Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seděl jsem jako opařený, říká zachránce týraného chlapce

Týrání osmiletého chlapce v bytě ve vedlejším domě odhalil Eduard Trdý shodou šťastných okolností. Když zkoušel ladit kamerovou "chůvičku", která dohlíží na dítě v sousedním pokoji, na obrazovce se objevily otřesné záběry svázaného chlapce na podlaze malé místnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Voda je Chuck Norris

Ve skříni

To je vůl, proč se svazuje a zavírá do skříně ?:-/

0/0
14.5.2007 13:15

MelSi

neumím si a nechci si

představit,jak ty děti trpěly,sáhnout někdo na moje,tak sama zabiju a tahle to dělala dobrovolně8-o:-©Rv

0/0
12.5.2007 22:09

Sid2007

Houston hlásí: Matka uřízla 3-měs synkovi p*nis, policii tvrdila, že mu ho ukousl jezevčík

V Houstonu také před pár lety jiná "příslučnice lepšího pohlaví" doma ve vaně postupně utopila jejich 5 dětí vě věku od 10 let do 1 roku.

Když jsme si kladly otázku, kod zaživa požírá svá mláďata, zda samice nebo samec králíka a konstatovali, že sociální pracovnice z farmy hlásí, že i tam samice k "dočasné nesvéprávnosti" dohánějí také samci tím že "to" po nic stále vyžadují, takže samice skutečně "nevědí kam skočit", zpráva z tisku, že někde u Prahy klisna, co nedávno porodila hříbě, byla tak agresivní a splašená, že ke smrti usmýkala 13-letou dívku, které Papá dopřál kurz jízdy na koni, vidíme, že hormony, agrsivita a zatemněnost mozku postihuje samičky vícero živočíčných druhů.

0/0
14.5.2007 8:27

Lumen Co-morous

paradoxy

Je paradoxem, že prasácký voyeur pomohl zachránit Ondřeje před krkavčí matkou. Nicméně, prasácký soused by měl pro svoji zálibu ve sledování nahých chlapců být léčen.

Matka patří do káznice.

0/0
12.5.2007 19:28

djdave2

Re: paradoxy

co to kecas za kraviny, takhle obvinit slusneho cloveka. Kdybys to nahlasil poldum v americe, ti byho zabasli, decka vyslichali tak mazane ze by to nakonec potvrdili a celou rodinu by roztrkali do decaku ... Na zaklade nepravdime pomluvy nejakeho hnupa ...

0/0
12.5.2007 23:21

čukAgek

šulini,viděliste ty fotky?

ty 3 černobílé? Úchylové za takové zboží platí majlant! A tady to je zadara! Kolik jich má tenhle bulvár pod palcem ještě? A kolik už autor Pan s velkým P Otto Ballon Mierny, MAFA, novinový fotograf vydělal   prodejem? A kolik vydělali ti fízlové. co je pustili ven? Bylo už podané trestní oznámení na všechny? Fčil mudrujme. Co s takovýma novinama . Mezitím dva "nejlepší "obrázky stáhli, ale i ten sladký klučina co tam zůstal stojí za to. Tisíce úchylů vděčně vzpomíná na MAFA.

0/0
12.5.2007 13:43

Tobinka

Re: šulini,viděliste ty fotky?

"nejlepší fotky", "sladký klučina"?

A teď novinka: Normální lidi toto nevzrušuje, takže pokud u tebe podobné mediální obsahy vzbuzují sexuální touhu, měl by ses nad sebou možná zamyslet.... A myslím, že sama volba termínů v tvém příspěvku ledacos naznačuje...

0/0
13.5.2007 0:33

Sid2007

žena NIKDY není vina: Vinen je studený otec, nechápavý manžel, společnost, atd.

V situaci, kdy oproti Západu bezprecedentně feminizovaná justice (72%, rodinné senáty skoro 100), navíc z 80% pohrobci komunismu (kdyby 18 let po sametu další státní moci, exekutiva a legislativa byla z 80% y komunismu, byla by zase revoluce) automaticky (z 96%] dává děti matce (a prokázat ženám v taláru a ženám na OPD, že matka není vhodný rodič, že je prostitutka, drogařka, vpodstatě nelze) máme problémů plno: odcizení otcě dítěti, "feminizaci chudoby", atd. atd. Kdyby nefeminizocané soudy nepreferovaly matky, více svěřovaly děti otclm, co přece berou, oproti ženám, takové prachy, bylo by po feminizaci chudoby. A matky, jsa od pžírody (dvě mléčné žlázy a to co v řeštině dalo jméno hystérii automaticky zanamená lepší rodič) by pilně platily výživné, ne jako zlí tátové. Ženy by mohly, jako tato, studovat, rozvíjet se užívat si, navazovat nové (bohatší) známosti, "které si zaslouží", ne být utahané péčí o děti, mohly by ve fitnesu shodit pár kiolo, být sexy. Ze 70% rozvod podávají ženy.

