Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie obvinila i tetu týraného Ondřeje Kateřinu

Kateřina Mauerová je v policejní cele. Kriminalisté ji obvinili ze spolupachatelství v případě týraného Ondřeje. Spolu s matkou dítěte, svou sestrou Klárou, se měla podílet na jeho zavírání do komory. Policie požádala soud, aby ženu poslal do vazby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petrukian

Habaďůra?

Kamarád mi ukázal poměrně zajímavý článek o celém tomto tématu na stránkách http://www.nekultura.cz/nenazory/vrteti-anickou.html

Líbila

se mi analýza médií vzhledem k tomuto incidentu... Jak po tom všichni

jdou, jak se píše co se dá a podobně... :-) Myslím, že i idnes.cz

těmito články zaplavuje dnes a denně...

0/0
28.5.2007 11:17

KocourkovNews

V Klokanku nerozeznali 13ti letou od tricetilete, verbez voz\rala.

From:GeorgeVanek<george.vanek@gmail.com>

to "mc.klokanek@atlas.cz" <mc.klokanek@atlas.cz>

Subject: Australsky symbol zneuzit primitivem     Dobry den, nebylo by mozne si zmenit jmeno Klokanek na nejake jine, vazajici se vice k ceske kulture a podivnym zvykum panujicim v zumpe pod Ripem.  Ziji v Australii od roku 1980 a jde mi jak si proti srsti kdyz ctu o pripadu Anicka ktera z Klokanku utekla. Australie je vyspela zeme nejenom ekonomicky ale i moralne a zneuziti cehokoliv co pripomina Australii hloupym a nekvalifikovanym personalem Klokanku je urazka vsech Australanu. S pozdravem Jiri Vanek

Spolecnost slusnych krajanu

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html

0/0
25.5.2007 2:14

Sid2007

Lituji ty spoluobřany, kteří si stále (jako napaomáhači trestným činům Šabatla, Patočka, soudkyně R. "zanci" na adopci, atd i "liberál"Nečas) moc, moc přeejí, kdyby se jen ty DUKAZY, video, protokoly, atd. nedostaly národu před oči a nebyly uložené n

Potřebná ochrana osobních informací obětí násilí (i pachatelů) je ŽÁDOUCÍ, v systému kde nemohou po dlouhé měsíce nezákonně "pomáhat" Šabatové, Patočkové, soudryně R., "znalci" kteří 13-letou Aničku aka 34-letou Barboru Š nevyšetřili, neviděli, přesto se kolektivně podíleli na nejrůznějších PROTIZÁKONNÝCH přečinech s touto kauzou spojených.

Profesionální DRZOST a řemeslná suverenita Šabatové, "investigativního žurnalisty" a "charismatického aktivisty" Patočky, práce soudkyně R., atd, když národu a vládnímu výboru teď mozky vymývají tím, že bestialita týraní Ondry, buhví co navíc s ním, Jakubem a "Aniškou" je vlastně vina "necitlivé" pracovnice sociálky, která (SPRÁVNĚ, jak ji zákon ukládá) ilegální "Aničku" nahlásila, místo toho, aby prý "cittlivě" pomáhala sestrám Mauerovým (svázat Ondru do kozelce? najrmit ho, s rukama svázanýma, jeho zvratky? vzít mu obal od bedny, aby ležel zase jen na betonu? nastavit lépe kameru, ami "maminka s tetou odbnorně sledovaly"?) NÁRODE, BDI! 

0/0
24.5.2007 23:13

Ulrich

Re: Lituji ty spoluobřany, kteří si stále (jako napaomáhači trestným činům Šabatla, Patočka, soudkyně R. "zanci" na adopci, atd i "liberál"Nečas) moc, moc přeejí, kdyby se jen ty DUKAZY, video, protokoly, atd. nedostaly národu před oči a nebyly ulože

Klídek. Patočka a snad i Šabatová nejspíš chtěli, aby Anička našla dobrý domov. Nejsou žádné podklady pro tvrzení, že věděli o týrání Ondřeje.

