Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další obce v referendu odmítly radar

V sedmi obcích na Příbramsku a dvou na Rokycansku lidé hlasovali o plánované stavbě radarové základny ve vojenském újezdu Brdy. Všechny obce se v referendu vyjádřily, že jsou proti stavbě základny. Výsledky však nejsou pro vládu ani parlament závazné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hujajá

Mentalita ANO RADARŮM

Nedávno volali "Se SSSR na věčné časy". To aby doslali byt, nebo se dostali na VŠ. Dnes to učí to své "mladé": radary ano. K dosažení úspěchu je nutné podlézat mocným.

0/0
10.6.2007 22:52

luko5

Radar není schopen zajistit bezpečnost ČR, ba naopak ohrozí Česko. Vždycky se útočí na cíle, to si pánové zapamatujte!

0/0
10.6.2007 13:54

babacek

To:papanikula

Zprávu si objednal branně-bezpečnostní výbor a když jemu nevadilo,že je to tři dny před volbami tak proč by to mělo vadit Kubicemu.Jenže socánci čekali,že tam bude nějaká špína na pravici a když zjistili opak tak zpustili hysterický povyk to je celé.Tak,že kdy je naprosto irelevantní.

V USa by naopak dávno seděl Paroubek a jeho nohsledové.Rv

0/0
10.6.2007 13:38

papanikula

pro pana Babacka

v USA by uz Kubice sedel natvrdo v zalari,pro nepripustne ovlivneni voleb a to 3 dny pred zahajenim,nelzete si pane babacek do vlastni pusy a mluvte pravdu

0/0
10.6.2007 9:39

Vanislav

Re: pro pana Babacka

Paroubek by na druhou stranu jiz stal pred popravci cetou

0/0
10.6.2007 9:48

papanikula

Re: Re: pro pana Babacka

v USA by pan Kubice spachal trestny cin,nevim,co spachal ROKO-Paroubek ,ale nejvyssi stat, zastupkyne Vesecka rekla ze Kubiceho zprava byly lzi,tak nelzi Vanislave

0/0
10.6.2007 9:51

Vanislav

Re: Re: Re: pro pana Babacka

lolek, posli odkaz kde toto Vesecka rika. Jinak v USA jsou docela haklivi na to kdzy politik nesplni co v programu slibil a navic, paroubkovo otaceni podle toho kam vitr fouka.....skoda slov

0/0
10.6.2007 10:20

3.kolka

Kdyz oni nejde

jenom o nejakej radar, k tomu tam bude i protiraketova zakladna, rozhodne by to nebylo maly.;-€

0/0
10.6.2007 9:33

hovnoval-

@@

jen pockejte. az vam vypadaji vlasy a oci, to uz bude  pozde. radar bude mit take vliv na pocasi.

0/0
10.6.2007 8:57

Vanislav

Re: @@

a bude zabijet na desitky KM, jahody po nem budou modre a knedliky  zelene ;-D

0/0
10.6.2007 8:59

kokrspanel

Myslíte, že by šlo,
abych si založil někde vlastní obec a přizval si tam ten radar? Za oplátku mi postaví kanalizaci, chodníky, veřejné osvětlení a všechny tyhlety vesnice, co to mohly mít taky, jen by musely svolit ke kouli za městem, utřou
0/0
10.6.2007 8:52

marianmach

KOMPLEX MENECENOSTI

V jistem vynikajicim ceskem filmu rozebrali panove Voskovec a Werich velikost ceskeho cloveka. "Jsem takovy maly cesky clovek." rika jeden "Uplne maly?" .... "Takovy uplne malicky cesky clovicek.".....

 Jak se spravne rika, "maly pes nejvic steka". To proto, ze ma komplex, ze je tak maly. Vetsi dupne a stekajici maly pes utece. Tak je to take s priznivci radaru. Chteji se necim zviditelnit, pridat se k tomu vetsimu psovi a tak "stekaji" tak nahlas jak to jen jde. Nechteji byt tim tichym, hodnym pejskem, ktery stoji pevne na svem, pomaha potrebujicim mirovou cestou, ale pritom si toho vsimne jen ten komu pomaha. Zly velky pes si toho maleho hodneho nevsima, protoze ho pritom nijak neohrozuje.

