- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je fakt zvláštní a ještě nikdy jsem to neviděl. Včera byly na můj text 3 reakce někdy kolem desáté večer. Dnes zapnu comp a chybí tam všechny diskuze, a to i ty nade mnou. Čím to? To by mě fakt zajímalo....
Čau Dislektiku!
Když jsem si dělal řidičák v Kanadě-což mi bylo čerstvě 16 tak jsem musel jezdit rok s někym kdo má minimálně 4roky praxi,jen ve dne atd..v 17 sem dostal že můžu sám ale bez alkoholu a ne na 4proudovou dálnici a v 18 plnej jako tady...to kdyby zavedli tady tak maj aspoň nějakou praxi zasebou a nemusej mít kecy jako teď...hlavně řídit si v 16 to je pohodička :)
Zvlášť, když s tebou jede někdo starší, přece jenom.
Ja bych oddelil dve oblasti hrani her. 1) hrani arkad s gamepadem nebo jeste hur na klavesnici a 2) hrani simulaci s volantem, pedaly a idealne s force feedbackem. Ta prvni nepochybne vede ke zkreslenemu vnimani reality chovani vozu a cloveka nenauci zautomatizovat urcite potrebne motoricke dovednosti, co s rukama a nohama. Nemluve o vsech tech zaplych "pomocnicich", co za Vas radi, pomahaji ridit, udrzovat stopu, brzdit, brani prokluzu apod.. Naproti tomu skutecne simulatory, kde muze jet clovek s autem ocesanym od vsech tehle pomocniku, s kvalitnim volantem, jsou podle me vyborna treninkova zakladna, ktera nejen ze pomaha pestovat reakce, ale pestuje spravne reakce, temer identicke s temi, co clovek musi fyzicky provadet ve voze. Sice maloktere "volanty" maji spojkovy pedal, radici paku s kulisou jako v klasickych vozech, ale cloveka to nuti umet spravne vnimat chovani vozu a citlive reagovat s rizenim, citlive umet davkovat plyn a spravne odhadnout miru a dopad brzdeni.
ale spojovat to s realitou muze jen retard jinak novy logitech a rbr , je docela dobra simulace
to je na diskusi. Ono dost nehod není přímo náraz do druhého auta, ale různé vytlačování, uhýbání a podobně, kdy narazíš spíš do svodidel nebo do úplně jiného auta. Říci, jestli je nebezpečnější hovado řidič ve Š105 nebo tentýž řidič v něčem soudobém, to bych si netroufl...
že junioři ve starých plečkách jsou postrachem silnic. Sám jezdím hodně a rychle už 14 let,(za rok najedu 70-105tis) za tu dobu jsem způsobil 2 malé nehody.Nabořili mně za tu dobu 7-8x , z toho 2x totálka, jednou opravdu ohavná. Nepočítám to , že ti někdo orve zaparkované auto a ujede. Dřív jsem se bál penzistů, dnes blbečků s kšiltovkami a růžencem na zrcátku. Naposledy mne rozebral lempl s desettisíc let starým autem , který do mne zezadu ze strany něčekaně narazil a poslal mne do kotrmelců , původně jel vedle mne za mnou, ale pak se rozhodl během předjíždění propojit svůj MP3 přehrávač s rádiem... Nevím jak ostaní, ale jenom jednou mne (málo) cvakla žena, jinak to byli vždy muži a až na na jednu výjimku mladí. Jezdím hodně a rychle, nikdy jsem ale neměl havárii s "podnikatelem v bavoru".Příhod,typu kdy mne při odbočování z hlavní do leva z leva předjede mladý č...k mám nepočítaně, příhod kdy jsem poskytoval jiným nešťastníkům první pomoc, nebo zatlačoval oči mám také několik.
standardní tresty . Jenom je dodržovat. VZpomínám si, když jsem byl před mnoha lety poprvé v USA (TAmpa, Florida), byl jsem svědkem toho, jak policie zastavila auto pásků s hlasitě hrajicím car-sound systemem. Nekompromisně je na místě předvolali k soudu (!). Junioři byli sice velmi rozčílení, ale chovali se velmi pokorně. Můj hostitel mi vysvětli, že běžný trest při druhém stejném prohřešku tohoto typu je ZABAVENÍ auta.!!
Prý to má smysl v tom, že hlasitě hrající hudba řidiči brání sledovat provoz a stimuluje k rychlé jízdě.
tak, jít na to přes prachy. A taky pojišťovat lidi, ne auta, to by se dalo ledacos řešit. Způsobils nehodu, zvedneme ti pojistné na pět let o 300%. A bez platné pojistky nemůžeš za volant, jinak okamžitě soud, 150 000,- pokuta a zákaz řízení na x let, bez diskuse....
(Nepřesně.) "Vybouráš se nejspíš tehdy, kdy si myslíš, že už to umíš...." A ještě taky řek´ jednu hluboce pravdivou větu: "Považuj každýho na silnici za blbce, kterej tě může každou chvíli zabít." a: " při jízdě měj pořád vybraný vhodný místo, kam to můžeš v případě průseru švihnout" (Lepší drátěná ohrada než betonovej sloup.....) Dodnes se tím řídím... a 47 let mě to s , traktorem, T54 .....motorkou.a autem vycházelo. (Hned to jdu zaklepat na dřevo)
Když někde něco neznám a hledám cestu, tak raději, než bych za sebou vedl kolonu nakrknutejch místa znalých rychlostí 30, tak zajedu na parkoviště, nebo aspoň ke kraji a kouknu do mapy nebo se zeptám.
Když chci odbočovat, vyhodím blinkr, aby ten za mnou věděl, že budu zpomalovat a proč. Nejvíc miluju dodávky (přes které není vidět), které si brzdí jak se jim zrovna zachce, nebo jedou oněch 30-40.
A to není jenom o časové neúspoře, je to pro mě i finančně náročnější, protože 40 prostě na pětku jet nemůžu.
No a pak jsou tu oblíbené naschvály, což je věc, za kterou by mělo být dva dny vězení bez keců a ihned.
ctyricet je i na ctyrku za hranici volnobehu jednoducha vec predjedu a jedu na naschvaly bys musel mit kameru v aute jinak nezmuzes nic
je každej Niki Lauda. Jde jen o to, aby při tý první bouračce rozbili hubu jen sami sobě.
na pocitacove hry kdo si mysli ze se tam auto chova realne tak patri do blazince jinak ja sem polovicni pirat ale to je spis cerstvym autickem