Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete, nebo nechcete radar? Napište nám!

Jedním z prvních čtenářů iDNES.cz, který poslal příspěvek do nových blogů, byl Ivo Krieshofer. Vysvětluje v něm, proč nechce americký radar. Přinášíme část jeho textu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aktapol

nechtějte radar!!!!

Milí protiradarové, už jste viděli v televizi nebo někde jinde zničenou přírodu od radaru? Zmrzačeného člověka, co ho to ozářilo? Toho nedopusťte! Mohli byste být zmrzačení ve zničené přírodě!!!! Lidé, bděte!

0/0
12.6.2007 12:03

ovoce.zelenina

Historie a vyčuránci

Vyčuránkům se teď velmi daří, o ochranu budou historicky velmi žadonit a nadávat na Ameriku, že chudákům z Čech nepomohou, ale teď jim vadí malé technické zařízení. Mladí kluci jsou naštvaní z hecu a nerozumu, částačně z nezodpovědnosti a ti starší, kteří vědí už o co jde, jsou buď zabednění komouši, nebo závistiví alkoholici. Líný pivař, který závidí Americe i ty hvězdy na vlajce, si nevidí na špičku vlastního nosu, a předstírá, že neví o krvavé bitvě islámu, proti všem zemím neislámu a je jedno, jestli jsi katolík nebo ateista. Nejsi Mohamedán, tudíž jsi vrah a lump. Až vás něco praští do kebule, bude pozdě.Rv

0/0
10.6.2007 22:42

barbudo

Re: Historie a vyčuránci

... do výcviku a výzbroje islámských fundamentalistů cpali stamiliony dolarů ročně líní pivaři nebo američtí vyčůránci?

0/0
11.6.2007 14:31

petrelin

Mě nevadí radar,

vadí mi čeští politici. Dobře - USA se obrátily na ČR, že si tady chtějí v rámci bezpečnosti (a třeba nelžou že i naší) - postavit radar.  Takže už mělo být vypsáno referendum,  kde  se dozvíme, kolik nám za to zaplatí, jestli budou nějaké jiné výhody - třeba obchodní, celní, a pod.  A  lidé odejdou  k  volebním urnám a řeknou co chtějí. Já opravdu nevím, jestli radar chce většina lidí v téhle zemi. Ale vím jistě, že ti kašpaři političtí opět dělají co je napadne.

0/0
10.6.2007 21:30

kowi

s radarem mi polibte prdel

0/0
10.6.2007 14:48

kowi

ashd

0/0
10.6.2007 14:47

kowi

Ať jde Bush i s radarem do pr*ele

Cizí národ nemá právo si dělat své ostrůvky na našem území.Mikrovlnné záření,které vydává radar způsobí stovky kilometrů od radaru zvýšený výskyt rakoviny.Z České kotliny se tak díky radaru stane za pár let měsíční krajina bez jakéhokoliv života.Nyní lezeme do pr*ele Američanům tak jako kdysi Rusku.Radar zásadně odmítám tak jako 70 procent českých občanů.Nepodporujme další válku.

0/0
10.6.2007 14:45

herec182

Michal

Pro radar rozhodně nejsem

0/0
10.6.2007 14:27

herec182

michal

Zauvažujte proč chtějí radar u nás?Aby byli oni chránění a ne my. Když se něco stane první to odskáčeme my a k nim se to a ni nedostne, proto chtějí u nás protiraketový radar chápete to???????;-O;-OBuďme proti radaru, teda pokud chcete být v pořádku.

0/0
10.6.2007 14:26

djdave2

honem

cim drive u nas radar bude tim lepe, rusaci jsou svine ...

0/0
9.6.2007 23:07

diletant

Můj hlas patří radaru!!!

R^[>-]R^

0/0
9.6.2007 23:01

djdave2

Re: Můj hlas patří radaru!!!

presne tak, radsi patrit do sfery ameriky nez Rusakum ... Rusy jsou jak plevel, zbavuje se jich velmi tezko ...