 

0/0
10.6.2007 8:12

marianmach

Re: KOMPLEX MENECENOSTI

Maly zakomplexovany pejsek steka dokud za nim ten velky silny stoji. Pokud ho ale ten zly rozhodne pokousat toho druheho, tak toho maleho otravneho stekajiciho zaslapne jako cerva a nikdo si toho ani nevsimne. Potom si ten maly stekajici pejsek uvedomi, ze mel byt potichu pomahat potrebujicimu, protoze hloupym stekanim stejne vubec nic nedokazal, pouze tim toho zleho otravoval.

0/0
10.6.2007 8:12

marianmach

Re: Re: KOMPLEX MENECENOSTI

Myslim, ze se nejvic zviditelnime tim, ze budeme podporovat mir a ne zbytecnou vyprovokovanou valku. Provokovat nekoho, kdo nas nicim a nijak neohrozuje je zbytecne. Navic, kdyz neni zcela jasne, kdoze je ten dobry a kdo je ten zly.

0/0
10.6.2007 8:15

mtis

Re: Re: Re: KOMPLEX MENECENOSTI

My provokujeme Rusko tím, že dovolíme svému spojenci pstavit na svém svrchovaném území podobné zařízení, jaké Rusko provozuje už bůhvíkolik let v Azerbajdžánu? :-):-):-)

A ještě ho provokujeme tím, že mu slibujeme že když proti tomu bude něco mít, tak na něj namíříme své jaderné rakety? ;-D

Problém ruského vnímání ČR jakožto svého teritoria a metody svého fanklubu použitého k hecování proti agresivním imperialistům je to, že po čtyřiceti letech je to tady dost přečtené ... ;-)

0/0
10.6.2007 8:21

marianmach

Re: Re: Re: Re: KOMPLEX MENECENOSTI

Rusko je nasim strategickym obchodnim partnerem (nejvetsim partnerem cele EU) a nemame zadny duvod cinit ho nejistym. Rusko je dobrym sousedem EU a do teto doby nijak neprojevil neduverivost. Naopak Rusko se stalo dobrym pritelem EU. A pratele se maji podporovat (neplet si ale podporu a podlezani).

0/0
10.6.2007 8:27

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: KOMPLEX MENECENOSTI

co to meles komunisto jeden posahanej. Rusko na nas udajne miri jadernejma zbranema a ty tu placas neco o pratelstvi? Navic tady se jedna o otazky vojenske, obchodni vztahy s tim nemaji ci delat. Nas spojenec je US a ne Rusko. Lidi jako ty jsi nejvetsi ubozaci, jen tak mimochodem, vis ze jsi temer presne citoval anglickou vladu v dobe o nas bez nas? Nemecko jsou nasi kamaradi, dame jim ceske pohranici, nemame duvod je znervoznovat. Rv 

0/0
10.6.2007 9:11

Deratizátor

Co babacek chce, nebo nechce tu vůbec, ale opravdu vůbec nikoho nezajímá

Stejně jako výsledky referenda jmenovaných obcí.;-D

0/0
10.6.2007 7:06

babacek

Lidé bděte.

Chci vyjádřit svůj SOUHLAS s obranným radarem v Česku. I kdyby tento radar měl stát vedle mého bytu, nevadilo by mi to, spíše naopak, cítil bych se spoluodpovědný na udržení míru. Co způsobilo, že není od roku 1945 v Evropě globální válka ? Jen ochota, snaha a rozum západních demokracií riskovat další konfrontaci, zbrojit, ukázat komunistům, že se jich nebojí a vydržet. Svoboda a demokracie není samozřejmost. Kdo zažil u nás komunisty a ruské okupanty, ví že to byla strašná doba, poničila morálku a snížila míru zdravého rozumu. Jako dítě jsem si dávno uvědomil, že lépe je být "imperialisticky vykořisťován" ve svobodě než žít s "výdobytky socialismu". Rusům věřit nelze a zemím podporujícím terorismus také ne. Skutečnými imperialisty jsou právě tyto země, které touží vydobýt své posty nazpět nebo je získat, protože je ještě neměly. Tyto země se svých občanů ptát ani bát nemusí. 