Sociální pracovnice nic nezabránily. Naopak, byly povrchní. Týrání Ondřeje odhalila policie na základě podnětu souseda Mauerových.

0/0
24.5.2007 23:21

Liné

Klokánek

dosud jsem nepochopila, proč tě Beranale ten Klokánek tak točí?

0/0
24.5.2007 22:49

Ulrich

Re: Klokánek

Já ho chápu. Nejde o Klokánek. Kdo zná chování sociálních pracovnic, často nadřazené a necitelné, je mu to protivné. Mně ostatně taky.

0/0
24.5.2007 22:53

Liné

Re: Re: Klokánek

nemohu si pomoct, ale podle mně jde o zobecňování. Jako všude, je někteá sociální rpacovnice studený psí čumák a jiná zase normální. osobně jsem se setkala s tím, že naše soc. pracovnice byla zpočátku příšerná a časem bezvadná.   Takže mně celkem vadí, když sleduji hodnocení sociálních pracovníků od klávesnice PC a docházíte tady k tomu, že je to banda nekomententních hus. Jediný, kdo se v této kauze odvolal proti rozhodnutí soudu o svěření Anny do péče Kláry Mauerové, byla právě sociální pracovnice.

0/0
24.5.2007 23:05

Ulrich

Re: Re: Re: Klokánek

Já se s nimi občas setkávám v souvislosti se svojí profesí a kdysi i v rámci studia. Obecně ( nechci paušalizovat - tvrdit, že jsou všechny stejné ) na mě působí opravdu tak, že se cítí být nadřazeny k problémovým ( často spíše domněle ) rodičům, podceňují důležitost rodinného prostředí pro duševní stav dítěte a naopak přeceňují prospěšnost dětských domovů.

0/0
24.5.2007 23:13

Liné

Re: Re: Re: Re: Klokánek

OK, respektuji tvůj názor.  Jen si maličko šťuchnu, četla jsem statistiku, že sociální pracovník je čtvrté psychicky nejnáročnější povolání (po bachaři, psychologovi a učiteli). Někdy si myslím, že ty ženské si kolem sebe vybudovaly obranný val, aby se nezbláznily.  

0/0
24.5.2007 23:17

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Klokánek

Připouštím, že je to zátěžové povolání a že jejich vnějškově často tvrdé chování může být prostě obranná reakce psychiky. Ale dojem z nich dobrý nemám.

0/0
24.5.2007 23:25

Ulrich

Odposlechy

Mimochodem, nepochybuji, že policie kompletně zmapovala telekomunikační styky sester Mauerových, Barbory Škrlové, Patočky a dalších s nimi komunikujících osob. Zároveň zřejmě Patočku nyní odposlouchává a sleduje. Kromě jiného si zajisté vyžádala informace o pohybu mobilních přístrojů zmíněných osob s nadějí, že tak lokalizuje Aničku.

0/0
24.5.2007 21:20

Beranal

Re: Odposlechy

Akorát je problém že ty ženské včetně nedospělé Anny a Patočka si tu možnost odposlechů určitě uvědomují, protože jsou chytřejší než celá slavná kriminální policie ČR. Tohle už mi nepřipadá jako hledání osoby ale štvanice na uprchlé dítě které týrali zcela vědomě v Klokánku. Předali jim tam tu holku v pořádku a oni z ní vyrobili za dva dny trosku zralou pro psychiatra. Nechápu proč tam např. zakazali nějaké sociální ouřednice ty návštěvy tety a potom dívce lhali a lhali a když se potom dostala v důsledku toho  do toho špatného psychického stavu tak ji ještě vyhrožovali odvozem a psychiatrem z čehož evidentně měla hrůzu. 

0/0
24.5.2007 21:43

Ulrich

Re: Re: Odposlechy

Anička ( nebo spíše Barbora ) byla v Klokánku jen několik hodin. Předtím byla dva dny ( od zadržení Kláry ) doma s tetou Katkou. To vytvořilo prostor pro ukrytí Aničky a vytvoření krycí verze o její neexistenci.

