Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zmizení dívky z Klokánku řeší policie jako únos

Policie řeší zmizení 13leté dívky z brněnského zařízení Klokánek jako únos. Když totiž včera pracovnice Klokánku zjistili, že děvče odebrané ženě podezřelé z týrání chybí, ohlásila jejich vedoucí zmizení dítěte. Zjistila to MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mik8

nepohodlný svědek

Pochybuju, že je naživu :-( - asi dost věděla a potřebovali se zbavit nepohodlného svědka. :-/

0/0
15.5.2007 13:04

jajaja00

Není mi jasné, jak cizí Anička může být sestrou týraného Ondřeje.

Že by intuice redaktorů ?

0/0
14.5.2007 23:13

ynternetova fany

policejní a další úřední záznamy k případu:

http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=195213

0/0
14.5.2007 6:36

kill7

hm

až na tohle příjde Hollywood

0/0
14.5.2007 6:21

rybka100

nechápu

Nemůžu pomochopit, že úřady neznají pravou totožnost té dívky. Vždyť snad nejsme nějaká banánová republika, kde se potulují lidé beze jména.

0/0
14.5.2007 0:58

Schei8e Katze

Re: nechápu

Bych si nebyl tak jistý .... :-/

0/0
14.5.2007 2:53

grandemi

Re: Re: nechápu

Banány se sem pravidelně začaly dovážet před 17 lety a nepěstují se zde.;-);-D

0/0
14.5.2007 6:10

valentina těreškovová

Re: nechápu

Pokud ji někde Mauerová nebo její sestra unesly nebo jim byla svěřena někým do péče po únosu, tak těžko znát její pravou identitu. Snad po ní zbylo dost DNA materiálu.

0/0
14.5.2007 6:06

nebydlící

Mgr. Kateřina Mauerová - "pedagog volného času"

Celou dobu věděla k čemu dochází, navíc sama zavírala dítě do komory v DDM, nejednalo se tedy o selhání jednotlivce.

1. Jak je možné, že pedf Masarykovy Univerzity vůbec někomu takovému dala diplom?

2. Jak je možné, že někdo takový pracuje v Domě dětí a mládeže? Tam se u vstupního pohovoru nedělají psychotesty?

0/0
14.5.2007 0:32

Sporadany_obcan

To: Auggiecz

Poslyš, přestaň si na mě tady vymýšlet, že jsem někde v diskusích hájil v tomhle tématu tu ujetou matku. Pořádně aspoň přečti, co kdo píše, když máš potřebu se následně "strefovat" do jiných - u mně jsi se svými tvrzeními zcela mimo.

0/0
13.5.2007 23:15

wiki5

Re: To: Auggiecz

hajil, ja jsem to videl, jeste spolu s nejakym sudetakem jste si notovali

0/0
14.5.2007 2:26

grandemi

Re: Re: To: Auggiecz

Tak proč to nenajdeš a nedáš to sem ?

Nebo je to pro tebe tak nadliský výkon.;-D

0/0
14.5.2007 5:58

wiki5

Re: Re: Re: To: Auggiecz

je protoze se ta cela diskuze nejak jako "nahodou" vymazala. Tam kde bylo pres 800 prospevku se najednou objevilo asi 50. Neni vsechno jak vypada, nekdy musi stacit svedecka vypoved

0/0
14.5.2007 15:00

grandemi

Re: Re: Re: Re: To: Auggiecz

I když je to pochybný argument,lze uznat.:-)

0/0
16.5.2007 6:30

grandemi

Re: To: Auggiecz

http://www.nova.cz/zpravy/?83c=%7Ekrimi%7E&83e=DO11710&ex11710=celostatni-patrani-hleda-se-divka-z-domu-krkavci-matky&play=1

Zde se píše,že byla na úrovni 6 letého dítěte. I když jedna zpráva dementuje druhou.:-/

0/0
14.5.2007 5:55

chamomil

... doktore a spol ... dobrou!

... hlavně těm prckům! Pa:-)

0/0
13.5.2007 23:08

doktor_bota

Re: ... doktore a spol ... dobrou!

Dobrou...:-)

0/0
13.5.2007 23:10

Dr. Fe1

Tak jsem nedávno čet o nějáký sektě satanistů .....

... který v Itálii organizovamě zneužívali ve spolupráci s učitelkama děti ve školce, teď tohle .... pomalu se bojím dát syna do školky, přitom ještě nedávno by mě takovýhle "rizika" ani nenapadly :-/

0/0
13.5.2007 23:01

doktor_bota

Re: Tak jsem nedávno čet o nějáký sektě satanistů .....

Neboj. Po osmi letech budování socialismu už u nás moc školek nezbylo. A že by se situace měla rychle zlepšit, tomu moc nevěřím - některé průsery jsou bohužel přednější.

0/0
13.5.2007 23:05

Lanta2004

Další průšvih....

