Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politici slibovali omezení pro kamiony. Neudělali nic

Nekonečné kolony kamionů nezmizí ani o víkendech při letních prázdninách. Může za to chyba v silničním zákoně, jejíž odstranění politici slíbili už před rokem. Říkali, že v létě omezí dobu, kdy na silnice smějí nákladní auta. Neudělali ale vůbec nic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gregowski69

veprove hlavicky

To budou ty veprovy hlavy tvrdit porad ze se nedomluvily tak jsou tam vlastne na ho..o,oni jeste nepochopily ze tam jsou,aby se domluvily.:-©

0/0
12.6.2007 16:10

Huffnaggelův duch

hehe, muhehe

;-D

0/0
12.6.2007 12:54

Huffnaggelův duch

200

0/0
12.6.2007 12:54

Huffnaggelův duch

199

0/0
12.6.2007 12:53

Huffnaggelův duch

198

0/0
12.6.2007 12:53

cejkis

Za každého mrtvého člověka zabitého díky kamiónu

Odstřelit jednoho žvatlajcího termita! Pořadí dle množství let v termitišti...

Domluvili by se hned šmejdi.

Nemůžou se domluvit, neboť každý klokan pracuje pro jinou skupinu. Hlavně že do klokaní kapsy padají prachy [>-]:-©

0/0
11.6.2007 18:07

slatin

Re: Za každého mrtvého člověka zabitého díky kamiónu

Tvrdě ale jasně řečeno.Politikové jsou.......... ;-O

0/0
11.6.2007 20:29

lolek77

Žádná chyba v zákoně ale záměr.

0/0
11.6.2007 18:07

kolemjdouci1974

ZNI TO TVRDE ...

ALE DOUFEJME ZE SE NAKEMU POSLANI ZABIJE PO SRAZCE S KAMIONEM DECKO A PAK TO BUDOU RESIT. Rv

0/0
11.6.2007 17:35

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: ZNI TO TVRDE ...

;-D;-D;-D to se spolehni ;-D;-D;-D

0/0
11.6.2007 17:44

halv

Re: ZNI TO TVRDE ...

nebylo by lepší kdyby se zabili poslanci.Dítě za své idiotské rodiče nemůže.Rv

0/0
12.6.2007 9:46

dislektik-idnes si na mě zasedla

už ted o víkendech jezdí jenom to co opravdu musí to jest zásobování obchodů atd

takže politici jsou jaksi mimo mísů

0/0
11.6.2007 17:22

chemba

To bylo před volbama tak čemu se divíte?

0/0
11.6.2007 15:22

Fanatic.Dz

Zmetek .. hned bych ho odvolal a zbavil funkce ...

Náměstek ministra dopravy Petr Šlegr tvrdí, že o změně chtěli jednat dříve, ale vláda dostala důvěru až letos v lednu a nějaký čas trvá, než člověk v nové funkci rozkouká.

Už půl roku se rozkoukává, ještě to vydrží až 3,5 roku a má koláče bez práce. ;-D

 Že by nové heslo ODS, pracovitých včeliček demokracie, schopných a zodpovědných?

0/0
11.6.2007 15:13

petr_sleder

Co z toho vyplývá?

Od občanů mají své peníze jisté, kdežto od špeditérské lobby si je musí zasloužit. :-P

0/0
11.6.2007 14:53

geo

parlamenstina - preklad

nepodarilo s enajit shodu napric politickym spektrem - lobby dopravcu plati me, me namestky, opozici a jejich namestky

0/0
11.6.2007 14:25

mpixel

Nevím proč kamiony omezovat?

Nevím proč by se mělo omezovat kamiony o víkendu. Vždyť třeba sobota je den jako každý jiný. I pro přírodu. Nevím o co na to příroda vydělá, když místo soboty kamion pojede v zácpě v pondělí?Rv:-©

0/0
11.6.2007 13:30

Hanf

RE:Pozor, když ráno vezete...

My jsme s kolegou tu hru o počtu lidí ve vozech hráli v Praze na trase z Malešic do Vysočan, čili: U tvrze, Pod Táborem, Českobrodská, Spojovací, okolo Sazky dolů na Harfu a pak Freyovou na býv. náměstí milicí, abych to pro pana Mr-hu upřesnil a mohl si to příp. najít na mapě Prahy, on ten problém ihned transferoval do zapadlých horských obcí, kam nejezdí ani koňské povozy - takový styl trochu jako pan Paroubek - nedělá mu osobního šoféra?

