Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Démon Klaus? Ne, spíše prezident s rolničkami

Obvykle z toho mívám legraci dvakrát. První švanda nastává, když profesor Klaus zase něco řekne. Slovem "něco" zde nemyslím každé jeho prohlášení, ale bizarní výroky – často na témata, která s ústavní agendou prezidenta souvisí buď volně, či nesouvisí vůbec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gabidos

hlavně ne šedou myš

Prezidenty jsme měli vždycky dementní, hlavně po revolucích. Hlavně ať tam nesedí seschlá židovka, jinak je to jedno.

0/0
13.5.2007 10:48

grandemi

Michal Musil (34)

      Na počátku 90. let byl přemoudřelým dítětem studujícím filozofii a historii. Jeho tehdejší zájmy lze ve srovnání s vrstevníky považovat za zcela nepraktické a nudné, jistá suma encyklopedických znalostí mu však otevřela cestu do médií. Teprve tehdy začal konečně pomalu pronikat do normálního světa stejně starých; mostem se stala objevená náklonnost k alkoholu, kterou s sebou přinesla práce pro dva dnes již neexistující deníky. Rozšiřování obzorů pokračovalo i ve službách agentury PR Penguin a Lidových novin, nastoupená cesta se završila v časopise Týden a nakonec MF Dnes, kde zastává pozici zástupce šéfredaktora.

0/0
10.5.2007 5:41

Howard

Re: Michal Musil (34)

Mily grandemi, ty jsi vazne uplne vypakovany...

0/0
10.5.2007 10:47

grandemi

Re: Re: Michal Musil (34)

Tohle co jsem sem dal napsal renomovaný novinář,tedy osoba jemu blízká.Tak kdo je vygumovaný je snad zjevné.;-D

0/0
10.5.2007 13:58

Helena1

Že se fest zesměšňuje, to je jasný...

...ale lepšího nemáme.

0/0
8.5.2007 22:06

Howard

Re: Že se fest zesměšňuje, to je jasný...

Mame a tisice!

0/0
12.5.2007 9:59

Abdéřan

Vidím to tak,

že přes řadu výhrad je Václav Klaus v rámci daných možností tím nejlepším prezidentem, kterého v současnosti ČR může mít. Velice bych si přál, aby dostal šanci vykonávat tuto funkci i po roce 2008.[>-]

0/0
8.5.2007 14:57

Howard

Re: Vidím to tak,

Paneboze lide pouzivejte hlavu! Copak nemate pamet?

Prezident, ktery na jedne strane broji proti komunistum, ovsem na druhe jim podleza, by byl zvolen, ktery je narcisem non plus ultra, plete se do veci, o nichz nema ani paru atd. atd.

A hlavne ktery nema ani setinu moralniho kreditu sveho predchudce.

0/0
8.5.2007 15:08

Pan Navratil

Re: Re: Vidím to tak,

Njn holt Klause západní tajné služby nesponzorovaly prostřednictvím vyprodaných (!) představení na jeho pochybné hry.;-)

0/0
8.5.2007 23:32

Howard

Re: Re: Re: Vidím to tak,

Konecne zijici obet komunisticke propagandy promluvila. Vazeny pane, prave nedavno jsem byl na Havlove hre Zebracka opera ve Svandove divadle a byl jsem naprosto nadseny. Doporucuji ji i vam.

Jinak Vas prispevek patri tak do 50. let, tudiz se na nej rozumne a bez invektiv ani neda reagovat...

0/0
9.5.2007 10:45

grandemi

Re: Re: Re: Vidím to tak,

Tak to jsem nevěděl když emigranti posílali peníze disidentům,že se tak stali tajnou službou.:-)

A i kdyby tak hlavně, že to splnilo účel.:-P

0/0
10.5.2007 5:30

grandemi

Re: Re: Vidím to tak,

Co kdyby si nám tedy vyjevil svojí konkrétní představu kandidáta na prezidenta.Jinak je to jen mlácení prázdné slámy.

0/0
10.5.2007 5:33

Howard

Re: Re: Re: Vidím to tak,

Proc ne - treba jiz jednou nominovany Jan Sokol (neplest s pravnikem Tomasem Sokolem). To je totiz clovek, ktery o sobe nepotrebuje prohlasovat, ze neco vi ci umi, on toho totiz doopravdy vi a umi hodne mnoho (uz jen pocet jazyku, kterymi mluvi) a vsichni, co jej znaji, jej uznavaji. Ma moralni kredit (narozdil od VK), jasnou a cistou minulost. Jen neni bohuzel dostatecne medialne znamy, coz se ovsem da napravit.