Obecně se mi jeví ingerence státu do rodinných vztahů nepřiměřeně rozsáhlá. Sociální pracovnice si osobují postavení Boha a soudy je v tom mnohdy podporují. Dokážu si představit zoufalství rodiče, který najednou zjistí, že dítě vlastně není jeho, nýbrž státu, který mu je půjčil. Nicméně v daném případě tu bylo od počátku vážné podezření na spoluchateleství Kateřiny ve věci týrání Ondřeje. A když týraly sestry chlapce, mohly si podobně počíbat vůči ostatním dětem. Proto považuji umístění dětí do Klokánku za správné.

Ano, je velmi pravděpodobné, že Kateřina Mauerová a Patočka vzaly po zadržení Kláry vysokou pravděpodobnost sledování a odposlechů v úvahu. Předtím ovšem s ničím takovým nepočítaly, a tak výpisy jejich hovorů za posledních několik měsíců mohly přinést informace.

0/0
24.5.2007 21:51

Beranal

Re: Re: Re: Odposlechy

S těma několika hodinami se zcela mýlíš pročti si noviny ta holka tam byla cca 2 dny a potom ze zoufalství utekla, pravděpodobně za pomoci někoho zvenku. To zasahování do rodiny s tím máš absolutní pravdu, stát dneska rodičům drze tvrdí ať si financují svoje děti sami a potom tytéž děti mají komunisticky financovat cizím lidem důchody, dítě patří do rodiny a nějaké státní ouřednice tam mají strkat ten svůj ry..k jen ve skutečně extremních případech kdy zjevně hrozí újma na zdraví nebo smrt. Zakazovat návštěvy příbuzných to je vrchol ouřednické zvůle to není ochrana dětí to je vyložené týrání dětí., což se v případě té Anny zcela jasně prokázalo. Ty byrokratické zakazovačky návstěv bych poslal na 2 roky na někdejší základní vojenskou službu cca 300 km od domova a zakázal bych jim všechny návštěvy příbuzných, potom by možná pochopili.

0/0
24.5.2007 22:13

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Odposlechy

Asi máš pravdu. Policie vpadla do domu sester Mauerových v pondělí 5. května. Anička ( Barbora? ) uprchla z Klokánku v noci z pátku 11. na sobotu 12. května. Kdy ji tam Patočka odvezl?

0/0
24.5.2007 22:36

Liné

Re: Re: Re: Re: Re: Odposlechy

dovezli ji tam ve čtvrtek odpoledne, do večera s  ní byla Kateřina. Druhý den, protože nekomunikovala, volali psychiatra a ten prohlásil, že pokud bude ochotna se najíst, napít - což prý udělala, tak by ji zatím nehospitalizoval. Týž den v noci utekla.

0/0
24.5.2007 22:40

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odposlechy

Takže tam fakticky byla 1 den - pátek.

Je v tom neuvěřitelný chaos.

K závěru, že do Klokánku byla přivezena Barbora, vedou dvě zjištění: 1. Fotografie ( někdo záměnu pravděpodobně připravil ). 2. Svědectví pracovnice Klokánku, která říká, že se jí přivezená dívka jevila mnohem starší než třináctiletá.

Je fakt, že totožnost osoby přivezené do Klokánku jako Anička, jasná není.

0/0
24.5.2007 22:45

Liné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odposlechy

souhlasím s vašimi závěry, včetně toho, že je v tom chaos. Otázkou je, zda z toho ty děti (dvě nebo tři) vyjdou s co nejmenšími následky. 

0/0
24.5.2007 22:47

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Odposlechy

Podle rozhodvoru s Patočkou byl sled událostí takovýto:

7. května - policie nachází svázaného Ondřeje a odváží ho do nemocnice.

9. května  - Klára Mauerová zadržena.

11. května - Patočka odváží Aničku ( ? ) do Klokánku. Hned v noci pak Anička prchá.

