Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamion zabil dva muže, kteří stáli u auta

Dva lidé zemřeli při nehodě u Staroviček na Břeclavsku. Kamion tam smetl dva muže, kteří stáli u porouchaného auta. Oba byli na místě mrtví. Silnice II. třídy byla uzavřena do tří hodin odpoledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

parga

nehoda

Jen takový postřeh - přes Stariovičky se jede 50, pak je kopeček do kterého to musíte vytlačit hned za kopečkem se snažíte rozjet. A když to roztočíte, noc šancí na ubrzdění nemáte. Jezdím tu několikrát denně. A jestli před ním jel ještě nějaký kamion, přes který neviděl neni divu, že do nich práskl. Nezastávám se, jen podle stop co jsou tam vidět to jen odhaduju. A mimu jiné si myslím, že to byli čoraři/ti zabití/ - viděla jsem je několikrát a vždycky nabalené ledničkama a spol. Ale ztráta každého života takovým způsobem je hrozná, je jedno kdo to byl.

0/0
11.5.2007 7:16

Schei8e Katze

Re: nehoda

Ne ztráta života takové verbeže takovým způsobem není rozhodně dost hrozná, ale je to lepší než nic... :-©

0/0
11.5.2007 12:44

Pan Navratil

Re: nehoda

Vy jako myslíte, že čórkaři vybírají ledničky a vozí je do sběru? Panebože...

0/0
12.5.2007 13:37

Jirka-Praha

Re: Re: nehoda

neee. vozej je na ekologickou likvidaci..:-)

0/0
12.5.2007 13:40

dislektik-idnes si na mě zasedla

a nejvíce se mi líbilo

sme urovnaly věci na vuzku a pak jsem šel zapnut ty no vystražne blinkry ja to nechapu v proti směru nic nejelo ne.no nevím jestli bych si po takovém zážitku zpomenul jestli něco jelo v protisměruX

0/0
10.5.2007 18:30

DavePrague

Abych se bál vůbec vystoupit na silnici

:-( Copka se nemůžeme kolem sebe pořádně dívat. Tomu řidiči v kamionu se nic nestane. Ale pokaždé bezohledně někoho zabije.

0/0
10.5.2007 17:01

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Abych se bál vůbec vystoupit na silnici

by mě zajímalo kolik lidí už ten řidič kamionu má na svědomí 8-o!;-D

0/0
10.5.2007 18:25

:-(

Re: Abych se bál vůbec vystoupit na silnici

Bezohlednost! Kamion na silnici!

0/0
10.5.2007 18:37

Schei8e Katze

Re: Re: Abych se bál vůbec vystoupit na silnici

Demence ! Smajlík v nicku ! :-)

0/0
11.5.2007 12:45

Sallmi

?

vzhledem k tomu, že ti dva byli opravdu romové se docela divím, že tu ještě diskuze je

0/0
10.5.2007 6:33

Eve3

Vek 31 a 39...

fakt smutne... lituji jejich rodiny... :-/

0/0
9.5.2007 21:01

Mahmoud Ahmadinejad

Řidič zaslouží uznání

ty dva šmejdi byli hnědočeši;-D;-D;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
9.5.2007 19:52

Dedek963

Re: Řidič zaslouží uznání

U vás v ústavu nemají večerku v 19.00?Rv

0/0
9.5.2007 20:19

zostrelenyanjel2

Re: Řidič zaslouží uznání

jůů ty seš ale podivný prasátko :-©

0/0
10.5.2007 12:09

nergal

clovek musi nejvic davat pozor na ostatni aby ho nekdo nesejmul

;-D;-D sem zvedav co ridic kamionu dostane ! tipoval bych to na( u nas velice oblibenou ) podminku na 3 roky;-D;-D;-D

0/0
9.5.2007 18:47

Smil

Re: clovek musi nejvic davat pozor na ostatni aby ho nekdo nesejmul

na 2, byli jen 2.

0/0
9.5.2007 19:10

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: clovek musi nejvic davat pozor na ostatni aby ho nekdo nesejmul

jen aby mu to nedaly s že je to rasově motivovaná nehoda!!

0/0
10.5.2007 18:24

black_jack

.

podle tech fotek je ten usek docela dost rovnej... asi nam ridic zaspal, pripadne nechal ridit autopilota...

0/0
9.5.2007 18:21

nergal

Re: .

;-D;-D;-DR^

0/0
9.5.2007 18:45

Hekynen

Re: .

