Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francie prý varovala USA měsíce před 11. zářím

Francouzský odpoledník Le Monde přišel s překvapujícím odhalením. Zdejší tajná služba DGSE měla už dlouhé měsíce před 11. zářím 2001 zprávy, že Al-Kajda chystá únos amerických letadel. Tuto informaci předala americké CIA, tvrdí noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dukeprvni

Francie prý varovala USA měsíce před 11. zářím

Zajimave, ze si nato vzpomeli az ted'.Rv;-€

0/0
17.4.2007 12:42

Richard 1. Lví srdce

Německo a EU odsoudily Rusko

http://www.tagesschau.de/aktuell/meldungen/0,1185,OID6628476_TYP6_THE_NAV_REF1_BAB,00.html

:-) R^

0/0
16.4.2007 19:49

rooman

NWO-Nedostatecne Wyvinuty Ocas

zase si kompenzuje sve sexualni komplexy vytvarenim teorii o spiknuti. Kdyby se venoval misto spiknuti radeji pichani.

0/0
16.4.2007 19:04

Richard 1. Lví srdce

Oběti na straně Talibanu

Letošní jarní ofenzíva Talibanu v Afghánistánu si vyžádala poměrně značné oběti na životech. Od počátku roku 2007 až doposud bylo v bojích zabito přibližně 900 lidí. Asi dvě třetiny z nich byli příslušníci hnutí Taliban a ostatní pak civilisté. V roce 2006 bylo v zemi během bojů zabito asi 4000 lidí, z nichž rovněž více než dvě třetiny byli příslušníci hnutí Taliban.

Vše nasvědčuje tomu, že letos se v tomto směru situace opakuje. Jediným rozdílem je, že početní stavy Talibanu se v porovnání s minulým rokem neustále snižují. Jedním z důvodů je skutečnost, že nábor nových příslušníků, speciálně z Pákistánu, se stává mnohem složitější, než dříve. Jednotky Severoatlantické aliance naopak své stavy v oblasti zvyšují. V roce 2007 hodlají některé armády poslat do Afghánistánu další posily a vojenskou techniku.

:-)

0/0
16.4.2007 18:22

Monstrum Anonymič Anonymov

Švejkovina

To, že spadnou ty budovy 11.9.2001 o tom se bavil už poručík Dub před 1. světovou válkou s jeho okresním hejtmanem....

0/0
16.4.2007 18:15

Fidel Castro v plne sile

bavíme se o CIA která unáší lidi na mučení Egypta, Sýrie, Uzbeksitánu(Štefka) a tyto informace pužívá?

není co řešit...

0/0
16.4.2007 17:59

mtis

Re: bavíme se o CIA která unáší lidi na mučení Egypta, Sýrie, Uzbeksitánu(Štefka) a tyto informace pužívá?

Už od roku 1899 .... ;-);-);-)

0/0
16.4.2007 21:31

Julínek šíšal

Re: bavíme se o CIA která unáší lidi na mučení Egypta, Sýrie, Uzbeksitánu(Štefka) a tyto informace pužívá?

Jak vypadá takový Egypt nebo Sýrie na mučidlech? ;-D

A co je to za týpky, které CIA unáší, že dokážou mučit celý stát? ;-D;-D

0/0
17.4.2007 0:46

Richard 1. Lví srdce

Montaigne a Meriss

Ten člověk se už úplně zbláznil. Přihlašuje se tady pod nicky Meriss a Montaigne.

;-D

0/0
16.4.2007 17:17

duhastrecht

Zajímavé:

Francouzský odstřelovač měl Ládína na mušce, ale  nestřílel, prý mu to USA zakázali, DGSE prý věděla a varovala:)))Prolhaná Francie, z tvého území pochází theorie, že USA si WTC shodily sami:))) asi rok po 11.9.2001. jste si to vymysleli. Islámskou revoluci jste Iráncům zařídili vy, komponenty k pákistánské JB jste dodali také vy, Hussajnovi zbraně také vy. Běžte do háje, vy"spojenci"  normální člověk Francií po tom, co předvedla, nevěří ani nos mezi očima. Pokud by DGSE se dozvěděla o plánu terorakce proti USA určitě by to CIA řekli, tomu určitě věřím;-D - leda byste varovali teráče, že po nich CIA jde.

0/0
16.4.2007 16:50

briza

Re: Zajímavé:

Nedelal jsi nahodou v te dobe v CIA? To by potom ledacos z toho ignorantsvi vysvetlovalo.

0/0
16.4.2007 17:06

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Zajímavé:

Přečti si to po sobě ještě jednou a pak už nebudeš psát takové nesmysly.

;-)

0/0
16.4.2007 17:15

arahat

Re: Zajímavé:

zajímavá psychologická sonda! Lékaři by zajásali!

