Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič uhořel ve zdemolované dodávce

Neznámý muž uhořel při nehodě na rychlostní silnici R10 nedaleko Mladé Boleslavi. Jeho Ford Transit se krátce před polednem střetl s "vejtřaskou" nedaleko výjezdu na Bezděčín ve směru od Prahy. Řidič náklaďáku vyvázl s lehkým zraněním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hanns1111

bílá dodávka ......... :-/

0/0
12.6.2007 6:28

old fashioned Vince III....

spisovně je to výtřaska,

patalové z ýDěsu...

AHA je proti ýDěsBulváru FAZ !

0/0
11.6.2007 22:29

hasmen

Re: spisovně je to výtřaska,
Spisovně je to www.tszb.cz" target="_blank" rel="nofollow">Praga V3S,ty šťourale
0/0
12.6.2007 5:46

jacobsonII

právě tohle místo

je dost nepříjemné, vždy když tam jedu, sundávám nohu automaticky z plynu a věnuji se řízení ne na 100% ale na 105%, táhlý kopec od Prahy svádí k vyšší rychlosti a potom pravotočivá zatáčka a 2 nájezdy jsou fakt dost blbý, opravdu je to velmi kritické místo, tam se musí dávat fakt bacha

0/0
11.6.2007 20:46

Bubrak

Re: právě tohle místo

Jojo plny souhlas. Myslim, ze by se to misto melo oznacit znackami jako nebezpecne. :-/

0/0
12.6.2007 1:27

56xjf

"vejtřaska"

Ach jo, jaká vejtřaska? Je to auto původně určené pro armádu se zkratkou V3S (čti vétřies, čili vétřieska). Znamenáý to vojenský třínápravový speciál.

Vejtřaska;-€.

0/0
11.6.2007 19:00

iuos

hmm

"vejtřaska" je normálně používaný výraz..   mnohem víc než "vétřieska"... už jenom že se to líp vyslovuje... :-P že to nepoužíváš ty, neznamená, že jsou ostatní blbci (Y)

0/0
11.6.2007 21:06

Pan Navratil

Re: hmm

A ještě lepší a kratší je ventra. Holt, puntíčkáři dneska mají žně...;-)

0/0
11.6.2007 23:19

Radek1979

Re: "vejtřaska"

Možná kdyby si v tom někdy seděl potom by si pochopil proč tomu každej říká vejtřaska ;-)

0/0
12.6.2007 7:41

kolodil

tak jsem tam byl kousek

Je to smutný, dodávka jela rychle - předjížděl mě 4km před místem havárky u benzínky, ale spousta dodávkářů jezdí podstatně hůř. Musím říct, že mě překvapila ochota lidí hned u nehody pomoci, ale jemu se už nedalo. Kdo tam jezdí ví, že spousta řidičů tam jezdí v levým 160-180 jsou tam dva nájezdy a málo místa ani nejde o rychlost není se kde rozjet. Ošklivý pohled pro řidiče který tam hned běžel s hasičákem, taky hned něco bouchlo.

0/0
11.6.2007 18:56

navsteva

A jeste mala poznamka

tezko podle par fotek a opravdu strucneho clanecku komentovat takovy pripad, ale a) na dalnici smi vozidla s minimalni rychlosti, b) i pomala jizda muze znamenat riziko zejmena pro ostatni ucastniky dopravniho provozu.

0/0
11.6.2007 18:45

barbudo

Re: A jeste mala poznamka

(1) Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost2) není nižší než 80 km.h-1. V úseku dálnice procházejícím obcí je dovolen i provoz motorových vozidel a jízdních souprav pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž nejvyšší povolená rychlost2) není nižší než 65 km.h-1. Mimo obslužná zařízení dálnice je ostatním účastníkům provozu na pozemních komunikacích zakázán vstup na dálnici, chůze a jízda po dálnici.

(2) Řidič smí na dálnici vjíždět a z dálnice vyjíždět jen na místech k tomu určených.

(3) Zákaz provozu podle odstavců 1 a 2 neplatí pro vozidla správce komunikace oprávněně užitá při její správě a údržbě.

0/0
11.6.2007 20:19

Pan Navratil

Re: Re: A jeste mala poznamka

To je všechno hezké, ale je R10 dálnicí?

