Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud opět zprostil viny sbormistra Kulínského

Krajský soud v Hradci Králové dnes znovu zprostil viny Bohumila Kulínského. Sbormistr Bambini di Praga čelil obžalobě ze dvou případů pohlavního zneužívání nezletilých. Ještě před vynesením rozsudku soudce vyslechl bývalého přítele jedné ze dvou údajně zneužitých členek sboru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klatil

Sokolik zapracoval

Uvidime jak mu to pujde v JAR. 8-o:-©

0/0
29.5.2007 16:15

incisivus

Nakonec z něj udělají bezkulínského.

0/0
29.5.2007 9:33

pitor

Ty jo!

Tak to asi nic neudělal, že? Přece by se ta paní soudkyně takto nezmýlila. Tak to obhájce Sokol, kterého si pan Kulínský, ze svého kantorského platu platí, neměl asi ani moc práce.

0/0
28.5.2007 19:48

kuzmic

nechce se ani věřit

že by Kulínský mohl být zproštěn obžaloby.Ještě nedávno totiž bylo nad slunce jasný,že se s těma holkama vyspal,i když ony to zdůvodnovaly obdivem k učiteli a snahou zalíbit se za účelem dalších výhod ve sboru.To ale není polehčující okolnost pro Kulínského,protože zneužití dětí i s jejich souhlasem je pořád ve svý podstatě pedofilie a ta je snad trestná.Nebo ne?A Kulínský dobře věděl co dělá,takže kecy o nevinných hrátkách atˇ si nechá do domova důchodců,kam podle vizáže snad už patří.:-©

0/0
28.5.2007 19:41

qaqa

Takže

budou odsouzeny ty holky za křivou přísahu / nebo jak se to dneska jmenuje / ??

0/0
28.5.2007 19:21

Ccecil

škoda, že se dříve nepoužívaly chůvičky

:-)

0/0
28.5.2007 16:19

Vodník+

Kocourkov

Celý případ sleduji jen okrajově coby nezúčastněný pozorovatel, ale opět potvrdil svůj názor  na fungování trestního řízení v ČR. Někdo někoho obviní z něčeho co se mělo stát někdy dávno, většinou na základě informaci agentury JPP a pak se vše začne "řešit". V případu padají padají dost pochybná obvinění a podezření ne a ne věrohodně prokázat, obžaloba se uchyluje k argumentaci a konstrukcím při kterých zdravý rozum hodně skřípe. Vše se nekonečně vleče, každý vyšetřoval, žalobce a soudce stejný případ posoudí úplně jinak a celá věc nakonec vyšumí do ztracena.

Nechce se mi věřit, že "případ Kulínský" vznikl jen tak sám od sebe tím, že si nějaká svlečna po mnoha letech vzpomněla, že se s ním v době své nezletilosti vyspala, taktně přitom zamlčíc, že si takto chtěla urychlit kariérní postup a orgány činné  v trestním řízení se na celý případ vrhnou jako opice na buráky.I kdyby to celé byla pravda tak řešit to 16 letech je dost problematické a celý případ měl být dávno promlčen.

0/0
28.5.2007 15:38

Sporadany_obcan

Re: Kocourkov

R^ naprosto rozumný pohled na věc, souhlas.

0/0
28.5.2007 15:50

kerim003

Re: Kocourkov

take souhlas.R^ Otazka je kdo mu nahradi to o co prisel jako umelec.

0/0
28.5.2007 15:51

Beranal

Re: Kocourkov

;-DTy jsi ale demagog "taktně přitom zamlčíc, že si takto chtěla urychlit kariérní postup" A to má být nějaká polehčující okolnost Kulinského že takto "urychloval" kariérní postup nemorálním nezletilým sboristkám ??? To bych řekl že toto by byla silně přitěžující okolnost pro Kulinského, protože vychovávat z nezletilých dětí ze slušných rodin prostitutky na to by měl být trest odřezání koulí. Ti dva hošíci co ti na tohle níže zvedají své palečky ti spíš vypadají na tvoje další nicky. Ono to nebylo soudruhu všechno před 16 lety ten druhý případ byl např. v r. 1999 a to má do 16 let ještě daleko.

