Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČRo: Protikorupční policie údajně zatkla lobbistu Spyru

Policie zatkla v souvislosti s kauzou privatizace petrochemické společnosti Unipetrol dva lidi. Uvedl to dnes Český rozhlas. Jedním ze zatčených je podle jeho informací polský lobbista Jacek Spyra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

-= rEvoluce =-

12 let

to je tak akorát:-)R^

0/0
29.5.2007 6:49

morbidni_kreten

:-P

tak, a ODS má další průůůůůůser, kolikátý už ??;-D;-D;-D:-©

0/0
29.5.2007 6:42

Sharkee

Re: :-P

8-o ODS privatizovala Unipetrol? Tvuj nick je opravdu trefnyR^

0/0
29.5.2007 7:17

2-tinkturak-2

Re: :-P

Ty máš w hlawě fakt nas/ráno od Paroubka.....

Unipetrol nepriwatizowala ODS ty hlupče....

0/0
29.5.2007 7:39

milanm.

Re: :-P

ty jsi kretén a ještě se tomu směješ....pokud se k něčemu chceš vyjadřovat, zjisti si fakta......

0/0
29.5.2007 7:54

Jiřin Kabrhel

No tak

Paroubku !!! On bude mluvit ! Kriminál se blííížíí;-D

0/0
28.5.2007 23:59

Wes Parmalee

Re: No tak

A proč se tedy klepou ODSácký prdele?!?

0/0
29.5.2007 0:49

blekkal

Re: Re: No tak

A které konkrétně, srandisto? :-P

0/0
29.5.2007 0:59

Sharkee

Re: Re: No tak

a na to jsi prisel jak?

0/0
29.5.2007 7:18

_Das Verschwundene Sudetenland

Omluva sudetským němcům za vyhnání a odškodnění

http://youtube.com/watch?v=epZpQtuuYo4

0/0
28.5.2007 23:42

-= rEvoluce =-

Re: Omluva sudetským němcům za vyhnání a odškodnění

pane šéfredaktor - nelezte těm němčourům tak do (Y)...je to neslušné, jak je MF Dnes zaujatá proti čechům...fuj.

0/0
29.5.2007 6:47

Wes Parmalee

!!!

Dalíku, jsi na řadě!

0/0
28.5.2007 22:58

Z-S

Re: !!!

Jestli spis nebude na rade Standa :)

0/0
28.5.2007 23:00

sageorg

Re: !!!

Ty v tom máš už úplnej hokej.Jestli je někdo na řadě,ve spojení se Spyrou,tak jedině Jirka Chávez Paroubek!(Y)

0/0
28.5.2007 23:12

-= rEvoluce =-

Re: Re: !!!

„Diktátor“ Chavez a impotence světových médií

Hugo Chavez se vyznamenal, potlačuje svobodu slova v křehké Venezuele, když se rozhodl neprodlužit licenci televizní stanici RCTV. Máme konečně další potřebný „kouřící revolver“, abychom na pozadí Chavezových „zločinů proti demokracii“ vyzvedli přínos vyšších principů euroatlantické civilizace, která vede totální válku od roztrženého Somálska přes libanonské uprchlické tábory, Palestinu, která má na kahánku, uloupený Irák, až po Afghánistán, kde se astronomicky zvedla dětská úmrtnost od té doby, co je v moci NATO a spřátelených warlordů ze Severní Aliance.

0/0
29.5.2007 7:02

-= rEvoluce =-

Re: Re: Re: !!!

Mezinárodní média viní venezuelského prezidenta z „omezování svobody slova“ . Po konfrontaci s fakty, o kterých se zmíním dále, tak činí poněkud v rozporu se svými tvrzeními, neboť by si spolu s jejich neobjektivními mecenáši měla zamést před vlastním prahem.

Bohužel se ke kampani proti Chavezovi v souvislosti s touto kauzou připojily humanitární organizace jako Human Rights Watch a Amnesty International, které valná část veřejnosti považuje za důvěryhodné zdroje, avšak pověst těchto humanitárních těles, konkrétně HRW ve válce na Balkáně a AI v Haiti byla notně pošramocena.