0/0
10.6.2007 6:57

babacek

Re: Lidé bděte.

. Rusko spustilo na vodu před pár týdny novou útočnou ponorku s desítkami jaderných hlavic a protesty nejsou - proč ? Není to snad pravda ? Těm našim protestujícím spíše vadí abychom se bránili, než když na nás někdo bude útočit. Položme si otázku, za čí zájmy bojují ?

Lidé dnes zase vědí, že existují věci, pro které stojí za to také trpět. Že věci, pro které se… trpí, jsou ty, pro které stojí za to žít.

0/0
10.6.2007 6:58

Kocourek69

Re: Re: Lidé bděte.

 Doufám, že nemáš namysli tu tzv svobodu jak tady spolu s Kubicem buduje Ivánek Langrů?

0/0
10.6.2007 8:31

babacek

Re: Re: Re: Lidé bděte.

Díky Kubicemu se veřejnost dozvěděla to co by jinak bylo na věky zameteno.Kéž by takových Kubiců bylo více.

0/0
10.6.2007 8:44

papanikula

Re: Re: Re: Re: Lidé bděte.

v USA by uz Kubice sedel natvrdo v zalari,pro nepripustne ovlivneni voleb a to 3 dny pred zahajenim,nelzete si pane babacek do vlastni pusy a mluvte pravdu

0/0
10.6.2007 9:39

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Lidé bděte.

hele, chlape ci zenska, jak ODS tak CSSD na sebe hazeli spinu, od tebe je ubohost hazet ves na Kubiceho. Ona CSSD take zdaleka nema ciste svedomi. Myslim si, ze v tomto jsou si obe strany rovny.....mozna az na to ze ODS pracuje bez podrpory mafie :)

0/0
10.6.2007 10:27

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Lidé bděte.

Zprávu si objednal branně-bezpečnostní výbor a když jemu nevadilo,že je to tři dny před volbami tak proč by to mělo vadit Kubicemu.Jenže socánci čekali,že tam bude nějaká špína na pravici a když zjistili opak tak zpustili hysterický povyk to je celé.Tak,že kdy je naprosto irelevantní.:-)

V USA by naopak seděl Paroubek a jeho nohsledové.Rv

0/0
10.6.2007 13:36

babacek

Svoboda.

„Sám v sobě hledej, zda svobodu bráníš, ctíš nebo omezuješ“

„Dávám bolševikovi rok…“Rv

0/0
10.6.2007 6:49

Schei8e Katze

Re: Svoboda.

!R^

0/0
10.6.2007 6:51

mtis

Re: „Dávám bolševikovi rok…“

Blbost je věčná .... :-PRv

0/0
10.6.2007 7:01

babacek

Re: Re: „Dávám bolševikovi rok…“

To máš pravdu.Kdyby blbost kvetla tak budeš jak Flóra Olomouc.:-P(Y)

0/0
10.6.2007 7:19

mtis

Re: Re: Re: „Dávám bolševikovi rok…“

Pokud jsi ten výkřik s bolševikem myslel stejně jako autor předlohy, tak víš že je nepravdivý a tudíž je i dnes zřejmě nemístně optimistický, pokud jsi ho použil skutečně jenom jako bojové zvolání, tak tak to ti přeju hodně štěstí ... ;-);-);-)

0/0
10.6.2007 7:58

babacek

V.Lamr

USA svobodu brání, Češi je svobodně haní. Národ který nechce zbraně bude platit cizím daně. USA za svobodu bojuje, Česko je svobodně hubuje Dnes se nebojuje o svobodu svědomí, ale o svobodu OD svědomí. Evropa není od slova: ROPA  - V.Lamr

0/0
10.6.2007 6:46

pakoss

Re: V.Lamr

R^R^R^

0/0
11.6.2007 13:02

ciankal

Vesan zustane

vesanem ;-(

0/0
10.6.2007 0:02

trollisko

Ale proč NE?

Mě by zajímalo, proč se nikde nepíše, proč ta referenda dopadla vždycky v neprospěch radaru? Nikde jsem žádný přesvědčivý argument neviděl...

0/0
9.6.2007 23:15

mtis

Re: Ale proč NE?

