Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žena skončila po nehodě na vozíku, lékař před soudem

Předloni dostala 55letá Lenka Kornadová jako dárek k narozeninám seskok padákem. Včera svědčila před plzeňským soudem z invalidního vozíku. Na něm je po loňské bouračce u Radčic na Plzeňsku. Ze zavinění nehody se před soudem zpovídá 43letý lékař Milan Krajčík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

philcol

Měsíc řidičák...

Když jsem si přečetl, že to auto měla tepve měsíc, začal jsem víc věřit spíš tomu doktorovi. Bydlím v Praze a to, co občas vyvádí ženský na silnici, kdy třeba najednou z ničeho nic na 70ce zabrzdi na 30 a pak se zase rozjedou, na tím zůstává rozum stát. Nebo, a to se stalo kolegovi, zatáčel za ženskou do křižovatky, ta těsně za ní zabrzdila a z ničeho nic začala couvat a nacouvala mu do auta. Zpětný zrcátko asi považovala za dobrý jen na make-up:-). Takže jsem k čerstvým řidičkám dost skeptický. Navíc ženská, která si může pořídit a pořídí makaka, nebude úplně normální.

0/0
15.5.2007 8:43

Pan Navratil

Re: Měsíc řidičák...

No to, že má někdo auto měsíc neznamená, že má řidičák měsíc. Já mám teď auto dva roky a jezdím léta.

No a na té fotce je vidět cosi žlutýho, co má na dveřích jakoby zvíře, čili je možný, že se prací s exotickými zvířaty zabývá, tak to holt chodívá.

0/0
15.5.2007 9:32

Eve3

Re: Měsíc řidičák...

Boze... to je logika... ty si myslis, ze lide maji jedno jedine auto cely zivot... pokud se pise, ze mela mesic nove auto, tak to neznamena, ze mela mesic cerstvy ridicak... proste si asi posteskla, ze krome zdravi prisla i o nove auto, ktere mela sotva mesic... ;-D Vidis, ja mam v Cesku spis spatne zkusenosti za volantem s muzskymi... treba takovi ti "vejcovozove" s radiovkou ve stare skodovce nebo mladi kluci kolem dvaceti ve starych upravenych autech, kteri najizdeji pred druha auta smykem, nebezpecne predjizdeji... zajimalo by me, kolik ti je... ;-)

0/0
15.5.2007 9:49

philcol

Re: Re: Měsíc řidičák...

Samozřejmě, že to nemusí být první auto, i když ta reakce by tomu napovídala.

Samozřejmě i já mám špatný zkušenosti i s řidičema (i když ne s těma s radiovkou, ty akorat jedou pomalu, což mi nevadi). Nejvíc mě štvou blikači na dálnici, kdy ve 130 předjíždím auto a za mnou na mě bliká auto, že jsem si dovolil mu tam vjet. Ale ženský se prostě dost často chovají nevypočítavě a tady je to ten případ (v životě bych se neuhýbal do protisměru).

0/0
15.5.2007 10:03

rudastraka

pojistovna

by me zajimalo jestli pojistovna vymaha naklady na lecbu po kazdym??? proc si teda pojisteni musime platim??? at uz zdravodni nebo zakonny pojisteni auta. ziju v tom ze jsem pojistenej na tyhle pripady na nejakejch 100 mega kdyz zpusobim skodu nebo ujmu na zdravi

0/0
15.5.2007 8:37

pekelně nakrknuté neutrino

Koho zajímá, že to je lékař?

Když to bude instalatér nebo popelář, tak to taky bude v titulku? :-)

Ale inteligenci je třeba potírat, sic se nám tady v tomhle socráji přemnoží ;-D;-)

0/0
15.5.2007 8:14

JanSlanina

Re: Koho zajímá, že to je lékař?

R^R^R^R^ máš naprostou pravdu a kdoví jak to s tou opicí, která jistě poskakovala v autě bylo

0/0
15.5.2007 8:25

keltdan

Do auta s bych s opici nelez

nechci zadne bodiky ....;-)

0/0
15.5.2007 3:05

Mitchell

Špatná reakce.

