Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Náměstek ministra se chlubil fotkou s teroristy

V centru náborového střediska pro bojovníky Talibanu v pákistánské Quettě se v srpnu 2001 ocitl náměstek ministra zahraničních věcí David Gladiš. Slovo šok ani zdaleka nevyjadřuje údiv bezpečnostních expertů, zvláště když fotografie, na níž je Gladiš mezi talibanci, otevírá jeho osobní internetovou stránku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hiddd

už by ho měli vyhodit

nikoliv pana Gladiše z ministerstva, ale autora tohoto nechutně tendenčního článku (navíc špatně napsaného - co to je za blbost s těma bublinama?)

0/0
5.6.2007 14:01

Blanka z Bejrůtu

Sem se díval na ten web

Ten náměstek je zcela jasný terorista. Měly by ho poslat na výslech k americkým odborníkům na Guantanámo.:-)

0/0
3.6.2007 16:29

bre_cz

Re: Sem se díval na ten web

No na Guantánamo zase kvůli tomu, že čekal na zastávce na autobus a jeho příbuzná jej vyfotila asi ne, ale asi by jej měli prověřit studovaní bezpečnostní experti s praxí z USA a hlavně renomovaní lékaři psychiatři, protože pokud by nad svoji fotkou napsal, že je z náborového střediska Talibanu zahradník z ministerstva, chápal bych to jako žert, ale u náměstka ministerstva, který je prověřován na bezpečnostní prověrku to už nechápu jako žert. Asi bude muset dělat na ministerstvu zahradníka.

0/0
3.6.2007 19:08

goldlabel

MF Dnes je cim dal vetsi bulvar

Další článek, který by patřil spíš do Blesku než do seriozního deníku. V Pakistanu nosí na hlavě turban každý a novináři z jedné fotky dělají, jako by se tam potkal s Usamou.

0/0
3.6.2007 16:23

David Gladiš

TERORISTE NA MINISTERSTVU ZAHRANICI

Prectete si mou reakci na www.HedvabnaStezka.cz a hned vam to bude jasne, jak je to s teroristy na MZV

Hezkou nedeli

0/0
3.6.2007 13:19

monarchista

Re: TERORISTE NA MINISTERSTVU ZAHRANICI

http://www.hedvabnastezka.cz/a_image/1937

0/0
3.6.2007 14:15

David Kučera

Re: Re: TERORISTE NA MINISTERSTVU ZAHRANICI

Tady je ten obrazek i s textem: http://www.hedvabnastezka.cz/archive/ruzne/Reakce.html

0/0
3.6.2007 14:48

bre_cz

Zločiny ČSSD

Věřitelé ČSSD a jejich členů:

p. Krtlička 6 mil. CZK, není podezřelý, Ing. Radovan Krejčíř pohledávka 60 mil. CZK, podezřelý z přípravy vraždy, sledovaly jej na Seychelských ostrovech tajné služby 5 zemí, JUDr. Zdeněk Altner pohledávka 19 miliard, z jeho slov na tiskové konferenci vyplývá, že byl podezřelý z terorismu.

David Gladiš - ČSSD mu nedluží nic, pobýval v náborovém táboře Talibanu, nesleduje ho vůbec nikdo ani z ničeho není podezřelý. Zajímavé.

0/0
3.6.2007 2:10

bre_cz

Re: Zločiny ČSSD

Po přečtení příspěvku paní Gladišové zjišťuji, proč se o pana Gladiše nikdo nezajímá. Jedná se zřejmě o novinářskou kachnu a jak to říkám pořád, že v České republice je banda prolhaných bláznů všude i v důvěryhodných médiích, takže kdo může doporučuji utéct do Mnichova, dokud je čas.

0/0
3.6.2007 2:54

Notrdame

Jen tak mimochodem jsem

si vzpoměl na článek, který vyšel v tomto týdnu, kde se psalo, že 95 procent obyvatel města Litvínova je proti rozšiřování těžby uhlí. V další části odstavce ovšem vyplynulo, že to nebylo 95 procent z celkového množství obyvatel, ale z 28 procent hlasujících lidí! Takhle drze a neprofesionálě nám tedy začínají redaktoři iDnes lhát a myslí si, že jim to budeme žrát i s navijákem! Chudák redaktor neuměl spočítat kolik je 95 procent z celku 28 procent hlasujících! Pro jeho informaci tedy uvádím, že je to 26 procent. Ovšem 26 procent z celkového počtu obyvatel by nebylo tak úderné jako počáteční lež o 95 procentech. Opravdu skvělý přístup k podávání informací.