0/0
10.5.2007 10:22

grandemi

Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Tak to já bych v tom případě navrhoval mého souseda Ing.Ladislava Krásla který umí 23 jazyků a mnohé v několika dialektech.A také ma čistou minulost.:-)

0/0
10.5.2007 13:51

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Pokud krome tech jazyku je i clovekem moudrym (za nehoz Jana Sokola nejen ja povazuji) a nejen v domaci politice se orientujicim, pak proc ne. Samozrejme jsem nevypsal vsechna kriteria, ktera by dle meho budouci hlava statu mela splnovat (a vetsinu kterych soucasny "sasek" nesplnuje).

0/0
10.5.2007 15:05

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Nic proti Sokolovi,ale nemůžu říct,že by na mě jako ministr udělal nějaký dojem.

 Zabývá se hlavně filosofickou antropologií, dějinami náboženství a antropologií institucí.

Nevím zda právě tohle je kritérium na prezidenta.:-/

0/0
10.5.2007 15:39

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Myslim, ze prave tyto obory jsou pro prezidenta dulezitejsi nez napr. ekonomie (ovsem nikoliv pro premiera).

On totiz prezident ma hlavne reprezentovat, vykonnou moc nema zadnou. A mel by tez prinaset prave filozoficke pohledy na stat, obcany, zivot a vsechny ty vladnouci ekonomy a pravniky upozornovat i na jine stranky zivota, nez jsou jen cisla. Na moralku, zivotni hodnoty, zdrave narodni povedomi, budoucnost atd. atd.

Jinak Sokol mezi jinym prednasi i temata, jako jsou penize a pravo a to velmi zajimave.

0/0
10.5.2007 16:07

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Na mě působí dost studeně a ani mě doteď ničím nějak neoslnil..Já bych mu hlas nedal.:-/

0/0
11.5.2007 5:32

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

1. VK teda pusobi teple, jo? ;o)

2. No asi tezko te muze oslnit nekdo, koho neznas ze.

Na druhou stranu, pokud nekoho oslnuje VK, pak tento nejspis nebude sto pochopit a tim padem nechat se oslnit nekym tak erudovanym, jako je Jan Sokol. Ono populismus s oportunismem a uprimnost s rozumem nejsou totez. O moralce u VK radeji uz vubec nemluvit.

Zkratka bych rad videl na hrade prezidenta, za ktereho bych se nemusel stydet.

0/0
12.5.2007 9:51

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Já ti pana Sokola neberu,ale pokud se mám za co stydět tak ne za Klause,ale za to,že evropském parlamentu je Ransdorf.To je ostudné.

0/0
12.5.2007 9:58

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Zkratka byl by to prezident, ktereho bych si vazil a ke kteremu bych se mohl hrde hlasit kdekoliv v zahranici, aniz bych se musel stydet.

0/0
10.5.2007 16:09

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Tak,že vlastně toužíš po prezidentovi který všude všechno odkývne aby náhodou neudělal nějaké to faux pas.Tak takových jsme již měli snad dost,děkuji nechci.

0/0
11.5.2007 5:37

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Ale houby, chci jen uprimneho prezidenta, ktery napr. nebude jezdit do Ciny a tam je jakoze kritizovat a jakoze jednat, aby dodrzovali lidska prava. Vzdyt to bylo naprosto smesne! A mohl bych tak u VK pokracovat donekonecna.

A delat faux paux jen proto, bych se zviditelnil? To jsme v bulvaru ci co? Ja bych chtel prezidenta, za jehoz nazory neco stoji, jehoz mi budou znami z Nemecka a Anglice citovat (jak se mi driv delo u Vaclava Havla). Dnesniho prezdenta but neznaji nebo se smeji, co to nejaky nas politik VK, nikoliv prezident, za hloupost vyrkl (a to je bohuzel fakt). A ja jim na to nemuzu nez rict, ze je mi to lito...

0/0
12.5.2007 9:58

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Jak již jsem zmínil,nemám komunisty rád,ale bohužel Čína není žádná malá bezvýznamná zemička a jezdí tam politici z vyspělejších zemí než je Česko a nejspíše by tam musel jet i ten tvůj pan Sokol.

A nikdy nebude takový prezident který by vyhovoval všem občanům,vždy budou hledat mouchy a když je nenajdou tak si je vymyslí.:-)

0/0
12.5.2007 10:06

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Napr. Havel do Ciny nejel a nijak to neovlivnilo nas obchod s ni, jenom ze sebe neudelal saska. Svou navstevou by totiz neprimo podporil "normalitu" a legitimitu tamejsiho rezimu. To same by doufam udelal i Sokol ci dasli potencialni kandidati.