0/0
16.4.2007 17:09

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Zajímavé:

šalalalala

:-©

0/0
16.4.2007 17:16

erdoes2

Re: Zajímavé, ale smutne a nebezpecne

Bohuzel, fakta tomu davaji spise za pravdu. F+N zalozily sveho casu spolecnou firmu na dodavky nedovolenych technologii do embargovanych oblasti, v niz mel ucast i nejvetsi nemecky podnik se statni ucasti. Je vylouceno, aby o tom vlady nevedely. I proto jsem pesvedcen, ze je moudre byt ve veci evropske otevrenost velmi opatrny. Ostatne, fyziognomie francouzkeho vudce dost napovida.. ;-DRv

0/0
16.4.2007 17:48

-=Raswan=-

Re: Re: Zajímavé, ale smutne a nebezpecne

Přesně tak ;-D

0/0
16.4.2007 19:52

Beranal

Re: Zajímavé:

Přesně tak fanatičtí antiami žabožrouti, dodavatelé jaderných technologiíí musulmanům kteří by nám dnes chtěli dělat vrchního protektora těm bych nevěřil ani nos mezi očima.

0/0
16.4.2007 20:41

NWO.

2. REICHSTAG - 11. ZAŘÍ 2001

Vhttp://rattube.com/blog1/2007/02/26/the-smoking-gun-wtc7-bbc-jumps-the-gun/V

R^http://0911.site.voila.fr/index1.htmR^

Xhttp://freepressinternational.com/911-mysteries-slovak-czechX

0/0
16.4.2007 16:07

Ulrich

Re: 2. REICHSTAG - 11. ZAŘÍ 2001

Žiješ pod vlivem bludů. Ostatně, i ten Reichstag zapálil opravdu onen bláznivý holandský komunista. Už jsme se o tom bavili.

0/0
16.4.2007 16:10

Pan Navratil

.

A jak to sám zvládnul?

0/0
16.4.2007 16:11

Ulrich

Re: .

Tady asi není prostor diskutovat o podrobnostech. Zkráceně: Proč by to nezvládnul? Já, pokud bych přišel na způsob, jak proniknout dovnistř, bych to asi dokázal. Ty ne?

0/0
16.4.2007 16:17

Pan Navratil

Re: Re: .

O to nejde, jde o rozsah požáru a rychlost šíření. Na jednoho docela dost práce.

0/0
16.4.2007 16:37

Ulrich

Re: Re: Re: .

Obecně: Jdu se zdrojem ohně po budově a přiložím plamen ke všemu hořlavému, co míjím. Jednoduché, účinné.

0/0
16.4.2007 16:43

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: .

My se nebavíme obecně, víme?

0/0
16.4.2007 16:47

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: .

Kdysi jsem na toto téma četl nějaké články, které odkazovaly na knižní publikace. Uznávám, že nejsem připraven bavit se o konkrétních podrobnostech. Nicméně z těch článků jsem nabyl přesvědčení, že:

1. Reichstag zapálil van der Lubbe.

2. Dnes komunistické verzi o zapálení budovy nacisty na Západě prakticky nikdo nevěří.

0/0
16.4.2007 16:55

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Jistěže tomu na Západě nikdo nevěří. Není to in.

0/0
16.4.2007 17:01

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

But did he act alone? The Reichstag fire was clearly well planned and speedily done. The building had clearly been prepared in advance with some kind of inflammatory chemical and this had been done quickly and smoothly. Van der Lubbe might well have been able to run round with a brand once others had prepared the building for the conflagration. It is doubtful however if any one person could have managed to complete the preparation in the limited time available and it was clearly quite beyond van der Lubbe. He was half blind as a result of a unpleasant act of bullying when some of his fellow workers put a mason's sack over his head and the chalk dust permanently damaged his eyes He had to bring a piece of paper to within a couple of inches of his eyes before he could read it. He showed himself barely capable of organising his own life let alone the smooth operation that the Reichstag fire clearly was.

0/0
16.4.2007 17:10

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

It is true he made several attempts to swim the channel. These consisted him greasing himself up in front of the press, swimming a short distance out and then returning to announce that the currents were currently unfavourable. It is a further sign of van der Lubbe's desperate desire for fame (that would be pathetic if it did not end with the executioner's axe) but hardly a sign of athletic ability.

0/0
16.4.2007 17:11

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

A teď ještě identifikuj zdroj....

0/0
16.4.2007 17:19

Komunisti_do_plynu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

http://www.barnsdle.demon.co.uk/hist/fire.html

0/0
16.4.2007 17:28

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Je možné, že to neudělal sám. Však také nacisté od počátku tvrdili, že to byla promyšlená teroristická akce dobře organizované skupiny.

0/0
16.4.2007 17:21

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Mě je celkem jedno, jestli to udělal sám, nebo ne, každopádně nazi ten čin zneužili ve svůj prospěch stejně jako bučova administrativa 9/11.

0/0
16.4.2007 18:08

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Tak to je ale něco jiného než tvrdí N.W.O. ( ve skutečnosti spíše O.C.O. - Old Communist Order ). Ten si považuje za jisté, že Američané sami zorganizovali útoky z 11. září 2001....