0/0
11.5.2007 18:28

captain cook

Re: žena NIKDY není vina: Vinen je studený otec, nechápavý manžel, společnost, atd.

Ty jsi nejakej zapsklej.Rv

0/0
11.5.2007 20:24

Tobinka

Re: žena NIKDY není vina: Vinen je studený otec, nechápavý manžel, společnost, atd.

Několik postřehů k tvému komentáři:

1) "hysterie" nedostala jméno od mléčných žláz, ale od dělohy

2) vzhledem k tomu, že jsem stále taková ta romanticky uvažující osoba, která už šest let se svým přítelem plánuje krok za krokem společnou budoucnost, nějak si představuju, že případné dítě budeme vychovávat spolu

3) naprosto souhlasím s tím, že svěřování dětí do péče otcům by "feminizaci chudoby" zasadilo smrtelnou ránu, leč obávám se, že by se toto opatření u mužů nesetkalo s přílišným úspěchem

0/0
13.5.2007 0:29

Sid2007

já netvrdil, že řecké hystéria je název mléčných žláz, naopak

Stran vaší "romanticky uvažující osobnosti": Je moc pěkné, že už 6 let máte přítele, doufám, že i dítě má nebo bude mít rodiče žijící na psí známku, nebo manželství je - jak káže "modernost" - jen kus papíru?

Já nejsem - jak výše uvedený příspěvek nabízí - "zapšklý", ani s neuvěřitelně feminizovanou justicí, navíc z 80% exkomunistickou, díky nevzdávání to a pak i připravenosti (což je v případě, jste-li otec, absolutně zásadní, nechcete-li, jako drtivá většina, být totálně diskriminován) jsem opakovaně dosáhl dost lepších výsledků než typický otec. Ale lituji ty, kteří jsou - typicky matkou (ze 70% iniciovaným) rozvodem zaskočeni a tak navíc k všeobecné diskriminaci pak oni a jejićh děti už nemají šanci. Lituji zvl. ty mladé táty, kteří se role plně zapojeného otce, včetně přebalování a krmení novorozence v noci, atd. věnují. Před soudkyněmi a pracovnicemi OPD jsou stále jako rodiče 5. kategorie. Feminizace chudoby nebude také proto, že mámy chtějí byt, dům, atd.

0/0
14.5.2007 8:21

kraxna

VŠ ? Speciální pedagogika ?

Tak to bude asi super rozdíl mezi IQ a psychickým zdravím dotyčné osoby...Nebo sedí v přijímací komisi stejní de/bili...8-o

0/0
11.5.2007 17:31

honzaf

Re: VŠ ? Speciální pedagogika ?

Že by? http://is.muni.cz/lide/?uco=124128

0/0
12.5.2007 22:33

yxarinka

když si člověk představí,,.,

co všechno se takhle v různých domech a bytech děje... nebýt "chůvičky", tak tam snad časem umřel nebo zešílel?

Ten zachránce by měl dostat odměnu od města nebo tak něco. Protože leckdo by třeba řek "co je mi do toho" a přeladil 8-o

0/0
11.5.2007 15:38

pavel2293

ta ženská je zruda

a neuvěřitelná svině

0/0
11.5.2007 13:30

Templ

Re: ta ženská je zruda

neurážej svině.....zkus v lese zatahat selátko za ocásek...

0/0
11.5.2007 13:47

yxarinka

Re: Re: ta ženská je zruda

přesně! Svině se o svý mláďata staraj vzorně. Krávy jakbysmet. Kéžby se lidi přestali urážet jménem zvířat

0/0
11.5.2007 15:36

Sid2007

Homo sapiens se 2 mléšnými žlázami není NIKDY vinen. Vinen je studený otec, necháopavý manžel, společnost ...

V situaci, kdy oproti Západu bezprecedentně feminizovaná justice (72%, rodinné senáty skoro 100), navíc z 80% pohrobci komunismu (kdyby 18 let po sametu další státní moci, exekutiva a legislativa byla z 80% y komunismu, byla by zase revoluce) automaticky (z 96%] dává děti matce (a prokázat ženám v taláru a ženám na OPD, že matka není vhodný rodič, že je prostitutka, drogařka, vpodstatě nelze) máme problémů plno: odcizení otcě dítěti, "feminizaci chudoby", atd. atd. Kdyby nefeminizocané soudy nepreferovaly matky, více svěřovaly děti otclm, co přece berou, oproti ženám, takové prachy, bylo by po feminizaci chudoby. A matky, jsa od pžírody (dvě mléčné žlázy a to co v řeštině dalo jméno hystérii automaticky zanamená lepší rodič) by pilně platily výživné, ne jako zlí tátové. Ženy by mohly, jako tato, studovat, rozvíjet se užívat si, navazovat nové (bohatší) známosti, "které si zaslouží", ne být utahané péčí o děti, mohly by ve fitnesu shodit pár kiolo, být sexy. Ze 70% rozvod podávají ženy.