0/0
9.6.2007 23:06

/Modráček/

RSDr. Novotný

Soudruh Novotný zřejmě dával bedlivě pozor na politických školeních. Jeho přístup je totiž ryze komunistický - *kdo nejde s námi, jde proti nám*. Kdo nevolí radar USA, volí Rusko a Putina. Výborně soudruhu, ani na okamžik nepochybuji, že se ti daří i v našem reálném postklausismu. 

Jsem proti (jakémukoliv cizímu) vojenskému radaru ex principo - područí cizích mocností jsme si užili dost. Jen RSDr. Novotný bez nich zřejmě nemůže žít.:-)

0/0
9.6.2007 16:03

Gabidos

bavte mě ještě chvilku

Já tedy nevím jestli už vám to někdo řekl, ale ten radar se postaví či nepostaví bez ohledu na vaše přihlouplé žvásty. Jste banda primitivů, která o ničem nerozhoduje. Možná vám předhodí referendum, abyste se najedli, ale výsledek už bude znám předem.

Přeji pěkný den vy bezvýznamní otroci ;-D

0/0
9.6.2007 15:32

papanikula

70% populace je proto radaru 50% volicu ODS je proti RADARU ,radar chteji jen bolsevicti vypatlanci jako Parkanová a Vondra

;-D radar na Letne a k vyroci jeho umisteni pruvody s americkymi vlajeckami a s popevkem od PARKANOVE;-D

0/0
9.6.2007 15:25

ramese

jsem pro

R^

0/0
8.6.2007 22:47

luko5

Re: jsem pro

A jak daleko bydlíš od toho plánovaného radaru?

0/0
8.6.2007 23:00

diletant

Re: Re: jsem pro

a ty bydlíš kde ?

0/0
9.6.2007 22:44

mar_svo

Re: jsem pro

a já jsem zásadně ze sásady proti!!! Rv

0/0
9.6.2007 13:49

luko5

Jsem proto radaru, protože jeho paprsek je hodně nebezpečný a ten radar má být umístěn v obydlené oblasti.

Ten radar bude 68 krát výkonnější než nevýkonnější radar NATO v ČR. Já osobně bych nechtěl bydlet v blízkosti toho radaru, ani v Praze ne.

0/0
8.6.2007 22:10

luko5

Re: Jsem proto radaru, protože jeho paprsek je hodně nebezpečný a ten radar má být umístěn v obydlené oblasti.

opr. Jsem proti radaru....

0/0
8.6.2007 22:11

wcbaba

Re: Jsem proto radaru, protože jeho paprsek je hodně nebezpečný a ten radar má být umístěn v obydlené oblasti.

jen tak pro zpestření vzpomínáte ještě někdo na Havlem a spol. organizované manifestace proti škodlivosti žižkovské televizní věže

0/0
8.6.2007 22:18

luko5

Re: Re: Jsem proto radaru, protože jeho paprsek je hodně nebezpečný a ten radar má být umístěn v obydlené oblasti.

Tak ta žiškovská věž je škodlivá. Způsobuje dočasnou nebo i trvalou neplodnost v bezprostřední blízkosti. Ale na to by ses měl zeptat jejích údržbářů, proč musí v zorném poli zářiče pracovat s časovým omezením, po té je musí někdo vystřídat. Navíc porovnávat žiškovskou věž s USA radarem nelze. Zkus třebas porovnat autíčko "angličák" se skutečnou Tatrou 815.

0/0
8.6.2007 22:38

Vanislav

Re: Re: Re: Jsem proto radaru, protože jeho paprsek je hodně nebezpečný a ten radar má být umístěn v obydlené oblasti.

