Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Týraný Ondra dostal záchvat, dívku hledá policie

Dění kolem týraného chlapce z Kuřimi je stále složitější. Třináctiletá dívka, kterou úřady spolu s Ondrou a jeho bratrem odebraly Kláře Mauerové, v noci utekla z brněnského domu Klokánek. Hledá ji policie. Týraný osmiletý chlapec musel po psychickém záchvatu do nemocnice, uvedla Nova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Beranal

Což takhle pánové,

pročíst co dnes psali v MF, tedy jak Mauerová tu dívku k sobě po smrti babičky vzala jak zkoumala jak ji legalizovat, jak měla zcela mateřský strach že ji namísto legalizace vezmou a šoupnou do diagnostického ústavu. Jak ta dívka na tom psychicky je, že nedokáže být mezi cizími lidmi, jak je fixovaná na prostředí a lidi které zná. Tak tuto dívku státní orgány při té akci odebrali od lidí které znala, šoupli ji do cizího prostředí mezi cizí lidi, kde se z toho psychicky zhroutila, přivolaný psycholog nebyl schopen tohle vyhodnotit, takže dívka z toho trýznivého prostředí nejspíš utekla a teď už se i policisté domnívají že se někde klepe strachy zahrabaná v lese a trpí daleko víc než ten zdravý chlapec. Podivné že zdejší pahumanisti vyjí nad osudem chlapce který je dnes v pohodě a utrpení postižené dívky nebo i případná její smrt které způsobili státní orgány je jim zcela lhostejné 

 

0/0
14.5.2007 15:57

brezzinka

Re: Což takhle pánové,

R^

0/0
14.5.2007 15:59

jajaja00

Re: Což takhle pánové,

R^

A navíc. Superredaktoři idnes v jiném článku jasnozřivě uvádějí, že je SESTROU týraného Ondřeje. Klobouk dolů.

0/0
14.5.2007 23:15

rentrn

Re: Což takhle pánové,

Děkuji Vám za Váš příspěvek. Lidé touží vidět krev, je to hrozné a novináři to roztáčí do nejvyšších obrátek. Poslouchám názory na Impulzu a je mi nedobře. Ať je to jak chce, holka asi vůbec nikoho neměla a tak se jí ta žena ujala, kluk asi zlobil a v tej komůrce se mu snad opravdu líbilo (taky jsem byl kluk....) Neschvaluji co ta paní (rozvedená) udělala, ale jsou daleko horší případy a s trvalými následky či smrtí. Tahle hysterie a všechny ty hyeny které zde vylezly, to je opravdový hnus...Všichni přece můžeme ukázat, že jsme lepší než ona , ale vypadá to spíš, že jsme ještě horší....

0/0
15.5.2007 9:17

pytlik

Re: Což takhle pánové,

Otázkou je, proč má tak těžkou sociální fóbii - ta se dá totiž psychoterapií dost vylepšit, a proč má slovník jako šestileté dítě. Nezdá se mi, že by jí ta rodina vytvořila zas až tak zdravé prostředí pro vývoj.

0/0
15.5.2007 9:47

barbudo

Taková výchova ...

... Kampusch - Mauer ...

0/0
13.5.2007 18:40

paskudilek

doporučuji přečíst si výpovědi!

http://www.rta.cz/

0/0
13.5.2007 17:43

HVLAD

Re: doporučuji přečíst si výpovědi!

to sem četl už na českým médiích a je to dost hnusný. Z výpovědi tho kluka to skoro vypadá že ho nějak natáčely(zřejmě proto i ta kamera ve sklepě) pro pornogarfický účely. Rozhodně je z toho viět že týrání začalo již předtím. zajímavý je že se vůbec nemluví o tom že by něco dělo s druhým chlapce a to už byl určitě vyslechnut. Zřejmě jaké jediné z dětí se mu nic(téměř nic) nědělo. možná ho jako jediného měla ráda.  nebo jeho natáčet nehctěli.

Každopádně výpověď chlapce rozbíjí doměnky o dobré mámě. 

pokud je pravda že je za celým případem natáčení dětské porngrafie tak se vysvtěluje kde vzala peníze na nájem. Samozřejmě to vše může být i jinak ale je to čím dál tím podezřelejší. doufém že naše policie  už oba chlapce hlídá.