0/0
2.6.2007 20:58

Notrdame

Asi tady marně čekáme,

že se ti diletanti z iDnes, kteří se považují za novináře, věřejně omluví zde na serveru a v dalším vydání novin vydají rovněž omluvu. Tito amatéři se šli po "dobře" vykonaném udání ožrat do hospody. O "profesionalitě" práce redaktorů iDnes svědčí i navádění k trestnému činu zneužívání mladistvých, kdy mladíka nalákali v chatu a pak ho sprostě udali. Mladík dostal nezasloužený trest, protože nebýt provokace iDnes, tak by nikam nešel. Opravdu bych rád pochopil motivaci těchto udavačů, ale pořád nechápu, jak se takto zkažení lidé dostali z komunistického tisku do prý svobodných novin.

0/0
2.6.2007 20:50

Katka a Tomáš

Ať žijí nesmysly na idnes

Již po prvním přečtení tohoto nesmyslného článku muselo každému čtenáři dojít, že je to logický nesmysl. Do výcvikových středisek Talibanu se těžko dostanou novináři BBC (či novináři "sekce hyena" MfDnes) a nebo pracovníci zpravodajských služeb. Težko by se tam mohl David Gladiš v pohodičce fotit s budoucími teroristy. To ale pánům redaktorům asi nedocvaklo, ono někoho poškodit je velmi snadné. Každý, kdo však uvažuje rozumně asi už tuší, že je článek nesmyslný. A kdo Davida Gladiše a jeho činnost na Hedvábné stezce zná, ví velmi dobře, jak je to vše doopravdy.

0/0
2.6.2007 20:17

Lucie Gladišová

investigativní ověřování informací?

Fotografii jsem pořídila na autobusovém nádraží v Quettě a jsou na ní lidé čekající na autobus. To ovšem žádného z autorů článků ani z lidí, kteří se v něm vyjadřují, zjevně nezajímá, ačkoli hned mají na věc jasný názor. Nejde tu totiž o to, co je pravda, ale o asi o něco jiného. Bohužel. 

0/0
2.6.2007 19:49

bre_cz

Re: investigativní ověřování informací?

Vážená paní Gladišová, že v Mnichově bude zase veselo se postarali novináři. Že člověk, který napíše na svoji fotku vyfocenou na zastávce "Na náborovém místě pro bojovníky Talibanu" nemůže dělat náměstka ministra zahraničí z důvodu nedostatku rozumu, jsem přesvědčen a pokud jej bude dělat nadále a George Bush neodsouhlasí bezvízový styk, nepožádám o azyl v USA, ale v Mnichově. Tam jsou taky na ministerstvech normální lidi, jako v USA. Mé přesvědčeni, že se může jednat o člověka, který může mít styky s Al Kaidou nevyvrátíte a nechápu jak takový člověk může dostat bezpečnostní prověrku nejvyššího stupně, ale když má v českých úřadech své agenty mafie, proč by je nemohla mít al kaida že? .

0/0
3.6.2007 4:18

barbudo

A kde jsou na tý fotce ty ...

... teroristi?

0/0
2.6.2007 19:11

David Kučera

Re: A kde jsou na tý fotce ty ...

Nejsou a nikdy nebyli. Kdo Davida zná ví, že celý článek je naprostá pitomost, vykonstruovaná novináři. Být toto jejich článek ke zkoušce na fakultě žurnalistiky, za jeho tendenčnost, neobjektivitu a podpásové načasování na dobu nepřítomnosti Davida v ČR by od ní vyletěli i s futrama.

Stále čekám, že se v článku objeví odkaz na Davidovo vysvětlení, aby nebylo skryto jen hluboko v diskusi. To by byl čin nejen Novináře, ale i Chlapa.

0/0
2.6.2007 19:50

barbudo

Re: Re: A kde jsou na tý fotce ty ...