Ve Venezuele jako ve spoustě jiných zemích na světě je právo mediálních organizací na vysílání veřejnou záležitostí. V kompetenci demokraticky zvolených vlád, na rozdíl třeba od té v USA, je kontrolovat mediální prostředky působící na území pod jejich správou zda neporušují zákony . Chavezovo rozhodnutí neprodloužit RCTV má logické důvody, o kterých mezinárodní média zarytě mlčí z pochopitelných důvodů

0/0
29.5.2007 7:03

-= rEvoluce =-

Re: Re: Re: Re: !!!

Toto rozhodnutí se opírá o fakt, že RCTV výrazně porušovala žurnalistickou etiku a svým zpravodajstvím se prohřešila proti Zákonu o odpovědnosti v televizi a rozhlase (Law on Responsibility in Television and Radio), protože již v roce 1999, kdy byl Chavez rok v prezidentské funkci, vysílala do éteru nehorázné lži a obvinění, které jej měly cíleně zdiskreditovat. Prezentace fanatických útoků Fox News proti duchovnímu otci „socialismu pro 21. století“ jsou ve srovnání jen slabým odvarem. RCTV také usilovně podporovala puč proti Chavezovi v roce 2002, který zinscenovala Bushova administrativa, při němž bylo zabito přibližně stejné množství osob jako během vpádu vojsk Varšavského paktu do Československa v roce 1968. Během puče přerušila RCTV na dva dny pravidelné zpravodajství a vysílala neškodné animované filmy pro děti a reklamy.

0/0
29.5.2007 7:04

-= rEvoluce =-

Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Když RCTV konečně reagovala na převrat, uvedla že Chavez na svou funkci rezignoval poté co jeho příznivci zahájili palbu na opozičníky. Stanice důmyslně sestříhala záběry z demonstrací tak, že z bránících se příznivců Hugo Chaveze se stali agresoři, zatímco byl násilně unesen. Přes nepřízeň mezinárodních médií a Bushovy administrativy se však sesazenému prezidentu za podpory většiny Venezuelanů spolu s Národní gardou podařilo získat zpět svůj post.

V zemi působí čtyři velké televizní stanice, tři produkují komerční aktivity a jedna celodenní zpravodajské vysílání. Dále zde pak vycházejí tři celostátní periodika, z čehož dvě lze považovat za opoziční vůči venezuelské vládě. Argumentace těch, co hovoří o státní cenzuře venezuelských médií slábne tváří v tvář faktu, že se Chavez nesnaží násilím umlčet tyto informační kanály, a může být tedy kupodivu, že jednostranné inzultace RCTV proti jeho osobě tak dlouho „trpěl“

0/0
29.5.2007 7:06

-= rEvoluce =-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

(na internetových stránkách Literárních novin je možno vyhledat články latinskoamerických novinářů, kteří se tvrdě pouštějí do kritiky Chavezových politických reforem, což je pro demokratickou společnost navýsost zdravé). Značná část prezidentových příznivců jej kritizuje za to, že je vůči těmto médiím příliš shovívavý.

RCTV v současnosti vyvíjí snahy získat podporu OAS (Organizace amerických států), USA a mezinárodních institucí, aby s jejich pomocí mohla ostrakizovat nebezpečnou venezuelskou diktaturu a vrátit se na mediální výslunní, avšak, zdá se, marně, poté co Nejvyšší venezuelský soud podpořil Chavezovo rozhodnutí licenci neprodloužit.

Zkusme si představit, kdyby CNN po několik let neustále pranýřovala prezidenta Bushe, očerňovala ho, ba dokonce by byla náchylná k podpoře jeho svržení. Myslím, že ve Spojených státech je možné prakticky cokoliv, ale takovýto scénář by ztuha nastal.

0/0
29.5.2007 7:06

b.a.j.l.a.

1.

:-)

0/0
28.5.2007 22:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.