Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Anička, Patočka, sekta. Kdo si z nás dělá blázny?

Příběh týraného Ondřeje a pohřešované Aničky je podivný od začátku, a jak běží čas, místo aby se něco vysvětlilo, záhad přibývá. Možná už by nás ani nepřekvapilo, kdyby nějací studenti vydali prohlášení, že si celý příběh vymysleli. Taková recese. Sociální sonda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Schei8e Katze

Anička, Patočka, sekta. Kdo si z nás dělá blázny?

Všichni ;-D

0/0
1.6.2007 20:26

Petrukian

Habaďůra?

Kamarád mi ukázal poměrně zajímavý článek o celém tomto tématu na stránkách http://www.nekultura.cz/nenazory/vrteti-anickou.html

Líbila

se mi analýza médií vzhledem k tomuto incidentu... Jak po tom všichni

jdou, jak se píše co se dá a podobně... :-) Myslím, že i idnes.cz

těmito články zaplavuje dnes a denně...

0/0
28.5.2007 11:22

hastrosch

Re: Habaďůra?

Ježíš, to je děsný, u každýho druhýho článku nacházím odkaz na tyhle nemožný stránky... dej už s tou blbou reklamou pokoj...:-©Rv:-©Rv

0/0
1.6.2007 18:46

jdvo77

komix

Kdy to zacne vychazet jako komix?

0/0
25.5.2007 14:58

Anjela

Re: komix

ještě není ten správný čas, ale určitě se všichni v této zemi pobaví, jak dementní zaměstnanci státu, hlavně ti vymyšlení podvodníci, si hrají na odborníky, kompetentní, dokonce zákonodárci, ale i ochránci dětí a nakonec se ukáže, že to s těmi zaměnstnanci státu je ve skutečnosti jinak.Třeba že obchodují s dětmi, dokonce i za úplatu, ale i dělají pokusy na dětech a dokonce omezují práva dětí a dokonce unášejí děti do ciziny, taky za úplatu.

Ondra je velice chytrý kluk, chytřejší, než pacienti s psychologismem, psychiatrismem sociologismem a říká to, co má říkat a poslouchá to, co má poslouchat a taky se dívá na to, co má vidět, A Kateřina říká taky pravdu.A ,,Anička'', tak ta má zase jinou úlohu. Ona ve skutečnosti je celá ta státní správa a administrativa  svou koncepcí trestným činem. Klaus to ví. Dostal to písemně ;-).

Náhody neexistují ani u baby setu

0/0
1.6.2007 20:22

matysek-k

Patočka

není to ten uhlíř od Červenýho vršku? 8-o

0/0
24.5.2007 13:23

Monstrum Anonymič Anonymov

Filozofické hledisko

Co je jedna Anička proti nekonečnosti Vesmíru 8-o

0/0
24.5.2007 12:38

fleret1

Re: Filozofické hledisko

a kde je tech tisic dalsich hledisek ?8-o

0/0
24.5.2007 23:26

Anjela

Re: Filozofické hledisko

A co je nekonečný Vesmír proti nekonečné blbosti vymyšlených zaměstnanců státu v zemi Čechů.

Prý legitimních a prý dokonce kompetentních.

Legitimita vzniká úplně jinak a jak říkával náš ředitel:

,,Kompetenční zákon se dá obejít pouze spácháním trestného činu, nijak jinak''

A tak vznikla státní správa a administrativa, vymyšlená ze všech stran.Rv

0/0
1.6.2007 20:30

sageorg

Možná by ............

nebylo na škodu,kdyby noviny občas vůbec nevyšly!(Y)

0/0
23.5.2007 23:26

valentina těreškovová

Hamšíku,

ty jsi taky rozumbrada 8-o

0/0
23.5.2007 19:24

Arth-

Jo, byla by to velká sranda...

kdyby to neodnesla ta děcka... Myslím ty dva kluky - ti jsou zatím jediní jistí... ;-€ 

0/0
23.5.2007 19:02

Anjela

Re: Jo, byla by to velká sranda...

těm klukům nic není, to pouze média dělají citovou kampaň jako manipulaci s psychikou  společnosti.

0/0
1.6.2007 20:49

Jan Daniel

totalitní myšlení dávno ovládlo názorový mainstream

Nejvíce šokující na celém případu je, jak obrovské množství lidí se pohoršuje nad tím, že stát a jeho úřady nemají každého jednotlivce pod absolutní kontrolou a že se jim občas někdo ztratí. Nejraději by žili ve světě George Orwella, kde nás velký bratr sleduje na každém kroku. No a kdo si dělá blázny? Bulvární média typu iDnes, které při naprosté absenci faktů vyblijí každý den senzační články o sektách, grálech a propojení bůhvíkam. 

