Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pohodil zraněného chlapce v lese, ale srážku nezavinil

Přesně půl roku trvalo policii vyšetřování jedné z nejneobvyklejších nehod v historii. Pětatřicetiletý Petr Neisser při ní v listopadu srazil autem 15letého chlapce. Ten mu přeletěl přes kapotu a propadl do kufru. Policisté nyní dospěli k závěru, že řidič za nehodu nemohl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Qesospi Cobigan

To byl vyprovokovany incident....

pichnu do kabatu... A v něm byl chlap. Spadl mi na kudlu.... A pak ještě devětkrat...

0/0
27.4.2007 14:45

RadekKaniok

Úloha znalce

Znalec ve svém posudku pouze odpovídá na dotazy dožadujícího orgánu činného v trestním řízení. Tedy, pokud se takovýto orgán znalce netázal, zda si pachatel mohl všimnout pádu poškozeného do interiéru vozidla, znalec se k tomuto nevyjadřuje. Znalec neprovádí hodnocení důkazů a neřeší právní otázky. Toto je vzkaz všem těm, kteří zde vyjadřují svou nevoli nad prací znalců.

0/0
20.4.2007 15:36

pepe999 from Salford

Tak ridic nezavinil nehodu????

Ten kluk mu asi skocil do auta sipku, nebo co. To uz se neda ani komentovat, shit a ne policie...:-©:-©:-©:-©

0/0
19.4.2007 12:56

roba21

Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

No když si někdo stoupne těsně před jedoucí auto tak ho to auto přejede i kdyby byl řidičem sám Lauda. Takže ne každé přejetý chodec musí být nutně vina řidiče.

Já potkávám každý den na krajnici lidi ve špatném směru (jdou stejně jako auto), ve tmě a tmavém oblečení. Takoví lidé si o průser vyloženě koledují, jak je mám asi vidět když proti mě jede kolona náklaďáků? Prostě nekteří chodci jsou sebevrazi.

0/0
19.4.2007 13:21

freshgrind

Re: Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

no jo...ale nezavezeš ho zpátky do lesa že?...bez poskytnutí pomoci...Rv

0/0
19.4.2007 13:49

Auggiecz

Re: Re: Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

To už je ale jiná věc. To nespadá pod zavinění nehody. To už je pak neposkytnutí pomoci a pokus vraždy.

0/0
19.4.2007 13:52

Gaston

Re: Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

Tak trochu máte pravdu. A myslíte si, že byste si něčeho všiml, kdyby si vám těsně před auto někdo stoupl?

0/0
19.4.2007 13:50

Auggiecz

Re: Re: Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

Jistě že si toho všimnout musel. Ale to už se pak jedná o jiný trestný čin.

0/0
19.4.2007 13:53

Beranal

Re: Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

Co to znamená když si někdo "stoupne" těsně před jedoucí auto ???,   a jaký je pro automobilistu rozdíl mezi tím že chodec jde zády k autu nebo tváří k  autu, to je z hlediska automobilisty naprosto nevýznamné, to je opatření pro ochranu toho chodce aby viděl ten protijedoucí automobil a měl šanci uskočit do pangejtu když ho nějaký opilec za volantem nevidí.

0/0
19.4.2007 16:47

Auggiecz

Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

Srážku skutečně zavinit nemusel. Ne za každou nehodu může řidič. Nicméně je tu pořád neposkytnutí pomoci a pokus vraždy.

0/0
19.4.2007 13:51

Beranal

Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

Přesně tak tam se evidentně nezahájilo brždění takže ten chlapec zřejmě chtěl spáchat sebevraždu,  čekal až auto bude bezprostředně blízko a skočil. Akorát je zajímavé že k té sebevraždě nejsou žádné ani ty nejmenší indicie.

0/0
19.4.2007 16:50

Cisa1

Re: Re: Tak ridic nezavinil nehodu????

Ja u toho nebyl a tak nejak mi to je jedno, protoze to nemuzu ovlivnit. Ale ciste teoreticky...

