Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špatné počasí zhatilo Bémův výstup na Everest

Když pražský primátor Pavel Bém odjížděl koncem března zdolat Mount Everest, doufal, že na vrcholu nejvyšší hory světa stane 8. května. Jeho plány však narušilo špatné počasí. V Himálaji sněží a fouká silný vítr, hrozí laviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Slitcher

HURá!

ať si ho tam nechaj. Praha nespadla, evidentně by to bez něj šlo taky. Kdo jede další? Jiří? ;-);-)[>-]

0/0
16.5.2007 20:16

nicknamed

co je střecha světa?

sakra už jsem to slyšel o Pamíru (celý je nad 4km), o tibetu-taky náhorní plošina, jen o trochu níž a větší, teď je střechou světa Himaláj. tak už sakra dohodněte, kde ta střecha vlastně je... aby ještě nebyla nakonec u nás doma ....

0/0
16.5.2007 12:05

petr-pavel

Bémovi to přeju...

ale... cituji: "Horolezecká výprava proto kvůli rozmarům přírody dosáhne vrcholu hory později." ... to snad může o Everestu říci jen magor :-/

0/0
14.5.2007 16:35

herodes I.

kdo to je?

ono to ještě žije??????????;-D

0/0
13.5.2007 12:11

Júlinek šíšal

Re: kdo to je?

....avšak jestlipak čížci mu připravují aspoň ovace, ...až se vrátí ? ...:-P

0/0
16.5.2007 12:23

Montaigne

a to mě tady před měsícem jeden bémovec

který o MtE věděl jen to, že leží na Havaji:-P, přesvědčoval: "uvidíš, to bude v pohodě"!;-D

0/0
11.5.2007 8:12

redback

Z toho jsem celej špatnej ...

držím mu palce až mě zmodraly. :-(

0/0
10.5.2007 20:14

jajaja00

JARO JE TADY !!!

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=108&r=z_domovaa&c=740955

0/0
10.5.2007 15:08

36903690

Jsem zvědav,kolik procent diskutujících

bylo pěšky aspoň na Řípu.Kolik jich vidělo skutečné hory,led,sníh. 8850metrů je pořád nejvyšší bod země a je moc těžké se tam dostat

0/0
10.5.2007 9:57

Helena1

Re: Jsem zvědav,kolik procent diskutujících

Celý problém není v extrémní obtížnosti výstupu, ale v chování pana "primátora".

0/0
10.5.2007 10:35

wcbaba

Re: Re: Jsem zvědav,kolik procent diskutujících

Mám naprosto stejný názor pan primátor si měl svobodně vybrat buď hory nebo vrcholová politika

0/0
11.5.2007 7:01

Agent Přisluhovač

Bibáč

Mám dojem, že někteří diskutující si výstup na ME v obtížnosti porovnávají se svým loňským lástmynyt karosou do Bibione. Holt drsní cestovatelé;-D

0/0
10.5.2007 9:15

Korsičan

Re: Bibáč

no z tohohle hlediska je to pro mě borec. Před dvouma rokama sme byli na Elbrusu a to jsem hodně trénoval s pytlem písku na zádech a on kterej celej den tráví na jednáních si vyrazí na MTR^

0/0
10.5.2007 11:47

Korsičan

Re: Re: Bibáč

MtE samozřejmě

0/0
10.5.2007 11:47

Montaigne

Re: Re: Re: Bibáč

určitě je to  pro jeho reklamu lepší, jak 100 bigboardů!;-D

0/0
11.5.2007 8:11

strycek_Pompo

A co takhle jednou napsat

o výstupu někoho opravdu zajímavého?

http://www.klarapolackova.cz/news/index.jsp

0/0
10.5.2007 9:07

bistromatka

Re: A co takhle jednou napsat

A co je na téhle slečně zajímavějšího? A jó, je hezčí, už je mi to jasný. Jinak mi ale na téhle dámě, která vyhopkala na Cho Oyu s kyslíkem, a která jeho použití v horních partiích MtE vůbec nevylučuje, připadá zajímavé maximálně to, že dokázala sehnat nehorázné množství peněz, takže se nemusí starat vůbec o nic, pečujou o ni jako v bavlnce a musí si tudíž připadat jako vrcholový sportovec. Bohužel asi díky tomuto drahému full servisu, pokud bude přát počasí, budeme mít první Češku na Everestu, protože věřím, že ji tam vytáhnou, kdyby jí náhodou došly síly, a zařadí se tak ke stovkám (vlastně už tisícům) šťastlivců, kterým se s kyslíkem podařilo vyšlapat nahoru i dolů. Mám sice jisté výhrady k tomu, že tam pan Bém vůbec jel, ale chápu jeho spojení s médii. Je lepší informovat o sobě sám, než si někdo něco vymyslí (stejně si vymyslí). Co se týče stylu výstupu, je mi ale daleko sympatičtější, než u výše zmíněné dámy, i když se jedná o normálku.