Z těch fotek to není moc poznat, ale zdá se, že na pravé straně se dalo sjet mimo silnici. Jistě, auto by to asi odneslo, ale rozhodně by měla ta žena menší následky než po čelní srážce. Uhýbat do protisměru je nesmysl. Jezdil jsem pěkných pár let se "stodvacítkou" a vždycky jsem si hledal na pravé straně místo, kam by se to dalo nacpat. Jednou mi to zachránilo život v obdobné situaci. Nechci psát o tom, kdo tu nehodu zavinil, na to o ní mám moc málo informací. Jen mi reakce té řidičky přišla naprosto špatná.

0/0
15.5.2007 1:36

Shumway

Re: Špatná reakce.

 reagovala špatně , nejspíš se lekla . nicméně souhlasím s názorem, že do nebezpečné situace ji dostal doktor, a nejspíš taky nejel devadesátkou, ale o dost rychlejc

0/0
15.5.2007 6:54

Bůh Nejvyšší (7)

Štětka s opicí jede a narve to do protisměru.

Já bych zažaloval ji a vysoudil bych z ní poslední korunu. Když neumí jezdit, tak ať chodí pěšky. K umění řídit patří i rychlá a správná reakce na neočekávané situace. Bohužel se to u nás neučí a při zkouškách nevyžaduje.

0/0
15.5.2007 1:12

Mac_

Re: Štětka s opicí jede a narve to do protisměru.

Anonymita Ti dává sílu, co? Jestlipak jsi takový borec i normálně? Anebo si tu ventiluješ mindráky, protože Tě žena bije, v noci se Ti nepostavil, máš křivou hubu nebo šišláš? Chlapče, vsadím se, že největší trest pro Tebe jseš Ty sám - být 24 hodin denně s takovým troubou, to musí být pocuc...;-D

0/0
15.5.2007 9:16

jste normalni?

na druhou stranu zasnu, jak nekteri diskutujici dokazou nehodu vysvetlit pouze s informacemi z tohoto "clanku"

0/0
14.5.2007 22:37

tyrael

Je to trochu podivne

Jestli jsem to pochopil, tak ta pani vjela do protismeru kde temer zastavila pred jednim autem jedoucim 90 km/h (povolena rychlost) ktere bylo zezadu tlacene Avii, takze se nemohlo vyhnout. zajimalo by me take, jestli hasici skutecne nasli toho makaka  "zabezpeceneho" tak aby se nemohl pohybova po vozidle nebo to je jen tvrzeni, protoze vsichni vime kolik nehod bylo zpusobeno zviraty v aute.. Pak mi prijde hodne podezrele ze ridic a spolujezdec vypovidaji oba diametralne odlisne-preci jen zaradit se do pruhu a ujet 50 metru a nestihnout se se po predjizdeni zaradit je tak velky rozdil ze ten rozpor je fakt divny.

0/0
14.5.2007 22:13

tyrael

Re: Je to trochu podivne

Btw myslim si ze ta chyba bude na obou stranach-tak nekde uprostred.

0/0
14.5.2007 22:15

Martin02

Re: Je to trochu podivne

Rozdílné svědectví. Asi se nenechali ovlivnit oba. Po zkušenostech z vlastní nehody, kdy viník do příjezdu policie sehnal falešného svědka, jsem k výpovědím svědků opatrnější.

0/0
14.5.2007 22:28

rychloslimejs

Re: Je to trochu podivne

jasne, a ten makak je z titanu, ze prezil bez pasu a neproletel prednim oknem...

0/0
14.5.2007 22:32

rychloslimejs

Re: Je to trochu podivne

co se tyce rozporu, mozna ridic zrovna chrapal a spolujezdec ridil za nej, ne... a jen zopakuju, co jsem napsal nize. pani skoro stala, kdyby nestala a jeli stejne rychle, stretli se o 50 m dal, ale o 2 sekundy driv, a to i v pripade, ze by mluvil pravdu pan spolujezdec... zkuste jen trochu pocitat... pan doktor to pri sve obhajobe nema moc dobre spocitane...