A VK tam byl a niceho samozrejme nedosahl, jen si se vsemi temi komanci potrasal rukou a udelal si bezva vylet. Fakt super.

0/0
13.5.2007 10:42

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Já sám sebe označuji za radikálního antikomunistu.Tohle je však nějaká Klausofobie.:-)

0/0
13.5.2007 14:37

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

To, ze clovek sam sebe za neco povazuje, jeste neznamena, ze tim skutecne je (pak se divim, ze jsi zkousl Klausovo kupceni a podlezani komunistum kvuli zvoleni, tedy kvuli vlastnimu prospechu = moralka hadroveho panacka).

A jestli je pouzivani pameti a zdraveho rozumu klausofobii, pak se k ni hrde hlasim ;o)

0/0
13.5.2007 20:22

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Mě může být šuma fuk kdo tam bude sedět,třeba ta přestudovaná studená ryba Sokol.Já nejsem závislí na tom kdo je u vesla a pokud by se měli vrátit komunisti tak zase rychle odejdu zpět do ciziny.

VERTITAS VISU ET MORA, FALSA FESTINATIONE ET INCERTIS VALESCUNT

Pravda sílí poznáním a časem, lež chvatem a nejistotou.

Tacitus

:-)

0/0
14.5.2007 5:28

sam168

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Kdyby nebyla spolecnost v CR tak silne ateistická, (coz je m.j. i z velké cásti "zásluhou" minulého rezimu), mohl by mít znacnou sanci stát se prístím prezidentem pan profesor Tomás Halík, který, nejen dle mého názoru, splnuje celou radou znalostí a vlastností predpoklady, jez tato funkce vyzaduje. Nepochybuji, ze je Vám mnou jmenovaná osobnost známa, takze opoustím od dalsích podrobností.

0/0
12.5.2007 13:52

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vidím to tak,

Halik by mne nevadil, ovsem jako ateistovi by mi vyhovovali spis jini, jako napr. pan profesor Frantisek Janouch (kazdy se schopnosti uvazovat, kdo si mj. poslechne jeho rozhovor v radiu "Nad veci 29.1.", musi byt okouzlen). Tohoto cloveka bych velmi rad slysel diskutovat s VK, to bychom se pak divili, jak se da "Vasik" zesmesnit ;o)

Je jen neznalosti a kratkozrakosti politiku, ze uz nyni neuvadeji dalsi osobnosti do sirsiho vyberu noveho prezidenta. Mame jich totiz vic nez dost, ovsem lide se s nimi musi zavcasu seznamit, jinak proti populistovi VK nebudou moci uspet a pak bych se dalsich pet let musel stydet za "sveho" prezidenta, ktereho za prezidenta ani nepovazuju...

0/0
13.5.2007 11:01

paskudilek

podvodník Kaplický

http://kostlan.blog.cz/0703/chobotnice-v-cechackovskem-havu-aneb-cas-kriklounu

0/0
7.5.2007 20:12

celtic

je to šašek....

řvaly děti....:-)

0/0
5.5.2007 20:59

paskudilek

Re: je to šašek....

ani se ti nedivím, že na tebe takhle řvaly;-D

0/0
6.5.2007 9:36

el-lobo

Klaus je génius průměrnosti

a) k získání titulu profesora musí mít hodně odučeno - to Klaus  nemá, b) musí mít hodně, ale opravdu hodně publikací v uznávaných vědeckých periodicích atd. a musí být hodně citován - což Klaus nemá a není, c) o čestné doktoráty si v cizině nepokrytě říká a když mu ho nedají, hodně se mračí. Kdyby se teď sbalil a odešel z politiky, udělal by dobře - i pro sebe. ještě může odejít s alespoň trochu čestně. Ale on se raději protrapní do totální směšnosti.

0/0
5.5.2007 19:14

JBetak

Re: Klaus je génius průměrnosti

I takový Helmut Kohl byl označován za génia průměrnosti. K práci politika to asi patří. Jeho "pohled ekonoma" na změny klimatu (či co to bylo) je samozřejmě pohledem politika. Nic jiného bychom ani neměli očekávat. Z politiky neodejde. Proč by to dělal?

0/0
7.5.2007 18:26

Bouše

Ale pane Musile, no, no, no !