0/0
28.5.2007 21:28

Vodník+

Re: Re: Kocourkov

S demagogem a člověkem zatíženým předsudky se opravdu těžko diskutuje. Pominu-li, že mě urážíš oslovením "soudruhu" aniž by jsi mě znal, nechávám raději bez komentáře a podsunutou myšlenku, že trpím takovým velikášstvím, že bych se opakovaně registroval a psal sám sobě odpovědi na můj názor. Možná se řídíš zásadou "podle sebe soudím tebe". Pojďme však k věci. Kulínského ani nikoho z aktérů neznám, nejsem v tomto případě nijak zainteresován a vše jen letmo sleduji coby nezúčastněný a nezaujatý pozorovatel. Nechci se proto nikoho zástávat ani předem obviňovat. Z těch mála informací, které mám k dispozici usuzuji, že se jedná o zmanipulovaný případ, ve které jde především o likvidaci konkurenta nebo vyřizování si osobních účtů za pomoci státních orgánů. Podobných případů kdy policie, prokuratury a soudy pracují na čísi objednávku jedost(Kořistka, Hučín, Hrubant, Zelený, masové odposlechy telefonů atd.). To vše jsoupádné důvody posuzovat toto a další stíhání maximálně kriticky a bez emocí.

0/0
29.5.2007 0:17

Beranal

Re: Re: Re: Kocourkov

Ty jsi opravdu dobrý srovnávat na jedné straně Hučína a na druhé straně Kulinské to je opravdu úsměvné, vidět v tom dokonce spiknutí konkurence, to je jako vidět svaté zjevení. U Hučína to bylo spiknutí bolševické mafie na první pohled zřejmé, už to vyloučení veřejnosti a ty kuriozní trestné činy, že by tam měli nějaké svědky o tom nic nevím. Naproti tomu na Kulinského policie shromáždila cca 50 výpovědí sboristek, které všechny prokazují že se toto ve sboru dělo, při 50 svědcích se věrohodnost zpochybnit nedá. Tohle ohajování takovéhle zrůdy která takto soustavně a hrubě narušovala mravní výchovu dětí ze slušných rodin to může dělat jen někdo kdo žádnou dceru nikdy neměl. Být tohle v USA tak jde Kulinský bručet mezi černochy na 20 let, protože tady je navíc velmi přitěžující okolnost, že Kulinský absolutně nechápe že páchal trestné činy a neprojevuje žádnou lítost.

0/0
29.5.2007 7:42

Sporadany_obcan

Pozor na MAGORA: Auggiecz

Tento zdejší přispěvatel má zvláštní zálibu vymýšlet si neexistující výroky na druhé lidi a pak s nimi velmi slušně řečeno - polemizovat - asi je to nějaký blázen a na mně si velmi zasedl :-P

Co třeba administrátoři, nemohli byste nějak takové úchyly eliminovat? Děkuji.

0/0
28.5.2007 15:30

Beranal

Re: Pozor na MAGORA: Auggiecz

Magore Auggies je zavedený nick vystupující vcelku rozumě v různých diskuzích, naproti tomu tvému nicku vystupujícímu zde na úrovni absolutního idiota který pochybuje při cca 50 svědcích o trestném činu Kulinského.8-o

0/0
28.5.2007 21:35

p.o.p.

Koukám, že

zase pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí.....:-©

0/0
28.5.2007 15:30

kotelnik

Maj mu ho useknout

a basta... hned by bylo po problému:-)

0/0
28.5.2007 15:16

Sunny29

Jen tak na vás koukám a říkám si, jak jsou si ti chlapi podobní.Ne všichni, ale většina.

Ještě přece není konec, další proces bude bezpochyby následovat, mně osobně je hodně divné, že tolik dívek si na něj v tomhle smyslu stěžovalo, ale rozsudek nevynáším. Ovšem přikláním se spíš k tomu, že zcela po selsku "není šprochu, aby na tom nebylo pravdy trochu". Jestli takhle držíte basu, tak je to smutná ukázka.

0/0
28.5.2007 15:07

Ještějednounaposledy

Re: Jen tak na vás koukám a říkám si, jak jsou si ti chlapi podobní.Ne všichni, ale většina.

Souhlasím s výrokem "není šprochu ..." a jen dodávám, že nic není ani černobílé. Proto jsem své příspěvky psal.

0/0
28.5.2007 15:14

Ještějednounaposledy

Hlavní následky žaloby proti panu Kulínskému jsou už na světě:

Sboru se posměšně říká mj. Hambini di Praga, je mnohem méně dětí, které se vůbec hlásí do přípravy na zpěv i do předvýběrových tříd, přitom pokud má Kulínský tzv. distanc a nesmí se k členkám sboru přiblížit, bral bych to těleso teď za mnohem mnohem "bezpečnější" než za jeho působení. Za pár let se možná už bude na Bambini jenom vzpomínat - a v tomhle ohledu to beru jako škodu. Protože přese všechno je to špičkový sbor. Kulínského samozřejmě neobhajuji, jen je škoda úsilí těch, kteří za nic nemohou. :-(