... v srpnu 2001 bylo krátce po oficiální návštěvě vedení Talibánu v USA ...

0/0
2.6.2007 20:16

xenie21

Foto!?!

Myslím si, že David někomu šlápl na "kuří oko", tak tento článek je pomsta..... To by se člověk na svých cestách nesměl vyfotit s žádným domorodcem, aby náhodou za 10 let se z toho domorodce  nestal "třídní nepřítel". D.Gladišovi přeji pevné nervy a aby tuto "nafouklou bublinu" :-) ustál!! ;-)

0/0
2.6.2007 18:46

zbytek

A který z nich je ten náměstek?

Všichni vypadají stejně přiblble.:-/

0/0
2.6.2007 17:43

bre_cz

Napojení ČSSD na Al Kaidu

Tento článek je přímý důkaz napojení bývalé vlády ČSSD  nejen na gangy extrémní levice, organizovaný zločin, ale i na Al Kaidu. Otázka zní: spojí se v budoucnu ČSSD s teroristy?

0/0
2.6.2007 17:39

Notrdame

Stále čekám, kdy bude u článku

omluva pisálků z iDnes. Asi se jí stejně nedočkám, protože vhledem k národnostnímu složení iDnes, bych si musel pro omluvu zajít asi do Izraele! Nebo se snad mýlím?

0/0
2.6.2007 15:34

doktor_bota

Re: Stále čekám, kdy bude u článku

Co do toho taháš Izrael, blbe?

0/0
2.6.2007 15:58

Notrdame

Re: Re: Stále čekám, kdy bude u článku

Zjisti si národnosti redaktorů iDnes a budeš mít jasno! A neříkej mi brácho!

0/0
2.6.2007 16:20

doktor_bota

Re: Re: Re: Stále čekám, kdy bude u článku

Neříkám ti brácho, ale blbe. Národnost redaktorů, pokud se nepletu, je česká.

0/0
2.6.2007 16:25

Old_Good_Zwerg

Re: Stále čekám, kdy bude u článku

Ty ve svém okolí požíváš pověst opravdu hódně velkého hlupáka a trouby, viď?!:-)

0/0
2.6.2007 18:54

David Kučera

Souvislosti

Kde je v článku vyjádření napadané strany? Prvního dubna bych jej považoval za rádoby originální, i když nechutný aprílový meta-vtip. Druhého června už jde o důkaz v lepším případě nesoudnosti, v horším neobjektivity, redakce. Když děláte bulvár, dělejte jej alespoň profesionálně. Nezbývá než si postesknout: I Dnes skočili novináři z iDnes na lep tvůrcům afér?

0/0
2.6.2007 15:03

Hajný-lesa pán

Vyděsili jste mě na nejvyšší míru...

Doufám, že jsi si nestříkl do kalhot, Vidíme ;-D

0/0
2.6.2007 13:36

lvicek9

sorry

Omlouvam se za zdvojeni prispevku, nejaka technicka chybicka se vloudila.

0/0
2.6.2007 13:32

doktor_bota

Re: sorry

To je "vlastnost" Internet Exploreru, pokud se odpojíš od netu po zaslání příspěvku a pak po připojení obnovíš stránku, vloží se na některých diskuzních serverech (které s tím nepočítají) příspěvek znovu.

0/0
2.6.2007 13:39

lvicek9

Smradecek a teplicko na MZV pro vyvolene

Bude zajimaveve sledovat vyvoj teto kauzy. Zejmene ve svetle jine,kdy zamestnanec MZV, clen strany Zelenych napsal denunciacni informaci o rade schopnych pracovniku MZV a doporucil je nahradit lidmi blizkymi Strane Zelenych, odborum a CSSD. Tato zprava urcena pro ministra se dostala do tisku.

Navenek byl p. ministr rozhorcen, nicmene dotycny zamestnanec nejenom ze zustal na MZV, ale dostal nabidku zajimaveho postu v zahranici. "Provineni" Gladise je radove mensi, jenomže nevyznava "zelenou" barvu a neni kamaradem kamaradu a blizkych spolupracovniku pana ministra.

0/0
2.6.2007 13:19

lvicek9

panu Gladisovi

Pane Gladisi, diky za clanek a vysvetleni. Doufam, ze se Vam redakce omluvi.