0/0
11.6.2007 13:09

Mr-Hu

Re: RE:Pozor, když ráno vezete...

prdlačky, žádné zapadlé horské obce :-) To je právě v tom, že o těch lidech nevíte vůbec nic, když mě potkáte na této trase v 6 ráno, budete na mě závistivě prskat a přitom nevíte, že už mám za sebou 120 km a svezl jsem i 2 lidi po cestě. To je celé pane demagogu :-)

0/0
11.6.2007 13:14

iDaddy

Pane(paní) Hanf,

já bych navrhoval, aby všechna auta byla společná, v každém by smělo jezdit pouze 5 lidí, auta by byla "NA POŘADNÍK"! A jezdit výhradně za pracovními povinnostmi! Za porušení trest - 10-12 let Jáchymov! Čest!

0/0
11.6.2007 13:32

ODSakEda

pátek v době již od 13 hodin???

To jste tedy někteří weekendáci... Socialismus hadra. Netušíte, jak jeřidiči nákladáku v Pá v horku horko z toho, že nestihne vyložit, navíc senebude moctvčas vrátit z práce(!!!!) dom, neb někteří již sobecky jedou už po obědě  k vodě na výlet??? To je morálka tedy... Upřednostníme pracující řidiče, nebo lenochy tzv. wíkendáky?!;-€

A vůbec, postihujte nikoliv kamiony, ale blbě jedoucí kamionysty! Denně nedodržují někteří(!) především bezpečnou vzdálenost rychlost ani rychlost! Naco maj kolečka, nikdy jsem neviděl ani nezažil,. jeduli já, poldy jej kontrolovat!...

0/0
11.6.2007 13:09

denny2006

Re: pátek v době již od 13 hodin???

Předpokládám,že na páteční jízdu bude naloženo tak,aby bylo možné dojet,vyložit a případně se vrátit.Vůbec tu nemluvím o řidičích,to jsou poze figurky.Jedná se o kvalitní manežerismus firem! Kdo chce "sobecky"? již po obědě vyrážet k vodě na výlet musí si dle toho vybrat povolání!

0/0
11.6.2007 13:27

ODSakEda

Re: Re: pátek v době již od 13 hodin???

Vůbec jsem to nemyslel závistivě, jsem OSVč a řídím si život do jisté míry sám, ale myslel jsem tu sobeckou bezohlednost weekendáků, jakože pozooor uhnout já jedu na výlet, uhněte s těmi nákladáky!... Nebo rovnou ostatní zakažte, já už brzo v Pá jedu navejlet! To že mnozí maj existenční shon (dpravci, řidiči nákl.) je jim sobecky jedno...

0/0
11.6.2007 13:36

kolemjdouci1974

Re: pátek v době již od 13 hodin???

TVUJ PROBLEM, DELEJ JINOU PRACIRv! BOHUZEL NA IQ DEMENTY V KAMIONECH SE NIC JINEHO POUZIT NEDA NEZ REPRESIVNI METODY A NARIZENI.

0/0
11.6.2007 17:36

Abdullah 31

Re: Re: pátek v době již od 13 hodin???

Aniž bych se chtěl vyjadřovat k tomuto tématu (rovněž souhlasím s omezením kamionové dopravy o víkendech), ale proč si myslíš, že kdo řídí nákladní auto, musí být IQ dement ? Jezdím s cisternou, a současně jsem členem Mensy CZ a mám iq 152. Jezdím s tím jako doplnění mé hlavní činnosti, a moc mě to baví. A argument "dělej jinou práci" je hodný idiota. Bohužel hlavně v Praze si lidi neuvědomují, že jsou užitečná všechna povolání, ne jen právník a ekonom. Někdo musí dělat i rukama a náklaďáky jezdit musí taky.

0/0
12.6.2007 19:35

Horolezec-29

Šimonovský

Jak si ten MEGAZ MR*D Šimonovský dovolí ještě otevřít ten svůj zobák?  měl by radši vysvětlovat, jak to bylo okolo výběru firmy pro mýtné...

Doufám, že i na něj se najde jednou řezník!

0/0
11.6.2007 13:06

ODSakEda

Re: Šimonovský

Ale i onu novelu siln. zákona (tzv. bodový systém...) dělal on!!!

0/0
11.6.2007 13:10

ODSakEda

Jo a zase zákonemomezte i dodávečky nad 3,5t...

tedy i dodávečičenka malá do 3,5 aale i džíp nebo větší kombík(!!!)  zapřáhneli malilinkatý přívěs, může celkovou hmotností soupravy přesáhnout 3,5t!!!!!