Souhlasím, že dávání Husajnova režimu do souvislosti s 9/11 je demagogie a zneužití. Jinak ovšem považuji americký útok na Irák za správný.

0/0
16.4.2007 18:26

Ulrich

Re: .

A ještě něco: Teorie o zapálení Reichstagu nacisty dnes není převládající. Naopak. Byla vytvořena komunisty ( začali ji hlásat den po požáru z Moskvy ) a dnes by se na Západě těžko někdo odvažoval označit ji za pravdu.

0/0
16.4.2007 16:19

Pan Navratil

Re: Re: .

Samozřejmě. Vše ruské je špatné a je potřeba to důrazně odmítnout.

0/0
16.4.2007 16:38

Ulrich

Re: Re: Re: .

To ne, ale faktem je, že:

1. Moskva tuto interpretaci vyslovila den po požáru a zslůstala u ní po celou komunistickou éru, aniž by se snažila shromažďovat důkazy. Konstatovala, že požár se nacistům hodil jako záminka k rozpoutání teroru proti vnitropolitickým nepřátelům ( což je samozřejmě pravda ) a u toho skončila.

2. Komunisté používali a používají lež jako propagandistický nástroj úplně běžně, mnohem častěji než ostatní. To by mělo nutně vést k velké opatrnosti vůči všemu, co říkají.

0/0
16.4.2007 16:47

231

Re: 2. REICHSTAG - 11. ZAŘÍ 2001

Nebyl to druhý Pearl Harbor?

0/0
16.4.2007 17:50

Pilat

CIA nemela o ty fantasmagoricke plany zajem

vedela, ze pripadni piloti propadaji kurzy ;-D  proto si pripravila svoji akci ;-D;-D

0/0
16.4.2007 15:56

Ulrich

Únos ještě neznamená útok ve stylu kamikaze

Přesně jak řekl Lorenzi: Pojem únos letadla změnil po 11.9.2001 svůj obsah. Před tímto datem byla hrozba únosu rovna nebezpečí zajetí pár desítek či stovek rukojmích.

0/0
16.4.2007 15:55

Montaigne

starou bačkoru

už před lety mělo být letadlo unesené islamisty v Alžírsku použito jako bomba v Paříži. V Marseille je ale zlikvidovali8-o

0/0
16.4.2007 15:59

Ulrich

Re: starou bačkoru

To nic nemění na obecné pravdivosti mého tvrzení.

0/0
16.4.2007 16:05

Pan Navratil

Re: Re: starou bačkoru

Tvoje tvrzení předpokládá absurdní stupiditu zodpovědných.

0/0
16.4.2007 16:11

Ulrich

Re: Re: Re: starou bačkoru

Předpokládá jejich únavu z přívalu planých informací o různých hrozbách. Nic více.

0/0
16.4.2007 16:15

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: starou bačkoru

Jako třeba že mi jedno letadlo narazí do baráku a pak druhé a nechám třetí klidně poletovat směr washington, že.

0/0
16.4.2007 16:46

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: starou bačkoru

To ne. Dobře víš, o čem mluvím. 11. září je jeden útok a reakce ( přehodnocení nebezpečí plynoucího z únosů ) přišla logicky až po něm. Jinak Američané toho dne reagovali, ale než situaci rozklíčovali, bylo hotovo.

0/0
16.4.2007 16:58

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: starou bačkoru

Podle pana Silversteina šlo o dva útoky ;-). Jinak proč spadla WTC7 není dodnes uspokojivě vysvětleno.

0/0
16.4.2007 17:02

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: starou bačkoru

To je vše demagogie. Jeden útok, dva útoky. Šlo prostě o jeden den, který změnil pohled na význam únosu letadla z hlediska povahy nebezpečí, které takový čin představuje.

WTC7? Ano, jsou pochybnosti. Ale mají je hlavně ti, kteří považují svoji šílenou konspirační teorii za článek víry a nepřesvědčí je nikdo a nic.

0/0
16.4.2007 17:37

Komunisti_do_plynu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: starou bačkoru

R^

0/0
16.4.2007 17:48

erdoes2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: starou bačkoru

Po kazdem aktu, ktery zasahne sirokou verejnost, se vzdy najdou blazni nebo demagogove, kteri jej vykladaji pro ne vyhodnym zpusobem, at jiz z hlediska podpory jejich osobnich/skupinovych cilu nebo jen z touhy po zviditelneni.. Nejinak tomu bylo i v pripade 9/11.. ;-D

0/0
16.4.2007 17:59

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: starou bačkoru

To máte naprostou pravdu. Jeden takovej blázen začal tvrdit, že za všechno může jakási al-kajda a jeden vousatej chlapík z rodiny, která toho blázna před nedávnem finančně podporovala v jeho trapném pokusu o byznys.

0/0
16.4.2007 18:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.