0/0
14.5.2007 22:36

Pan Navratil

Re: Re: Je to trochu podivne

No já nevím, ale v protisměru byla ta paní... chápu, že reagovala na auto v protisměru, ale nereagovala dobře... to jako když kvůli kočce na silnici strhete auto do stromu... ale riskantně předjíždět je taky špatně... no nevím.:-(

0/0
14.5.2007 23:07

rychloslimejs

Re: Re: Re: Je to trochu podivne

samozrejme, ale je treba rozlisovat pricinu a nasledek. V protismeru se proste ocitla jedine kvuli nemu. Ja ted vubec nehodnotim jeji reakci, ktera byla z naseho pohledu ted a tady za obrazovkou samozrejme spatna, ale byla to rekace cloveka v uzkych, ktery vidi ritici se auto, prudce brzdi (jestli jela v dobe narazu pod 20, tezko tak jela celou dobu) a uhybala se tomu autu tam, kam to slo, bohuzel do protismeru. Mimochodem vice verim ridici Avie, nez spolujezdci, preci jen ridic ma vetsi poneti o tom, co se deje kolem, ledaze by byl podplaceny tou pani a tomu moc neverim... Takze bych rekl, ze pan se zatatymi zuby se snazil dokoncit predjizdeci manevr, kam bohuzel zatim uhla ona, aby mel volny prujezd. A jinak si myslim, ze se to vsem tady lehko hodnoti, ale kdyby se proti nam pan doktor vyritil, mozna bychom reagovali stejne. A skutecne 2 vteriny, za kterou to auto ujelo tu vzdalenost jsou hodne dlouha, ale taky sakra kratka doba na rychle rozhodnuti a spravnou reakci. 

0/0
14.5.2007 23:48

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Je to trochu podivne

To je pravda.

0/0
15.5.2007 9:32

mosulský machredž

ve vší úctě, ale ..

Nechápu - jak může někdo vjet do protisměru, kam se hodlá zařadit riskantně předjíždějící řidič 8-o ? Když už, tak se cpu na krajnici ve svém pruhu co to dá, ale strhnout to do protisměru imho když vidím, že tam stejně jede avie, do které bych to stejně de facto napral, to se rovná snad ztrátě pudu sebezáchovy 8-o. To mě teda podrž ...

0/0
14.5.2007 22:01

glader23

Re: ve vší úctě, ale ..

brzdila a dostala smyk...

0/0
14.5.2007 22:08

killy

Konečně tu někdo tu prostou pravdu vyslovil lapidárněji...

..než kudrlinky pisálků.....

0/0
14.5.2007 22:27

jste normalni?

... a zase ta avie

mimoschodem, nechapu, ze se ty dva aviatici neshodnou

0/0
14.5.2007 21:35

lolek77

Re: ... a zase ta avie

Jo peníze - ty dělají divy.;-D

0/0
14.5.2007 22:12

_Aleister_

podle dokumentace z policejního vyšetřování je vinen chybou a z lidského hlediska by se měl s ní kontaktovat a omluvit se jí a odškodnit ji.

0/0
14.5.2007 21:18

_Aleister_

Re: podle dokumentace z policejního vyšetřování je vinen chybou a z lidského hlediska by se měl s ní kontaktovat a omluvit se jí a odškodnit ji.

ale proč tam zdůrazňují jeho profesi? to kdyby byl daňový poradce, bylo by to tam zmíněno? :-/

0/0
14.5.2007 21:20

dj giovanni

Re: Re: podle dokumentace z policejního vyšetřování je vinen chybou a z lidského hlediska by se měl s ní kontaktovat a omluvit se jí a odškodnit ji.

Tomu asi nešlo odolat - když ona pěstuje makaky, tak uvedli i felčara

0/0
15.5.2007 2:12

xBaHnO

Re: Re: Re: podle dokumentace z policejního vyšetřování je vinen chybou a z lidského hlediska by se měl s ní kontaktovat a omluvit se jí a odškodnit ji.

Jasne, ma jich celej zahon.:-/

0/0
15.5.2007 10:08

dj giovanni

Re: Re: Re: Re: podle dokumentace z policejního vyšetřování je vinen chybou a z lidského hlediska by se měl s ní kontaktovat a omluvit se jí a odškodnit ji.

vidím že jste přinejmenším zahrádkář co má v pěstounské péči zeleninu a květiny

0/0
15.5.2007 10:58

killy

Ano prosím....

On se provinil chybou a ona zazmatkováním, že ? Kdyby zůstala na svý straně, tak se vůbec nic nestalo, že?

0/0
14.5.2007 21:38

ADukla

Nedostatek informaci

Zenska s opici v zasedacce ... klasika ... jako kdyz se matka diva co dela jeji dite a pak zpanikari ... a co lekar? predjzizdel avii a nevidel pred sebe? to se mi nezda kdyz jel jenom 90 a ona temer stala.