Jako novinář byste mohl vědět, že některá slova se říkají s nadsázkou, aby jejich autor umocnil svůj názor. Já si rozhodně nemyslím, že by se prezident Klaus ocitl v živém řetězu, který by bránil vstupu na staveniště oné zelené obludy. Jinak si myslím, že k tomu, aby člověk řekl, zda se mu nějaký architektonický výtvor nebo záměr líbí či nelíbí, není potřeba žádného výtvarného nadání. Jde jen o to, jít poctivě se svým názorem na trh a nebát se, že z vás udělají nemoderního pitomce jen proto, že máte na konkrétní věc jiný pohled, než pár lidí, kteří jsou momentálně v kursu. 

0/0
5.5.2007 17:26

petr33petr

a

Jen ať ho zase zvolí. Pan president už blbne. Když to bude takhle pěkně pokračovat, časem se mu bude každý smát. To je právě to, co si za své celoživotní dílo zaslouží.

0/0
5.5.2007 17:19

franta straka :D

autore clanku

di do prdele:-)

0/0
5.5.2007 17:04

KarlKubrt

Re: autore clanku

. tak na to hle přání jde říci jediné: Díky, pěkně si mi ;-D;-D;-D

0/0
5.5.2007 22:42

cejkis

Vždyť už ho nikdo vážně nebere

že ho po čase nikdo v ničem nebude brát vážně...

Vždyť už ho nikdo vážně nebere..možná tak zarputilí příznivci.

0/0
5.5.2007 14:32

Delirium Tremens

Nesouhlasím s Klausem

To není žádná chobotnice. Je to obrovské lejno.

0/0
5.5.2007 13:40

kadibouda

Mě se ten komentář

docela líbil. A proč by se nějaký Musil nesměl vyjádřit k osobě pana Klause, který je mimojiné i jeho prezidentem??8-o

0/0
5.5.2007 13:36

paskudilek

kdo to je Musil?

http://musicserver.cz/clanek.php?id=16995

;-D;-D;-D;-DRv:-©

0/0
5.5.2007 13:31

grandemi

TO.Michal Musil.

Pokud má někdo nižší IQ tak nemůže sledovat myšlenkové pochody od jedince který má IQ větší a tedy mu logicky připadají jako blábol i když jím nejsou.:-)

0/0
5.5.2007 13:31

Howard

Re: TO.Michal Musil.

To znamena, ze jsi panu Musilovi zrejme nemohl rozumet.

0/0
7.5.2007 17:27

grandemi

Re: Re: TO.Michal Musil.

Typická obrana hloupých. :-P

0/0
8.5.2007 5:37

Howard

Re: Re: Re: TO.Michal Musil.

Blahoslaveni chudi duchem, vid grandemi.

Si o (i od) VK nejdriv neco precti, pak popremyslej (jestli toho jsi vubec schopny) a pak budes mit jasno treba jako ja...

0/0
8.5.2007 9:51

grandemi

Re: Re: Re: Re: TO.Michal Musil.

To,že s někým souhlasím nebo nesouhlasím ještě nedělá z nikoho hlupáka.:-)

A pan Musil evidentně názory V.K. není schopen chápat.Navíc já jsem třeba např. jeho poslední přednášku na VSE slyšel celou tak jako Paroubkovu a rozhodně Klaus má větší pravdu podloženou fakty a ne prázdnou slámou.Tak zkus pro změnu zapojit zbytky mozku ty,jestli toho jsi vubec schopny.;-D

0/0
8.5.2007 14:23

Howard

Re: Re: Re: Re: Re: TO.Michal Musil.

Mily zlaty, dle tveho prispevku usuzuju, ze jsi teprve studentik. Az budes mit skolu (ci dve, pokud se chces rovnat ;) hotovou a k tomu jeste par let "normalniho" zivota navrch, snad pochopis:

1. I hlupak muze mit nazory, ktere na prvni pohled vypadaji verohodne.

2. Neexistuje vetsi ci mensi pravda.

3. A k pane Klausovi - napr. jiz drive napsany nazor emigranta (tedy zvlastni cestinou, kde obsah prevysuje formu): http://www.volny.cz/vyber_cr/vyber1/profesor_klaus.html

Samozrejme ti vsak nemuzu upirat, pokud se rozhodnes pro blazenou a jednoduchou cestu nevedomosti nad pouzivanim rozumu...

0/0
8.5.2007 15:06

grandemi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: TO.Michal Musil.

Když jsem já byl nucený pobývat v zahraničí a podporoval jsem disidenty.tak to si ještě tahal kačera kolem kostela.;-D

Ne ze vším s V.K. souhlasím,ale v mnohém má pravdu jenže to tací jako ty vždy pochopí když již to nelze navrátit,bohužel.

P.S.Kéž bych byl zase mladým studentíkem.;-(

0/0
8.5.2007 15:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.