0/0
28.5.2007 14:51

Sporadany_obcan

Re: Hlavní následky žaloby proti panu Kulínskému jsou už na světě:

Správně poukazuješ na to, že iniciátoři a hlavně aktérky toho komplotu na Kulínského mohou mít docela racionální motivaci. Doufám, že se dočkáme konečného odhalení R^

0/0
28.5.2007 14:53

Ještějednounaposledy

Re: Re: Hlavní následky žaloby proti panu Kulínskému jsou už na světě:

Nejprve zopakuji, že Kulínského neobhajuji, protože prostě nevím, co se stalo. Ale je fakt, že odhalení nastalo poprvé ve chvíli, kdy měl sbor měsíc do vystoupení v Japonsku a zahajoval novou koncertní sezónu. Přitom se na tu sezónu pravidelně připravovali na letních soustředěních v rekreačních oblastech mimo Prahu, takže tam k případnému nezákonnému chování mohlo docházet i tak. Čili já mám o čistotě úmyslů žalující strany své pochybnosti.

0/0
28.5.2007 14:59

JakToDe

Venku je krásně, du na škopek ....

Pokud to udělal dobře mu tak. Pokud je nevinen a zavřou ho, měl by u nás existovat zákon  o nemožnosti dvojího obvinění za jeden zločin. Tedy pokud je nevinen, zavřou ho a vylezl by z basy, mohl by každé z nich beztrestně natrhnout alespoň 5x pr*del nebo i něco jiného podle gusta. ;-) No co jednou by si to již odseděl.

0/0
28.5.2007 14:25

Sunny29

Re: Venku je krásně, du na škopek ....

S tvým úsudkem jdi raději fakt na ten škopek, to bude rozhodně míň úchylné.

0/0
28.5.2007 15:10

duhastrecht

Vylhaný monstrproces

s panem Kulímským zcela v duchu tradice: svědkyně si v roce 2007 "vzpomene", že v roce 1991 s ním šukala a potvrdí ji to její bývalý milenec a perníkový feťák, jako další "věrohodný" svědek. Chudák pan Kulínský a jeho rodina.

0/0
28.5.2007 14:11

Sporadany_obcan

Re: Vylhaný monstrproces

R^ přesně tak

0/0
28.5.2007 14:15

5alfa

Re: Vylhaný monstrproces

Z čeho usuzuješ, že je to vylhaný proces? Dostala nějaké holka pálku za křivé obvinění?

0/0
28.5.2007 14:18

Sporadany_obcan

Re: Re: Vylhaný monstrproces

neboj, dost bych vsadil na to, že k tomu dojde R^

0/0
28.5.2007 14:21

Auggiecz

Re: Re: Re: Vylhaný monstrproces

Určitě nedojde.

0/0
28.5.2007 14:44

sarax

verohodnost svedku cim dal tim lepsi

ja mam spis dojem, ze pernikovy fetak dostal za svoji vypoved ve prospech Kulinskeho dobre zaplaceno, protoze vypovidal presne tak, aby shodil vypoved "nezletile", navic upozornil na soutezivost ve sboru.. coz se taky hodi spis do obhajoby Kulinskemu

0/0
28.5.2007 14:35

Sunny29

Re: verohodnost svedku cim dal tim lepsi

R^

0/0
28.5.2007 15:08

pepe999 from Great Britain

Maminky jsou asi nasrane, ze tehdy

su/kal maminky a dneska jim su/ka dcerusky...;-D;-DRv

0/0
28.5.2007 13:53

sarax

Re: Maminky jsou asi nasrane, ze tehdy

tak to by tatinka melo srat snad dvakrat tolik, ne?

0/0
28.5.2007 14:59

Sunny29

Re: Maminky jsou asi nasrane, ze tehdy

Kam se poděl tvůj smysl pro racionální myšlení? 8-o

0/0
28.5.2007 15:09

opportunity

Re: Re: Maminky jsou asi nasrane, ze tehdy

Smazali mu ho s nickem :-)

0/0
28.5.2007 15:25

Sporadany_obcan

Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

Za tohle bych to těm zhrzeným husičkám osolil, nebo si tady může každý každého beztrestně z čehokoli obvinit? Myslím, že ne...

0/0
28.5.2007 13:51

5alfa

Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

Pokud soud zprostil viny, může to znamenat také jen to, že není "možné mu prokázat"...

Vůbec to neznamená, že byl křivě obviněn... Není to jako - pokud to není černé, tak to musí být bílé...

0/0
28.5.2007 14:08

Auggiecz

Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

No ty aby ses neozval. Ty jsi koukám docela fanoušek zneužívání a týrání dětí, co?