0/0
24.5.2007 22:41

geroc

Tak pro změnu zase teta

No já myslím že už je nejvyšší čas to Arazimovi a Jarýmu na stúl jinak o tom budeme číst jěště o Vánocích.

0/0
24.5.2007 20:46

Ulrich

Re: Tak pro změnu zase teta

Tak do kauzy by zapadli snadno. Jsou to totiž také fiktivní postavy....

0/0
24.5.2007 20:59

Ccecil

Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Mám na to svou teorii. Může ale taky nemusí být pravdivá.

Tahle rodinka je zvláštní. Troufnu si tvrdit, že matka se sestrou přičichly k nějaké sektě. Ondru "připravovaly" na nějaký rituál, nebo zkoušku. Součástí přípravy bylo i zmíněné zavírání. Matka pravděpodobně tušila, že to není OK. Proto se to snažila udržet pod kontrolou viz chůvička, učila syna, netrpěl podvýživou atd. Proto také ty zoufalé reakce, když se na to přišlo. Nějak ji prostě nedošlo, že ikdyž třeba koná na cizí pokyn, za týrání dítěte je zodpovědná jen a jen ona.

Anička. Dítě kdoví s jakou minulostí. Možná její pobyt u matky jí osvobodil od mnohem horšího osudu... možná ne. V každém případě, když přišla policie, už v domě nebyla. Nejprve byla "na slovenku", pak ji někdo dovedl do klokánku / ovšem to byla téměř jistě náhradnice/ a nakonec vlastně vůbec neexistovala. Někdo třetí má zájem na její neexistenci.

Vše je pouze spekulace s určitou mírou pravděpodobnosti.

0/0
24.5.2007 20:45

Ulrich

Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Žádná solidní zjištění nenasvědčují členství sester Mauerových v sektě. Osobně se kloním k tomu, že obě sestry a zřejmě i Hana Bašová Ondru týraly proto, že jsou psychopatky.

Z ničeho jednoznačně neplyne, že by Anička ( pokud existuje, a já myslím, že ano ) v domě sester Mauerových v okamžiku policejní prohlídky v domě již nebyla. Nemáme dost informací. Policie by si měla vyjasnit, zda při jejím příchodu byly v objektu Anička i Barbora. Pokud se tam tehdy nacházela jen jedna z nich, pak nejspíše Anička neexistuje. Logické by totiž bylo, aby tam byly obě.

0/0
24.5.2007 20:55

Englishman

Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Barboře nikdo nebránil ve svobodném pohybu - chodila na zkoušky. Proto z toho, že (jestli) nebyla v okamžiku zásahu u Mauerových, asi neplyne vůbec nic.

0/0
24.5.2007 21:03

Ulrich

Re: Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Barbora u Mauerových bydlela. Školu studovala dálkově a Kuřim je v dosahu Brna. Policie do domu vpadla večer. barbora by tam ( doma! ) tedy měla být.

0/0
24.5.2007 21:08

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

je to jenom teorie. Prostě se mi to tak jeví...

0/0
24.5.2007 21:16

Beranal

Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Jedna teorie blbější než  druhá, tři ženské, žádné primitivní alkoholičky které vedli 30 let život slušného člověka  a neměli žádné problémy se zákonem, v zaměstnání nebo s okolím se přes noc zřejmě transmutovali na psychopatky. V tom museli mít pazoury určitě mimozemšťani řekl bych.;-D

0/0
24.5.2007 21:29

Ulrich

Re: Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Že týraly Ondřeje, není pochyb. Psychopatky tedy být musejí.

0/0
24.5.2007 21:30

Beranal

Re: Re: Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

"Týrala" jedna u těch dvou dalších je to jen ničím nedoložená spekulace. U té adoptivní matky je zde navíc otázka jestli to "týraní" Ondřeje nebyla zoufalá reakce adoptivní matky ve velmi a velmi tísnivé psychické situaci na týrání postižené dívky ze strany Ondřeje.

0/0
24.5.2007 21:50

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Nene. Ondřej ( věrohodný svědek ) vypověděl, že ho týraly Klára, Kateřina a také Hana "Nancy" Bašová.