Ten kluk moh jit zady k autu, sluchatka na usich, kapucu (kulicha) pres usi. Jde si, posloucha mjuzik, udela "tanecni krok" smerem do silnice a ma auto v zadech. I kdyby ho ridic videl, neudela skoro nic. Ikdyz, objizdet chodce v noci, ktereho vidim, by asi mel s min. metrovym odstupem... :-/

0/0
27.4.2007 8:15

_lu

...

proč neudělají rekonstrukci případu? ať si sednou do auta a jedou a rozflákaj jim zadní vokno, hoděj tam pytel s pískem a schválně, jestli si toho někdo všimne?!

je to prasárna a ten člověk nemá žádný svědomí(Y)

0/0
19.4.2007 12:48

pinguinone

Re: ...

.. jecis ,jako by uz byl rozsudek fertig...;-D von uz ten clanek o tom jak ridic nehodu nezavinil je bohapusta propaganda...

0/0
19.4.2007 12:52

Trevi

Re: ...

Takoví lidé co nevidí a neslyší nemají za volantem co dělat - sebral bych jim doživotně řidičák. Anebo (pravděpodobněji) jsou to takoví gauneři, kteří zcela účelově lžou a doufají, že jim to někdo spapá...

0/0
27.4.2007 10:13

teplicka218

falešný asistent

Ten člověk bude justiční omyl. On je prostě nevinej nevím co řešíte. Prostě se neprokázalo, že by za nehodu mohl. Divím se, že ještě není na svobodě. Okamžitě pustit s Pravce obvinit z křivé¨ho obvinění pana Naissra a dále, bych hos tíhal za křivou výpověď, aby si příště rozmyslel co kde mektá.[>-]

0/0
19.4.2007 12:43

JituleD

Re: falešný asistent

Pošli jim falešný E-mail a třeba uspěješ a oni ho pustí, ale hlavně už tu nepruď;-O

0/0
19.4.2007 12:50

Tryskoprd

Re: falešný asistent

Gratuluju ke koupi té mazanice:

http://zpravy.idnes.cz/aukce.asp?do=aukce&idAukce=akvarel

0/0
19.4.2007 13:14

Beranal

Skutečně neobvyklé a podivné

Nedozoruje to tam zase ten státní zástupce Obst s těmi svými soudruhy z jedné známé partaje a není ten zločinec nějaký jejich známý ??? Podle mě tohle nemá precedent, já se nepamatuji že by si v takovémto případě policie dovolila hrát na soudy. K nehodě došlo, došlo k těžkému zranění, brzdná dráha tam zřejmě nebyla, u chlapce se neprokázalo že by chtěl spáchat sebevraždu, byla tam ta bezprecedentní nepozornost řidiče a podezření z pokusu spáchat vraždu, tedy opravdu komplikovaná záležitost jasně určená pro soud jako celek a tady nějaký čičmunda od policie si opatřuje nějaké velmi nevěrohodné důkazy a dělá toho soudce sám. Mě to osobně připadá jako zneužití pravomoci veřejného činitele, tedy snaha věc neoprávněně odložit a znemožnit tak soudní projednání a soudní rozhodnutí o tom jestli tam ta vina je nebo není.

0/0
19.4.2007 12:33

FYV

Ten kdo zná toho "nevinnýho" gaunera co mu skončil

kluk v kufru ví a je mu jasný že bylo jen otázkou času kdy někoho sejme na silnici, protože při jeho stylu ježdění je  jen zázrak, že mu do kufru "neskočil" někdo už dřív...No a je taky docela možný, že vyšetřování skončí s konstatováním, že dotyčný mladík doběhl Octavii, proskočil ji sklem pátých dveří do kufru, přičemž si přerazil obě nohy  a klidně si tam usnul...k.w.a co v tomto demokratickým právním státě je možný.....;-O