Tezko lze ale cekat, ze redaktori zverejni "zdroje" z MZV, nicmene pan ministr jiste vi o koho jde a postara se o jejich urychleny odchod z MZV. Uz jen kvuli tomu, ze podavaji neautorizovane informace tisku. A pokud nahodou meli tyto "zdroje" souhlas ministra, tak by mel i on zvazit sve setrvani na MZV.Ale to bych asi chtel hodnre, kdyz uz nepovazoval za potrebne ani vyvodit dusledky z denunciacni afery kterou rozpoutal jeho zamestnanec a chranenec, clen SZ.

Jeste jedou diky za odvahu a cekal bych, ze stejnou projevi "zdroje" z MZV a neanonymne vysvetli pohnutky svych citovanych komentaru. 

0/0
2.6.2007 13:18

jste normalni?

http://www.hedvabnastezka.cz/archive/ruzne/Reakce.html

http://www.hedvabnastezka.cz/archive/ruzne/Reakce.html

0/0
2.6.2007 13:18

jste normalni?

to kdyz se vyfotim s fousacem, tak hned spolupracuju s Talibanem

to vogo to je dedukce, ze by jeden blil

0/0
2.6.2007 13:15

doktor_bota

Proč mám pocit,

že MFD opět ujela od novinařiny směrem ke špatné fantasy?

0/0
2.6.2007 12:58

vágus z ODS

Klasický styl gaunerů z ODS

Rv

0/0
2.6.2007 12:17

fuozx

Z ceho vseho

se da vyrobit afera8-o

0/0
2.6.2007 11:55

lvicek9

panu Gladisovi

Pane Gladisi, diky za clanek a vysvetleni. Doufam, ze se Vam redakce omluvi.

Tezko lze ale cekat, ze redaktori zverejni "zdroje" z MZV, nicmene pan ministr jiste vi o koho jde a postara se o jejich urychleny odchod z MZV. Uz jen kvuli tomu, ze podavaji neautorizovane informace tisku. A pokud nahodou meli tyto "zdroje" souhlas ministra, tak by mel i on zvazit sve setrvani na MZV.Ale to bych asi chtel hodnre, kdyz uz nepovazoval za potrebne ani vyvodit dusledky z denunciacni afery kterou rozpoutal jeho zamestnanec a chranenec, clen SZ.

Jeste jedou diky za odvahu a cekal bych, ze stejnou projevi "zdroje" z MZV a neanonymne vysvetli pohnutky svych citovanych komentaru. 

0/0
2.6.2007 10:57

zdeseny obcan

Re: panu Gladisovi

Jestli prekazi v nadstandardne pratelskem vztahu nekoho z ministerstva s nejakou firmou tak se brzy "ze zdroje ktrery nechtel byt jmenovan" dozvime ze je kanibal a przni male holcicky.

0/0
2.6.2007 11:54

prasak1

ještě pro upřesnění,

přes jakého strýčka (a z jaké pol.str.) se pan Gladiš dostal ke korytu????

0/0
2.6.2007 10:47

lvicek9

Smradecek a teplicko na MZV pro vyvolene

Bude zajimaveve sledovat vyvoj teto kauzy. Zejmene ve svetle jine,kdy zamestnanec MZV, clen strany Zelenych napsal denunciacni informaci o rade schopnych pracovniku MZV a doporucil je nahradit lidmi blizkymi Strane Zelenych, odborum a CSSD. Tato zprava urcena pro ministra se dostala do tisku.

Navenek byl p. ministr rozhorcen, nicmene dotycny zamestnanec nejenom ze zustal na MZV, ale dostal nabidku zajimaveho postu v zahranici. "Provineni" Gladise je radove mensi, jenomže nevyznava "zelenou" barvu a neni kamaradem kamaradu a blizkych spolupracovniku pana ministra.

0/0
2.6.2007 10:46

David Gladiš

TERORISTÉ

A ještě naposledy - na fotce pochopitelně nejsou žádní teroristé, jsou to zbídačelí afghánští uprchlíci.

Viz vysvětlení na www.HedvabnaStezka.cz

Hezký víkend

0/0
2.6.2007 10:44

Deleter

No a co má jako bejt?