0/0
13.5.2007 17:59

lumad

Na Českých médiích píší,

že se s největší pravděpodobností narazilo na síť, která zneužívá děti a  že ta dívčina spolu s s chlapcem byli k tomu účelu převychováváni. Také na netu nějaká Maureová hledá pozemek do 1 mil. Kč v blízkosti u Brna (podmínka  - samota u lesa). Pokud to je ona, pak by bylo jasné, kde brala na nájem: Taky by vše nasvědčovalo tomu, že skutečně to děvče z Klokánka někdo dostal, aby nemohla mluvit. No, bude zajímavé, co vše ještě praskne na tu skvělou"matku", jak ji tady několik príznivců hájí.

0/0
13.5.2007 14:15

brezzinka

Re: Na Českých médiích píší,

mírně si nepochopil, nikdo tady nehájí matku, ale trochu více přemýšlí..:-)

0/0
13.5.2007 14:19

lumad

Re: Re: Na Českých médiích píší,

Co chceš vymylet na tom, když vidíš svázané dítě  o samotě izolované ve tmě atd? To vymýšlíš jak odůvodnit jednání matky? Ty budeš zřejmě typ, který by dokázal odůvodnit i proč Hitler rozpoutal 2. světovou válku a proč tolik lidí nechal zlikvidovat v koncentráku, ne? Poradím Ti, nech se svázat do kozelce a zavřít do sklepa, osobně ti tam budu nosit jídlo, který kecnu na podlahu. Moc ráda si poslechnu, jak se ti to bude líbit.

0/0
13.5.2007 14:24

rentrn

Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

vidím, že se nám stýská po veřejných popravách a upalování. Ne, dosud nebyla odsouzena pánové a dámy !

0/0
13.5.2007 14:28

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

proč to ženeš do krajností, tady je nezávazná diskuze, pokud si myslíš, že když neproběhl soud, tak se k tomu nemůže nikdo vyjádřit si na omylu.Rv

0/0
13.5.2007 14:34

rentrn

Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

proč mi teda bráníš v mém názoru

0/0
13.5.2007 14:37

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

neplácejte tady blbosti o lynčování, veřejných popravách apodRvRv

0/0
13.5.2007 14:41

lumad

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

Jak ti brání v názoru, můžeš specifikovat? Řekla bych, že pouze vyjádřil a to stejně jako Ty svůj názor. Nebo je snad mezi Tvým vyjádřením a jeho rozdíl? .

0/0
13.5.2007 14:42

brezzinka

Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

jen počkej lumade.. až se začnou otevírat okna pravdy..

0/0
13.5.2007 14:28

lumad

Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

Jistě, že počkám, jen by mě zajímalo, zda ti z vás, co jsou schopni tak demagogicky bránit někoho, kdo je schopen ubližovat malému dítěti, aniž byste použili mozek k tomu, abyste se zamysleli, jak je a bylo tomu dítěti, zda si potom vůbec připustíte, jak málo to máte v hlav srovnané. Taky jsem měla kolegu, který vždy vyvýšlel vše již dávno vynmyšlené, vy mi ho silně připomínáte. Že za tím je něco víc než msta za nevydařené manželství to se začíná celkem reálně rýsovat. Jen ti natvrdlí budou stále hájit neobhajitelné.

0/0
13.5.2007 14:37

lumad

Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

Omlouvám se za ty překlepy.

0/0
13.5.2007 14:39

rentrn

Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

demagog jsi Ty, on jen nekřičí jako tohle stádo , přemýšlí proč to udělala a možná mu to vadí víc než tobě

0/0
13.5.2007 14:41

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

nějaký důvod asi měla, že? A je to jedno, protože bude sedět. Hlavní je, aby ji děti nevrátili, jako nedávno podobné matce a ta je zavraždila.Rv

0/0
13.5.2007 14:47

lumad

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

Ano, a v čem pak jsem demagog? No, já si počkám na výsledek šetření policistů, doufám, že aspoň v této kauze budou úspěšní. Nějaká dedukce, proč "také matka" týrala své dítě a její omlouvání mě jaksi nebere, hlavně nezajímá. Co dělala viděl celý národ a ať měla jakýkoliv důvod nic ji neospravedlňuje k tomu, aby se takto k dítěti chovala. Ta její povedená sestřička ví zřejmě víc než dává najevo.