0/0
19.4.2007 12:15

teplicka218

falešný asistent

Nevím co tady rezebíráte.Ten člověk je před zákonem čistej jak slovo boží. Prostě je o klasické neposkytnutí první pomoci a nic víc dobrý advokát podmínka. Nehodu nezavinil a je ba i možné, že jednal ve skratu a po té, bych to viděl na zproštění obžaloby. Také je možné, že Pravec byl nalitej jak pumpa a polici to ani nepřiznal, ¨protože by pak za to mohl on a to by se jeho rodině do krámu nehodili. Chce akorát prachy.Nic víc, nic míň.Česká media z něho dělaj celebritku. Když je to do nebe volajcí jak ho fotěj, když jdeš ze špitálu. Vlastně jel na tom vozejku z galuskama.[>-][>-]

0/0
19.4.2007 12:05

JituleD

Re: falešný asistent

To nemyslíš vážně, že ne. Ať řidič nehodu zavinil nebo ne, to co udělal, když toho kluka našel, je na špagát. Tohle snad nemůže nikdo udělat, pokud jen trochu;-€ normálně myslí.

0/0
19.4.2007 12:34

teplicka218

Re: Re: falešný asistent

Myslím a smrtelně.[>-]

0/0
19.4.2007 12:39

JituleD

Re: Re: Re: falešný asistent

V tom případě jsi momentálně zaostalý

0/0
19.4.2007 12:43

pinguinone

Re: Re: Re: Re: falešný asistent

.. nebo mentalne..;-D

0/0
19.4.2007 12:46

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: falešný asistent

Sorry- "momentálně zaostalý"to byla parafráze z Vesničky střediskové

0/0
19.4.2007 12:48

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: falešný asistent

.. i ja mam mezery< ve vzdelani..;-D

0/0
19.4.2007 12:50

MadHawk

Co blbnete? To se vám ještě nestalo,

že jste přijeli domú a zjistili, že máte rozbité zadní sklo a v kufru sraženou srnu a zajíce? Mně se to stává pravidělně, ale musím jet 50Km/h, mít na uších sluchátka s hudbou a přítelkyně mně musí kouřit.

0/0
19.4.2007 10:23

babacek

Pohodil zraněného chlapce v lese.

Zde přece nebude soud rozhodovat zda mohl nebo nemohl srážce zabránit,ale o následném jednání které bylo pokusem o vraždu!:-(

0/0
19.4.2007 9:35

old fashioned Vince III...

ano ano ano,

je naprosto logické, policejní dementi, že naprosto střízlivý řidič jedoucí dle předpisů nepostřehne ani náraz, natož rozflákané zadní sklo, vše naprosto bezhlučně;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
19.4.2007 9:08

mpes

Re: ano ano ano,

třeba měl puštěný vnitřní cirkulaci vzduchu, tak mu tam zvenku nic nelezlo ;-D

0/0
19.4.2007 9:23

Aldrin

A jeste

Jak vedi, ze nehodu zpusobil chodec, kdyz si udajne ridic niceho nevsiml. To znamena, ze se nevenoval dopravni situaci, a nebo je slepej. Oboji je blbe..

Stat se to muze kazdymu, ale jeste jsem fakt necet tak debilni argumenty.

Ten znalec musi byt pako.....

0/0
19.4.2007 9:05

pinguinone

Re: A jeste

..naopak,znalec musi bejt genius...;-D

0/0
19.4.2007 12:29

Aldrin

No opravdu

by jsem chtel videt, jak nekdo pri 50 prelitne auto, proleti sklem a skonci v kufru. Nejak mi to hlava nebere. A pokud pojedu 50 a nekdo mi vleti pod auto, tak povetsinou asi stihnu zareagovat. Rozhodne si toho nemohu nevsimnout. Nejak mi to nesedi. Pred casem byl nekde clanek s rozdodcim Lipou, ktery sestrelil cloveka, co prebihal dalnici. Taky za to nemohl a dostal tusim dva roky. A to tomu dotycnemu jeste poskytl pomoc a neujel. Tak jak to v tyhle bananovy republice vlastne funguje??????

0/0
19.4.2007 8:59

Huffnaggelův duch

Re: No opravdu

Co že tady funguje???

