Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rakušané hrozí totální blokádou českých hranic

Rakouští odpůrci jaderné elektrárny Temelín hrozí novými protesty na hranicích s Českou republikou. Tentokrát by dokonce mělo jít o totální blokádu všech silničních přechodů. Uvádějí to v nejnovějším prohlášení, které dnes vydali v Linci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Uličník

HipHip!

Kdyby radši Magoři šoupali nohama, když jim posíláme tak megavýhodnou elektřinu od těch českejch blbečků..8-o

0/0
4.6.2007 14:22

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Made in Austria:

Doba temna, Adolf Hitler, prezident - bývalý esesák, podofil držící oběť roky ve sklepě, zatím neznámý vrah kojenců, 2000 kamionů Rakouskýho svinstva vyvezeného na Slovensko..... Nemůžu ty vepře ani cejtit a je mě jedno jestli je to ta hrstka magorů na přechodech nebo ta tupě na ně přihlížející a mlčící většina. Jak říkají němci " Rakužak, to bejt takofá kripl nemec."

0/0
4.6.2007 13:37

Ramios

Magoři, kteří budou pořád protestovati, já je znám...

A všimnul si někdo z těch protestujících , že kousek (vzdušnou čarou) od rakouských hranic je další jaderná elektrárna - Dukovany? Nebo jim to ještě nikdo neřekl? A myslím si, že je ještě o něco starší než Temelín, takže by to mohlo být ještě větší riziko než skoro nový Temelín.:-) Jsou to prostě magoři ;-D

0/0
4.6.2007 12:08

pepe999 from Great Britain

Re: Magoři, kteří budou pořád protestovati, já je znám...

Mam dojem, ze na Dukovenech jsou ty same reaktory, co v Cernobylu, ale to jim je asi putna...;-D;-D

0/0
4.6.2007 12:09

Deleter

Re: Re: Magoři, kteří budou pořád protestovati, já je znám...

Hm, na Temelínu je VVER1000, na Dukovanech VVER440, v Černobylu RBMK 1000. :-/

0/0
4.6.2007 13:15

ODSakEda

Re: Magoři, kteří budou pořád protestovati, já je znám...

Jsou to odpůrci Temelína!!! Né jaderné výroby energie v čR!  Natož že by byli proti čehůnům... Chápete?! Jde jim o šlompáctví j JETE! Jinak by se lecos ututlalo. snahy byly, zájem medií to ele nedovolil ututlat!!!;-€ Tomu jsem i rád! !

 (tím ale neschvaluji způsob projevu protestu-blokádu silnic!)

0/0
4.6.2007 13:05

wildge

Re: Re: Magoři, kteří budou pořád protestovati, já je znám...

O co jim jde?

0/0
4.6.2007 13:36

znalecvina

tak co jim udelat taky blokadu

a to tak, ze den pred rakouskou blokadou odjede prvni ceska skupina do rakouska. Az rakusaci vyhlasi blokadu za temelin, tak prvni ceska skupina z rakouska postavi blokadu za rakouskou blokadou a na ceskych hranichc vyroste druha ceska blokada. a vyhlasil bych ji na neomezenou a oni pak rakousti aktiviste umrou hlady :)

0/0
4.6.2007 10:53

ODSakEda

Re: tak co jim udelat taky blokadu

oko za oko zub za zub???... Jenže blokádu nevyhlašují Rakušáci, ale jen úzká zájmová skupina z(!) Rakouska, to jen titulek iDNES to zobecnil a dostal vás a štve proti sobě celé národy...

0/0
4.6.2007 12:42

Destroyer7

Re: tak co jim udelat taky blokadu

To je sice pravda, ale tomu kdo stojí na hranicích kvůli těmhle ekoteroristům to moc nepomůže. Bude tam stát ať to podporují všichni rakušani nebo pouze malá uplacená skupinka.

0/0
4.6.2007 12:55

ODSakEda

Re: Re: tak co jim udelat taky blokadu

Ale já tady neschvaluji způsob protestu-blokádu nějaké silnice nikým!!!;-€ Jen nechápu teho nacionalismu???... Apropo odpůrci JETE blokovaly všechny řidiče a tady se volá po odvetě pouze řidičům s rakouskou SPZ (jak poznám že to neřídí zrovna Polákl, čech?...) a to je nacionalismus jakprase navíc se volá po větší odvetě a ještě k tomu by mnohý čehům dával najevo nesouhlas s blokádou ještě větší blokádou!!!............