0/0
23.5.2007 16:25

Warhead_bia :P

Re: totalitní myšlení dávno ovládlo názorový mainstream

argh jak ja nesnasim spojeni nazorovy mainstream :-©

0/0
23.5.2007 16:28

sigenius

Re: totalitní myšlení dávno ovládlo názorový mainstream

Výraz "absolutní kontrola" je tvůj. Pokud bys chtěl mluvit o povinné školní docházce například, tak tu zavedla v našich krajích Marie Terezie cca před 350 lety, a patřím mezi to obrovské množství lidí, které ji schvaluje.;-D

0/0
24.5.2007 16:00

Lisinha

Re: Re: totalitní myšlení dávno ovládlo názorový mainstream

Jde o to rozhořčování, že někdo neví, že se někde potuluje dítě bez papírů. Což jde, když někdo porodí doma, nenahlásí to na matrice, děcko nevodí k  doktorovi nebo na půjčenou kartičku..... mimochodem, znám paní, které se někdy před třiceti lety stalo, že porodila někde v malém špitálku, děcko vezli na jipku a vinou komunikace ho prohlásili ouředně za mrtvé, což ona nevěděla a když šla s patnáctiletým pro občanku, tak měla docela problém.

No, prostě lze mít dítě, které nemá papíry. Když jsou rodiče magoři.... a tomu nejde zabránit ani když každému hned v porodnici zapíchnou do zadku čip, jak se to dělá psům a kočkám, leda že by byly nad ulicema brány jako na dálnici  a kdyby prošelk někdo bez čipu, tak by to zapípalo a někdo by ho zatkl a ouředně očipoval.

A to, že někdo dobrovolně zmízí jako ta paní Škrdlová - prostě se přestěhuje o tři sta kilometrů a nedá vědět do vyšívacího kroužku a zaměstnavateli. Daně platí, takže je ouřadům fuk, že se po něm sousedka nebo novinář shání.....

0/0
28.5.2007 23:33

Anjela

Re: totalitní myšlení dávno ovládlo názorový mainstream

Na tomto principu právě funguje firma Politik s.r.o.

Spolek podvodníků z ODS, KSČM, ČSSD, KDU-ČSL, kteří se kolosálním podvodem na ČR zakořenili ve svém vymyšleném parlamentu a hrají si tam dokonce nejen na zákonodárce, ale i vládce!

Má to hodně společného s duševní poruchou v oblasti vnímání reality. Ta se vždy projevuje paradoxy ke Kompetenčnímu zákonu a taky vždy spekulací(politikou).

A tak si vymysleli svou společnost ke své potřebě (příživníků) na úkor živočišném druhu, na základě své vize o své vyvolenosti ve své vymyšlené, paradoxní, nesmyslné, nelogické(ideologické) společnosti a stačí prý na to bý pouze:

Zvolený-se...podvodem.8-oa tím se stali deviací, protože vše má být ve skutečnosti úplně jinak. A tak vznikl právní útvar s právem na bezpráví.(Y)

0/0
1.6.2007 20:40

mrkevmrkevmrk

vím, kde je a kdo je Anička!

ve skutečnosti se jmenuje Andulka Šafářová a odjela za babičkou do Středoplk (vezla jí husu a krev na prdelačku)

0/0
23.5.2007 14:20

Anjela

Re: vím, kde je a kdo je Anička!

omyl, husu nechala doma a vezla pouze dopis, rekomando od berňáku, že babička nezaplatila důchodovou daň z dúchodu za deset let zemřelého dědečka.

0/0
1.6.2007 20:44

old fashioned Vince III...

...

Anička, Patočka, sekta, blekta...sratschkyRv

0/0
23.5.2007 13:58

Gandalf007

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ

Koukněte se na film "Vrtěti psem", přičtěte naivitu českého čtenáře bulváru, debilitu jeho redaktorů a pochopíte. Pěkný den... R^

0/0
23.5.2007 13:58

BUFFALO_CZ

Re: SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ

vrtěti psem má jednu velmi dobrou vlastnost, vznikl cca 3 měsíce předtím, než se představila monika, oválná pracovna a clinton se náhodou rozhodl, že bude jedna menší válečná operace:))

0/0
23.5.2007 14:42

petrucciani

Re: Re: SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ

;-D;-D;-D

0/0
23.5.2007 18:22

Ruger

Hmm - jenom mne překvapuje, že lidé podezřelí ze závažné trestné činnosti vůbec dostanou prostor v jakýchkoliv médiích...