Připouštím, že k týrání Ondřeje ( a to slovo bych rozhodně do uvozovek nedával ) mohlo být vyvoláno nějakými životními obtíženmi. I tak by to ovšem byl exces ukazující na psychopatii těch žen.

0/0
24.5.2007 21:55

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Když tak 100% věříš té výpovědi Ondřeje tak by jsi měl třeba i takto na 100% věřit na druhé straně tomu dopisu ???? Ten Ondřej třeba tvrdil že byl v komoře od vánoc nepřetržitě a přitom je prokázané že koncem ledna byl v naprosté pořádku a v normálním psychickém stavu na přezkoušení učiva ve škole ???

0/0
24.5.2007 22:19

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže jak to vidím po celé té šarádě?

Nevěřím mu stoprocentně, ale je to evidentně věrohodný svědek. Jím uvedené údaje zakládají vážné podezření. Totéž si myslí i policie a státní zástupce, kteří na tomto základě zahájili trestní stíhání proti Kateřině Mauerové.

0/0
24.5.2007 22:23

cheos

Tetu Kateřinu ?

Tetu Kateřinu ? To by se Saturnin nestačil divit...

0/0
24.5.2007 19:40

Ccecil

Re: Tetu Kateřinu ?

;-DR^

0/0
24.5.2007 20:49

Englishman

Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Anebo se věnují něčemu užitečnému. Škoda. Tak jen zopakuju, že dle mého skromného názoru by do vazby měl tychlostí světla letět i Patočka. Šabatovou by možná mohli stíhat na svobodě.

0/0
24.5.2007 18:54

paskudilek

Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

já jsem tady, jen procházím, máš pravdu.

0/0
24.5.2007 19:00

Ulrich

Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Jaké skutečnosti svědčí jednoznačně o tom, že Patočka se nějak podílel na trestné činnosti sester Mauerových? Mlhavé domněnky totiž k zahájení trestného stíhání nestačí a kdo není stíhán, nemůže být vzat do vazby.

0/0
24.5.2007 19:40

Englishman

Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Patočka odvezl do Klokánku Barboru (pokud to opravdu byla Barbora) a vydával ji tam za Aničku. Aničku přitom neviděl poprvé, takže sám oklamán být nemohl. Z toho lze dovodit, že se pravděpodobně na trestné činnosti Mauerových podílel.

Jako vazební důvod vidím ovlivňování svědků (zjevně se domlouval s Klárou na výpovědi, dokonce to sám přiznal) a možné pokračování v páchání trestné činnosti.

0/0
24.5.2007 19:48

Ulrich

Re: Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Pokud vůbec přijmeme variantu, že Anička je fiktivní postava, za niž se vydává Barbora ( a tuto já nepřijímám, byť není pochyb, že v určitých momentech seststry Mauerovy zřejmě Barboru místo Aničky podstrčily ), pak přece bylo Barborou oklamáno tolik lidí, že ze samotného podlehnutí oné mystifikaci nemůžeme s dostatečnou pravděpodobností ( k zahájení trestního stíhání ) usuzovat na Patočkovo spolupachatelství.

Vazební důvod: Pokud by byl Patočka jednoznačně podezřelý ( a to si, jak jsem napsal, nemyslím ), pak by zde důvod pro koluzní vazbu zřejmě byl. To ano.

0/0
24.5.2007 20:48

Englishman

Re: Re: Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Neznám samozřejmě podrobnosti a nevím, zda je znám pohyb Patočky v den, kdy přivezl Aničku/Barboru do Klokánku. Ale pokud nedělal pouze řidiče, ale zdržel se se u Mauerových třeba několik hodin, pak se lze důvodně domnívat, že mystifikaci nepodlehl, ale naopak se na ní podílel, případně je jejím autorem (je rozhodně chytřejší, než obě sestry Mauerovy dohromady).

