Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pravicový radikál najel v Mostě do davu anarchistů

Zhruba tři stovky příznivců krajní pravice si v Mostě připomněly zavražděného kamaráda. Ze hřbitova se vydali do nedalekého Litvínova. Akci se jim i tentokrát pokusilo překazit několik desítek antifašistů. Dva utrpěli zranění, když do nich pravicový radikál najel autem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

9k23

good night white pride

Neofašisti jsou ta nejhorší sebranka a navíc se snažili narušovat akci

jiné skupiny lidí. Neofašisti jsou proste hovada a násilníci.

0/0
23.5.2007 7:15

poslanec_termit

dobre udělal

Anarchisti jsou ta nejhorší sebranka a navíc se snažili narušovat akci jiné skupiny lidí. Anarchisti jsou proste hovada a násilníci.

0/0
22.5.2007 15:42

utanův stín

Už jsem to říkal.

Zakázat auta. Ozbrojení budou jenom vojáci a policajti.

0/0
21.5.2007 14:03

Pan Navratil

Říkal si

radikááááál...

0/0
21.5.2007 11:44

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Anarchisti ???

To jsou ti mladí a vzdělaní lidé, kteří bojují za ušlechtilé myšlenky a cíle? Tak proč svoje ksichty schovávaj šátkama?

0/0
21.5.2007 6:46

Kevin Costner

Re: Anarchisti ???

Prdlajz, jsou to bezmozci, kteří chtějí bezvládí a cítí se pak ukřivděně, když je policie - proti které také vlastně protestují - nechrání...

0/0
21.5.2007 11:41

Pan Navratil

.

No, oni by se uchránili sami, bohužel policie je k vrahovi nepustila, jinak by to těžko přežil.

0/0
21.5.2007 11:43

CarolusIV

K jakýmu vrahovi ?

K tomu která předtím házel kameny na auto ?

0/0
21.5.2007 13:57

Pan Navratil

Re: K jakýmu vrahovi ?

Ne, k tomu, co použil motorové vozidlo jako zbraň a půjde dělat cikánům mamku.

0/0
21.5.2007 17:11

anžto

Re: Re: Anarchisti ???

tak na to bacha. Novináři označují za anarchisty kde koho. Většina těchto lidí nechce "bezvládí", naopak mají vyčleněné politické názory tak jako kdokoli jiný. Každý kdo se postaví vypatlaným náckům nemusí být hned anarchista - i když pro média je jednodušší házet lidi do jednoho pytle.

0/0
21.5.2007 15:42

hřebícek

V + W

Chceš-li dělat očistu, zab jednoho nacistu! ;-)R^

0/0
20.5.2007 21:51

rmn

Re: V + W

a kdyz jsme u te ocisty, zab radsi dva nacisty ;-)

0/0
21.5.2007 9:34

CarolusIV

Když už, tak už

Pověš KSČM a utop anarchisty. Pak zmizí sami od sebe i holohlaví skinové.

0/0
21.5.2007 13:58

9k23

Re: Re: V + W

Když potkáš fašisty třim tak je natři všechny tři.

0/0
23.5.2007 7:17

Muslym

Pravicovost a neofašismus má k sobě stejně jako paroubkismus a poctivost.

Mladí nacionalisté a anarchisté se časem mění na sockomouše, nikoliv na přemýšlivé a pracovité.

0/0
20.5.2007 11:21

chejava

Re: Pravicovost a neofašismus má k sobě stejně jako paroubkismus a poctivost.

A co ty? Jsi pracant? Bavíš se na Síti a měl by jsi zatím mámě umývat nádobí!

0/0
20.5.2007 11:35

Muslym

Re: Re: Pravicovost a neofašismus má k sobě stejně jako paroubkismus a poctivost.

Pokuste se nejprve přečíst, na co reagujete.

Snad to pomůže.

0/0
20.5.2007 11:37

Pan Navratil

+

Plus nechápu myšlení novinářů, podle kterých je každý účastník nějaké demonstrace automaticky radikál.:-©:-©:-©

0/0
20.5.2007 11:14

Muslym

Re: +

Co je horší? Volní radikáli nebo radikáli vázaní v ksČSSD?

