Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exministři Sacher a Vacek spolupracovali s StB

Polistopadoví ministři vnitra a obrany Richard Sacher a Miroslav Vacek tajně spolupracovali s komunistickou vojenskou kontrarozvědkou, která byla součástí Státní bezpečnosti. Před polednem to oznámil mluvčí Vojenského zpravodajství Ladislav Šticha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Huffnaggelův duch

Ta naivita:

Co jste jako čekali?????

0/0
31.5.2007 13:31

rapid87

Vacek je borec

Jeho vystoupení na čt24 nemělo chybu, jen tak dále...

0/0
31.5.2007 10:52

Polární Zajíc

PO 18-TI LETECH "SAMETOVÉ REVOLUCE" PŘEKVAPENÍ JEN PRO NELÉČITELNÉ POLITICKÉ HLUPÁKY, ANEBO DOBŘE PLACENÉ ČESKÉ NOVINÁŘE V CIZÍCH SLUŽBÁCH: Nejdůležitější polistopadoví "revoluční" ministři - vnitra a obrany - pracovali pro StB (KGB, GRU...)!!!

PO 18-TI LETECH "SAMETOVÉ REVOLUCE" PŘEKVAPENÍ JEN PRO NELÉČITELNÉ POLITICKÉ HLUPÁKY, ANEBO DOBŘE PLACENÉ ČESKÉ NOVINÁŘE V CIZÍCH SLUŽBÁCH: Nejdůležitější polistopadoví "revoluční" ministři - vnitra a obrany - pracovali pro StB (KGB, GRU...)!!!

http://www.cibulka.net/petr/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=13

0/0
31.5.2007 0:02

morbidni_kreten

:-P

Jak řekl sachr, on nebyl členem ale rozvědku řídil. a proč byl po listopadu ve funkci??Protože ho tam OF včetně klause a havla chtěli!!!!!!!!!:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
30.5.2007 16:43

sorgedoktor

Chroustíku.Pěkná volovina

Různé  pravicoví  ministtři  studovali na  západě..

Koho   bys  chtěl   věšet???

0/0
30.5.2007 12:49

chroustík

Generál Vacek

samozřejmě s VKR jako ministr národní obrany spolupracoval, respektive byl jeden z jejich velitelů (po prezidentovi ten nejvyšší) a věděl takřka všechno, co směl vědět, to je samozřejmé a to není žádná senzace. Včera v UK na ČT ovšem byl drzý, protože už mu za těch 18 let otrnulo. Jo pane v prosinci 1989 měl pr..l staženou, protože kandelábrů je dost a kdyby se to trochu zvrtlo, tak by i na něj nějakej zbyl !

0/0
30.5.2007 12:47

_m-

Já jsem viděla z Vacka jen tu jednu větu

ve zprávách  - a ta se mi líbila. Protože představa že generál armády je tajným agentem vojenské kontrarozvědky která spadá do jeho působnosti mi přijde ..... řekněme zvláštní. a vydávat jeho spolupráci s touto složkou za senzaci se 17-ti letým zpožděním gtaky.

0/0
30.5.2007 10:27

Aveva

Žádám přešetření veřejného vystoupení exministra soudruha Vacka.

Včera na ČT24 exministr soudruh Vacek vystoupil na tiskové konferenci pod hlavičkou komunistů.

Rétorika z totalitního režimu byla opět oživena a v kontextu zazněla nostalgie po dřívějších létech.

Žádám celý záznam tiskové konference prošetřit zda se nejedná o ohrožení lidských práv a svobod dle Listiny základních práv a svobod.

Na základě výsledku doporučuji rozpustit KSČM pod jejichž hlavičkou tisková konference proběhla.

0/0
30.5.2007 9:27

DollyBastard

Re: Žádám přešetření veřejného vystoupení exministra soudruha Vacka.

jéje, ochrance lidskych prav a dobrych mravu. Zas to tak nezer. Rv

0/0
30.5.2007 9:29

Já, Claudius

Re: Žádám přešetření veřejného vystoupení exministra soudruha Vacka.

