Diskuze

Žena skončila po nehodě na vozíku, lékař před soudem

Předloni dostala 55letá Lenka Kornadová jako dárek k narozeninám seskok padákem. Včera svědčila před plzeňským soudem z invalidního vozíku. Na něm je po loňské bouračce u Radčic na Plzeňsku. Ze zavinění nehody se před soudem zpovídá 43letý lékař Milan Krajčík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

philcol

15. 5. 2007 8:43
Měsíc řidičák...

Když jsem si přečetl, že to auto měla tepve měsíc, začal jsem víc věřit spíš tomu doktorovi. Bydlím v Praze a to, co občas vyvádí ženský na silnici, kdy třeba najednou z ničeho nic na 70ce zabrzdi na 30 a pak se zase rozjedou, na tím zůstává rozum stát. Nebo, a to se stalo kolegovi, zatáčel za ženskou do křižovatky, ta těsně za ní zabrzdila a z ničeho nic začala couvat a nacouvala mu do auta. Zpětný zrcátko asi považovala za dobrý jen na make-up:-). Takže jsem k čerstvým řidičkám dost skeptický. Navíc ženská, která si může pořídit a pořídí makaka, nebude úplně normální.

0 0
možnosti

Pan Navratil

15. 5. 2007 9:32
Re: Měsíc řidičák...

No to, že má někdo auto měsíc neznamená, že má řidičák měsíc. Já mám teď auto dva roky a jezdím léta.

No a na té fotce je vidět cosi žlutýho, co má na dveřích jakoby zvíře, čili je možný, že se prací s exotickými zvířaty zabývá, tak to holt chodívá.

0 0
možnosti

rudastraka

15. 5. 2007 8:37
pojistovna

by me zajimalo jestli pojistovna vymaha naklady na lecbu po kazdym??? proc si teda pojisteni musime platim??? at uz zdravodni nebo zakonny pojisteni auta. ziju v tom ze jsem pojistenej na tyhle pripady na nejakejch 100 mega kdyz zpusobim skodu nebo ujmu na zdravi

0 0
možnosti

pekelně nakrknuté neutrino

15. 5. 2007 8:14
Koho zajímá, že to je lékař?

Když to bude instalatér nebo popelář, tak to taky bude v titulku? :-)

Ale inteligenci je třeba potírat, sic se nám tady v tomhle socráji přemnoží ;-D;-)

0 0
možnosti

JanSlanina

15. 5. 2007 8:25
Re: Koho zajímá, že to je lékař?

R^R^R^R^ máš naprostou pravdu a kdoví jak to s tou opicí, která jistě poskakovala v autě bylo

0 0
možnosti

keltdan

15. 5. 2007 3:05
Do auta s bych s opici nelez

nechci zadne bodiky ....;-)

0 0
možnosti

Mitchell

15. 5. 2007 1:36
Špatná reakce.

Z těch fotek to není moc poznat, ale zdá se, že na pravé straně se dalo sjet mimo silnici. Jistě, auto by to asi odneslo, ale rozhodně by měla ta žena menší následky než po čelní srážce. Uhýbat do protisměru je nesmysl. Jezdil jsem pěkných pár let se "stodvacítkou" a vždycky jsem si hledal na pravé straně místo, kam by se to dalo nacpat. Jednou mi to zachránilo život v obdobné situaci. Nechci psát o tom, kdo tu nehodu zavinil, na to o ní mám moc málo informací. Jen mi reakce té řidičky přišla naprosto špatná.

0 0
možnosti

Shumway

15. 5. 2007 6:54
Re: Špatná reakce.

 reagovala špatně , nejspíš se lekla . nicméně souhlasím s názorem, že do nebezpečné situace ji dostal doktor, a nejspíš taky nejel devadesátkou, ale o dost rychlejc

0 0
možnosti

Bůh Nejvyšší (7)

15. 5. 2007 1:12
Štětka s opicí jede a narve to do protisměru.

Já bych zažaloval ji a vysoudil bych z ní poslední korunu. Když neumí jezdit, tak ať chodí pěšky. K umění řídit patří i rychlá a správná reakce na neočekávané situace. Bohužel se to u nás neučí a při zkouškách nevyžaduje.

0 0
možnosti

Mac_

15. 5. 2007 9:16
Re: Štětka s opicí jede a narve to do protisměru.

Anonymita Ti dává sílu, co? Jestlipak jsi takový borec i normálně? Anebo si tu ventiluješ mindráky, protože Tě žena bije, v noci se Ti nepostavil, máš křivou hubu nebo šišláš? Chlapče, vsadím se, že největší trest pro Tebe jseš Ty sám - být 24 hodin denně s takovým troubou, to musí být pocuc...;-D

0 0
možnosti

jste normalni?

14. 5. 2007 22:37
na druhou stranu zasnu, jak nekteri diskutujici dokazou nehodu vysvetlit pouze s informacemi z tohoto "clanku"

0 0
možnosti

tyrael

14. 5. 2007 22:13
Je to trochu podivne

Jestli jsem to pochopil, tak ta pani vjela do protismeru kde temer zastavila pred jednim autem jedoucim 90 km/h (povolena rychlost) ktere bylo zezadu tlacene Avii, takze se nemohlo vyhnout. zajimalo by me take, jestli hasici skutecne nasli toho makaka  "zabezpeceneho" tak aby se nemohl pohybova po vozidle nebo to je jen tvrzeni, protoze vsichni vime kolik nehod bylo zpusobeno zviraty v aute.. Pak mi prijde hodne podezrele ze ridic a spolujezdec vypovidaji oba diametralne odlisne-preci jen zaradit se do pruhu a ujet 50 metru a nestihnout se se po predjizdeni zaradit je tak velky rozdil ze ten rozpor je fakt divny.

0 0
možnosti

tyrael

14. 5. 2007 22:15
Re: Je to trochu podivne

Btw myslim si ze ta chyba bude na obou stranach-tak nekde uprostred.

0 0
možnosti

mosulský machredž

14. 5. 2007 22:01
ve vší úctě, ale ..

Nechápu - jak může někdo vjet do protisměru, kam se hodlá zařadit riskantně předjíždějící řidič 8-o ? Když už, tak se cpu na krajnici ve svém pruhu co to dá, ale strhnout to do protisměru imho když vidím, že tam stejně jede avie, do které bych to stejně de facto napral, to se rovná snad ztrátě pudu sebezáchovy 8-o. To mě teda podrž ...

0 0
možnosti

glader23

14. 5. 2007 22:08
Re: ve vší úctě, ale ..

brzdila a dostala smyk...

0 0
možnosti

jste normalni?

14. 5. 2007 21:35
... a zase ta avie

mimoschodem, nechapu, ze se ty dva aviatici neshodnou

0 0
možnosti

lolek77

14. 5. 2007 22:12
Re: ... a zase ta avie

Jo peníze - ty dělají divy.;-D

0 0
možnosti