0/0
20.5.2007 11:33

medved_cz

Policie nadrzuje anarchistum

Utok zapalnou lahvi je jen vytrznictvi, kdezto utok automobilem vrazda? V obou pripadech je utok veden legalne drzenou zbrani - oba pripady by mela policie posuzovat stejne. Ale vloni sefoval policii Bublan, takze asi chranil sve souverce...

0/0
20.5.2007 10:47

Pan Navratil

.

Zápalná láhev je legálně držená zbraň? ;-D

0/0
20.5.2007 11:11

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Policie nadrzuje anarchistum

Taky mě to zarazilo. Chlapci z idnesu se jasně přiklonili k anarchobolševizmu a články s Marešem a podobnou levicovou lůzou to jen dokazují. Navíc když někdo vjede do lidí, kteří tím, že tam stojí porušují zákon (umí něco anarchobolševici jiného, než narušovat cizí demonstrace? Umí číst a psát, aby si vyplnili potřebné formuláře a zajistili si svou vlastní demonstraci?), určitě nemůže být bráno jako pokus o vraždu. Navíc by měli anarchobolševici dostat jao každý člověk pokutu, za způsobení dopravní nehody. Zákony by měly platit pro všechny. 

0/0
20.5.2007 12:04

Pan Navratil

Re: Re: Policie nadrzuje anarchistum

Možná, vám chybí přesné informace, ale ten vraždící fašoun musel sjet ze silnice a projet křovím, aby se na ten chodník, kde ty lidi srazil, dostal.

Ale nebojte se, romové ve výkonu trestu už se na něj jistě těší.

0/0
20.5.2007 14:23

CarolusIV

Re: Re: Re: Policie nadrzuje anarchistum

No, když 60% vězňů jsou cikáni, pak to nebude mít chudák lehký. Taky bych najel do někoho, kdo by po mně házel kameny. Sebeobrana je sebeobrana.

0/0
21.5.2007 14:01

ulmus21

Re: Re: Policie nadrzuje anarchistum

Anarchobolševismus? Co je to za výplod? Co bude příště? Kapitalistokomunisti? 8-o

viz. http://www.csaf.cz/index.php?clanok=744  ty stupidní nerozlišovači!

P.S. Na svobodu projevu a schromáždení by nemělo bejt potřeba lejstro, jinak se zase dostanem před rok 1989. Ale vy jste ti poslušní, spolupracují s režimem , co? ;-D

0/0
20.5.2007 15:50

totaknení

Re: Re: Policie nadrzuje anarchistum

ty si fakt vůl. Lidé, co stojí na chodníku porušují zákon? Kolikrát tě policajti obvinili?

0/0
21.5.2007 14:49

Hrdý Budžes

Nechapu co je za problem?

Anarchisti udelali No pasaran a nacek si za Sein Kampf jiste rad posedi, takze vsichni jsou spokojeni a stastni.

0/0
20.5.2007 9:51

pakoss

pravicoví radikálové mají právo na svůj názor........

.......stejně tak, jako levicová lůza počínaje komunisty a anarchisty konče.....

Nechápu, proč jsou automaticky "nálepkováni" jako neofašisti či neonacisti..... je to pro novináře asi pohodlnější.....

Svoboda projevu v mezích zákonem daných pravidel..... platí pro každého, tedy i pro pravicové radikály.

Toto píšu jako svůj názor, ke krajní pravici nepatřím ani k jinému krajnímu hnutí, ale zdravý rozum mně říká, že názor by měl mít právo vyslovit každý.....

Evet. najíždění autem do lidí...to je věc jiná, kriminální.... stejně jako házení kamením anarchisty z antify po jiných lidech včetně polici.... Freedom for all !! V[>-]R^

0/0
20.5.2007 9:49

Pan Navratil

.

Moment, a kde byli ti pravicoví radikálové, dožadující se individualismu,  minimální úlohy státu, volného trhu práce atd.?