No nevadí, každý má nějaký koníček.

Osolit to těm slečnám můžeš, ale nejprve jim musíš dokázat, že se provinily proti zákonu :-)

0/0
28.5.2007 14:13

5alfa

Re: Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

Ano, bylo by třeba prokázat, že Kulínského lživě obvinily...

0/0
28.5.2007 14:17

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

tak tak...A docela se těším, že ve "druhém kole" na to dojde.

0/0
28.5.2007 14:20

Sporadany_obcan

Re: Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

Nejsem fanoušek toho, co píšeš, proč myslíš???

Myslím, že na ty slečny v druhém kole dojde. Každý by si měl uvědomit, že právo platí pro všechny a všichni tedy musíme být chráněni před zloději a násilníky, stejně tak před těmi, kdo úmyslně z různých pohnutek za zloděje či násilníky křivě obviňují nevinné. 

0/0
28.5.2007 14:19

Auggiecz

Re: Re: Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

Stačí sledovat co u těchto témat obvykle píšeš. Vždy se zastáváš toho dospělého. Ať už je to týrání, které ti vlastně přijde normální, nebo shánění holčiček na sex, které j podle tebe naprosto v pořádku, když k tomu sexu nedošlo...

0/0
28.5.2007 14:43

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

?8-o když už si píšeš deníček o tom, co tady kdo napsal, tak musíš pořádně - asi si mě v tom případě s někým pleteš - nebo zkus uvést, kde kdy jsem já psal, že týrání dětí nebo shánění holčiček na sex je v pořádku...?;-D

Než někoho začneš osočovat, tak se prosím nejdříve rozmysli ;-)  

0/0
28.5.2007 14:51

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

Netřeba si psát deníček, exoti tvého ražení se bohužel až moc dobře pamatujou.

Stačí se podívat do diskuze u prvních článků o týraném dítěti v komoře, kde jdi se neustále hádal, že se vlastně nic nestalo a že matce jen ruply nervy a že pokud by děti týrala, nebrala by si další do péče, atd...

Co se týče shánení děvčátek na sex - článek o soudu s chlapem, který sháněl holčičky na chatu kvůli sexu ale místo holčičky narazil na novináře.

0/0
28.5.2007 15:02

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není náhodou křivé obvinění také trestným činem?

;-D jo tak to jsi ty ten magor, ano, vzpománám si, tam jsi mě podobně napadal, ale žádný citát, žádný důkaz - už i ostatní tě tam k tomu vyzývali - že tě to baví?

Tak tady něco cituj nebo dej link - není nic jednoduššího - ale nic takového, co tu blábolíš, že údajně tvrdím, není pravda.

0/0
28.5.2007 15:27

fleret1

nic divneho -

cesko,ceska justice,demokracie po cesku,nepravni stat a stat,kde nikdo nikdy za nic nemuze,nikdo za nic neodpovida,nikdo se niceho nedopustil,nikdy neni prokazana pricinna souvislost - komicky statecek jak se patri Rv

0/0
28.5.2007 13:31

Sporadany_obcan

Re: nic divneho -

Dal bych si pozor na takové hodnocení...

Představ si, že bych zjistil, že moje dcera se pochlubila jak ve 14 šukala a poté se náhodou někomu dalšímu svěřila, že to byl právě náhodou s tebou. Blbost, viď?

Koukám ale, že bys dle svých názorů souhlasil se svou vinou a šel bez reptání do lochu R^ ;-D

0/0
28.5.2007 13:42

Fanatic.Dz

Re: Re: nic divneho -

Shodou okolností je těchto poškozených 47 a Kulínský i jako pedofil vypadá, to že se motá kolem maminčiných sukní mu na důvěryhodnosti nepřidá - zaplať pánbůh mu maminka sehnala dobrého obhájce. ;-D

 Tím ale nechci tvrdit, že se nejedná o spiknutí několika set lidí za účelem diskreditace tohoto velkého umělce. ;-)

0/0
28.5.2007 13:49

The Black One

Re: Re: Re: nic divneho -

R^

Pan Buh mu stejne spocita

0/0
28.5.2007 14:03

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: nic divneho -

On připouští spiknutí, asi neumíš číst.

A jakého to Boha vyznáváš, že ses zjevně tak chytil odsudku člověka jen na základě hodnocení vzhledu??? 8-o

0/0
28.5.2007 14:11

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: nic divneho -

jak kdo vypadá..dle toho se asi nesoudí...Ano, právě že je jich "jen" 47 8-o nebo kolik, vše nasvědčuje verzi spiknutí, souhlasím.

0/0
28.5.2007 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.