0/0
11.6.2007 23:19

mosulský machredz

oo

pokud chce nějaký bezmozek spáchat na silnici (jedno jestli dálnice nebo něco jiného) sebevraždu, nelze mu bránit. Otázka poue stojí, koho všechno takový dement dokáže vzít s sebou pod drn .....

0/0
11.6.2007 18:10

Pan Navratil

Mno,

je to děs, ale podle fotek to snad šlo rychle. :-/

0/0
11.6.2007 17:04

mosulský machredz

Re: Mno,

a to je ta chyba - instruktážní video by měli promítat na Nově každý den :-©:-©

0/0
11.6.2007 18:14

spartaman

Transit

Jóóóó, dodávky.............

Kapitola sama pro sebe.

0/0
11.6.2007 16:27

Hufo

je to jasný

frajer nepočítal s tím, že na rychlostce si to může mastit někdo krokem. předjížděl a pak chtěl sjet a ta v3s v pravým pruhu byla nepříjemný překvapení. kdo jezdí po d8, tak u zdib směrem na prahu zažívá podobný překvápka, jako že se na dálnici tlačí bagr a nebo odrasovaný avie co to pak rozjedou na 70. už dost lidí tam pak nemile koukalo a brzdilo očima, když museli ze 130-ti brzdit na 50 po zařazení do pravýho pruhu a nebo rychle zpátky do levýho.

0/0
11.6.2007 16:16

chrtil

Re: je to jasný

myslíš, že ty kraksny mají dálniční známky ?

0/0
11.6.2007 16:18

japato07

Re: Re: je to jasný

myslím, že nemaj ani TK

0/0
11.6.2007 16:22

Pan Navratil

Re: je to jasný

Voni jako nemaj voči nebo co, že neodhadnou rychlost auta před nima????

0/0
11.6.2007 16:21

Hufo

Re: Re: je to jasný

on nejel před ním, ale v pravým pruhu, kam se dotyčný zařadil, páč chtěl pak asi sjet. a než se zorientoval, byl v něm. toho sice neomlouvá, ale tady je vina i u řidiče tý v3s. minimálně v tom, že na rychlostce neměl co dělat, páč minimální dovolená rychlost vozidla musí být 80km, což ten vrak těžko splňoval. no a ten z tý dodávky s tím nepočítal, že na to někdo kašle.

0/0
11.6.2007 16:37

Pan Navratil

Re: Re: Re: je to jasný

A ty jako nevidíš do pravýho pruhu, když jedeš po rychlostce??? A jedeš 130 v levým až k exitu???

Omezení 80kmh se podle 411 týká dálnice, ne rychlostní komunikace.

0/0
11.6.2007 16:45

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: je to jasný

bzz těch 130 beru z5

0/0
11.6.2007 16:45

Hufo

Re: Re: Re: Re: je to jasný

ale vidíš, ale jak jsem psal, málokdo s tím počítá, každý tak nějak podvědomě předpokládá že řidiči těhle "stíhaček" jsou soudní a necpou se na dálnici. což je bohužel smrtelná chyba. já už jsem například poučenej od tý doby, co mě v levým pruhu vycukala ávie jedoucí 40, která mi tam vlítla z pravýho, páč tam jela 1203-ka v ještě horším stavu.

0/0
11.6.2007 16:52

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: je to jasný

No tak to věřím, že je o hubu.

0/0
11.6.2007 16:54

Tomáš Nemravný

Re: Re: Re: je to jasný

"páč minimální dovolená rychlost vozidla musí být 80km" - moc hezký, ale vypadlo ti tam "konstrukční", nikde není napsáno, že se po dálnici nesmí jezdit méně než 80... To by pak všechny náklaďáky kopce na dálnici objížděly, že...

0/0
11.6.2007 18:56

Hufo

Re: Re: Re: Re: je to jasný

bohužel mě nevypadlo, páč to vypadlo "omylem" ze zákona

0/0
11.6.2007 21:31

japato07

Kolik asi ta V3S jela na dálnici?

Již několikrát se mi stalo, že jsem dojel obvykle Avii nebo něco podobného, v ceně šrotu a toto monstrum se pohybovalo asi 50 km/h. Je potom jisté, že pokud jede někdo povolených 130 a dojde k tomu, že se nestačí vyhnout, končí to takto, jako dnes.

0/0
11.6.2007 16:14

Pan Navratil

Re: Kolik asi ta V3S jela na dálnici?

Možnost jet 130 tě pořád nezbavuje povinnosti jet rychlostí zaručující bezpečné zastavení na rozhledovou vzdálenost.