0/0
20.5.2007 10:20

Aldrick

nechápu

Nechápu, proč někdo má problém s tím, že neonacisti jsou krajní pravice. To jako znehodnocuje pravici jako takovou, když jejím EXTRÉMEM jsou protispolečenská hnutí? Sorry, ale nahrnout všechny směry, které se mi nelíbí, na levou stranu politického spektra, a vzápětí je šmahem odsoudit, to je jednak hodně nedemokratické, druhak slabošské.

Takže: proč někdo považuje za urážku demokratických pravicových stran to, že se některé nedemokratické označují za krajní pravici? A proč se kvůli tomu snaží přepsat snadardní terminologii, která se nepoužívá jen u nás, jak se tu někteří snaží naznačit, ale mezinárodně?

0/0
20.5.2007 9:24

Pan Navratil

.

Ježiši asi proto, že je to blbost. Nacionální socialista není pravičák.

0/0
20.5.2007 10:21

Aldrick

Re: .

ne, je to extrémní pravičák. V první řadě extrémista, pak pravičák.

Neni snad třeba nacionalismus a šovinismus do extrému dovedený euroskepticismus? Ten byl, pokud vím, u nás doménou ODS (teda z demokratických stran)

0/0
20.5.2007 10:35

medved_cz

Re: Re: .

Chacha. Neonacista je PREDEVSIM socialista - snazi se o to, aby se stat sr@l lidem do zivota co nejvice. Napriklad sveho casu Adolf Hitler provadel v Nemecku takovou socialni politiku, kterou si bral jako vzor k dosazeni nas Klement Gottwald.

0/0
20.5.2007 10:49

Aldrick

Re: Re: Re: .

no jo, prostě celej svět by měl poslouchat, až mu Češi vysvětlí, co je to pravice a co je to levice...:-P

Bóóóže, proč týhle zemi nestačilo, že tolik let se musela kydat špína na imperialisty. Dneska už k tomu nikdo nikoho nenutí, jenže akorát se otočily vidle o 180 stupňů, a dneska se můžou zase všichni přetrhnout v bezmyšlenkovitém kydání špíny na všechno, co obsahuje skupinu písmen "soc"...

0/0
20.5.2007 11:06

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: .

Nevím, co na tom nedokážeš pochopit. Neonacisté stejně jako komunisté mají za cíl absolutní podřízení individua celku (nic než národ). Proto prostě nemohou být pravicoví.

0/0
20.5.2007 11:13

Muslym

Re: Re: Re: Re: Re: .

Souhlas. Kdo je schopen používat mozek, ten to pochopí.

0/0
20.5.2007 11:36

Karelur

novinář nebo demagog:??

Pane Janoušek, rád bych se zeptal , proč v tom článku chybí docela zásadní informace o tom, že útoku autem předcházelo házení kamení na auto??? Samozřejmě že ze strany anarchistů!!! Tak jako ten "útočník" by se zachoval každý druhý řidič. Jednalo se v podstatě o sebeobranu!!!

0/0
20.5.2007 8:46

bobr.23

Re: novinář nebo demagog:??

tak by jednal jenom každej magor,když ti chce někdo rozbít auto tak ho prejedeš???měli by ho zavříz za pokus o vraždu ty balzne...:-/

0/0
20.5.2007 9:19

Hrdý Budžes

Re: Re: novinář nebo demagog:??

Hezani kamenu na auto=pokus o rozbiti auta?

Tos ujel ne? To jako kdyz na tebe nekdo vytahne nuz, tak ti jako chce prerezat tkanicky u bot nebo upajcnout knofliky?

0/0
20.5.2007 9:48

Pan Navratil

Re: Re: Re: novinář nebo demagog:??

Házení kamenů na auto = pokus o rozbití auta.

Hrozící škoda: materiální

Najetí autem do davu = pokus o vraždu

Hrozící škoda: na zdraví či na životě.