0/0
4.6.2007 12:59

ODSakEda

Re: Re: tak co jim udelat taky blokadu

Vzpomente onoho křestanského přísloví nikoliv oko za oko, ale o házení kamenem a chlebem! To je v česku původně křestanské obyvatelstvo komunismem tak zdemoralizované???;-( Volaj po odvetách a v pohádkách opěvují čerta-symbol zla... V telenovelách se propaguje když né chlast a kouření,protekcionalismus a kamaráčov a korupce... Přehlížení přestupků policisty známým a pod... :-©

0/0
4.6.2007 13:02

Petr1234

válka

tatínek vám vyhlásí válku;-D

0/0
4.6.2007 10:42

Helena1

Blokáda bude úspěšná

Čeští pokakánci ve vládě rakousku ve všem ustoupí, vypnou temelín a pokorně se omluví.

A kdo bude chtít dostavět Temelín a zabezpečit el. energetickou samostatnost, tak půjde do vězení!

0/0
4.6.2007 10:39

Warhead_AiB

ja rikam

vsichni motorkari spojte se vas nechytej , vemte kazdej paintballovej automat s plnym zasobnikem a ukazte jim jak se naklada s okupaci ;-)R^

0/0
4.6.2007 10:19

ODSakEda

Re: ja rikam

komu jim???!

0/0
4.6.2007 13:06

wildge

Jenom hrozi

Kurna, tak proc neco nedelaji?

Treba by si mohli dodelat stredni skolu.

0/0
4.6.2007 10:17

Fanatic.Dz

lol - ROFL - lol

"v zájmu bezpečnosti rakouského lidu třeba i riskovat zhoršení diplomatických vztahů s Českem";-D ;-D ;-D

0/0
4.6.2007 10:17

eBalkan

Tak to pri celkovem poctu

blokujicich rakouskych magoru vychazi tak jeden magor na jeden prechod ;-D

0/0
4.6.2007 10:03

Destroyer7

Re: Tak to pri celkovem poctu

Bohužel to zcela stačí :-/

0/0
4.6.2007 12:56

p_m

Proč neprotestují na Ringu před budovou vlády?

Těm dementním Rakušákům vadí jak postupuje jejich vláda. Proč teda nedemonstrují před sídlem vlády na Vídeňském Ringu? Proč místo toho buzerují normální Čechy kteří jsou v tom nevinně?

0/0
4.6.2007 9:44

ODSakEda

Re: Proč neprotestují na Ringu před budovou vlády?

Souhlas, at demonstrují v Praze nebo Wídni před úřady! Ale poopravím Vás, nejde o Rakušáky (natož dementní!), ale jen o úzkou zájmovou skupinu-odpůrce Temelína (né čechů!) Dále nikoho nebuzerují, ale jen demonstrativně na chvíli blokují (bohužel) všechny řidiče i s Rakouskou SPZ! Zato někteří horliví češi by právě blokovali (to je pokrytecké, "nojovat" proti blokádám blokádami..., že?!) jen řidiče s Rakouskou SPZ...

0/0
4.6.2007 9:49

p_m

Re: Re: Proč neprotestují na Ringu před budovou vlády?

Uznávám že nejsou dementní ale spíše sveřepí až natvrdlí že nepochopí marnost své snahy. Nicméně jde o Rakouské občany, vesměs zemědělce.

Oni "horliví Češi" to taky přehánějí, na druhou stranu se jim moc nedivím - já kdybych měl kvůli blokádě pár Rakušanů zmeškat třeba letadlo z Vídně tak bych radši zkusil tu jejich blokádu projet - schválně jak by reagovali..:-/

0/0
4.6.2007 10:03

ODSakEda

Co je (nebezpečný!) nacionalismu?!

Odpůrci Temelína (né čechů a jen úzká zájmová skupina) blokovali (s tímto projevem nesouhlasu s něčím nemohu souhlasit, at jdou před úřad do Prahy nebo Wídně!) všechny řidiče i z Rakouskou SPZ! Ale češi, někteří a jak čtu tak asi mnozí..., jsou holt ještě větší nacionalisti a blokují řidiče jen z Rakouskou SPZ -tedy paradoxně i poláky a čechy co jedou z práce a díky přechodnému pobytu v A maj Rakouskou SPZ!;-D A vůbec, ti co "bojují" proti blokádě blokádou jsou větší magoři... Nebo pokrytci?!

0/0
4.6.2007 9:34

Já, Claudius

Pařez zůstane pařezem

blb zůstane blbem.

0/0
4.6.2007 9:30

Manciny

a

Ti placení demonstranti je musí stát spoustu peněz, ale asi se jim to vyplatí. Myslím, že o JTE jde opravdu až v poslední řadě.