  Toto má v Rakousku a jinde vyjímku, že auta do 3,5 nespadnou s přívěsem do vyšší kategorie ani co se poplatku týče!!!!! Paknení třeba speciální vyjímky ani na karavany, natož jak dnes, pokutovat i auta do 3,5t, že maj již jen "kouli" (tažné zařízení) a celkovou teoretickou(!!!) hmotnost jízní soupravy nad 3,5t!

 V česku zas budeme objevovat "Ameriku" na pětkrát???...

0/0
11.6.2007 13:03

Hanf

Každý má u nás právo projet se autem,

jen proto, aby občas ukázal že je má. Já svoje auto nemám jen proto, abych je vystvoval na zahradě v parkovacím přístřešku, jezdím s ním ovšem spíš k mamince na jižní Moravu, ke strejdovi do Náchoda, na trhy do Polska etc. Po Praze jen v případě nutnosti. Pan Mr-hu je jistě vynikající řidič, který jede za svým cílem po nejkratší možné trase, kterou perfektně zná... Až pojede příště o víkendu třeba po R10, ať si zkusí všimnout, kolik předjede nebo v protisměru mine tzv. víkendových řidičů ve staré škodě 120, na zadním okně plato s vajíčky, na hlavě jako znak své třídy zelený kloubouk z manžestru... I tihle lidé zabírají místo na silnicích, přitom nedávno vznikl spor mezi ČSAD Jablonec a firmou Transcentrum v Ml. Boleslavi, když Jablonec zavedl již po nových jízdních řádech několik nových linek, zakázali mu v nich přepravovat lidi z Mnich. Hradiště do Ml. Boleslavi, neboť domácí firma Transcentrum jezdí na této trase vytížena pouze na 20-30%, o víkendu na 15-20%...

0/0
11.6.2007 13:03

Mr-Hu

Re: Každý má u nás právo projet se autem,

No a co? Tak překážejí, a co jako? Mám k nim úctu a v klidu je předjedu, ale nikdy jim nebudu nadávat jako vy a posílat je do autobusů. Jako Paroubek se chováte spíše vy, zakazovat, přikazovat, kritizovat, neznat... :-)

0/0
11.6.2007 13:16

ODSakEda

Silnice vznikly historicky hlavně kvůli kupcům!

nejprve prašné pro kupce s povozy konskými, později sfaltové s obchodníky a dopravce s nákladními auty! Dálnici by jinak nikdo nezaplatil! Až později se začalo auty jezdit i navýlety. Ale hlavní je obživa-přeprava zboží a až pak rozmar-výlety! Nejprve práce a potom zábava!!! Nejprve náklad-ní, potom osoby-ní!

0/0
11.6.2007 12:59

Chytrosaurus

Re: Silnice vznikly historicky hlavně kvůli kupcům!

Ještě bych povolil chodce a cyklisty. Pomáhají vydýchat zplodiny, které by se jinak volně šířili prostorem třeba až ke stavením členů ODS !

0/0
11.6.2007 13:04

ODSakEda

Re: Re: Silnice vznikly historicky hlavně kvůli kupcům!

Opravdu "věcná" a "nezaujatá" reakce...

0/0
11.6.2007 13:12

richu_ch

Re: Silnice vznikly historicky hlavně kvůli kupcům!

historicky mas pravdu ... jenze tehdy byl jeste kupec = logistika + komerce.... jooo, to byla jina doba ;-D

0/0
11.6.2007 13:09

trucktor

Re: Silnice vznikly historicky hlavně kvůli kupcům!

Si ale kámo zapomněl dodat, že v době, kdy se silnice staly všelidovou záležitostí, byla přeprava komodit přesunuta z větší části na železnici. Za to, že se tato přeprava na silnice vrací můžou malí upachtění kreténi, kteří se kvalitu snaží nahradit kvantitou a předhánějí se mezi sebou kdo bude tuny uhlí z Ostravska na západ přepravovat "zadarměji".

0/0
11.6.2007 17:00

kolemjdouci1974

Re: Silnice vznikly historicky hlavně kvůli kupcům!

ty si ale osel Rv

0/0
11.6.2007 17:39

ODSakEda

Nejprve dopravcům zvedněte daně a poplatky a pak je omezte...

Koncese +finanční způsobilot (kauce tuším 120.000/každé auto!)silniční dan+mýtné +DPH +spotř. dan (v Phonných HMotách) +dan ze zisku-oficiálně z příjmu ale daní se přece příjem - náklady né?!, za poskytování služeb dopravy-ze závislé činnosti FO-OSVč, nebo právn. osob-s.r.o., a.s.) +zase PDH u příjmu za služby +odvod za zaměstnance-řidiče neřídíli sám majitel-často řidiči stařičké Avie...) +Soc.+zdrav, "pojištění"...