0/0
11.6.2007 16:22

wouk

Re: Re: Kolik asi ta V3S jela na dálnici?

přesně tak, to je jako když někteří nakotí na náledí do svodidel a rozčilují se na zasranou přírodu, že jeli JEN 130 km/h a přesto se vybourali... někdo holt nechápe pojem maximální ;-D

0/0
11.6.2007 16:48

Pan Navratil

Re: Re: Re: Kolik asi ta V3S jela na dálnici?

Vono to auto nemusí ani jet pomalu, vono tam může normálně stát pro poruchu nebo po nehodě.

0/0
11.6.2007 16:55

chrtil

hmmmm

brrr, uhořet v takovým vedru 8-o

0/0
11.6.2007 16:11

nenápadně maskovaný Kei

...

To přesně ukazuje na velice oblíbené chování na silnicích - předjíždí zásadně vždy ten poslední a předjíždí na plný čáře vše najednou.

0/0
11.6.2007 15:54

navsteva

Re: ...

Ano velice oblibene..."predjizdet neumim, nechci, nemuzu, proto jedu nalepen na tom prede mnou, aby nikdo jiny predjizdet nemohl, a kdyz vydrzim dost dlouho, za hvili za sebou tahnu i kilometrovou kolonu..." velice ceske, a doufejme ze jednou i velice trestne.

0/0
11.6.2007 16:07

spartaman

Re: Re: ...

R^

Tohle to mě taky pěkně Xere. Proč nemůžou ti zoufalci, co se bojí předjíždět, nechat volno před sebou pro ty, co se předjíždět nebojí?

0/0
11.6.2007 16:26

_Jolly Joker _

Re: Re: Re: ...

Uz me to taky pekne s... zvlast ridici Fáček a Feld to posledni dobou delaj docela casto, o kamionech nemluve. 8-o8-o8-o Ono to je ale prece trestne - nedodrzeni bezpecne vzdalenosti, jestli se nepletu? Pokud me sice neco v protismeru sejme, tak mi to je prt platny, ale uz by si to mohla vetsina ridicu zacit uvedomovat, nemluve o dalsich pravidlech, jako je treba ZIP a dalsi...

0/0
11.6.2007 16:44

navsteva

Re: Re: Re: Re: ...

samozrejme ze je na to zakonem pamatovano, jak dodrzovanim bepecne vzdalenosti, tak umoznenim predjeti a zarazeni se predjizdejicicho. Jenomzena dodrzovani techto paragrafu by musela nase policie operovat v terenu, nikoliv mit zapichnutej radar u cedule zacatek obce ci fabku pichnutou v houstine v nasypu nad dalnici.

Na to jak ma pracovat dopravka doporucuju sledovat nektere publicisticke porady na programech Kabel 1, RTL, ZDF apod.

0/0
11.6.2007 18:44

Hufo

Re: Re: ...

ještě "lepší" je situace, kdy želva vepředu uhne až k pangejtu, aby ostatní mohli jet a ten co jede za ním, si najede k prostředku předkem na úroveň jeho zadku a takhle pak jede celou dobu, páč se bojí. ale páč je "hrdina" tak neuhne taky ke krajnici, aby nepřiznal že na to nemá. a nebo je to nějaký ten zakomplexovaný "pán rodu", který přece nemusí být k někomu ohleduplný, páč je king.

0/0
11.6.2007 16:41

Nosorozec

Re: Re: ...

jo no tak to mam taky rad tyhle typky co jsou nalepeny na aute ikdyz nechteji predjizdet to vzdycky zlosti kousu volant jo a ono to je ze musis nak udrzet vzdalenost aby se nekdo mohl zaradit!! doufam ze ti nekdy ten pred tebou zadupne brzdy ono te to pak prejde takhle jezdit!!!

0/0
11.6.2007 18:00

mpes

Re: Re: Re: ...

nechápu co se rozčiluješ. Necpu se tam kam se nevlezu, to snad dá rozum. Nestarej se o to jak jezdí druzí, starej se o to jak jezdíš ty! Tak jak tobě to přijde naprosto ko/kotské, tak tomu chlapíkovi v té feldě nebo v čem může připadat idio/tské tvoje předjíždění...

Vzájemná tolerance...

0/0
11.6.2007 22:05

OldFaker

Hm...už se ozvali předjížděči!