0/0
4.6.2007 9:21

Pimpil

skoro mam chut

nechat temelin fakt bouchnout

aby meli proc demonstrovat :-)

0/0
4.6.2007 9:19

ODSakEda

Re: skoro mam chut

Jak malej kluk, co rozdupe bábovičku, né proto, že se mu nepovedla, ale na zlost druhému... Jste plný zloby, je mi vás líto. 

0/0
4.6.2007 9:29

Alleycat

Re: Re: skoro mam chut

No ja teda nevim, ale podle toho xichtiku nakonec bych rekl, ze jde o forek, navic podle mne docela zdarily:-)

0/0
4.6.2007 9:41

homerfigure

DOSTAVIT TEMELÍN!!!

0/0
4.6.2007 9:16

stepandix

pro zajimavost

Nez se tady zase bude srovnavat Temelin a Cernobyl a povedou se vasnive diskuze, vrele doporucuji stranky....

http://www.radiomaterial.com/temelin/Temelin07.html

0/0
4.6.2007 9:11

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Jestli chtějí

blokovat přechody proto, aby znemožnili vývoz 2000 kamionů rakouských svinstva na východ, pak je to v cajku.

0/0
4.6.2007 9:10

ODSakEda

Re: Jestli chtějí

... Jsem z pohraníčí z jihu JM 10km od hranic s A a nikdo sem nic nevozil ani nevozí! Vozí sem akurát obyvatelé z česka použitá kvalitní auta(lepší než cotady stále jezdí, hlavně na Bruntálsku a pod...), použitý nábitek a j., nebo nové spotř. zboží, které je levnější v Metru než v Makru! a z 50% jsou lidé v pohraničí ekonomicky závislí!!! A to přímo (export, práce v A) nebo nepřímo (turistika -restaurace i j. obchody a služby-pedikůry, zubaři aj.!)! Tak kdo nejste z pohraničí anikdo vás neblokuje, nehaste prosím co vás nepálí, Já tady z občany z Rakouska denně(!) vycházím podobrém a 90% ani neví, co je Temelín. Blokády dělá skupinka aktivistů, tak tady neštvěte priti sobě celé národy!;-€ Dík!:-) 

0/0
4.6.2007 9:23

ODSakEda

neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

 Nesouhlasím s metodou projevu nesouhlasu s něčím-blokádou silnice! Ale v čR maj vzor, kde kdo blokuje silnice v českých obcích hned nejen kvůli dopravě a pod... I zaměstnanci fríšopů 2x, v Hatích a Hevlíně, před lety blokovali hranice s A, jako první!... Apropo protestovat proti blokádám také blokádou může jen pokrytec, nebo magor, pro změnu z(!) česka (né čech, lidé se nedělí "na" někoho, ale "z" někama!)

 Apropo neplivejte  na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína - nejsou proti čechům, jen proti předražené a neštasné továrně na energii s kmitajícíma turbínama a j.., tak co voláte někteří po odvetě všem???... Nacionalisti blbí;-€

0/0
4.6.2007 9:08

homerfigure

Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

Rozumíš vůbec tomu,co myslíš tím-kmitajícíma turbínama?Byl ses tam vůbec někdy podívat?Já na těch "kmitajících turbínách"dělal deset let!Zamysli se nad sebou!

0/0
4.6.2007 9:12

Sykáček

Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

ja proti Rakušákům nic nemám,ale ty co stojí na těch hranicích bych nejradši přejel kamionem nebo jim vysvětlil, že časy France Josefa jsou pryč! [>-]

0/0
4.6.2007 9:13

stepandix

Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

A vy zase neodsuzujte veci, kterym nerozumite a lidi o kterych nevite, to ze v Blesku psali neco Temelinu nemusi byt berna mince vasich prispevku...

0/0
4.6.2007 9:18

Pimpil

Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

vis edousku, co voli tunelare, vec se ma trosku jinak

kdyz nejaka uzka zajmova skupina si prosazuje sve zajmy, ma spolecnost dostatecne paky jim nektere extravagance zarazit, napr. nepovoleni onech demonstraci

jenze to se nedeje, vime ? takze nemuzeme z liknavosti obvinovat pouze tuto zajmovou skupinu

0/0
4.6.2007 9:18

ODSakEda

Re: Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

Ale já Pimpilšku nesouhlasím s blokádama taktéž a nechápu, že to někdo povolil, nebo je neodklidila policie a o tom by měla česká diplomacie jednat! At vyjadřují nesouhlas s Temelínem, na čež má každý právo!, v Praze nebo Wídni před úřadem!