Kazdy den pred spanim budes stokrat opakovat "Nez neco placnu budu nad tim premyslet at ze sebe nedelam debilka"

0/0
9.6.2007 15:17

CsharpCplusplus

radar versus neradar

Ta diskuse vůbec není o radaru. Specialisté mluví jasně, nikdo jim ale nenaslouchá. Naopak, tahle diskuse je o sympatiích a antipatiích k USA. Mám rád USA, mám rád americké hodnoty. Proti radaru jsou dva druhy lidí: 1) komunisté a lidé, kteří jsou ve své podstatě komunisté i když třeba na komouše nadávají. Jsou to nepřátelé soutěže, svobody, odvahy. Nebo 2) lidé, kteří prostě nemají vůbec žádné hodnoty snad kromě svého zasmrádlého domova bez vyhlídky. Život jim veškeré iluze vzal. Pro ně je důležité jen přežít, vydělat to své nic, získat větší šišku salámu než soused. Jsou to lidé malí, jejich život je zbytečný. Bylo by mi jich líto, když by to ve svém důsledku nebyli takové svině.

0/0
8.6.2007 16:27

slovtomhol

Re: radar versus neradar

tak bez a prestehuj se chlapce do policejniho polokomunistickeho USA a radeji tam zustan, aby jsi slysel hlas americkeho vypatlaneho naroda

Ale na druhou stranu mas pravdu neni to diskuze, ale jen o penezich. Bohuzel my to chceme zadarmo a oni uz chteji penize, ktere stejne nemame, ale presto vychcanej cech to odkyve i kdyby bylo to referendum negativni.

0/0
8.6.2007 16:32

Vanislav

Re: Re: radar versus neradar

chlape, az budeme mit takove svobody jakou jsou v USA tak si budeme chrochtat

0/0
8.6.2007 18:36

barbudo

Re: Re: Re: radar versus neradar

... např?

0/0
8.6.2007 22:14

Vanislav

Re: Re: Re: Re: radar versus neradar

 na svem pozemku jsi svuj pan, stat po tobe nechce zadne platby v podobne dani - metoda neplat nic necerpej - mam pokracovat?

0/0
9.6.2007 15:16

wcbaba

Re: Re: Re: radar versus neradar

viz např. Quantanámo

0/0
8.6.2007 22:17

Vanislav

Re: Re: Re: Re: radar versus neradar

to by jsi stejne mohl argumentovat klecovejma luzkama

0/0
9.6.2007 15:19

Pan Navratil

.

Chci aby na radaru pracovali i čeští specialisté, jinak s ním nesouhlasím. Tak jsem tedy svině, akorát nevím, do které z vašich škatulek patřím.

PS. Když máte rád USA a americké hodnoty, víte kde si toho nejlíp užijete?

0/0
8.6.2007 16:35

wcbaba

Re: radar versus neradar

Se tam vystěhuj amíci tě přijmou s otevřenou náručí

0/0
8.6.2007 22:15

luko5

Re: radar versus neradar

Až bude v USA stát benzín v přepočtu 30 Kč, tak uvidíš, jak se ty americké hodnoty o kterých tady píšeš, začnou hroutit.Rv

0/0
8.6.2007 22:22

major Terazky

Jsem pro radar

;-€Jak je všeobecně známo, Češi jsou národ vyčuranců, co chtějí dostat všechno zadarmo a pokud možno se do ničeho neplést. Jednou se nám to škaredě vymstí. Radar je jen malá oběť  za případnou pomoc velkého bratra.

0/0
8.6.2007 15:53

pacifista1

Re: Jsem pro radar

no jeden velký bratr už nám kdysi pomohl...

0/0
8.6.2007 18:31

dave..

Ahoj!

Milý pane Vanislave, místo nadávek zkuste zařadit nějaké argumenty! Diskutujte na úrovni! Nejsem žádný ňouma, to si vyprošuji!! Každý má svůj názor a proto ještě nemusí být ňouma... Já jen vyjádřil názor, že jedna z podmínek povolení radaru by měla být okamžité zrušení víz, a kvůli tomu jsem podle vás hned ňouma, a ještě k tomu bez háčku. Nevím no, nepřipadá mi to zrovna na úrovni....