Sestra dotyčné "matky" pracuje v dětským domově a evidentně (alespon podle výpovědi týranýho dítěte) má na svý straně i ředitelku domova.Už ani nechci domyslet co těm dětem v domově prováděli,když jsou schopny tak nechutně  mučit své vlastní...... a já si myslel,že film Requiem pro panenku je jen pohádka,která se v reálu nemůže stát:-/

0/0
13.5.2007 22:53

barbudo

Re: Další průšvih....

... podle výpovědi chlapce to s ním dělaly i v tom DDM ...

0/0
13.5.2007 22:54

Lanta2004

Re: Re: Další průšvih....

... no právě:-/

0/0
13.5.2007 22:56

grandemi

Re: Další průšvih....

V dětském domově v Praze 4 U Michelského lesa 220 pracoval jako noční vychovatel jistý pan Flégl 35 let,než se zjistilo ,že je pedofil.

Kolik dětí za tu dlouhou dobu zneužil se asi nikdo již nedozví.

On i deviant nebo, blb může být studovaný.O to je to pak nebezpečnější.

P.S. Nepíši to proto,že si gay,to jen aby si to někdo nepletl.

0/0
14.5.2007 6:06

don čičo

a to se bojím,

aby jsem se ještě nedočkali vraždy té holky,co zmizela..

0/0
13.5.2007 22:51

doktor_bota

Re: a to se bojím,

To mě bohužel už taky napadlo. To, a expresní převoz za hranice.

0/0
13.5.2007 22:53

grandemi

Re: a to se bojím,

Ano,to může být klíčový svědek.

0/0
14.5.2007 6:09

don čičo

hlavně ne proboha přehnaný humanismus...

- ta stvůra zaslouží tvrdý a dlouhý kriminál (stejně tak ta její sestra) a potom musí ta stvůra doufat, že až jednou bude propuštěna, že lidi zapomněli...

- vše dělala promyšleně (nikoliv "pouze" jako trest), dlouhodobě 

- dokonce se mi zdá, že je v tom něco víc - jak psali kdesi - možná převýchova pro budoucí trestnou činnos...

  

0/0
13.5.2007 22:48

doktor_bota

Re: hlavně ne proboha přehnaný humanismus...

Já bych řekl, že o trestech se můžeme začít bavit až poté, co se zjístí, proč to dělala, tedy jestli je magor, idiot, nebo sadista.

0/0
13.5.2007 22:51

don čičo

Re: Re: hlavně ne proboha přehnaný humanismus...

magor je v každém případě - ale v žádném případě nebude duševně chorá, na to dám krk )ikdyby tisickrát soud rozhodl, že je, já tomu neuvěřím)   

0/0
13.5.2007 22:53

doktor_bota

Re: Re: Re: hlavně ne proboha přehnaný humanismus...

Slovo "nikdy" (u tebe "v žádném případě") bych zakázal.

0/0
13.5.2007 22:55

don čičo

Re: Re: Re: Re: hlavně ne proboha přehnaný humanismus...

co znamená duševně chorá? v tomto případě by to bylo, že by nevěděla, že koná špatně, že dělá něco nenormálního..

- ale ona to věděla, sama říkala, že toho na ni bylo trošku moc  a blá blá blá..

věděla, že koná něco, co se nesmí, nebo přesněji co neodpovídá normálnímu chování - i proto nechtěla policisty do té kobky pustit, protože věděla že je pr*ser..

- spíš mi to přijde, že se v tom vyžívala

0/0
13.5.2007 22:59

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: hlavně ne proboha přehnaný humanismus...

I nesvěprávný jedinec ví, co dělá (ve smyslu vnímání reality). Jen si není vědom toho, že je jeho jednání například nebezpečné, i když třeba ví, že porušuje zákaz. Tzn. existuje určitá malá pravděpodobnost, že vůbec nechápala, že by dělala něco špatného, věděla jen, že se to nesmí. Samozřejmě podle všeho budeš mít nejspíš pravdu, navíc budou sestry asi ujeté obě dvě.

0/0
13.5.2007 23:02

grandemi

Re: Re: hlavně ne proboha přehnaný humanismus...

R^Doktore to je rozumný názor.V každém případě by jí však do konce života nemělo být svěřeno ani zvíře natož dítě.

0/0
14.5.2007 6:13

doktor_bota

2 Prasák, shrnutí faktů

1) Prokazatelně byl nalezen nahý a svázaný chlapec. Byl umístěn v "komoře". Ze záběrů z chůvičky vyplývá, že jej matka nutila jíst zvratky.

2) Je zcela zřejmé, že matčina sestra o všem věděla (jinak by těžko kladla odpor policii spolu s matkou)

3) Chlapec uvádí, že byl takto "trestán" dlouhou dobu, dokonce už v době, kdy jej měla v děcáku na starost matčina sestra. Dále uvádí, že za ním teta chodila, když byl zavřený.