"Udělejte nám místo, abychom mohli předjíždět pěkně po jednom, a vy blbci, prostě vytvářejte povinný rozestup":-/

Nejhorší na tom je, že je to běžné chování i těch Fabií a  Octavií a klidně i na plné čáře! Ten, kdo jede za pomalým autem, má prostě přirozené právo jet za ním tak, jak uzná za vhodné, spěchatelé se mohou posrat, ale je to tak! Ne že by mě to neštavlo leckdy, ale nic s tím nenadělám, to spíše, čekám-li na místo, kde mohu bezpečně předjet, a najednou mám v zrcátku frontu spěchálků, kterým nevadí, že na předjetí nemají ani náhodou, jsou na plné i dvojité čáře a prostě zneužívají slušnosti jiných... Takže: vychladněte,kde to jde, nedržuji, kde to nejde, jedu jak to mně a předpisům vyhovuje ( no, s jistým přesahem... :-P )

0/0
11.6.2007 19:35

Pan Navratil

!

Ventra asi byla dobře maskovaná.

0/0
11.6.2007 15:32

livingproof

To je přece na denním pořádku...

To je přece ta úžasná pokroková bezpečná ekologická tichá silniční doprava ;-)

0/0
11.6.2007 15:11

-=koloděj=-

Inu, dodávkáři.

Moc mě to neudivuje, zatím nejhorší zážitky, jaký jsem na silnici absolvoval, měly za hlavního aktéra dodávku, zkrátka "jsem větší, tak uhni". Např. jednou mě vytlačil na chodník, když jsem ho předjížděl a on přitom bez zjevného důvodu vyjel do protisměru (nechtěl se nechat předjet). Po městě jsou taky povětšinou nejrychlejší, nějaká 50ka vůbec nezajímá. Kupodivu to dost praskaj i po dálnici, když by člověk čekal, že v těch 170 tu krabici těžko můžou udržet na silnici.

Ale jak vidno, na každý prase jednou dojde.

0/0
11.6.2007 14:59

freshgrind

Re: Inu, dodávkáři.

Víš co... v jedné věci máš pravdu, ještě bych k tomu dodal, že prostě oni se tím živí a když to děláš denně a nebaví Tě to... co udělá většina lidí když je práce nebaví? jdou pindat do jinýho kanclu, odejdou si z práce, TIRáci si dají nohy z wokna a čtou Blesk, výčepní chlastá... tak holt borec v dodávce, když si to chce zkrátit, na to dupne. Nedivme se že to pak takhle dopadá:-))

0/0
11.6.2007 15:11

Pan Navratil

Re: Re: Inu, dodávkáři.

Koho by to taky za ty prachy bavilo? Zaslechl jsem myslím něco o dýejčel a teda jako nic moc. Ale že by to omlouvalo toho maníka, co jsem ho na vlastní brzdy viděl vyjet z vedlejší na hlavní (s nulovým rozhledem) solidní šedesátkou, to asi ne. Je potřeba brát řidičáky. Málo řidičů = větší poptávka = větší platy.

0/0
11.6.2007 15:37

freshgrind

Re: Re: Re: Inu, dodávkáři.

Tož jako...proč ne? Stejně musím dneska vlakem dom, neb D2 blokujó převracený kamiony :(((

0/0
11.6.2007 16:05

Kokodák

kdyby měl Jeep Weber,

taxe mu to nestalo;-)

0/0
11.6.2007 14:50

Radek1979

Tak to má bejt

a pak že vejtřaska není pořádnej stroj, zase třeba zachránila pár lidem život tím že pozdržela toho deb*lka s dodávkou (jak by asi dopadla rodinka ve stodvacítce). Snad ji nějakej šikovnej mechanik s kladivem a svářečkou dá zase dokupy. A doufám že ten řidič neumřel následkem nárazu ale těch plamínků, třeba měl ještě čas přemejšlet nad svojí blbostí.

Ale ono to mohlo bejt i jinak třeba se s tou vejtrou honili, vejtra ve 130 předjela ten osobák, dodávka za ním,  řidič s vejtry šlápnul na brzdy aby dodávkáře postrašil... :) Schválně za jak dlouho se tu najdou kamarádi tohodle zodpovědnýho řidiče a perfektího chlapa, kamaráda kteří po nás budou chtít aby sme s ním měli slitování že takle jel poprvé a že bla bla bla....:-©

0/0
11.6.2007 14:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.