Ten úsek je zcela rovný, silnice široká, je to bývalá silnice 1. třídy. A je to taková panelka (duc duc duc duc...). úžasné zejména na silničce (pro méně chápavé takové to kolo se žiletkami). Onen úsek nemám vůbec rád (jako kolař).

0/0
9.5.2007 19:02

Smil

zajímavé

Jednou jsem mluvil s jedním řidičem kamionu a on to nebyl hloupý hoch. Myslím že byl z Prahy,...ne, ne z Brna byl!

0/0
9.5.2007 18:20

Manstein

Re: zajímavé

Je nam lito, ale nase agentura zjistila, ze tento vyjimecny clovek uz zmenil zamestnani a svou inteligenci vyuziva pri ovladani narocne techiky pro cisteni ulic.

0/0
9.5.2007 18:26

Smil

Re: Re: zajímavé

ano, metařský vůz má volant na druhé straně, zvolil si správně, když na to má ,proč ne!

0/0
9.5.2007 19:08

John Coffey

+++++

nebudu se zde zastavat sofera kamionu. Pravdou ale zustava ze zde vsichni soudite aniz byste meli jakekoliv dukazy o vine ci nevine. Nikdo z Vas nevi jakym zpusobem stala skodovka u krajnice, nikdo z Vas nevi co se tam delo.

Je to tragedie na tom se shodneme vsichni. I na tom ze 90% soferu kamionu jezdi jako prasata. Ale to jeste neni duvod ihned ridice kamionu lyncovat.

...tak a ted se do me pustte...:-/

0/0
9.5.2007 18:03

John Coffey

Re: +++++

Jen doplnim nekolik postrehu:

- kamion evidentne zastavil vcelku daleko, pokud brzdil naplno tak tam mel IMHO 90+ km/h = poruseni pravidel

- Skodovka nestala (podle fleku od chladici kapaliny) na krajnici ale v jizdnim pruhu

Ale jsou to pouze dohady a konstrukce. Mohu se mylit.

0/0
9.5.2007 18:10

Pan Navratil

Re: Re: +++++

I kdyby škodovka stála na střední čáře, tak do ní nemá co narážet. (spolu)Vina kamionisty by to nebyla pouze v případě, že by mu náhle skočili pod kola.:-(

0/0
9.5.2007 18:20

Manstein

Re: Re: Re: +++++

Urcite se bude hajit, ze mu i s tim vozikem nahle skocili pod kola ...

0/0
9.5.2007 18:23

nergal

Re: Re: Re: Re: +++++

a ze ridila osoba blizka ktera po nehode utekla;-D;-D;-D

0/0
9.5.2007 18:51

Dedek963

Re: Re: +++++

Netroufám si soudit, kde stála škodovka ve chvíli nárazu přesně, nicméně kamion, podle fotografií zastavil asi o patník a půl dál, To je asi 75 metrů. Jestliže jel 90km/k, patrně brzdil už před nehodou a to několik desítek metrů, Takže je pravděpodobně viděl. Jel-li pomaleji, mohl začít brzdit až v okamžiku nárazu a pak je pravděpodobně neviděl.

Prosím, berte na vědomí, že nemám informace o hmotnosti soupravy a tudíž pouze odhaduji brzdnou dráhu na základě předpokladu vytížení nákladního vozu.

0/0
9.5.2007 19:19

PichlaMeVosa

Re: Re: Re: +++++

Di do prdele s temahle srackama;-D;-D;-D

0/0
12.5.2007 13:18

Dedek963

Re: Re: Re: Re: +++++

Chapu, ze ti se tvym intelektem cini potize pochopit psany text. Mozne se u vas doma najde nekdo ochotny, kdo ti to nakresli.

0/0
13.5.2007 2:32

medved_cz

Kamionaci a motorkari jsou banda kr@tenu

Kazdy by mel predpokladat ze kamionaci a motorkari jsou banda kr@tenu. Ja se tim ridim a zachranuje to lidske zivoty.

Jak u kamionaka, tak u motorkare musite ocekavat, ze se na silnici bude chovat jako kr@ten takze na nej davejte dvojnasobny pozor. V pripade motorkare zachranite jeho zivot, v pripade kamionaka zivot svuj.

0/0
9.5.2007 17:46

Jan.Emil

Dotaz.

Nevíte někdo jak se to kamionácké hovado jmenuje a kde to bydlí, případně pokud víte telefon a mobil?

