- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ještě klika, že to nehořelo na mostě páč podle nadpisu to vypadá, že...
Jak dlouho už ty žluťáky jezdí?A zná někdo tu značku?Vždyť to jsou španělský káry,který nikdy neměli poznat teploty pod nulou.A pár zim tady už mají za sebou = dají se čekat další ,,nezaviněné závady,,.
Jo, jenže španělská je na tom v podstatě jen ta krabice. Podvozek a motor ne.
raději uhořím v autobuse SA než abych jel se smradlavým a špinavým vlakem ČD!!!
Vy jste uz asi dlouho nejel vlakem Praha-Brno .. ze ? ..
Jinak byste vedel, ze pokud cestujete EC, nebo SC tak je tam naprosto cisto, slusny personal, klimatizace, pripojky pro notebooky a slusna jizdni doba, ktera se rovna dobe autobusem, protoze ten skoro nikdy nedorazi presne ... - z vlastni zkusenosti ...
Nska jsem jel z Prahy do Liberce. A zastavili sme u benzinky, ze je porucha. Ridic neco delal s motorem nejspis, po 20 minutach jsme vyjeli.ALe do kopce to nejak netahlo.Prijedu dom a vidim tohle Myslim, ze jim takhle shori vic busu
a vratili nam 40 % z ceny... temhle asi vratili plny jizdny
Držme se faktů. Několik autobusů jim už shořelo. Vidět jsou dnes a denně, takže autobusy jezdí a jezdí. Copak asi může být příčinou? Velmi špatná nebo nulová údržba. Autobus je vyroben na to aby jezdil, ale každá součástka má svou životnost. Jestli někdo zlehčuje údržbu, hazarduje se životy cestujících. Jezdil jsem hodně autobusy, ale raději si připlatím za život a jezdím vlakem.
ještě jsem chtěl podotknout, že spojení staré panelové dálnice a autobusu vytvořilo nové slovo: "nadskakovač" a to nyní platí pro všechny busy, za to SA nemůže.
Já tedy Vašim autobusem nejezdim, jezdim autem, služebně třikrát až čtyřikrát týdné po D1, ale chtěl bych Vám říci, abyste si uvázal ty Vaše zdivočelé řidiče na obojek, jsou nebezpeční okolí. Anebo jim, prosím, pořiďte kvalitnější zpětná zrcadla a dioptrické brýle, aby viděli, kdo jede v levém pruhu, když se rozhodnou zničehonic předjet.
Děkuji a hodně úspěchů.
Jak to že shořel autobus který může jezdit podle našich norem????
Když jsme u nás ve firmě lisovali zadní kryty pro palubní desky do traktorů(!!!!!) tak se muselo změnit složení směsi protože ta původní byla hořlavá za vysokých (400 stupňů C) teplot!!!!
Páč pod tím nehořlavým krytem teče hořlavá nafta a v autobuse jsou hořlavé sedačky, plasty, apod. To jeden plast z nehořlavého materiálu nezachrání.
Tak za tohle píár asi Vančura nepoděkuje......
Ještě štěstí, že se to stalo v autobuse, kde měli lidi kam vystoupit. Stát se to v letadle, tak ......
kdyby seděli doma na prdeli a koukali na televizu tak se jim nic nestalo
ubohej názor
jinak chválím postup cestovky, jak se postarala - přitom za závadu nemohli, to se může stát na jakémkoliv dopr. prostředku