0/0
14.5.2007 21:14

werni

mesic X x let

Nekdo (navic zenska), auto mesic, zpanikari, vjede do protismeru a jeste popotahujou obet autonehody ... mimochodem vyhejbat se cemukoliv do protismeru neni dobre ...

0/0
14.5.2007 21:08

killy

Taky jsem si pořádně přečet´článek....

 a musím říct "vo tom to je". Doktor udělal myšku (no nemá se to, že?..  ale, komu už se to někdy povedlo ?) a když se vrátil na svoji stranu, měl tu babu před sebou.... To je nápad, cpát se do protisměru ! To je výborná akce tak akorát do "Četníka ze Saint Tropéz" ! ....

0/0
14.5.2007 21:36

rychloslimejs

Re: mesic X x let

hlavneze ty vis, jak to bylo, chytraku. Ona skoro stala, at uz kdekoli, on mel v tu chvili rychlost cca 90 km/h a jel uz cca 50 m ve svem pruhu, tj cca 2 vteriny! me z toho velmi jednoduchym vypoctem vychazi, ze se musel zaradit jen tak tak a kdyby pani intenzivne nebrzdila, nesrazili se pred Avii, ale primo vedle ni... jak ti to vychazi ted ty borce za volantem? a mimochodem, taky bych si vabral levy pruh, kdybych videl pomalu se blizici Avii a rozjety bolid proti sobe... to neni panikareni, ale pud sebezachovy...

0/0
14.5.2007 21:59

rychloslimejs

Re: Re: mesic X x let

a jeste dodam jedno, tahle nehoda by se mela zrekonstruovat a promitat vsem tem magorum, kteri predjizdeji stylem myska myska, prvni tesne za zadkem auta pred sebou, druhou tesne pred nej, v protismeru auto, ale frajer vi, jak to stihne... bohuzel tam vstupuje dalsi faktor a tim je protijedouci ridic, ktery casto nedokaze odhadnout, jak daleko dve auta proti nemu jsou, zda uz je predjizdejici skoro pred predjizdenym, nebo ne... podobne predjizdeni je hodne velka neohleduplnost...

0/0
14.5.2007 22:03

killy

Jenom bych připomněl:

Je hloupý,  stát v protisměru......   a.... mít špatně nasměrovanej pud sebezáchovy....  Ten kus její viny se jen tak vymazat nedá.....A 50 metrů z 90km ? ....... se dá zase dost výrazně ubrzdit.....

0/0
14.5.2007 22:07

rychloslimejs

Re: Jenom bych připomněl:

ano, stoji na nejakych 40 metrech, jenze pan nebrzdil. a pud sebezachovy neni zrovna nejlepe nasmerovany, prave proto, ze je to pud, v tu chvili si nevybiras, jen uhybas tam, kde vidis vetsi bezpeci. ta pani ho videla tam. prvopocatek, ze ho vubec musela videt, byl u doktora. a prave proto, ze je lekar, si mel uvedomit, ze clovek ve stresove situaci je hodne nevyzpytatelny. i kdyby mluvil pravdu ten spolujezdec, predjizdeni pana doktora bylo daleko za hranici rizika... donutil ji brzdit a temer zastavit, kdyby zustala ve svem pruhu, mohla se za tim hovadem jen vytrestene otocit, coz treba mne se za volantem stalo jiz nekolikrat... a pan by jen spachal prestupek, ktery by nikdy nebyl potrestan, protoze ho zadny organ nevidel... takto to bohuzel skoncilo spatne. nicmene o spoluvine bych rozhodne nemluvil, vina je na jeho strane... to samozrejme neznamena, ze podobne argumentujici pravnik ho z toho nevyseka... a to jeste nemluvim o rozporu mezi vypovedi ridice Avie a jeho spolujezdce...

0/0
14.5.2007 22:30

tydýt

To by mě zajímalo,

co by řekla ta opice - kdyby mohla mluvit ?!?!

0/0
14.5.2007 20:40

Geiss

Re: To by mě zajímalo,

Že je ráda, že tu lidskou blbost ve zdraví přežila... :-(:-(:-(:-(

0/0
14.5.2007 20:58

jste normalni?

Re: Re: To by mě zajímalo,

R^

0/0
14.5.2007 21:34

Roumen

Re: To by mě zajímalo,

Meli ji vyslechnout. ;-)

0/0
14.5.2007 22:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.