Tresty od soudu bývají směšně nízké.

Hovada by neměla chodit od soudu vysmátá a když ano, tak by mu to měli spočítat spoluobčané. Řídit auto by mělo znamenat zodpovědnost a když ji někdo nemá, tak by mu ji měli spoluobčané soustavně připomínat. Někdy taky ručně.

0/0
9.5.2007 17:16

P8000

Re: Dotaz.

Také bych přivítal tyto informace. Debil z kamionu by měl peklo na zemi Rv, raději by spáchal sebevraždu..

0/0
9.5.2007 17:26

Dedek963

Re: Re: Dotaz.

Hoši, nechtěli byste sem dát své fotky, aby ostatní viděli, jak vypadají typičtí internetoví siláci.

0/0
9.5.2007 17:34

P8000

Re: Re: Re: Dotaz.

S tímto nemám problém..

0/0
9.5.2007 17:37

monarchista

Re: Re: Re: Re: Dotaz.

Nedělej to, Michale!!!!!!!!

0/0
9.5.2007 17:56

Jan.Emil

Re: Re: Re: Dotaz.

A Ty Dědku963 považuješ tresty za zabití na silnici za dostatečné? Tak to já tedy nepovažuji.

Tresty za zabití jsou u nás výsměchem pozůstalým a já vím o čem píši. V mnohých případech to skončí podmínkou. Rozhodně ty tresty nemotivují k bezpečné a zodpovědné jízdě, musí tedy nastoupit určitá občanská svépomoc a výpomoc pozůstalým.

Netřeba tady dávat svoji fotku. Třeba přemýšlet, jak takové hovado zabijácké škrábnout a k tomu mnohdy nepotřebuješ velkou fyzickou sílu, takže kdyby jsi čekal na mé fotce vymakaného svalovce, byl by jsi patrně zklamán. V případě potřeby však lze takového vymakaného svalovce najít a zaměstnat. Chce to hlavu a když máš hlavu, tak svaly už někde najdeš. A taky svaly nejsou všechno a mnohdy ani nutné.

Když jsou soudní tresty výsměchem pozůstalým, tak na to třeba jinak. Silniční zabijáci nesmí od soudu odcházet vysmátí a když tak se nesmí smát dlouho. Ta adresa a to jméno tady určitě zajímá nejen mne.

0/0
9.5.2007 18:43

Dedek963

Re: Re: Re: Re: Dotaz.

Jane.Emile, já nejsem zvyklý dělat účet bez hostinského a siláckými řečmi v anonymní internetové diskusi dokazovat sobě a ostatním, že jsem king.

Nemohu soudit konkrétní případ (a to je předpokládám věc o které se bavíme), protože mi kromě tohoto kusého článku a článku v jiném periodiku nejsou známa žádná další fakta na základě kterých bych dokázal soudit.

0/0
9.5.2007 19:11

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz.

Dědku 963, když si můj příspěvek přečteš znovu, pochopíš že silácké řeči nevedu. Naopak jsem Ti napsal, že kdyby jsi hledal vymakaného svalovce, byl by jsi zklamám, stručně řečeno nejsem vymakaný svalovec a taky rozhodně se necítím king, takže Tvoje řeči o mně osobně jsou opravdu mimo.

Na čem trvám je situace, kdy tresty za zabití na silnici jsou nízké a výsměšné pozůstalým. U nehody z tohoto článku jsem nebyl, zato jsem byl u jiných nehod kde například druhý nezodpovědný řidič, který se nevěnoval řízení přejel dítě, ale kdybys očekával kriminál, byl by jsi zklamán. Klasická podmínka, pozůstalí jsou na prášky stále i po několika létech, protože to dítě měli opravdu rádi a nezodpovědný šofér vysmátý.

 Proto moje nabádání k občanské svépomoci, aby pozůstalí viděli že jsou lidé kteří jsou ochotni se jich zastat, když k tomu nejsou ochotny soudy. Vendeta pozůstalých a kamarádů, tedy musí být postrachem nezodpovědných řidičů. Je to smutné, ale je to tak, Dědku963.

0/0
9.5.2007 19:44

Dedek963

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz.