0/0
10.5.2007 16:37

strycek_Pompo

Re: Re: A co takhle jednou napsat

ááá, zhrzená česká horolezkyně bez peněz... No, nezbývá ti, než se smířit s tím, že první Češka na Everestu nemá lejtka jak stehna, není šeredná jak noc a nerostou jí fousy. Jo, a taky umí sehnat prachy, potvora! ;-)

0/0
11.5.2007 10:46

bistromatka

Re: Re: Re: A co takhle jednou napsat

skvělá dedukce! R^ gratuluji! sakra, kam jsem jen dala ten holicí strojek?;-D ale strýčku, kde bereš tu jistotu, že z každého čiší osobní ambice? ano, psala jsem, že na té dámě je zajímavé především to, že dokáže sehnat prachy. a ani se tomu díky náhledu do její profesní karéry nedivím. je to jistě velmi schopná a erudovaná dáma. jen mi přijde líto, že skoro 30 let po Messnerově sólovém prvovýstupu na Everest bez kyslíku, je tisící a xtý výstup po jedné z normálek s kyslíkem, po dálnici fixních lan a žebříků považován stále za nejvyšší horolezecký výkon a je na něj poskytováno tolik sponzorských peněz (a tím nemyslím jen slečnu Kláru, takových lidí jsou tam letos desítky, možná stovky), zatímco sportovně hodnotnější výkony jsou snižovány (v tom lepším případě) nebo se neuskuteční, protože se na

0/0
11.5.2007 16:47

bistromatka

Re: Re: Re: Re: A co takhle jednou napsat

nepodaří sehnat peníze, protože horolezecky opravdu zajímavé náročné výstupy nejsou z pohledu veřejnosti zajímavé. za sumu, která byla uváděna při prezentaci odjezdu slečny Poláčkové na expedici, by dvojice horolezců lezoucí aplským stylem mohla jezdit do Himaláje na prvovýstupy nejtěžšího kalibru, ovšem na nižší kopce, několik let. neberu lidem, kteří si chtějí splnit svůj sen a stát na vrcholku světa (nebo jiných vysokých kopcích) a zvolí tu nejosvědčenější a relativně nejbezpečnější cestu, jejich právo to uskutečnit, ani netvrdím, že je to procházka růžovou zahradou. je to makačka jako blázen a o život tam opravdu jde. ať si to užijou, ale ať se proboha netváří, že to je horolezecky vyjímečný výkon. moje reakce na tebe strýčku, tudíž směřovala více na porovnání Klářina a Bémova výstupu. Bém dle předchozích prohlášení, stoupá na Everest bez kyslíku, v malé nezávislé skupině. nevyhne se určitě použití zafixovaných tras, ale má to daleko více společného s tím pravým horolezectvím

0/0
11.5.2007 17:09

strycek_Pompo

Jedno je jistý,

ze všech českých horolezců, kteří se letos vydali na Everest, má Bém nejlíp zmáknutej PR...

0/0
10.5.2007 8:49

Chuck Schuldiner

Dobrá zpráva

R^ ;-D

0/0
10.5.2007 8:38

me2di

Skoda no

:-(

0/0
10.5.2007 8:09

kunde

6 týdnů...

nepletu-li se tak si bral šest týdnů nepl. volna. Odlétal 24.3... takže už je tak týden přes. a pokud se tam hodlá soukat někdy mezi 16 - 18. tak si to ale hezky prodlouží. ;-D žádná škoda.kdyby tam zůstal na pořád..

0/0
10.5.2007 7:51

wcbaba

Re: 6 týdnů...

Já kdybych to tak udělala, tak se vrátím a jsem bez místa - Béma budou vítat fanfáry

0/0
10.5.2007 8:12

mr.kluzo

Re: Re: 6 týdnů...

Jak myslíš, že to dělají ostatní horolezci? Nebo si myslíš, že to jsou všichni profíci?

0/0
10.5.2007 9:02

Sharkee

Re: 6 týdnů...