Jednoduše proto že

1. jde o vesnice, kde největší inteligenci, představivost a technické vzdělání má tradičně místní traktorista

2. Rožmitálsko je Rudý pelech - stačí se podívat na výsledky voleb

3. Každý kdo nic nechápe a není ochoten přemýšlet, tak se bojí neznámého a nepochopitelného, to je běžná psychologická reakce.

0/0
9.6.2007 23:18

luko5

Re: Re: Ale proč NE?

Ty tady píšeš jako by jsi o tom radaru něco věděl. Já jsem si už o tom něco zjistil a taky říkám NE.

0/0
10.6.2007 0:35

mtis

Re: Re: Re: Ale proč NE?

Asi záleží na tom co jsi a odkud jsi si to zjistil.

Pokud ji čerpal z oblíbených análů našich mladých komunistů nebo nácků, tak to se to ani nedivím, to bych ten radar taky nechtěl ... ;-);-);-)

0/0
10.6.2007 3:38

babacek

Re: Re: Re: Re: Ale proč NE?

Teď si klepnul hřebíček na hlavičku!R^

0/0
10.6.2007 6:29

babacek

Re: Ale proč NE?

Protože vesnice stále vzpomíná na doby kdy mohli přikrádat v JZD a žili si jak prasata v žitě.

A tak i dnes jdou zase za vlajkou ze srpem a kladivem a dál jako ovce slepě poslouchají své rudé zločinné vůdce.;-€

0/0
10.6.2007 6:27

djdave2

uloziste jad. odpadu

jak by asi dopadlo referendum v dedinach kdyby meli mit za humny uloziste jaderneho odpadu nebo by tudy mela vest dalnice ... NE

Referendum je novodoby nesmysl

0/0
9.6.2007 23:14

mtis

Re: uloziste jad. odpadu

Referendum je možný prvek přímé demokracie, který ovšem nemůže nikdo soudný aplikovat na takové věci jako bezpečnostní politika státu nemluvě o otázce globální bezpečnosti celého civilizovaného světa.

0/0
9.6.2007 23:16

djdave2

Re: Re: uloziste jad. odpadu

presne tak, jenze vice jak 50proc cechu jsou krupani kteri chtej referendum na kazdou volovinu ...

0/0
10.6.2007 0:05

chatumbabub

Re: Re: uloziste jad. odpadu

jj, presne tady je meritum problemu. Referendum nemuze byt aplikovano na takoveto otazky.

0/0
10.6.2007 0:09

luko5

Re: Re: uloziste jad. odpadu

Radar znamená přímé ohrožení ČR. V ČR by měli být výhradně české systémy v součinnosti s NATO. Nepotřebujeme se stát součásti vojenského komplexu USA.

0/0
10.6.2007 0:44

luko5

Re: Re: Re: uloziste jad. odpadu

opr. měly

0/0
10.6.2007 0:45

Vanislav

Re: Re: Re: Re: uloziste jad. odpadu

ok, rok nebudeme davat penize za skolstvi, zdravotnictvi a vedu a vyzkum a postavime si vlastni radar :) ty jsi vazne lama. Hele jeste jsi mi nerekl jestli jsi uz nekdy videl nahou holku ;-D

0/0
10.6.2007 9:16

chatumbabub

Re: Re: Re: uloziste jad. odpadu

Nepotrebujeme? Myslim, ze uz by sme se meli konecne do neceho zapojit. Nebo nam staci byt "nekdo" uprostred evropy? Pripadne ohrozeni to asi znamena, ale chceme se od jakehokoliv nebezpeci distancovat? Vzdyt prece jde o obranny prvek, ktery ma chranit pred nebezpecim nas a nase spojence. Nemuzeme vsechno nechavat na nekom jinem.

0/0
10.6.2007 1:04

mtis

Re: Radar znamená přímé ohrožení ČR

A ze strany koho prosím pěkně? :-):-):-)

0/0
10.6.2007 3:31

kapi_12

názor??

stejně mi je do jejich názoru uplný kulový.. ja ze svých daní taky nechci platit lemply a cigány a stajně je musim podporovat!!! a dělam kvuli tomu referendum???

0/0
9.6.2007 22:51

madqwert

Re: názor??

ne, rozhodujes o tom u voleb ;-D

0/0
9.6.2007 22:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.