, pokud to neudela televize, tak asi nikdo:-(

0/0
13.6.2007 13:41

petrucciani

Re: Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

Jj, presne jsi to vystihnul u ceskych filmu. Dokud nevyjde na DVD a pan Buh na nej neprida titulky pro neslysici, tak jedina moznost jak ten film shlednout s titukama je, pockat az bude za rok v TV a jeste se modlit, aby ho davali na CT, kde skryte titulky maji jako povinnost. Jestli to je z dilny Nmailto:N@VA@VY nebo Primy, a na DVD to s titulkama nevyslo, tak se nejakymi skrytymi titulky obe TV neserou.

0/0
13.6.2007 13:53

petrucciani

Re: Re: Re: ...hmmm...

Apropo, kdyz uz pises, ze na torrentu jsou dokumenty a filmy s titulky, tak mi jde o ceske titulky, ne anglicke atd.

0/0
13.6.2007 13:41

Heralik2

Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

Jasne, myslim ceske. Pripadne se tam da pozadat o prelozeni, vetsinou se toho nekdo ujme.

0/0
13.6.2007 13:42

petrucciani

Re: Re: Re: Re: Re: ...hmmm...

Tak o tehle moznosti nic nevim. Jednou jsem si zadal o preklad titulku na titulky.comnabidnul jsem mu za to vsechny sve body za urcite ukony, jako je prihlaseni atd. a ten dotycny nekde oslehnul nedokonceny preklad a nabizel ho pak a body shrabnul.;-(

0/0
13.6.2007 13:56

Axelroth

Re: Re: ...hmmm...

...ja osobne bych taky privital vice kanalu v anglictine s titulkama, kvuli treninku ciziho jazyka...

;-)

0/0
13.6.2007 13:34

sam99xx

Aby toho nebylo málo

Prima dává v pátek od osmi večer pohádky, Nova se hned musí opičit. Co na to Česká televize? Nepustí mi taky nějakou pohádku, abych si mohl "vybrat"?

Rád bych viděl konečně seriál Futurama, jenže to jsem si musel na satelitu naladit ukrajinskou TV, abych jej viděl, spoustu dalších filmů a seriálů také sleduji na satelitu, protože na českých TV běží 1001 repríza Popelky, 758 repríza Copak je to za vojáka a 2422 repríza Slunce seno a ... atd.

Když není z čeho vybírat, nelze se divit poklesu sledovanosti. "Skvělé" na tom je, že Nova a z části Prima se mohutně brání digitalizaci  a vstupu dalších TV na trh (přičemž mají plnou hubu "blaha televizního trhu"). Bojí se totiž konkurence a dost možná i mají proč.

0/0
13.6.2007 12:44

petrucciani

Re: Aby toho nebylo málo

Tobe nestaci Cetnicke Humoresky?;-D

0/0
13.6.2007 13:27

Abdéřan

Re: Re: Aby toho nebylo málo

R^;-D!

0/0
13.6.2007 17:21

John Coffey

+++++

Kdo se tomu divi, vzdyt program na vsech je opravdu k :-©.

Kriminalka LA, Kriminalka NY, Sberatele kosti... vsechno o hovne. Uz chybi jen Kriminalka Most a Sberatele Medi z Chanova.

0/0
13.6.2007 12:14

Heralik2

Re: +++++

Sberatele medi v přímem prenose, a pokazde by se nejakej utopil :-))

0/0
13.6.2007 13:30

_Warapeidza

tv

no je to fakt, na co bych se asi tak mohl v tyvce koukat- kdyz uz konecne nejaka tv nasadi neco jakztakz kvalitniho- tj. trebas nejakej moderni serial z produkce ABC ci tak, tak ho naproto zabijou tim, ze ho o mesic pozdeji presunou na pozdejsi termin (viz. Chirurgové), pripadne ho davaji nekdy v patek vecer, coz je trebas pro me cas, kterej rozhodne nechci travit u televize...

navic je to pravda o tom internetu- na co bych cekal na film ci serial v TV (prodlouzenej o hodinu kvuli reklamam), a kde bude nejspis stejne nadabovanej, kdyz si ho muzu v klidu stahnout v originalnim zneni pres torrenty behem chvilky...

aspon ze ty Simpsonovi jeste porad davaji...

0/0
13.6.2007 12:09

farous

Ješttě, že jsem sportovní maniak

a když čumim, tak většinou akorát na Eurosport, Galaxii , někdy Sport 1, Čt4...

0/0
13.6.2007 11:40

gagaryn

***

Včera jsem prošvihl díl Ordinace v Růžové zahradě. Nevíte kde bych ho mohl stáhnout?;-(

0/0
13.6.2007 11:18

_Warapeidza

Re: ***

isohunt, torrentleech... nic? to je divny, tam vsechny kvalitni dila obvykle jsou :-o 8-o

0/0
13.6.2007 12:10

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Ani PC, ani DVD,

ale idiotské estrády, slaboduché reality, stupidní nekonečné seriály, "hodnotné" megafilmy, nekonečné reklamní bloky na kdejaký šmejd a zvětšující se absence dokumentárních nebo sportovních pořadů, to je důvod proč já a většina mých přátel a známých, televizi přestáváme sledovat.

0/0
13.6.2007 11:14

Hany Farghali

Re: Ani PC, ani DVD,

Jo, tak s tim naprosto souhlasim. Reklamy jsou pro televize byznys, nicmene kdyz reklamni blok bezi 20 minut uprostred filmu, nudi to a priste se takzvanemu megafilmu clovek vyhne. Nicmene na tom, ze PC a DVD je duvod odklonu od televize jiste neco bude. Kdyz si dnes mohou lide cokoli stahnout nebo pujcit, proc na to koukat v televizi?

0/0
13.6.2007 12:00

eman1

Vážení přátelé ano,

a proto je nutné zvýšit televizní poplatky pro státní televizi aby mohla zkvalitnit svoji tvorbu. Je to jako s vodou šetříš ,zdražej protože si nevydělají.

0/0
13.6.2007 11:04

kenx

Re: Vážení přátelé ano,

jj, také mě ty mafiánské praktiky se*ou. Mám kabelovku, koukám pouze na Discovery a další soukromé televize. Pro denní zpravodajství chodím na net. Navíc asi televizi brzo zruším úplně, weby a jejich multimediální prezentace mi televizi spolu s DVD čím dál tím více nahrazují. Kabelovka (UPC) má šanci se u mě zachrnit jen pokud mi nabídne možnost koukat se na filmy z nějakého archivu v čase kdy JÁ chci. Odmítám být tupý otrok televizních společností co kouká na to co zrovna dávají.

0/0
13.6.2007 11:12

RCG

Nesmysl..

..internet a DVD hraji jen mensi roli.. Ale lidi proste bud vic pracujou nebo se bavi nekde aktivne... U TV budou lidi sedet mozna v duchodu, ale dnesni generace mladsich lidi uz ma jinej zivotni styl.

Jediny s cim souhlasim je opravdu ten nesmysl, ze davaj TV v jednu chvili stejnej typ poradu... Na TV koukam spis vyjimecne ale casto to vypnu vzapeti prave proto, ze napr. v soboru vecer bezi na trech kanalech nejaky trapny horory..

0/0
13.6.2007 10:46

rOnAd

Lidi nejsou hloupí.

Začali-li dělat všechny televize nekvalitní program - toto je logické vyústění. Dát tam trapný seriál a proložit to ti 5ti reklamama, to už na tom někdo musí být hodně špatně aby tu TV pustil. Ja bych někdy po veceru radsi pustil bednu, ale když tam nic není.....

0/0
13.6.2007 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.