0/0
11.5.2007 18:30

koki 12

Chlapec nikomu nechyběl???!!!

Je divné, že tento klučina nechodil na očkování, preventivky... A pokud se dítě učí doma s rodičem má přece docházet na pravidelné přezkoušení, ne? Je šokující, že studovala to co studovala, ale ještě horší je to, že to je jeho máma. Sama mám syna a kdyby mu někdo ublížil asi beru spravedlnost do svých rukou. Nepochopitelné, neuvěřitelné, tohle člověk neudělá, a duševní porucha? No to snad ne!!! Kolik zrůd se ještě bude za tento pojem schovávat? Vazba, vězení? Ano, ale ne hotel, který platí daňoví poplatníci, a kolik dostane? Za pár roku je ta bestie odporná venku a může mít další děti, tím pádem vykastrovat, zavřít do kopky, na holou zem, bez jídla a ať si to užije! Myslím, že jsou zločiny, jako zneužívání dětí a týrání, za které nelze uložit trest, protože na tohle není žádný trest adekvátní. V tomto případě asi nějaká vyjímečná obnova trestu smrti. A je taky na místě zamyslet se kde selhal státní aparát, vždyť stát, který nedokáže ochránit děti...

0/0
11.5.2007 13:15

Templ

Re: Chlapec nikomu nechyběl???!!!

stát nedokáže ochránit děti....nemůže mít vše na kamerách...

0/0
11.5.2007 13:22

Auggiecz

Re: Chlapec nikomu nechyběl???!!!

Oni tam ale nebydleli dlouho, takže ten kluk vlastně ani nemusel nikomu chybět. Mohli mít všechno "papírově" v pořádku. A pokud měli, nebyl důvod aby se o ně kdokoliv jiný zajímal.

Duševní porucha není schovávačka, ale je to holt někdy důvod, že se lidé chovají jinak než by se běžně chovali. Samo o sobě to ale ještě neznamená, že ten člověk není trestně odpovědný.

0/0
11.5.2007 13:23

Sid2007

Opakujte po mě: ŽENA není NIKDY vinná. Je to její studený otec, nechápavý manžel, společnost, atd.

V situaci, kdy oproti Západu bezprecedentně feminizovaná justice (72%, rodinné senáty skoro 100), navíc z 80% pohrobci komunismu (kdyby 18 let po sametu další státní moci, exekutiva a legislativa byla z 80% y komunismu, byla by zase revoluce) automaticky (z 96%] dává děti matce (a prokázat ženám v taláru a ženám na OPD, že matka není vhodný rodič, že je prostitutka, drogařka, vpodstatě nelze) máme problémů plno: odcizení otcě dítěti, "feminizaci chudoby", atd. atd. Kdyby nefeminizocané soudy nepreferovaly matky, více svěřovaly děti otclm, co přece berou, oproti ženám, takové prachy, bylo by po feminizaci chudoby. A matky, jsa od pžírody (dvě mléčné žlázy a to co v řeštině dalo jméno hystérii automaticky zanamená lepší rodič) by pilně platily výživné, ne jako zlí tátové. Ženy by mohly, jako tato, studovat, rozvíjet se užívat si, navazovat nové (bohatší) známosti, "které si zaslouží", ne být utahané péčí o děti, mohly by ve fitnesu shodit pár kiolo, být sexy. Ze 70% rozvod podávají ženy.

0/0
11.5.2007 18:31

atvar

teprve co máme batole

tak mě takovýhle věci berou strašně. ;-(Protože člověk vidí, jak absolutní důvěru má dítě v rodiče, hlavně teda v mámu...

0/0
11.5.2007 13:14

koki 12

Re: teprve co máme batole

Jasně, až má člověk dítě tak tohle prožívá naplno a tím víc to nepobere mozkem. Jako máma stojím v obchodě nad jogurtem a studuju "éčka", když se přes den ochladí tak zdrhnu z práce abych malému podala do školky teplejší ponožky a tahle ženská, že je matka?! Kdyby ji tak společnost nazývala, uráží tím všechny maminy. Tomu chlapečkovi už dětství nikdo nevrátí, ale snad bude brzy právně volný a ujmou se ho lidé, kteří mu ukáží úplně jinou podobu dětství. Strašně mu to přeju, pokud je ještě možné aby si vůbec života dokázal užívat.