 Ale tolik nacionalismu a volání po odvetě (dokonce proti blokádě "bojují" blokádou...), ach jo tady čtu, že je mi špatně:-©

0/0
4.6.2007 9:28

homerfigure

Re: Re: Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

Nevyjádřil ses k těm "kmitajícím turbínám".

0/0
4.6.2007 9:29

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

Mám to jen zprostředkovalně, ale čtu často(!) ve zprávách, že nejedou kvůli vybracím na plný výkon a že je kvůli nim nejvíce!!) odstávek, neb kvůli tomu se trhá i těsnění tlakového oleje ložisek, který ve stovkách(!) litrů uniká! No to je paráda, nebo spíše trapas, že? Pominuli mnohem nebezpečnější problémy na primáru!

 Nejnebezpečnější je, že než se někdo opřel do Temelína, snažilise lecos tutlat! Lidský faktor, né technika! To mě vadí také nejvíce! Nechci se dozvědět a jaderné havárii až hodinu po té, natož druhý den, jak mlžili v černobylu! To vadí nejvíce některým(!) jižním sousedům, nikdo by je včas neinformoval!... A nejen jim, odpůrci Temelína jsou i v čR!

0/0
4.6.2007 9:41

homerfigure

Re: Re: Re: Re: Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

OK.Ale to vše se děje i na ostadních jaderkách. Kolikrát i vě větším množství a měřítku.  Ale bohužel nejsou na očích jako Temelín.

Chtěl jsem jen říct,že jsem se podílel na montáži turbíny(prototyp jedinej na světě) i celého olejového hospodářství.

Proto na to mám úplně jinej pohled, než čtenáři Blesku, MFDnes a pod. 

0/0
4.6.2007 9:55

Helena1

Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

Rakouští lidé mají Rakouskou vládu. I úzká zajmová skupina odpůrců jsou rakouští lidé. A tito lidé otravují život lidem v Čechách.

0/0
4.6.2007 12:04

ODSakEda

Re: Re: neplivejte na všechny lidi z Rakouska, kvůli úzké zájmové skupině -odpůrců Temelína -Dík!

rakouští lidé ;-D;-D;-D

0/0
4.6.2007 12:44

PepekVyskoc007

Ja bych oozadal bratry Slovaky

At jim zacnou blokovat Dunaj :-)

0/0
4.6.2007 8:42

ODSakEda

Re: Ja bych oozadal bratry Slovaky

jim??? Odpůrci(!) Temelína jsou od Dunaje u SK???...

0/0
4.6.2007 8:57

honzakrivka

mindráky

rakušáci nám chtějí poroučet už několik století (1620-1918 se jim to dost dařilo) a teď si asi chtějí odreagovat svůj minderwertigketikomplex, který jim vzniknul po rozpadu jejich zpuchřelého mocnářství.....každý, kdo je informovaný, ví, že typ reaktoru použitý v temelíně prakticky vylučuje jadernou nehodu, to jim spíš vyteče chladící medium z ledničky v kantýně...

0/0
4.6.2007 8:36

ODSakEda

Re: mindráky

... Blokády nedělaj žádní Rakušáci!Ale jen odpůrci a ještě ani né odpůrci čechů, ale jen Temelína! Tak tady nevolejte po mnohem větši odvetě a všem -tedy nacionalismu!...;-€

0/0
4.6.2007 8:58

recek

Re: Re: mindráky

A ti odpůrci jsou kdo? Marťani? Jsou to Rakušáci - odpůrci Temelína. Těch na hranicích je jen pár, ale mají tichou podporu svých úřadů, jinak by jim ty blokády tak dlouho neprocházely

0/0
4.6.2007 9:03

ODSakEda

Re: Re: Re: mindráky

To nepopúírám, že maj tichou podporu a také nesouhlasím s metodou projevu nesouhlasus Temelínam-blokádou silic, hranic, ale!

 Lidé se nedělí na to co jsou, ale pouze odkud jsou ajací jsou! Tedy geograficky né nacionálně chápete? Přece v A žije snad přes 50% lidí z(!) Jugoslávie, česka, SK, nejvíce ale z(!) Polska!!! Z! 

 Jak poznáte Rakušáka nebo čecha??? Dle SPZ auta, nebo dle řeči, žeby podle rozboru krve?;-D Ostatní jsou jen předsudky, nacionalismus a nebezpečný! V Evropě nebyly války?!!!;-€

0/0
4.6.2007 9:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.