0/0
13.5.2007 14:49

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

R^

0/0
13.5.2007 14:52

paskudilek

Re: Na Českých médiích píší,

souhlasím, tu zrůdu nic neomlouváRv Naštěstí důkazy existují.

0/0
13.5.2007 14:36

HVLAD

Re: Na Českých médiích píší,

No je to možný, ale píše se to jen na šeských médiích. Je to pouze doměnka novinářů. Takže bychj to bral jako obyčejný týrání dokud  vyšeřování neprokáže jinak.  Spíše si myslím že se jedná o klasický přípůad týrání.

0/0
13.5.2007 16:03

lumad

Re: Re: Na Českých médiích píší,

Jsou tam také protokoly z výpovědí, tak na to jukněte, spíše to vypadá na obchod s dětmi. Na krásného trpícího a ještě nahého blonďáčka se pár úchylů rádo podívá a ještě tučně zaplatí, ne?

0/0
13.5.2007 16:11

HVLAD

Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

No to nepochybně, je to samozřejmně možný. Pravda je že vše kolem té dívky je nějaké divné. Ale zas eproč by se terčem tohodle nestal i ten druhej kluk o tom se zatím nic neobjevilo. No uvidíme co vyšetří.

0/0
13.5.2007 17:10

HVLAD

Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

tak teď jsem sito přečetl je to teda dost hrozný. Pokud je to pravada tak to vypadá oprvaud podezřele. Docela by mě zajímalo co k celému případu říká ten druhý chlapec. Jinak pokud vyjdeme z těch protokolů tak by příbuzní děti dostat neměli. Jen mě zaráží kde se vzaly policejí prototkoly na internetu?

0/0
13.5.2007 17:24

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

Ten druhý chlapec prý nevěděl, že tanhle je zavřený v komoře. Také je zajímavé, že každý z chlapců má jiné příjmení.

0/0
13.5.2007 18:44

HVLAD

Re: Re: Re: Na Českých médiích píší,

Ještě poznámka k rodině v protokolechs se píše o tetě Katce ale v médiích mluví teta Gabriela. Takže se jedná o dva různé sestry.

0/0
13.5.2007 17:28

ranger47

OKO za OKO, ZUB za ZUB

Já bych jí udělala to same!!! OKO za OKO, ZUB za ZUB!!!

0/0
13.5.2007 14:13

paskudilek

a kdo je renrtn?

Kdo děti nezvládá, neměl by je mít (rentrn, <!--

pasteEmail('qdmsqm', 'bdmsqtl-by', 1);

-->mail, 06.03.2007 09:07 ) vlákno | reagovatDnešní rodiče zlobivé

děti často chtějí,hyperaktivita je moderní. Měl jsem doma na několik

dní takové dítě... 

0/0
13.5.2007 13:18

paskudilek

Re: a kdo je renrtn?

asi na hodinu se zamklo ve vedlejším pokoji vztekle

dupalo a křičelo. Když se nic nedělo a spíš to vypadalo, že dostane pár

facek, bylo po hyperaktivitě a dítě bylo normální. Můj táta říkal -

škoda každé facky která padne vedle, ASPERGEROVÝ  SYNDROM nebyl znám.

0/0
13.5.2007 13:19

paskudilek

Re: Re: a kdo je renrtn?

Lituji učitele ve školách, zvlášť, když za takovým spratkem ještě stojí

jeho rozvedená a hysterická matka obranářka.Těmto matkám přeji, aby

jim děťátko brzo namlátilo a okradlo je, nevinní za to nemohou.

0/0
13.5.2007 13:19

rentrn

Re: Re: Re: a kdo je renrtn?

:-) R^

0/0
13.5.2007 13:23

Auggiecz

Re: Re: Re: a kdo je renrtn?