Vidím že si řpedstavuješ demokracii tak, že bude jen pro někoho. Ti ostatní ať drží pěkně hubu a krok, že? A ještě tak mít jiný názor, tomu se říká odvaha! To je doživotí.

0/0
30.5.2007 12:17

Aveva

Re: Re: Žádám přešetření veřejného vystoupení exministra soudruha Vacka.

Budu sedět a vzpomínat na staré dobré časy, kdy jsi jen něco cekl proti režimu a seděl jsi. Budu čekat a hlasovat pro obnovení poprav za odlišný názor.

A budu se těšit jak můj život půjde opět do stagnace díky zázračným ekonomickým úspěchům pěrestrojky.

Kdo vzpomíná v dobrém na tyto časy, zároveň říká: já jsem s každým politickým zatýkáním a politickou popravou souhlasil protože mi byla vhod.

:-©:-©:-©:-©RvRv

0/0
30.5.2007 16:00

DollyBastard

vcera byl Vacek v udalostech komentarich

toz pobavil me, byl docela sverazny a vypadalo to, ze si s nim redaktor nevedel moc rady :-)

0/0
30.5.2007 9:08

O-K-O

Re: vcera byl Vacek v udalostech komentarich

Souhlas. Ten moderátor byl z Vacka naprosto nešťastnej. Po desáté hodině večer byl ještě na ČT24 záznam Vackovy velmi vydařené tiskovky. Doufám, že se koukal i pan Havel . . .

0/0
31.5.2007 13:30

barbudo

Spolupráce s bezpečnostními složkami státu je trestná?

0/0
30.5.2007 8:29

Hanns1111

Re: Spolupráce s bezpečnostními složkami státu je trestná?

nazývat StB bezpečnostní složkou státu může jenom dítě, které ještě nenabralo rozum, tydýt a/nebo provokatér ...... ;-€

0/0
30.5.2007 8:57

Já, Claudius

Re: Re: Spolupráce s bezpečnostními složkami státu je trestná?

Jsi mimo mísu, bezpečnostní složkou je kontrarozvědka.

0/0
30.5.2007 12:15

Hanns1111

Re: Re: Re: Spolupráce s bezpečnostními složkami státu je trestná?

já o koze a ty o voze ;-DR^

0/0
30.5.2007 14:18

Feo

Re: Re: Re: Re: Spolupráce s bezpečnostními složkami státu je trestná?

A hlavně oba dva o exkrementu.

0/0
30.5.2007 23:53

Hanns1111

Re: Re: Re: Re: Re: Spolupráce s bezpečnostními složkami státu je trestná?

tak to máš pravdu - StB ani jinak nazvat nelze ..... ;-D

0/0
31.5.2007 5:39

honnysys

Havel

Havle to je tvoje práce,myslím si že už ti to žerou jen američani jaký jseš revolucionář.Každý den jim vysvětluji co jseš doopravdy zač.

0/0
30.5.2007 8:20

Já, Claudius

Je to úplně jasné

Když někdo kontrarozvědku řídil, tak to nevadí. Ale spolupráce, to už je nějaký zločin!

0/0
30.5.2007 6:47

juklíček

tisková konference generála vacka na čt 24

 generál vacek  a jeho politické školení novinářského mužstva. opravdu super. (Y)

0/0
29.5.2007 22:24

Jiří Taškář

Tohle přece dávno věděl Petr Cibulka z Brna !!!

A od začátku   http://www.cibulka.com/

Najednou je to novina !!!

0/0
29.5.2007 20:10

Bertuzzi Todd

Re: Tohle přece dávno věděl Petr Cibulka z Brna !!!

Klid Cibulko. To nic nemění na tom , že jseš de/bil. R^

0/0
30.5.2007 6:02

Diskutervas

Já myslím, že by se mělo rozlišovat

Není spolupracovník jako spolupracovník. Například generál Vacek spolupracoval s touto státní složkou jaksi přímo z titulu funkce. A navíc to byla spolupráce směrem do zahraničí. Ono je rozdíl, když někdo dělal špiona a když někdo udával sousedy.  