Add. reakce na hnusná média.Vážení kritici ! Nebuďte směšně moralističtí. Novináři nejsou většinou žádný výkvět intelektuální elity, ale prostě mají mandát vyjádřit se k čemukoliv, nemusí se Vám líbit (jako se někdy nelíbí mě) forma, či dokonce obsah zdělení. Ale snaha o cenzuru vždy přinese víc škody než užitku. Pokud se chce člověk bránit, a je nařčen neprávem má se bránit  právními nástroji, není pravda, že to u nás nejde. Je to jenom složité a drahé, ale jde to. V devadesátých letech média bezostyšně a neprávem opakovaně napadala Standu Devátého. Ten se velmi aktivně bránil, několik médií prohrálo, zaplatilo a od té doby se o Devátém nepíše. Ale top je jiná storry. Causa Ondřej by se vůbec neřešila, pokud by jí krvelačné  neudržovala média. A to je dobře. Svobodná média vždy byla hlídacím psem zákonnosti a demokracie(a to  i přes bulvární holupé excxesy). Tak je to dobře, a články (nad kterými zuřím..) "suchý hadr na dně moře" jsou malou daní za benefit "hlídacího psa"    

0/0
23.5.2007 13:27

mafrahajzl

Re: Hmm - jenom mne překvapuje, že lidé podezřelí ze závažné trestné činnosti vůbec dostanou prostor v jakýchkoliv médiích...

sdělení se píše se s :-P

0/0
23.5.2007 14:56

Arth-

Re: Re: Hmm - jenom mne překvapuje, že lidé podezřelí ze závažné trestné činnosti vůbec dostanou prostor v jakýchkoliv médiích...

To je sice fakt...  ale jinak má Ruger pravdu...  ;-)

0/0
23.5.2007 19:06

petr.sch

Re: Re: Hmm - jenom mne překvapuje, že lidé podezřelí ze závažné trestné činnosti vůbec dostanou prostor v jakýchkoliv médiích...

těch gramatických prohřešků je tam povícero, nicméně se základní myšlenkou příspěvku se plně ztotožňuji. Jsou mnohem horší portály než Idnes, kde je celá kauza propírána z absolutně absurdních pohledů. Každopádně ale věcné reportáže (i když některé s jakýmsi nádechem spekulací) rozhýbaly ztrouchnivělý aparát připomínající "exRakouské mocnářství". Podle mého názoru, kdyby se média v celém případu tolik neangažovala, tak by to někdo jistě slušně zametl pod koberec. Jistě, pokud má totiž pan Patočka pravdu a snaha o legalizaci Anny (pokud tedy ve finále opravdu existuje) byla státními úřady sabotována v takové míře jako se občas někde dozvídáme, tak prostě podle mě už jenom to by mělo zamávat s někým aby spadnul ze židle. Já myslím, že když někdo žádá o radu a pomoc, tak od toho si himl přece ty ouřady platíme. To myslím teď i obecně, ne jen přímo k tomuto případu.

K "profesionálnímu" přístupu paní Vodičkové (její spekulace) je škoda se vůbec vyjadřovat. Zklamala mne :-(

0/0
24.5.2007 11:08

paskudilek

a dnes si z nás uděla blázny idnes,

když otiskla rozhovor s Patočkou z pondělka.;-D

0/0
23.5.2007 11:17

Warhead_bia :P

Re: a dnes si z nás uděla blázny idnes,

presne ;-D

0/0
23.5.2007 11:19

Arth-

Re: a dnes si z nás uděla blázny idnes,

Proč? Teprve ve světle jeho úterních prohlášení to začalo být skutečně zajímavý...  jde to tak daleko, že mi začíná být líto jeho manželky...  prý spáchala sebevraždu. Vy mu ještě někdo něco věříte? 8-o

0/0
23.5.2007 19:05

Jirka-Praha

Anička, Patočka, sekta. Kdo si z nás dělá blázny?

bulvarni NOvinari..:-)

0/0
23.5.2007 7:58

Anjela

Re: Anička, Patočka, sekta. Kdo si z nás dělá blázny?

i na ně dojde.

Proto ,,existuje'' Anička.

A nejenom kvůli nim.

Za chvíli  v tom bude mimozemská civilisace;-D...Rv

0/0
1.6.2007 20:26

R66

Teď nám policie řekni ...

...nechápu autora, proč by nám měla v současné době něco říkat, ... pokud je vyšetřování složité kauzy rozjeto, úplně stačí, co ti čeští rádobyredaktoři cpou do svých bulvárních plátků ... bohužel tihleti pisálkové si ani neuvědomují, jakou mají moc v rukách "manipulojí veřejným míněním a můžou odsoudit člověka, skupinu lidí ... a nenesou za to jakoukoli odpovědnost" ... vždy jsem byl pro svobodu tisku a názorů, ale existuje také nějaká etika a jakási "autocenzura" by měla z tohoto důvodu fungovat. Myslím si, že dnes píše do médií každý, kdo prošel 6. třídou ... tato profese šla kvalitou rapídně dolů .. není divu, lidé chtějí číst články Blesku, Hromu, ... a jiných barevních obrázkových komixů ... Chápu, že všichni nikdy nebudeme číst Hospodářské noviny nebo Respekt, ale každá informace by měla být ověřená z více zdrojů a citlivě s ohledem na čtenáře popsána ...  

