Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Týden: Číňané nepustili Béma do Tibetu

Čínská pohraniční stráž nepustila pražského primátora Pavla Béma do Tibetu, Uvedl to server Týden.cz. Bém odjel spolu s dalšími horolezci do Himaláje, aby vystoupil na nejvyšší horu světa Mount Everest. Výprava se zřejmě pokusí zdolat vrchol z nepálské strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Beranal

Úsměvné vytí bolševických lazarů

co je tak největší jejich výkon se doplazit ke své obstarožní škodovce. Vy lazaři vy když se válíte 2 měsíce na státní útraty v nemocnici nad rámec své dovolené tak je to zřejmě v pořádku. Ovšem když si zdravý člověk vezme neplacené volno tak tady vyjete závistí jako ti správní soudruzi bolševici.

Osobně to vidím od primátora docela sympatické a tu propagaci Prahy takto dělá neprosto nezištně a za svoje peníze.

0/0
15.4.2007 21:45

Estébák

Tibet

Kdo chodí do práce a dělá ať už hlavou nebo rukama si toto nemůže dovolit,protože by se s ním zaměstnavatel rychle rozešel. Je z toho vidět,jak je jeho funkce strašně důležitá a potřebná.[>-] 

0/0
14.4.2007 11:00

donporto

Re: Tibet

kdyby jsi odváděl svou práci dobře, tak by jsi o tom mohl přemýšlet, což Ti asi nehrozí...

0/0
14.4.2007 11:50

Montaigne

Re: Re: Tibet

no jistě, odvádí ji tak dobře, že v ní nemusí 2 měsíce být a 3 měsíce nemusí na ni myslet!;-D:-© Zlatej kejkl!

0/0
15.4.2007 17:20

tewet

Re: Tibet

Právě naopak, kdo opravdu dělá si tohle klidně dovolit může, jak finančně, tak ze strany zaměstnavatele...

0/0
14.4.2007 12:13

Schei8e Katze

Re: Re: Tibet

Pokud není sám svůj zaměstnavatel nebo pokud ho má zaměstnavatel kým na hradit = třeba v malé firmě docela problem, třeba u doktorů docela problém.....atd... Tím nechci říct ,že má pravdu - to máš víc ty, ale taky ne úplně .... Bém skutečně tu výhodu ,že státní zaměstnanec a je jak až podezřele:) snadno nahraditelný  tak si může v podstatě dělat co chce - kdyby zaměstnanci soukromých firem vykazovali takový výkon, flexibilitu a docházku jako státní zaměstanci tak tady kolem jsou akorát ohořelé trosky, ohniště a k večeři si lidi loví krysy dlažební kostkou....;-DRv

0/0
14.4.2007 12:20

zbytek

A teď se budeme

hádat s Číňany jak s Němci. Jestli to bylo vyhnání nebo odsun.;-D

0/0
14.4.2007 9:57

aquilegia

Re: A teď se budeme

když se odsouval, prý ho honili, tak nevím - honěný odsun?

0/0
14.4.2007 11:06

Pilat

Re: A teď se budeme

;-D;-D;-DR^

0/0
14.4.2007 11:42

malstoka

Proč tolik závisti

Pánové a dámy,

tolik zášti a nenávisti pro svoji vlastní neschopnost jsem dlouho neviděl. Každý z vás ať se zamyslí sám nad sebou a přizná, že váš největší horolezecký výkon byl kopec za humny vašeho bydliště. Bém jako člověk si chce splnit svoje přání! Musí sám za sebe a žádné usnesení ani pomoc někoho jiného mu nepomůže. Není první ani poslední, koho číňané nepustili do Tibetu. Pokud by se mu výstup podařil, a já mu to z celého srdce přeji ( v mých 70 letech jsem rád že vylezi do prvního patra), určitě by to zviditelnilo i prahu, protože ještě žádný primátor metropole nevylezl na Mont Everest. Přeji pěkný den a méně žluči.