20. března 2007  13:48,  aktualizováno 14:48

Pražskému primátorovi Pavlu Bémovi už nic nebrání v odjezdu na dvouměsíční horolezeckou výpravu do Himálaje. Městská rada schválila dohodu, podle níž nebude dostávat za dobu své nepřítomnosti plat. Bém také bude muset uhradit městu částku za zdravotní a sociální pojištění.

Podle mluvčího pražského magistrátu Jiřího Wolfa vycházeli radní z právních rozborů. "Dohoda řeší legislativně čistě a věcně korektně uvolnění primátora Prahy na jeho cestu," sdělil iDNES.cz.

Rada tak primátorovi poskytla volno od 26. března do 25. května bez nároku na odměnu.

http://zpravy.idnes.cz/bem-muze-do-himalaje-mestu-zaplati-pojisteni-f33-/praha.asp?c=A070320_134859_praha_ton

0/0
10.5.2007 8:21

Montaigne

Re: 6 týdnů...

ale přesně tohle jsem předpověděl, že to není na měsíc, a to ještě nepočítám, že až se vrátí, tak bude mimo ještě takových 14 dnů!:-P

0/0
11.5.2007 8:10

Neandrtalec_

Ta nase ceska malost

Proc 90% diskutujicich umi pouze zavidet a kydat hnuj?

0/0
10.5.2007 0:55

Sid2007

Co takhle nějaký konkrétní argument?

Jinak zvl ve vyspělých demokraciích jsou občané a daňoví poplatníci VELICE hákliví na to, když veřejný činitel si neplní a dávají to energicky najevo. Takže pokud lacině neodsuzujete přirozené chování občanů demokratické země, budete muset poskytnout víc, než takový výkřik, aby jste byl brán alespoň trošku vážně, což si asi přejete. Dokažte, že to dokážete, že jste také mezi těmi 10% co umí diskutovat.

0/0
10.5.2007 3:05

modryhovnival

Re: Ta nase ceska malost

A proč ne? Politici na nás hnůj nekydají?

0/0
10.5.2007 7:40

vmvanjan

Re: Re: Ta nase ceska malost

omyl pane, politici nám bezostyšně serou na naše hlavy:-/

0/0
10.5.2007 10:32

wcbaba

Re: Ta nase ceska malost

Chlapec si chtěl splnit sen, samozřejmě nic proti tomu ať si sny plní, ale je dospělý a snad i svéprávný tak si to měl uvědomit než vstoupil do politiky. Primátor by především měl s plným nasazením pracovat ve prospěch daňových poplatníků z jejichž peněz žije a pokud chce místo toho lézt po horách měl by z politiky odejít.

0/0
10.5.2007 8:11

Helena1

Re: Ta nase ceska malost

Já nezávidím. Já jenom říkám, že Bém mě jako voliče svých chováním podrazil.

Dělají to všichni, já vím. Ale to, že je Bém lhář je dokazatelné pro každého, kdo si schovává staré noviny a volební prospekty.

0/0
10.5.2007 10:33

belgian chocolate

čínští mraci boubelatí

plány primátorů zhatí

co si chtěli zabulati

0/0
9.5.2007 23:36

Usmolená štětina

Re: čínští mraci boubelatí

;-D R^

0/0
10.5.2007 9:10

Sid2007

Jak jsem předpovídal: Alespoň na radnici nebyla nuda

Za naše peníze pracovníci po týdny sledovali geroje Béma jak válčí s ČLR a s horami. Jak pravicové.

0/0
9.5.2007 22:24

hranostajek

Re: Jak jsem předpovídal: Alespoň na radnici nebyla nuda

A kdo je to ten Bém? Nějaký zpěvák? ;-D

0/0
9.5.2007 22:26

sarumánek

Re: Jak jsem předpovídal: Alespoň na radnici nebyla nuda

Co to tady meleš? Za jaké tvoje peníze?!? ;-D

0/0
9.5.2007 23:11

doktor_bota

Re: Re: Jak jsem předpovídal: Alespoň na radnici nebyla nuda

Ále, přišel mu od města účet za nadměrný odpad a vynucenou desinfekci bytu...;-)

