- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velice mne děsí skutečnost, že opět bude řidič obviněn za nehodu, za kterou opět nemůže. A to jen proto, že je to nejsnazší terč... Pokud mě moje znalosti neklamou (snad), tolerance rychlosti u tramvají je dle předpisů až 8 km/h a tato odchylka závisí mj. hlavně na průměru kol a jejich opotřebení.
Takže překročení rychlosti u tramvaje o 8 km/h pro mě NENÍ překročení rychlosti a koleje jsou tam asi ve velmi zlém stavu- známá to věc po celé Praze, když po průjezdu o 8,8 km/h vyšší rychlostí tramvaj vykolejí. Myslím, že to byl dokonce typ se zrychlovačem a zejména u toho je obtížné dodržet do puntíku stálou rychlost, zvlášť v místě, kde si chodci dělají co chtějí a je třeba dávat pozor hlavně na ně. Řidiči možná rychlost ujela o 0,8 km/h+ velká tolerance a hned jsme na 18,8 km/h a následuje trest. ALE JE TO ŠPATNĚ ! Tramvaj opět mohla někoho zabít a když si to uvědomím, vstávají mi vlasy na hlavě, ale opět je hledán jen obětní beránek, ne fakta. Doufám, že řidič boj nevzdá a obhájí se...
... vrátit na pražské koleje koněspřežku. Pak jistě rychlost překročena nebude
To si jeden nevybere:
"Co se kolejí týká, v době koňky způsobovaly častá vykolejení, protože je až do roku 1882 tvořily v podstatě pouze ploché železné pásy přišroubované na podélných dřevěných trámech položených na příčné pražce"
http://www.qmagazin.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=487&Itemid=83
hmm spis bych rekl ze vyjmecne neni na vine ridic, ale DP. Pokud se opravdu muze jet tou krizovatkou jen desetikilometrovou rychlosti, v podstate rychlosti pomalejsiho behu, tak je asi nekde chyba. Ale hlavne ze se stavi metro do poli s obludnyma stanicema za nekolik mld
Jak jsou čísla záludná???? Bylo to překoročení předeúpsané rychlosti o osm kilometrů nebo jesl vlastně "dvakrát tolik" než je povoleno
Jinak stejně (ne)rozlišuje" i sazebník našeho silničního zákona
Zde se můžete podívat na stav kolejí na Palackého náměstí těsně před původně plánovanou rekonstrukcí v roce 2005.
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=243
Z rekonstrukce sešlo, ani v roce 2006 nebyly peníze. Rekonstrukce se totiž může odkládat do nekonečna. Na křižovatce se stanoví rychlost do 10 km/h. Ta se nedá dodržovat, protože další stupeň jízdy je stání a problém je vyřešen. Tramvaják vždy rychlost poruší a úředník v kanceláři může být v klidu i kdyby se jezdilo po kočičích hlavách.
Když jezdim od Plovárny podolí, zastávka Dvorce(né prsní prosím, ale tenisové) tak se řidiči řítí směrem na Výtoň někdy tak rychle, že stojící lidé mají co dělat, aby se vůbec udrželi nohama na zemi. A nejn tam.
No, k Podolské vodárně to jde. Pak je to sice trochu zatáčkovité po nábřeží do tunelu pod Vyšehradem (tam se jezdí běžně 45 km/h a s lidma to mává), ale za tunelem se to srovná - a tramvaj brzdí, protože skorem vždy musí zastavit před "podmostem". Z Výtoně na Palackého náměstí je "velbloudí dráha" - je to rovně, ale hází to nahoru-dolů. (Rychlost: tak 40 km/h.) Přes Palačák (křižovatku) se pak jezdí "krokem"...
opět je na vině řidič, který se po naprosto bezchybných pražských kolejích řítil dech beroucí rychlostí rekreačního běžce.
Já s Váma v podstatě souhlasim pane Navrátil,ale na druhou stranu,pokud ty koleje nejsou tak bezchybné jak tvrdí DP,pak je opravdu chyba řidiče,že po nich jako po bezchybných jezdí... konkrétní rychlost nechme stranou.
Zasadně si dávám pozor, abych nešel přes křižovatku v blízkosti tramvaje. A abych pravdu řekl, čekal jsem kdy nějaká tramvaj na Palackého náměstí vykolejí. Tu povolenou rychlost tam nedodržoval skoro žádný řidič tramvaje. Jezdil jsem tam 2x denně každý den několik roků
Muzu potvrdit... ja uz jezdim tramvajema i autobusama nerad... jezdi jako prasata... napr. 12 z Malostranske na Strosmayerak - to je rally hard