0/0
23.5.2007 7:54

dykl

Re: Teď nám policie řekni ...

naprostý a bezvýhradný souhlas s každým slovem....R^R^R^

0/0
23.5.2007 7:57

maxim2

Re: Re: Teď nám policie řekni ...

nesouhlasím s "barevních";-)

0/0
23.5.2007 13:24

kill7

Re: Teď nám policie řekni ...

nerozumím části: " citlivě s ohledem na čtenáře popsána "

0/0
23.5.2007 8:00

R66

Re: Re: Teď nám policie řekni ...

Například konstatovat stav a né zkrášlovat : třeba "ležela tam s krvavým zraněním" ... nebo "ležela tam s rozbitou lebkou a rudá krev stékala do blízkého kanálu"  ... senzace za každou cenu .... nebo jen zpravodajství ... popisování věci a né vytváření názoru ! Tohle není cenzura, tohle je etika ...

0/0
23.5.2007 8:56

maxim2

Re: Re: Re: Teď nám policie řekni ...

no myslím že vytvořit si nějaký názor má právo snad každý,tedy i novinář.jiná věc je budete li s ním souhlasit či nikoliv.cenzura je myslím hlavně o potlačování názorů najmě těch kritických.

0/0
23.5.2007 13:39

R66

Re: Re: Re: Re: Teď nám policie řekni ...

Pokud to bude v rubrice "názory", tak nic proti tomu, rád čtu názory kohokoli a přesto mám vlastní, ale pokud je to reportáž, či sdělení, tak už s tím má hromada lidí problém, bere to za pravdu a úvahu redaktora či naznačení chápe jako zásadní zprávu ! Bohužel ! Samozřejmě, že nemohou být zprávy jen z ČTK, ale soudnost by byla na místě ... 

0/0
23.5.2007 15:11

petr.sch

Re: Re: Re: Re: Re: Teď nám policie řekni ...

ale základem je, že dnešní společnost si takové zprávy od ČTK neumí (nebo možná nechce umět pro svou lenost) přečíst. Abych vysvětlil, když si přečtete zprávu od ČTK, jedná se o suchou informaci, kterou aby člověk mohl kvalitně zpracovat, vstřebat a udělat si o ní nějaké mínění, no to prostě vyžaduje trochu inteligenci, přemýšlení a rozvahu.

a víte, to v dnešní silně konzumní společnosti trochu postrádám. Ne každý přemýšlí nad tím, co (případně jak) dělá. Ať je to psaní článku s tendenční sugescí, tak třeba chování k dítěti apod.

0/0
24.5.2007 11:17

Anjela

Re: Teď nám policie řekni ...

omyl, nesou za to zodpovědnost a dokonce, pokud by někdo na to zemřel, třeba spáchal sebevraždu, tak již se jedná o velice závažný trestný čin spoluúčasti na sebevraždě úmyslným uvedením osoby do společensky bezvýchodné situace, kterou z důvodů morálního pošpinění řešil sebevraždou, což v podstatě je to samé, jako vražda.;-)

0/0
1.6.2007 20:47

CarolinaC

divný je,

že Šabatová Aničku neviděla, ale v její existenci věří, zatímco Patočka, který ji přivedl do Klokánku, její existenci popírá;-)

0/0
23.5.2007 6:53

Micanek

Re: divný je,

do doby, než se ukáže, koho to Patočka vlastně přivedl do Klokánku, by měl být poslán za mříže. Aby neovlivňoval svědky. Viz. jeho včerejší prohlášení o neexistenci Aničky: to je připraveno po domluvě s Kateřinou a tedy dva podezřelí se evidentně domluvili na tom, jak budou společně dále vypovídat.

0/0
23.5.2007 7:33

recek

Re: divný je,

Změna, v rozhovoru s M.Jílkovou Patočka tvrdí, že do Klokánku vedl spolu s "tetou" Kateřinou určitě Aničku. Tak si vyberte, Patočka je jako aprílové počasí. Nevěřila bych mu ani pozdravení!

0/0
23.5.2007 9:46

modranebeska

Re: divný je,

R^  no a to jí/jemu ještě soudkyně přidělila rodný číslo a ten nikdo mohl být adoptován a to na základě posudků lékařů a psychologů kteří jí taky nikdy neviděli ale posudek na její / jeho 13tiletou kost mají....;-D;-D;-D

0/0
23.5.2007 14:29

S2dent

taky mě to jebe

no hochu,bohužel už asi dělá

0/0
23.5.2007 6:39

Výzkum

Už mě to taky jebe...

Ze mě si nikdo blázny dělat nebude!;-€

0/0
23.5.2007 3:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.