I kdyby po něm házeli kameny, tak reagoval nepřiměřeně a půjde dělat dě*vku cikánům do kriminálu.

0/0
20.5.2007 10:22

Robin Ood

Re: Re: Re: Re: novinář nebo demagog:??

hozenej těžkej šutr zepředu do čelního skla považuješ jako útok na materiál? Že reagoval nepřiměřeně je samozřejmé, ale vynechání informací o vyprovokování té reakce je neschopnost či zvůle.

0/0
20.5.2007 15:08

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: novinář nebo demagog:??

Souhlas.

0/0
21.5.2007 9:48

daaaanyyyy

Re: Re: novinář nebo demagog:??

Tady muzes strilet po domnelem utocnikovi, takovy mirny najezd autem, to by nemelo vadit.

0/0
20.5.2007 13:27

celtic

magor....

:-©

0/0
20.5.2007 8:40

petrmalyx

Blbci v redakci

Vzhledem k tomu, ze to v redakci nikdo nevi, pisu vam to sem: Naciste (narodni socialiste) a fasiste (fasci - svazky - italske odborarske milice) jsou socialisticke organizace, levicaci, pokud se podivate na to, co propaguji i dnes, uvidite, ze to ma pomerne blizko k programu CSSD. A neni na skodu se zamyslet, proc policie v poslednich par letech tolerovala nacisticke demonstrace. Ze by ideovi soudruzi ve vlade?

0/0
20.5.2007 4:42

blekkal

::: pepe999 from Great Britain

píšeš: "Uz jsi nekdy videl bojovnika za nejake prava v CR, kterej by fakt bojoval?? Myslim fakticka prava, ne zvasty. Ja jeste ne, ani jsem o nem necetl..."

tak čti:

Anarchistický terorismus v České republice po roce 1989

http://www.strat.cz/rexter/page.php?id=26

0/0
20.5.2007 2:18

Schei8e Katze

Re: ::: pepe999 from Great Britain

Všichni ste teroristi ;-DR^[>-]

0/0
20.5.2007 2:21

Schei8e Katze

btw Co tady řešíte ?

Oboje je to znuděnej xindl. Pravice měla povoleny klidny ritual, levice neměla povoleného nic, napadla je, policie nedokazala oba tabory bezpečně oddělit, věřím že zranění těch dvou jsou směšná - chtěli se rvát tak maj pocuchanej kožíšek koťátka... takže je všechno v pořádku :-)V

0/0
20.5.2007 1:18

Bůh Nejvyšší (7)

Nebudu řešit odvěký problém jestli jsou skini pravice/levice.

Ale jsou zde dvě důležité věci:

Člověk, který najel autem do davu a zranil dva lidi, má být souzen a doufám že i odsouzen za ublížení na zdraví.

Kde to žijeme, že jakési symboly, vytetované nebo na oblečení, mohou být příčinou k zatčení a obvinění, případně i odsouzení. Navíc jakési jiné symboly mohou být veřejně nošeny a prezentovány i v parlamentu.

:-©

0/0
20.5.2007 0:58

Paxa

K několika posledním příspěvkům – klidně mě roztrhejte na cucky

1. A už jste viděli, aby nějakej dredař, technař apod. (nejsem ani jedno z toho) rozpoutal holocaust? Zato jednomu vegetariánovi, abstinentovi a nekuřákovi, matně tuším, že to byl jakýsi Áda odněkud z Bavor, se v této disciplíně skutečně vyznamenal.

2. Dovolím si tvrdit, že hlásat a příp. i páchat násilí proti náckům, bolševikům a spol. je takřka občanská povinnost.

3. Ústava je fajn, ale konec konců je to taky jen kus papíru, a je-li v ní povoleno pořádání JAKÝCHKOLIV shromáždění, je v tomto bodě špatná.

4. To si fakt neumíte představit horší věci než dělání bordelu, pořádání technoparty či fetování? Mimochodem – oni nacisti nikdy nic nepoškodili? A co pustošení židovských obchodů, vypalování vesnic, to jen např.

0/0
19.5.2007 23:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.