Na základě čeho se domníváš, že šlo o nešťastnou ženu, která nezvládla stres?

0/0
13.5.2007 22:45

doktor_bota

Re: 2 Prasák, shrnutí faktů

Já se mu s tím sepisuju, a on si klidně zmizí. Navíc nehrozí, že by se chytil nějaký podobný exot.:-(

0/0
13.5.2007 22:46

chamomil

Re: Re: 2 Prasák, shrnutí faktů

... už to vypadalo, že s ním bude i řeč,alejak napsal,že si protokoly nepřečte,bylo jasno ....;-D

0/0
13.5.2007 22:49

prasak1

no nic, své jsem si k tématu řekl, nic nového se zde taky už dneska nedovím,

tak zbývá popřát lumpenproletariátu dobrou noc a vězte, že nejen M. Horákovou chtěl dav lynčovat ...

PS: psovi psí smrt ...

PS2: BDĚTE ;-D;-D;-D

0/0
13.5.2007 22:45

Dr. Fe1

Pro Lantu2004

Asi jsi to moc důkladně nečet. Ten kluk říká, že byl v tý komoře zavřenej CELOU DOBU !!! co byl v tý Kuřimi, pouze vyjímečně  (na Vánoce a ještě jednou potom) se podíval do obýváku ........8-o .... takže tady se nejedná o žádný občasný trestání ale o totální psychoterror

0/0
13.5.2007 22:44

chamomil

Re: Pro Lantu2004

... ježiši lidi čtěte ... dyk lanta to nepopírá, naopak se nad tím pohoršuje!

0/0
13.5.2007 22:45

Dr. Fe1

Re: Re: Pro Lantu2004

mezi občas a pořád je rozdíl, dost velkej

0/0
13.5.2007 22:52

barbudo

Re: Pro Lantu2004

... na betoně byl skladován i v Domě dětí a mládeže ...

... výchova člověka nového typu ...

... Kampusch-Mauer ...

0/0
13.5.2007 22:46

Lanta2004

Re: Pro Lantu2004

ale vždyt to tak píšu... dítě říkalo,že se dostalo ven jen občas(tedy bylo zavřené v kobce často) a matka tvrdí přesný opak......souhlasím,taky mi to přijde jako cílený psychoteror

0/0
13.5.2007 22:46

Dr. Fe1

Re: Re: Pro Lantu2004

Z výpovědi vyplývá, že tam nebyl zavírán často, ale že tam byl prakticky POŘÁD ..... to je dost podstatný rozdíl. Mimo jiné píše, že když šla matka do práce, tak tam byl normálně celej den zavřenej ..... ven se dostal akorát  občas do koupelny a dvakrát během půl roku byl v obýváku ......

0/0
13.5.2007 22:51

chamomil

Re: Re: Re: Pro Lantu2004

... čti ... lanta píše přesně toto ....

0/0
13.5.2007 22:54

Lanta2004

Re: Re: Re: Pro Lantu2004

A no tak jo... nebyl tam tedy často ale pořád(myslím ale že tohle nehraje ted už žádnou roli).Už níže jsem napsal,že i kdyby tam byl byt jen těch 10 minut,tak je to svinstvoRv

0/0
13.5.2007 22:55

Dr. Fe1

Re: Re: Re: Re: Pro Lantu2004

No, nemá cenu tohle už rozebírat. Myslím že si rozumíme.

0/0
13.5.2007 22:58

Lanta2004

Tak jsem si ty spisy důkladně přečetl

... a vyplývá mi z toho jedniné.Ta ženská co si říká matka je naprosto nenormální a navíc lže.Dítě,které zavírala do kobky tvrdilo,že ho tam zavírala často a to i přes noc a ona tvrdí,že prý jen občas a jen na cca 10 minut.......jestli si mám vybrat,tak věřím dítěti(to nemá důvod lhát).

Podle mého se snažila dost svérázným způsobem drilovat do dítěte učivo a za každý prohřešek vůči pravidlům,které si ona stanovila přišel trest(svázání,odebrání karimatky na zemi,svlékání).......jestli tohle někdo nazývá adekvátní výchovou a adekvátním trestáním,pak at se nad sebou zamyslí.Už jen fakt,že zavírala SVOJE dítě do kobky s výkaly bez denního světla je odporné a odsouzeníhodnéRv:-©

0/0
13.5.2007 22:25

chamomil

Re: Tak jsem si ty spisy důkladně přečetl

... i kdyby mu to dělala jen hodinu ... je to neomluvitelné! takhle se děti netrestají!

0/0
13.5.2007 22:27

Lanta2004

Re: Re: Tak jsem si ty spisy důkladně přečetl

... i kdyby těch deset minut.... přesně,tohle se dítěti nedělá !

0/0
13.5.2007 22:28

chamomil

Re: Re: Re: Tak jsem si ty spisy důkladně přečetl

souhlasím!

0/0
13.5.2007 22:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.