0/0
29.5.2007 18:55

Já, Claudius

Re: Já myslím, že by se mělo rozlišovat

Ne tak u našich tzv. demokratů, těm se hodí všechno, jak ty ostatní pošpinit.

0/0
30.5.2007 6:49

MaBla

Inzerát...

Zadám výrobu pěti "tajemných pytlů". Zn.: Termín objevení a jména dodám...

0/0
29.5.2007 18:12

Feo

Poděkování a lásku Vám pane Sachře...

by měli vyjádřit mnozí ze současných přeexponovaných antikomunistů, protože to byl právě pan Sacher, který v tom kalupu stačil prohrábnout archiv a vyndat z něj  "nevhodné" dokumenty a vrazti je do tzv. archivu "Z". Pravdou je, že se v archivu prohráblo ještě několik šikovných ručiček a vsadil bych se že např. junior B  bude doživotním senátorem, protože taky byl  u lízu (prostředdnictvím papinka a tudíž ví!:-©

0/0
29.5.2007 17:35

Vanitas

Ale to přece není noc nového.

U Vacka to bylo jasné už tenkrát a co se týče Sachera, pamatuji se na nápis křídou na jedné zdi, co se objevil krátce po jeho jmenování ministrem. Zněl asi takto:

Ať žije ministr Sacher!!! podepsáno KGB

0/0
29.5.2007 16:52

qoknu

No vida,

teď už je pochopitelné proč se začátkem 90 let, za éry ministrování Sachera, spálilo tolik Stb spisů.:-©

0/0
29.5.2007 15:13

_m-

Re: No vida,

Ono to bylo pochopitelné už tehdy - jenže mladší nepamatují a staršíé zapomněli.

Ovšem co se Vacka týče - tady je článek naprosto zbytečný - generál ČSLA měl spolupráci s vojenskou rozvědkou v popisu práce.

takže informační hodnota tohoto článku = 0,00

0/0
29.5.2007 15:51

good_luck!

Re: Re: No vida,

no, madlo, asi máš krátkou paměť ty... Svazky se za Sachera už dávno nepálily. Období pálení bylo podzim 1989 - listopad, prosinec, možná ještě leden. Ovšem Sacher byl až v té další vládě, jmenované někdy v pol. r. 1990... (mezitím byla ještě jedna "komunistická" vláda národní jednoty jmenovaná Čalfou a OF). jestli si dobře vzpomínám

0/0
29.5.2007 16:00

_m-

No nevím, jak to je s tou pamětí:

SACHER Richard (* 1. 9. 1943 Úpice u Trutnova) - český politický pracovník a podnikatel

V letech 1956-69 pracoval v různých manuálních zaměstnáních a potom v aparátu Československé strany lidové (ČSL), do níž vstoupil roku 1968. ....Po pádu komunistického režimu a po odstranění dosavadního vedení ČSL byl koncem listopadu 1989 zvolen ústředním tajemníkem a od ledna do dubna 1990 byl předsedou strany.Mezitím se stal ve "vládě národního porozumění" z 10.12.1989 ministrem bez portfeje a na konci roku ministrem vnitra. V této funkci rozpustil v únoru 1990 útvary Státní bezpečnosti, ale i potom vznikaly veřejné polemiky o poměrech na federálním ministerstvu vnitra (FMV). Útoky proti R. Sacherovi vedl zejména L. Lis. Vlivem V. Havla zůstal Sacher ministrem až do voleb v červnu 1990, v nichž byl za ČSL zvolen do Federálního shromáždění.

http://www.libri.cz/databaze/kdo20/list.php?od=s&count=20&start=1

0/0
29.5.2007 16:34

qoknu

Re: Re: Re: No vida,

Ale pálily, žádný podzim 1989. Poklud vím, tak Sacher byl první ministr vnitra a jistě byl v " komunistické vládě".

0/0
29.5.2007 17:51

qoknu

Re: Re: Re: No vida,

O tom podzimu,který zmiňuješ listopad, prosinec možná ledem to málokdo věděl, která přesně bije.

0/0
29.5.2007 17:53

jkzrt

znám

Znám Richarda Sachera od školních let,ale že spolupracoval s STB nevěřím!To už opravdu nema co ODS vypouštět za bludy!!!!!!!