Jane.Emile, bohužel musím trvat na svém. Ve Tvém prvním příspěvku jsi přiřkl vinu řidiči kamionu aniž bys byl schopen objektivně zjistit míru zavinění. Přiřkl jsi vinu tedy na základě zobecnění: Je to řidič kamionu, je účastník nehody, tudíž je třeba ho potrestat. Jak sám uvádíš, vyzýváš k jeho fyzickému potrestání ostatní, protože ty sám ho trestat nebudeš, snad vinou absence svalů, přičemž argumentuješ tím, že chytrá hlava si svaly najde. Nezlob se na mne, ale s tímhle přístupem snad raději vyraž do posilovny. Rv

0/0
9.5.2007 20:17

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz.

Když vrazí na rovném a přehledném úseku kamion do stojícího vozidla, tak je vinník podle mne jasný.

Pokud by úsek nebyl rovný a přehledný, byl jedinou povinností kamioňáka přizpůsobit rychlost a techniku jízdy stavu  a povaze vozovky a svým schopnostem, však to znáš, pokud máš papíry alespoň na mopeda, jetam toho napsáno víc, ale já jsem limitován 1000 znaky. Takže to odsouzení rozhodně není protože je řidič kamionu a účastník nehody.

To ostatní jakožto diskuze o mých svalech a posilovně není relevantní, snad bych možná zvládl dát přes hubu hovadu co zabíjí svojí nezodpovědností lidi na silnici, ale věřím že to nebude třeba, protože spoluobčané z místa bydliště mu už dají co proto, jenže tady facka málo vyřeší, protože umlátit ho nesmíš a tak je třeba se alespoň postarat , aby nikdy nezapomněl a hlavně aby se nesmál, protože od soudu takoví vysmátí často chodí.

0/0
9.5.2007 22:10

žulda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz.

neříkám, že je v našem soudním řádu všechno v pořádku, ale takoví vzývači soudce Lynche, jako jsi ty, kteří soudí vinu podle jednoho článku v novinách, by měli na lucerně viset jako první, aby té škody nenatropili víc než už jí napácháno je. Nepřipadej si chytrej a tolik se neobdivuj - nemáš proč.

0/0
11.5.2007 12:42

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz.

ad Žulda,

tresty za zabití nebo zmrzačení někoho na silnici z nedbalosti jsou směšné a pachatelé namnoze chodí od soudu vysmátí.

ad věta: jako jsi ty, kteří soudí vinu podle jednoho článku v novinách. Víš, najezdil jsem už snad milion km s kdečím bez nehody, což je svědectví že když se chce, tak to jde jezdit bez nehody. Na silnicích jsem jako řidič pomalu víc než doma a tak si lajznu někdy posoudit nehodu taky podle fotky a novinového článku. Až budeš mít najezděno Mega km, troufneš si leccos taky. Podle mých zkušeností jezdí někteří z mých kolegů hrozně a nejraději bych leckteré lynčoval preventivně předem, než něco vyvedou a světe div se, žádný z nich mne nakonec nezklamal. Dva z nich jsou už vlastním zaviněním mrtvi a já jsem to předvídal, jenže co platné. Někteří najezdí Mega km bez nehody a jiní bourají nejméně dvakrát do roka, čím to jenom je? Podle mne v postojích a žebříčku hodnot na kolikátém místě řadí zdraví a lidský život ať svůj nebo cizí. Proto zastávám někdy lynč.

0/0
11.5.2007 16:47

slmichal

Re: Re: Re: Re: Dotaz.

taky jsem zabil na silnici, chceš adresu curracku?

0/0
11.5.2007 0:17

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz.

Jo, dejn sem adresu Slmichale.

 A pro zajímavost, co Ti řekli pozůstalí? Jak Ti bylo druhý den, jak jsi se z toho vyspal?

Těžko Tě soudit z jedné holé věty. Tak se nám svěř s podrobnostmi, jak je takovému zabijákovi ze silnice? zejména pokud jsi mohl nehodě zabránit nebo předejít? Těžko Tě soudit z jedné holé věty. 

0/0
11.5.2007 16:33

John Coffey

Re: Re: Dotaz.

Jo... to klidne spachej.R^

0/0
9.5.2007 18:04

Iridium

Hlavně když ušetřil za mýto...

je to přece vedledálnice, tak proč neušetřit pár stokorun...:-©

0/0
9.5.2007 16:32

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Hlavně když ušetřil za mýto...

a co když tam jel vykládat nebo nakládat ?????!

0/0
9.5.2007 16:45

Jan.Emil

Re: Re: Hlavně když ušetřil za mýto...

To není důležité.

0/0
9.5.2007 17:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.