0/0
11.5.2007 13:23

Sid2007

Žena není NIKDY vina. Vinen je její studený táta, její necitlivý manžel (co jí navíc mohl dávat slušné výživné, aby mohla být mámou, tedy doma)

V situaci, kdy oproti Západu bezprecedentně feminizovaná justice (72%, rodinné senáty skoro 100), navíc z 80% pohrobci komunismu (kdyby 18 let po sametu další státní moci, exekutiva a legislativa byla z 80% y komunismu, byla by zase revoluce) automaticky (z 96%] dává děti matce (a prokázat ženám v taláru a ženám na OPD, že matka není vhodný rodič, že je prostitutka, drogařka, vpodstatě nelze) máme problémů plno: odcizení otcě dítěti, "feminizaci chudoby", atd. atd. Kdyby nefeminizocané soudy nepreferovaly matky, více svěřovaly děti otclm, co přece berou, oproti ženám, takové prachy, bylo by po feminizaci chudoby. A matky, jsa od pžírody (dvě mléčné žlázy a to co v řeštině dalo jméno hystérii automaticky zanamená lepší rodič) by pilně platily výživné, ne jako zlí tátové. Ženy by mohly, jako tato, studovat, rozvíjet se užívat si, navazovat nové (bohatší) známosti, "které si zaslouží", ne být utahané péčí o děti, mohly by ve fitnesu shodit pár kiolo, být sexy. Ze 70% rozvod podávají ženy.

0/0
11.5.2007 18:34

Templ

Tak Ccecile....

už je za katrem...

0/0
11.5.2007 13:02

Ccecil

Re: Tak Ccecile....

nicméně jsem měl pravdu. Z tohohle se ještě něco vyklube a na soudy je brzo:-)

0/0
12.5.2007 22:01

sigenius

studovala speciální pedagogiku - kolik podobných ji vystudovalo?

Někdy to tak v životě chodí. Nekrofilové se dají na pohřebnictví, zoofilové dělají zootechnika, pedofilové se stávají vedoucím skautského oddílu, voyer jde na doktora s výhledem specializace na gynekologa. Tak mi vychází, že sadista jde studovat speciální pedagogiku. Někdy.

0/0
11.5.2007 12:44

Templ

Re: studovala speciální pedagogiku - kolik podobných ji vystudovalo?

8-o a všichni češi kradou...:-P

0/0
11.5.2007 12:52

standik007

Re: Re: studovala speciální pedagogiku - kolik podobných ji vystudovalo?

ty snad ne? ;-D;-D;-D:-P

0/0
11.5.2007 13:11

Templ

Re: Re: Re: studovala speciální pedagogiku - kolik podobných ji vystudovalo?

nemám co...všechno mám...:-P

0/0
11.5.2007 13:15

astrix

Re: Re: Re: Re: studovala speciální pedagogiku - kolik podobných ji vystudovalo?

Zdravím, Viktore!

0/0
11.5.2007 14:19

Templ

Prý sociální pracovnice...

k...a je to...

0/0
11.5.2007 12:06

99,5

Teď říkají v rádiu,

že ty děti byly čtyři!

0/0
11.5.2007 11:24

Ludek_II

Re: Teď říkají v rádiu,

Doma pry byly uz jen tri...jedno - nejakeho Stefana nasli vcera na Slovensku;-D

0/0
11.5.2007 11:27

blekina

Otřesné

Chudák malej, než takovou maminku, to radeji žádnou.;-(

0/0
11.5.2007 11:20

Templ

Re: Otřesné

jak...bez maminky to snad nejde...;-(

0/0
11.5.2007 11:21

Ludek_II

Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

;-D

0/0
11.5.2007 11:14

Templ

Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

jááááááůůůůů

0/0
11.5.2007 11:16

Ludek_II

Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

Tebe neco boli ? ;-D

0/0
11.5.2007 11:18

Templ

Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

mám za krkem Čermáka...;-).....funkce mě nemine...

0/0
11.5.2007 11:20

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

;-D;-DR^

0/0
11.5.2007 11:22

bobr.23

Re: Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

ty si šibal poslechni...nechceš mi čermaka zejtra pujčit?:-);-D

0/0
11.5.2007 11:36

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

čermáků je málo..:-P

0/0
11.5.2007 12:14

bobr.23

Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

ne u sousedů..;-D;-)

0/0
11.5.2007 11:18

Ludek_II

Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

Ne ti topi uhlim....cernym ;-D

0/0
11.5.2007 11:19

Templ

Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

rasýýýýsto...

0/0
11.5.2007 11:21

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

Co je na koksu rasistickeho ?? ;-D

0/0
11.5.2007 11:21

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

nezamlouvej....uhýbáku....říkal jsi...černé uhlí....

0/0
11.5.2007 11:23

Ludek_II

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nebylo to u jiste Kat Jaques ?

Dostals me ;-D

0/0
11.5.2007 11:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.