0/0
9.5.2007 23:15

Sid2007

Nejen jako Pražák Béma a radnici platím

Je mi líto, že pako spoluobčan 1) nemáš od rodičů slušné vychování, když místo věcné diskuse hned říkáš "co meleš" 2) Zdá se že také nerozumíš tomu, jak veřejná správa, pořínaje hl.m. Phou jsou financovány. Vím, že Bém má přes ODS a radnici "sponzory", ale i v neplaceném volnu platíme jemu a jeho rodině požitky, z titulu, že pro nás, jako primátor dělá (má dělat). Navíc jeho sekretářky a lidé, co průběžně - ano, v pracovní době - sledují jeho macho expedici, také platíme. 3) Co také nepřímo souvisí s tím KOLIK ho za jeho nenahraditelné služby platíme je zjištění, dokonce jeho UJIŠŤOVÁNÍ, že když 2 měsíce tak velký úřad nepovede, v žádném ohledu my a město nedojde újmy, že je vlastně, ač jinak nenahraditelný vlastně 100% nahraditelný. Takže, i v tomto ohldu, když jde o (nemalé) peníze, tak nám může jednou tvrdit, že si zaslouží buhví kolik a najednou že to vlastně bez něj jde, bez problémů.

0/0
9.5.2007 23:52

doktor_bota

Re: Nejen jako Pražák Béma a radnici platím

Jasně, takže ten hnusný imperialista ti krade peníze z dávek tím, že je odčerpává na platy svých sekretářek, aby byly schopné monitorovat jeho cestu - ostatně ta v této chvíli druhá zpráva musela stát nejmíň 50 litrových krabic kvalitního vína. A navíc ti zase odtáhli trabanta do šrotu, i když už jsi podal stížnost i tomu hajzlovi Klausovi a hezky jsi mu to v ní vytmavil. Jen mu dej, škůdci. ZNIČ HO!;-OR^

0/0
10.5.2007 0:05

Archont

Re: Re: Nejen jako Pražák Béma a radnici platím

Ty jsi prece jenom ko/kot :-©.

0/0
10.5.2007 0:16

Schei8e Katze

Re: Re: Re: Nejen jako Pražák Béma a radnici platím

Ne, to jsou fakt bolševické manýry toto a důkaz toho ,že tyto lidi my k životu nijak nepotřebujeme - jen oni potřebují naše peníze.:-©X

0/0
10.5.2007 0:37

Sid2007

A to má být a) věcná nebo b) vtipná odpověď nebo reakce?

Mezi třeba MUDr. Bémem, primátorem, který nemůže odolat soukromé gratifikaci vydat se na MtE, k tomu cíli přesvědčovat, že měsíce bez jeho vědení opravdu v ničem služby občanům, manažměnt velkoměsta neutrpí, když voličům tvrdí, že bez něj to nejde, že je nenahraditelný a jenom jeho musí zvolit, aby kormidloval Prahu ... a jakýmkoliv prospěchářem a kariéristou za komunismu nebo reálného kapitalismu není v tomto ohledu zásadní rozdíl. Takže netřeba si (lacině) "pomáhat" tím, že mi budete přisuzovat slovník nebo ideologii, že v něm vidím "hnusného imperialistu", atd. Jak věcně ilustrováno, i Bémovo volno mě, jako Pražáka a poplatníka, stojí přímé výdaje, dtto mě stojí personál radnice, který sleduje, komunikuje s Bémem na dálku, informuje o jeho konání kolem Čomolungy média.  Navíc jsou nepřímé výdaje nebo škody, už jen tím, že nemálo věci, kde náhradníci rozhodnout nebo vzít zodpovědnost v jeho nepřítomnosti na sebe, čeká a nepochybně alespoň některé ke škodě městu, tedy i mě. Kapíš?

0/0
10.5.2007 2:55

Usmolená štětina

Re: Re: Nejen jako Pražák Béma a radnici platím

Bota jménem Pitomec...;-)

0/0
10.5.2007 9:11

FDP

...

...tak snad v sobotu...

0/0
9.5.2007 22:02

slatin

Špatné počasí uvěznilo Béma v táboře....

a vypadá to tak,že v nebližších 6 měsících nebude moci sestoupit dolů.Nu což, MFD začne psát o tom, co tam dělá každý den.Národ dychtivě čeká na novinky.

0/0
9.5.2007 21:40

papazian

Proč o tom stále píšete, koho to má jako zajímat?

Já se zase chystám do národního parku Bieszczady a také o tom nepíši každý den reportáž.

0/0
9.5.2007 21:28

Sharkan

Re: Proč o tom stále píšete, koho to má jako zajímat?

Mě to třeba zajímá. A pokud byste někde publikoval reportáž ze své dovolené, taky bych se podíval.

0/0
9.5.2007 21:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.