Je rozdíl mezi hyperaktivním dítětem a nevychovaným dítětem. Bohužel to mnoho rodičů zaměňuje.

Nedávno jsem byla v nemocnici, kam přivedli maminka s tatínkem na vyšetření jejich synka a ten si z nich absolutně nic nedělal. Na závěr si do tatínka kopnul a oba rodiče to omlouvali, že je Kubík trochu nervózní. Jo, tam to bude ještě zajímavý až Kubík trochu povyroste...

0/0
13.5.2007 13:37

paskudilek

Re: Re: Re: Re: a kdo je renrtn?

pán vyvrací to, že jsou syndromy a hyperaktivní děti, vše by řešil výpraskem, to se mi nelíbí. Na rozmazlené a nevychované dítě doplatí stejně rodiče sami.

0/0
13.5.2007 13:44

brezzinka

Re: Re: Re: Re: Re: a kdo je renrtn?

paskudílku, mávám tvým úvahám:-)

0/0
13.5.2007 14:16

pstrosatko

vidím,

že ještě rentrn :-P

0/0
13.5.2007 13:17

paskudilek

Re: vidím,

R^

0/0
13.5.2007 16:20

pstrosatko

známá firma

Slušný člověk, beranal a sudeták je jeden a ten samý člověk a ženská. Před pár lety jsem s ní ztrácela čas v diskuzi, kde obhajovala (pod jinými jmény) ženskou, která zvraždila dítě, že je chudinka pouze nemocná a potřebuje pomoc.

Tak co, nanynko, nenávidíš děti pořád stejně nebo ještě víc než dříve? A co pajdák, máš už dostudováno? Také speciální  pedagogika, vždyt'  kdo se věnuje  postiiženým dětem, nemůže být zlý člověk, jak jsi tu ty tragičko psala. :-©

0/0
13.5.2007 13:07

paskudilek

Re: známá firma

jsem si řáíkala, tolik blbů najednou.Rv

0/0
13.5.2007 13:22

HVLAD

Re: Re: známá firma

je pravda že ejich názor se příliš podobal. sudeten mě ale fakt dostal s hondnocením souseda. človek splní svoji povinnost a ještě mu nadávají. Přitom by zasloužil vyznamenat.

0/0
13.5.2007 13:33

paskudilek

Re: Re: Re: známá firma

někdo jen tak provokuje, to co se stalo už nejde vrátit zpět. Pokud by jí děti vrátili, nikdo nezacučí, že jim znovu neublíží. Je to skoro stejné, jako by otec zneužíval dceru a ona by pak s ním měla bydlet a být znovu sama doma.Rv

0/0
13.5.2007 13:41

paskudilek

Re: Re: Re: známá firma

díky sousedovi, je dítě zachráněno

0/0
13.5.2007 13:47

Beranal

Re: známá firma

;-D;-D Hotový inspektor Colombo, je vidět že hodnotit něco na základě faktů je ti naprosto cizí. Kdyby jsi např. posoudil jak dlouho tady s tímto nickem existuji a v jakých diskusích a s jakými názory vystupuji tak by si nemohl přijít k takovémuto úsměvnému bludu.

0/0
14.5.2007 15:45

Schei8e Katze

btw Klokánek není vězení...

..co je to za kecy ? Můj dům, škola, atd. taky nejsou vězení, ale třeba kamery a nějaká čidla dnes stojí opravdu pár haléřu a kdyby byla - kolem objektu tak by z něj ani do něj nemohl nikdo lezt okenkem - co je to za ochranu když ty děti nikdo nehlídá a můžou utéct nebo se k nim kdokoliv dostat - to je jí možná fakt líp na ulici.... :-©

0/0
13.5.2007 12:28

Schei8e Katze

Bordel

...Rv

0/0
13.5.2007 12:23

herodes I.

Udělat jí to samý svini....

....takhle ničit dítě je neomluvitelná ohavnost a měla by si hodit provaz....;-€

0/0
13.5.2007 11:47

rentrn

Re: Udělat jí to samý svini....

Doufám, že si toho kluka osvojíš a vychováš ho lépe než ona, jinak je to blábolení o ničem.

0/0
13.5.2007 12:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.