To jako už zase zavádíme autocenzuru?

0/0
2.6.2007 10:40

David Gladiš

PROVĚRKA

A pro doplnění - o prověrku jsem požádal už před 6 týdny, na stupeň přísně tajné. Ta běží normálně, dle zákona.

Logo bubliny by bylo na jinou diskusi. S Talibanem snad nemají žádnou souvislost :)

0/0
2.6.2007 10:36

OldFaker

PROVĚRKA, jasně!!!!

Takže Vy jste na MZV půl roku, a před esti týdny jste o prověrku požádal? To chcete dělat blbce i ze mne? Nic už radši nevysvětlujte, nebo se prásknete, že maturitu Vám koupil bohatý strýček, byt přebohatý dědeček a na MZV Vás dosadil Schwarzenberg, protože jste v notesu... :-©

0/0
2.6.2007 11:27

David Gladiš

MEZI AFGHÁNSKÝMI UPRCHLÍKY V QUETTĚ

Hezký den všem.

Vysvětlení okolností najdete na www.HedvabnaStezka.cz.

David Gladiš

0/0
2.6.2007 10:32

Notrdame

Re: MEZI AFGHÁNSKÝMI UPRCHLÍKY V QUETTĚ

I bez vašeho vysvětlení jsem si byl jit, že redaktoři iDnes se chovají přesně podle naučeného komunistického pravidla "Když nemáš nepřítele, tak si ho vytvoř". Redaktoři iDnes by se měli stydět a tento článek ihned odstranit ze serveru. Pokud se tak nestane, tak jen potvrdí svoji morální zkaženost komunismem. I iDnes se již stává bulvární plátek, podobně jako je tomu u Blesku. Tam si je ovšem člověk jist, že je to bulvár, ovšem iDnes se maskuje za seriozní tisk a jak je vidět, tak to již dávno není pravda!

0/0
2.6.2007 10:40

Chytracisko

Re: Re: MEZI AFGHÁNSKÝMI UPRCHLÍKY V QUETTĚ

Já bych to viděl na šíření poplašné zprávy.... Tento článek by měl zmizet. Nebo mám běžet do krytu, když mezi sebou máme na takovém postu poloteroristu? :D

0/0
2.6.2007 10:50

Notrdame

Re: Re: Re: MEZI AFGHÁNSKÝMI UPRCHLÍKY V QUETTĚ

Přesně tak, měli bysme na redaktory iDnes podat hromadnou žalobu za šíření poplašné zprávy. A pan náměstek by na ně měl podat žalobu za urážku své osoby a trvat na zvěřejnění omluvy. Jsem ovšem přesvědčen, že židobolševičtí lháři z iDnes se neomluví a ještě budou pokračovat v dalším lhaní!

0/0
2.6.2007 10:53

Kertag

Re: Re: Re: Re: MEZI AFGHÁNSKÝMI UPRCHLÍKY V QUETTĚ

   (Y)To není poplašná zpráva, to jen MfD pokračuje ve vzdělávací kampani resp.přípravě k maturitě po vzoru AHA a p.Krampola 

0/0
2.6.2007 15:44

libienski

Naštěstí nejsme v Americe

resp. v USA, kde může státní moc lidem nařizovat s kým se stýkat a s kým ne. Kam chodit, kde se ubytovat, kde se najíst....Tak fakt netuším, jaké pohoršení může budit fotka pana Gladiše ze srpna 2001? Kdyby amíci atentáty na věže "nepřikryli" dalekosáhlým spiknutím radikálního islámského světa s centrem ve středověkém Afghánistánu a jako obětního berana (bohužel ne příliš tučného) si vybrali Taliban, pak by asi  z vypadali jako troubové, kteří se chytili do pasti vytvořené partičkou islámských študáků někde v západní evropě...S jídlem roste chuť, tak se musel upozadit samotný Taliban a zlo se postupně nahradilo univerzální termínem a nic neříkajícím termínem Al-kajda, který je tak trošku všechno a nic....ale tím umožňuje klidně zaútočit i na Irák, když se to zrovna někomu hodí do krámu.

0/0
2.6.2007 10:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.