- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.. a pokud nekdo okrade sproste turistu , uz ho tady neuvidime..
S tím naprosto souhlasím, ale nekradou pouze taxikáři.
blábolů zde napsaných, mi nedá, abych těm "odborníkům" sdělil, že o opravdové problematice kromě asi dvou lidí nevědí vůbec nic. Vrcholem byl příspěvek, že taxislužba je služba města občanům. To opravdu může napsat pouze absolutní ignorant zmasírovaný tiskem odněkud ze zapadlého koutu Čech, který v Praze ještě nebyl, anebo tak jednou dvakrát. Aby bylo jasno. Taxislužba je koncesovaná živnost, kde provozovatel musí splnit zákonem stanovené dosti přísné podmínky a provozuje tuto živnost na svoje riziko a svoje náklady. Není žádným zaměstnancem magistrátu a tím pádem také nepožívá od něj žádné výhody. Také právě proto by magistrát měl do jeho činnosti jako živnostníka co nejméně zasahovat. Zásahy by měly spočívat hlavně v kontrolní činnosti zda dodržuje zákonem stanovené povinnosti. Co se týče ceny, ta je regulovaná a každý provozovatel je povinen ji mít vyznačenu jak vně, tak uvnitř vozidla. Zároveň je povinen po jízdě dle zákona vydat stvrzenku. Pokud nejste spokojen, nejste povinen
zaplatit. Takže nevím o čem je zde diskuse. Smlouvání ceny před jízdou je sice rozumné jako předběžné sdělení o ceně služby, ale cenu určuje taxametr. Pokud řidič nezapne taxametr, dopuští se daňového úniku. A tak by se dalo pokračovat dál a dál, jenže, ono je lepší si přečíst v Blesku a ostatním tisku MFdnes nevyjímaje, jací jsou taxikáři lotři a podle toho to posílat dál jako písmo svaté. Je zajímavé, že řezníci, zelináři, hospodští, jsou poctiví podnikatelé a pouze taxikáři jsou lotři a zloději. Přitom při provedených kontrolách je u taxikářů zjištěno kolem 13-16% závad, zatímco v jiných službách od 25-45%.
Nevim co delate vy, zato vy vite, ze ja delam taxikare. Brilantni usudek. Ostatne jako vsechny vase prispevky. Mimochodem, ja vam vykal, vy mi nadavate do debilu. Mozna se tak titulujete se sobe rovnymi, ja s vami ale husy nepasl.
celej den vykuřujou na štaflu, to se pak nedivím, když vezou tři lidi za den, z toho se dva ani nenechaj okrást, že mají pocit nízkých příjmů
Navíc už nemohou prodávat ani bony. Takže co jiného mají dělat, chtějí-li patřit k horním 10 tisícům, jak si zvykli za bolševika.
Horníkům to stát už jasně rozmluvil. Navrhuji najmou pár Indů, Pákistánců nebo i černochů, aby viděli, že řídit může "skoro" každý a taxikář není pro společnost to nejdůležitější...
Tento problém již existuje cca 14 let jen se o tom kecá a něděje se zhola nic. Ono je dost zainteresovaných, kterým to vyhovuje.Magistrát si honí triko. za pár měsíců to vyšumí a dál budou jezdit letištní taxi za cenu jakou si určí oni. Nevěřím, že se něco změní.
14 let? To by jsi musel ještě hodně přidat. Toto fungovalo obdobně i před osmdesátým devátým, jenom to nebylo v takovém rozsahu.
už nestačilo stávající výpalné, které dostávají od taxikářů ? Nebo je to zase jenom plácnutí do vody, aby ukázali, že něco dělají ?
Tohle je takovová blbost, že to snad nemá cenu ani komentovat. Pro magistrát je taxikář nepřítel, pro taxikáře je nepřítel magistrát.
tak se pak nedivte, že se někde ožeru a budu chtít odvoz a operator mi řekne že s nima nemám smlouvu ,že si projedu Prahu se 2 promile.... fakt dementi...
btw Ještě NIKDY se mi nestalo, že by smluvní přpravce byl dražší než taxi - vždycky byl levnější.