 Kolik že jich je?! Ani se mi to nechce počítat;-€

0/0
11.6.2007 12:55

Mr-Hu

Pozor, když vezete ráno děti do školy a ženu do práce

(z míst, kde vlaky nejezdí a autobusy taky ne), děti vyložíte, ženu vyložíte, tak vy už dál sám jet nesmíte, protože jste trouba, co se předvádí a ucpává provoz :-/

Ach jo, hanfi, tys tomu dal

0/0
11.6.2007 12:50

Ajvn75

problem neni v kamionech, ale ve spolecnosti

Pratele, kamaradi .. tak si vyberte. Bud chcete zit s vymozenostmi pocatku 21.stoleti anebo se vratte na stromy, do jeskyn. Nemuzete chtit mit vsechny ty zivotni, socialni jistoty a garance kvality zivota, ale zaroven odmitat pripustit fakt, ze nekde takovy zivotni styl musi nutne narazet na nas komfort, na nase zajmy. Proste nejsme na svete jen my.

At si kazdy uprimne prizna, kdo kdy jel nakoupit do velkych nakupnich center, do vetsich discontu a podobne, ktere jsou napr. typickym adresatem rady karavan nakladaku na nasich silnicich. Proc nechodite k mistnimu reznikovi, ktery odebira hovezi ze statku za mestem u vedlejsi vesnice? Proc nechodite do samosky pro mliko, ktery je ze sousedniho kravina? Takhle se necha pokracovat na vetsine polozek, co bezne kupujeme. Proc se ve strojirenstvi vyplati obrobek vezt na druhy konec Evropy, tam s nim neco udelat, co by slo i u nas a pak se zase veze zpatky do Cech? Trh! Vsichni tlaci na nizsi ceny, ja, Vy, vsichni. Sklizime jen dusledky.

0/0
11.6.2007 12:49

Si0

Re: problem neni v kamionech, ale ve spolecnosti

Myslíš, že když začneš nakupovat dráž, tak něco vyřešíš? Budeš jen pro smích. Vlastně ano, něšemu pomůžeš. Způsobíš pokles poptávky v nákupních centrech a tlak na další snižování cen.

0/0
11.6.2007 12:55

Ajvn75

Re: Re: problem neni v kamionech, ale ve spolecnosti

Ja nerikam, ze budu nakupovat draz. Ja jen rikam, ze bych si mel sam v hlave srovnat, co ocekavam a jsou-li ma ocekavani realizovatelna. Nemuzu chtit absolutne vse, tak to v zivote chodi. Musim si cas od casu vybrat. Tak jako si napriklad vybiram, resp. v tomhle pripade akceptuju fakt, ze bez kamionu rada veci nelze a je slabomyslne si myslet, ze muzu sobecky jezdit po silnicich jen ja v osobaku a jeste par dalsich osobaku, abych nebyl za absolutniho egoistu a sobce. .. Mne nakladaky nevadi, umim s nimi zit, dokazu je tolerovat, stejne jako oni toleruji me, nektery mozna snadno, nektery mozna se skripenim zubu, ale tolerujeme a respektujeme se navzajem.

0/0
11.6.2007 13:07

Ajvn75

Re: problem neni v kamionech, ale ve spolecnosti

Mimochodem vetsina tehle remcalu, co se jim stale neco nelibi, pokrytecky strkaji hlavu do pisku pred priznanim si pravdy, ze i oni na tom maji svuj lvi podil, to jsou ti typicti volici tzv. socialistickych vlad, kteri se neustale neceho dozaduji, ale sami nechteji investovat zhola nic, protoze od toho tu je stat, ktery se ma starat. Taci slysi jen na to, ze jim nekdo neco lacine slibuje a oni tomu radostne tleskaji, mnohdy ani neveda cemu, protoze to uz by bylo na ne prilis, o veci trochu komplexneji premyslet. Takovym staci k zivotu jen kratka hesla, ktera lze snadno vyvolavat na namestich behem manifestaci. Ach jo, co jsme to za spolecnost. :(

0/0
11.6.2007 13:00

grol2

Re: problem neni v kamionech, ale ve spolecnosti

Nechci Vam kazit radost, ale u nas za samoska s kravinem vedle neni. A navic i ta samoobsluha potrebuje zasobovani. Osobne bych odhadoval, ze hypermarket na tom bude z hlediska optimalizace dopravy zbnozi dokonce lepe, nez tyhle male kramy. V jedinem s Vami souhlasim, do mistni samoobsluhy dojdu pesky. To vsak neresi problem s kamiony na dalnicich. Ty dovazi zbozi i pro tu vesnickou samoobsluhu. Oni totiz i vesnicani radi ananas a mandarinky, ktere mistni veprin proste nevyprodukuje.