0/0
8.6.2007 13:35

svornik

Neni proč

Ať si jde amerika valčit jinam proč se roztahuje po celém světě.Není nutné sami sebe ohrožovat tímto  způsobem.

0/0
7.6.2007 19:48

Vanislav

Re: Neni proč

Ze si USA neposilal pryc za 2ww. Nebejt amiku tak tu ted zeres klobasky se zelim a sprechtis nemecky, takze prr hosanku

0/0
8.6.2007 10:08

barbudo

Re: Re: Neni proč

... nebýt amíků, tak celou Evropu osvobodil SSSR ...

0/0
8.6.2007 15:27

nabo

Re: Re: Re: Neni proč

Ale trvalo by jim to podstatně déle. A nebyl to jen SSSR, nás třeba osvobodili Rumuni.

0/0
8.6.2007 15:49

major Terazky

Re: Re: Re: Neni proč

Zaplať Pán Bůh, že k tomu nedošlo.

0/0
8.6.2007 15:59

CsharpCplusplus

Re: Re: Re: Neni proč

nebýt amíků, tak neměli rusové čím jezdit a co žrát, takže bych byl optatrný. Mimochodem po válce zaplatili lodí plnou zlata (která se potopila za nevyjasněných okolností)

0/0
8.6.2007 16:19

barbudo

Re: Re: Re: Re: Neni proč

... oni by neměli čím jezdit ani Němci, že ...

0/0
8.6.2007 22:13

Vanislav

Re: Re: Re: Neni proč

lolek. no nic, radsi ani nebudu psat nez moje oblibene udobi dejin jeste vice urazis

0/0
8.6.2007 18:38

Sexybomber

Sexybomber

OK..takhle my se chováme ke svým spojencům? A po nich pak chceme, aby nás bránili při napadení? Jako rozumíte...mně nevadí, že je to pro bezpečnost USA, je jiná doba - je třeba vidět dopředu, postavit protiraketové základny (protiraketová

Jsme jejich spojenci tak co...od USA můžeme v případě napadení očekávat podporu. A tady budou novináři, co vystudovali FSV, mastné vlasy, spuousta intelektuálních keců v hospodě u piva...ale až se na nás USA vys.erou, tak to bude teprve sranda....jen vzpomente jak dopadli Mnichov...zadne podobne spojence sme nemeli, takze jsem mohli byt obetovani, aniž by to někoho bolelo...

0/0
7.6.2007 16:50

Pan Navratil

Re: Sexybomber

ano, mastné vlasy, to vždy komunisté někomu vyčítali. ;-D

0/0
8.6.2007 16:41

pacifista1

Re: Sexybomber

no jestli se domníváš že se na nás amíci v případě potřeby nevys.rou tak to ti závidím tvůj optimismus, zvláště pak pokud jim z toho nebudou kapat nějaký dolary. Nedělám si iluze ať je to jakákoli světová velmoc, bude vždy hájit jen svoje zájmy - a svoje malé spojenečky jako jsme mi ochrání jen pokud náhodou leží tam kde je právě tlačí bota

0/0
8.6.2007 18:35

Igor1

můj radar

který mi už léta spolehlivě v nepřehledných kauzách ukazuje jak se mám postavit k tomu či onomu veřejnému problému je Pepa Nos. Kdykoli se tenhle extrakt všeho křiváctví k něčemu vyjádří, je to signál k tomu, že místo každého slušného člověka je na přesně opačné straně. Tudíž jasné ne radaru.;-)

0/0
7.6.2007 16:41

Vanislav

Re: můj radar

pane, prave jste dokazal, ze jsme narod noumu a referendum v zadnem pripade neprichazi v uvahu.

0/0
8.6.2007 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.