0/0
19.4.2007 9:00

jxjxjxjxjx

Re: No opravdu

Bez ohledu na tento případ... Pokud ti někdo v 50 "vlítne pod auto", tak asi moc nezareaguješ... na suché vozovce je brzdná dráha z 50 na 0 něco kolem 30 m, k tomu si připočti reakční dobu, která je v ideálním případě něco kolem 0,1 s, což je dalších asi 12-15 m... Nemáš šanci... Přejel jsem takhle pár zajíců a koček, ani jsem si nestačil uvědomit, že se něco stalo...

0/0
19.4.2007 9:23

231

Re: Re: No opravdu

Jak vítem, že jste něco přejel, když jste si to ani neuvědomil.

P.S. Zajíce a kočku chápu, ale nevšimnout si, že mi přes auto letí člověk, je silný kafe.

0/0
19.4.2007 9:49

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: No opravdu

nepsal jsem, že jsem si nestačil všimnout, ale že jsem nestačil reagovat, to je trochu rozdíl... možná jsem se špatně vyjádřil...

0/0
19.4.2007 10:01

231

Re: Re: Re: Re: No opravdu

Tak to s Váma souhlasím.

0/0
19.4.2007 11:44

kaspi

Re: Re: No opravdu

Máš to nějak špatně spočítané, při 50km/h a reakci 0,1s ujedeš po dobu tebou uváděné reakce max. několik metrů, nikoliv 15m!.

I ta brzdná dráha 30m při padesátce se mi nějak nezdá :-/

0/0
19.4.2007 10:20

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: No opravdu

jo bude to asi míň, cca 50km/h=14m/s, takze 1,4m jen reakcni doba, potom ale seslapnuti pedalu a reakce brzdy 0,5-0,7 - bude to kolem 10m nez zacnou brzdy reagovat... tech 30m jsem cetl na strankach BESIPu... mluvi se ale o idealnich podminkach - sucho, gumy, dobre tlumice...

0/0
19.4.2007 10:30

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: No opravdu

tak jsem si to radeji overil... je to dohromady 30m... http://www.ibesip.cz/cs/Rychlost/Draha-pro-zastaveni-vozidla/ puvodne jsem si myslel, ze brzdna draha se pocita az od reakce brzd po zastaveni vozidla...

0/0
19.4.2007 10:34

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: No opravdu

... a spletl jsem si dobu zastavení s brzdnou dráhou... sorry...

0/0
19.4.2007 10:36

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: No opravdu

... ale i tak spolehlivě převálcuje všechno řekněme na 10 délek vozidla :-)

0/0
19.4.2007 10:38

Beranal

Re: Re: No opravdu

Nepleť si kočku která někde nečekaně vystartuje z pangejtu s člověkem,  na rozdíl od kočky toho člověka vidíš s předstihem a normální je s předstihem zbystřit a korigovat vozidlo aby byl od chodce nějaký přiměřený odstup, že by byl chodec sebevrah a nečekaně skočil pod auto to se neprokázalo  

0/0
19.4.2007 11:05

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: No opravdu

je rozdil mezi dnem a noci...

0/0
19.4.2007 12:21

pinguinone

Re: Re: Re: Re: No opravdu

... jel snad bez svetel...8-o

0/0
19.4.2007 12:31

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: Re: Re: No opravdu

sorry, rekl jsem, ze se nevyjadruju k tomuhle pripadu, tolik toho o nem nevim... obecne (nevim jak to bylo v tomto pripade), kolik toho vidis v noci s rosvicenymi svetly, po desti, kdyz ti jedou auta v protismeru??? rekneme, ze mezi obcemi v tomto pripade zpomalis na 50... vic asi ne...

0/0
19.4.2007 12:53

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No opravdu

..a to je chyba ,rychlost musis prizpusobit podminkam...:-P

0/0
19.4.2007 13:00

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No opravdu

ano, jiste... :-) ty asi moc nejezdis, ze?

0/0
19.4.2007 13:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.