0/0
29.5.2007 15:12

jkzrt

Re: znám

Občané Úpicka,napište sem svůj názor na Sachera!

0/0
29.5.2007 15:40

tajnakontrola

Re: Re: znám

ja mam tez nekolik kamaradu a znamych ...... a to, ze spolupracovali s STB bych do nich v zadnem pripade nerekl

0/0
29.5.2007 15:48

qoknu

Re: znám

Mě zklamalo spolužáků a kamarádů, jen jsem8-o.

0/0
29.5.2007 17:54

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

A Topol-M je také v pytli?! Na Člunka je zbytečné se tázat, ten je v pytli už dávno..... A Klaun teď nervózně přešlapuje na nádvoří a přemýšlí jak se to mohlo stát......

;-D

0/0
29.5.2007 14:07

blekkal

Re: A Topol-M je také v pytli?! Na Člunka je zbytečné se tázat, ten je v pytli už dávno..... A Klaun teď nervózně přešlapuje na nádvoří a přemýšlí jak se to mohlo stát......

A když nakupuješ v Lidlu, nebo Špáru, tak také věříš tomu, že v těch uzeninách je maso, že? :-) Nebo že tě strejda Jyrka zachrání, okrade tvého souseda, dá ti jeho prachy a nechá tě u něj doma bydlet za pár kaček.

Komsomolče, až jednou na tebe realita dopadne naplno, doufej, že fakt bude z čeho platit tvůj pobyt "mezi ploty" :-)

0/0
29.5.2007 16:22

Bertuzzi Todd

Re: Re: A Topol-M je také v pytli?! Na Člunka je zbytečné se tázat, ten je v pytli už dávno..... A Klaun teď nervózně přešlapuje na nádvoří a přemýšlí jak se to mohlo stát......

;-D;-D;-D

0/0
30.5.2007 6:04

parnassius

Pane jo !

Je pro mě lehce nepochopitelné, proč zmiňují Vacka. Vysocí důstojníci jakékoliv armády zcela přirozeně spolupracují s vojenským obranným zpravodajstvím své země. Část oficiálně, část tajně. Režim na to nemá vliv.

A Sacher......vždyť to byl lidovec.....

0/0
29.5.2007 13:52

www.CSLA.cz

Re: Pane jo !

Naprosto souhlasím, současní generálové všude na světě to dělají podobně ne? Osobně si nemyslím, že by se měl pan generál Vacek za cokoliv stydět. Osobně doporučuji si přečíst knížky Proč bych měl mlčet a Generál studené války.

http://www.CSLA.cz

0/0
29.5.2007 14:01

parnassius

Re: Re: Pane jo !

Můj hrdina to rozhodně není a bolševiky nesnáším. Já se jen podivoval nad tím, že radakce píše článek a neví, jak funguje VKR.

0/0
29.5.2007 14:06

blekkal

Re: Re: Pane jo !

Jojo, každej něco napsal. Třeba Mein Kampf, Manifest... kdekdo se snažil nechat dojem, jak byl vlastně dobrej kluk. ;-)

0/0
29.5.2007 16:24

maroons

"Naopak Sachrovo jméno překvapením je."....????

Pro mě teda ne, vzhledem k tomu jak se estébákům po listopadu vedlo, tzn. že se nechali v klídku s odstupným nebo dokonce s dobrým kšeftíkem odejít..... :-© :-©

0/0
29.5.2007 13:51

Velho

Re: "Naopak Sachrovo jméno překvapením je."....????

Když si vzpomenu na to jak proti StB brojil!

0/0
29.5.2007 14:36

modryhovnival

pěkné svinstvo,

předhodí nám blbcům dvě jména, která už nic neznamenají ale ty další stovky v těch pytlích se už nikdy nedozvíme, protože např. čestný taťka šmoula by se nám mohl oběsit.

0/0
29.5.2007 13:46

Zmuda

Re: pěkné svinstvo,

..nebo třeba Paroubek...náměstek v RaJ-i,tuhle pozici za totáče nemohla zastávat malá svině !

0/0
29.5.2007 13:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.