0/0
11.6.2007 13:12

Ajvn75

Re: Re: problem neni v kamionech, ale ve spolecnosti

Ale jo :-) Samozrejme nic neni cernobile, tak jsem to nemyslel. Ale jen jsem dal priklad, ze nektere produkty, a neni jich malo, se vozi napric Evropou jen proto, ze my spotrebitele chceme kazde rajce stejne velke, stejne kvalitni, z Holandska, zatimco mozna o trochu "horsi", ale ne spatne, bychom mohli mit z ceskych luhu a haju. Ja nerikam, ze je spatne, ze jsme "rozmazleni" kvalitou. Je to o nasi svobodne volbe. A dani za tuhle svobodu je mj. pochopitelny narust transportu vseho mozneho odsamsad potsamsad. :-) Jinak to s temi vesnicemi, mestacky ... My na to asi nemame naturu jako treba Rakusaci, Nemci, Svycari nevim .. ale tim ze tyhle obchodni retezce vytlacuji mistni zpracovatele, prodejce, drobne podnikatele, tim ve finale trpi ta samotna oblast, kde schazi penize, prostredky na prirozenou obnovu, udrzbu, infrastrukturni vystavby, atd. atd. Nehlede, ze to pomaha vytvaret prirozenou zamestnanost.

0/0
11.6.2007 13:34

ODSakEda

Re: problem neni v kamionech, ale ve spolecnosti

R^

0/0
11.6.2007 13:12

Repo

Omezení a nebo jen sliby

Co se divíme jak divizny?Koho jsme si zvolili tak tam je.Jsou to jenom slibotechny,ať je tam Petr nebo Pavel.Pokud v této zemi nevznikne jiná politická strana,která by opravdu(ale opravdu),skoncovala s politikou,kterou dnes představují naše dnešní politické strany,tak se nezmění vůbec nic.Před volbami všichni slibují a pak jim jde stejně jenom o vlastní koryta.A volič,který je tam vlastně dostal-ten ať si trhne nohou a neotravuje.Rv

0/0
11.6.2007 12:48

Si0

Re: Omezení a nebo jen sliby

Tady každý, kdo někoho zvolil, si představuje, že ten jeho zástupce mu musí všechno a hned zařídit. Neuvědomujete si snad, že jiní volili někoho jiného a mají na to různé názory? Nechci vidět, jak vy řešíte v praxi osobní spory a jak asi vyvádít, když není hned po vašem. Politika spočívá v dohodě, a na tu musejí být aspoň dva.

0/0
11.6.2007 12:52

Hanf

RE:RE:RE:RE: jako by šlo jen o kamiony...

Proč kritizovat něco, čemu prý nerozumím? Asi mne přece jen aspoň trošku týká. Toho času mám doma v parkovacím přístřešku na zahradě nový C3, ovšem představa, že bych se s ním předváděl po Praze, hlavně v místech, kde lze aspoň 40% trasy absolovat v podzemní dráze, je pro mne dost dramatická. Provoz na pržaských ulicích je drama sám o sobě, řekl bych, že nejlépe ho asi před třeni léty charakterizoval jeden starý šoféru z busu č. 217, když nám na Florenci řekl, že přejet barandovský most v pátek ve 4 hodiny odpoledne v kterémkoli směru, v kterémkoli pruhu, je jen malá zajížďka do Bohnic na intenzivku.....

0/0
11.6.2007 12:39

blekkal

Re: RE:RE:RE:RE: jako by šlo jen o kamiony...

Proč si lidé kupují auto, pokud jej chtějí jen umístit na zahradu? Není lepší trpaslík?

A když už na zahradu, tak proč ne kropicí vůz?

0/0
11.6.2007 12:45

Mr-Hu

Re: Re: RE:RE:RE:RE: jako by šlo jen o kamiony...

;-D

tím, že koupil nové auto jen utvrdil výrobce, že je aut nedostatek a musí se jich vyrábět stále více :-) I když to bych mu za zlé neměl, každý si může koupit co chce a dělat s tím taky co chce :-)

0/0
11.6.2007 12:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.