0/0
24.5.2007 21:00

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Okolnosti, na které poukazuješ, nesvědčí o spolupachatelství ve vztahu k týrání Ondřeje. Jedna varianta by ovšem možná byla. Plyne z toho, co řekl Patočka v rozhovoru s Jílkovou:

Kateřina Mauerová se po zadržení Kláry bála, že jim bude Anička odňata. Patočka, pohnut jejím zoufalstvím, navrhnul podstrčení Barbory do Klokánku, pozdější Barbořin útěk, ukrytí Aničky a hlásání verze, že Anička neexistuje.

Nic z toho ovšem není trestný čin, a proto nepadá v úvahu uvalení vazby na Patočku.

0/0
24.5.2007 21:07

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Nejsem právník a už vůbec ne český právník. Ale co takhle maření úředního rozhodnutí (umístit Aničku do Klokánku)?

0/0
24.5.2007 21:14

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Maření výkonu úředního rozhodnutí. To ano. Máš pravdu. Ovšem podezření proti Patočkovi, že věděl o podstrčení Barbory místo Aničky, je opravdu velmi vágní.

0/0
24.5.2007 21:17

Englishman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Škoda. ;-( A já bych ho tak rád v té vazbě viděl. Když mohl 5 měsíců strávit ve vazbě Roztočil, tak nevím, proč by nemohl také Patočka. Ale pokud v tomto případě bude český soudní systém fungovat dle zákona, tak se s tím smířím.

0/0
24.5.2007 21:24

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

Patočka mi sympatický není, ale brát ho do vazby nepovažuji za smysluplné. Alespoň za dané situace. Z praktického hlediska je možná lepší, když je na svobodě. Jeho sledováním a odposlechem může policie získat nějaké informace. I když v dané fázi už to moc nadějné není. Musel by být velký hlupák, kdyby ho nenapadlo, že je pod drobnohledem.

0/0
24.5.2007 21:29

Beranal

Re: Zdá se, že inteligenti si dali sraz někde jinde

A víš ty soudruhu kdy a proč se dneska uvaluje vazba, ty zřejmě ještě žiješ v bolševické představě že vazba je nějaký trest domnělému pachateli před vynesením rozsudku.

Pro tvoji informaci vazbu lze uvalit pokud hrozí pokračováníní v trestném činu, což zde evidentně nehrozí, dále pokud by podezřelý chtěl uprchnout, což zde rovněž nehrozí nebo pokud by podezřelý chtěl ovlivňovat svědky a mařit vyšetřování,  což se nezjistilo, rozhodující svědci jsou izolováni od všech v Klokánku.  

0/0
24.5.2007 22:01

mrnava,opicka

Skrlovi

Titez  Skrlovi, kteri  se venuji osetrovatelstvi, patri k adventistum sedmeho dne. Mozna shoda, mozna stopa http://www.google.com/search?hl=sv&q=skrlova+sedmeho&btnG=S%C3%B6k&lr=

0/0
24.5.2007 18:52

Englishman

Re: Skrlovi

Adventisti jsou celkem neškodný spolek. Jejich věrouka je ale na křesťanská měřítka poněkud extrémní, takže je možné, že odpadlý adventista může upadnout do jiného extrému.

0/0
24.5.2007 18:56

Ulrich

Re: Re: Skrlovi

Adventisté byli extremisty možná tak v první polovině 19. století. Dnes jejich věroučné zvláštnosti ustoupily v praxi církve do pozadí a celá církev svým laděním patří do protestantského mainstreamu.

0/0
24.5.2007 19:42

Englishman

Re: Re: Re: Skrlovi

Právě proto jsem napsal, že extrémní (na křesťanská měřítka) je jejich věrouka - a to také je. Praxe je samozřejmě normální protestantská, možná až na poněkud neobvyklý důraz na zdravý životní styl.

Nic moc o tom nevím, ale dokážu si snadno představit, že ten, kdo je vychováván v extrémních názorech a výlučnosti, může velmi snadno přijmout i jiné extrémní názory, které s sebou přinášejí - na rozdíl od těch prvních -  i extrémní praxi. Třeba to je ale blbost.:-/

0/0
24.5.2007 20:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.