0/0
14.4.2007 9:54

pancho10

Re: Proč tolik závisti

No jo politika má své i zápory.Když někdo je šerifem hlaního města státu co kritizuje jiný stát tak se nesmí divit že ten kritizovaný se tkz.pomstí....

0/0
14.4.2007 10:00

made.in.panelak

Re: Proč tolik závisti

Malstoko, asi jste nepochopil jedno...lidem leží v žalůdku, že Bém si ušetřil svoji regulérní dovolenou, bere si neplacené volno na 2 měsíce a dává tím signál té většině, která kdyby to udělala, tak se už nemusí vracet zpět anebo těm, kteří by si to mohli eventuelně dovolit ale s ohledem na své podřízené a na respekt před nimi by to z etických důvodů neudělali. Bém bude takto mimo úřad i s dovolenou 1/4 roku a jestli ani teď Vám netrkne, že to není závist ale reakce na aroganci primátora - ostatně se i nedávno náš hradní pán ze stejné partaje nad tím pohoršoval - tak máte buď nedostatek fantazie, jemnocitu nebo prostě jiné, komunistům ze dřívějška hodně blízké chápání etiky - co smí bůh, nesmí vůl.

0/0
14.4.2007 10:48

Estébák

Re: Proč tolik závisti

Tady není žádná nenávist ani zášť.[>-]

0/0
14.4.2007 11:03

pancho10

Ti Číňani mě začínají být sympatičtí...

;-D

0/0
14.4.2007 9:38

vtech

Re: Ti Číňani mě začínají být sympatičtí...

Tim, ze okupuji Tibet?

0/0
14.4.2007 10:06

pancho10

Re: Re: Ti Číňani mě začínají být sympatičtí...

Víte to je rétorika.Jako nejlidnatnější země světa,člen rady bezpečnosti OSN  a pomalu supervelmoc,tak to může vidět jinak než my z Evropy nebo z Ameriky... 

0/0
14.4.2007 10:34

TrueRobos

Re: Re: Re: Ti Číňani mě začínají být sympatičtí...

Ano, pravda. Například když se díváme na střední Evropu z pohledu Hitlera, tak opravdu nelze pochopit, jak je možné, že ti zasmrádlí Češi vysedávají po Böhmen, typicky německém prostoru. Snaha zplynovat je a nebo odvézt za Ural je z této perspektivy pochopitelná a historicky odpodstatnitelná... :-PRv

0/0
19.5.2007 12:55

made.in.panelak

Neschopnost Béma organizovat a Olympiáda v Praze

Tajtrlík Bém potvrzuje perfektně svoji neschopnost a odlupuje své pozlátko...přehnaně ctižádostivý hoch neschopný organizovat skutečně důležité věci raději mediálně tajtrlíkuje převlečen za cizince při kontrole taxíků nebo mediálně dlouho předem vytrubuje svoji výoravu na ledovec...a skutečnost?  Podvodné taxíky a výsměch pod ledovcem. Kdo má tomu trpaslíkovi nadále věřit, když jeho neschopnosti, skryté pod mediální a verbální aroganci na vlivném trůně magistrátu Práglu a pro každého normálního člověka očividná nehorázná drzost, která je možná jen v devotním státě a devotním městě, boha-rovně jako primátor opustit na privátní výlet na dva měsíce svůj job (a ještě si ušetřit bočně dovolenou na později) budou podobně  zase jen a jen jeho ambice s Olympiádou pro vlastní zviditelnění? Zasloužíme si co nám patří - aroganty ve vládě, aroganty na magistrátu, neschopné ve vládě neschopné na magistrátu. A Bém přijde domů a jako by nic bude v devotním státě, devotním magistrátě arogantně panovat

0/0
14.4.2007 9:27

made.in.panelak

Re: Neschopnost Béma organizovat a Olympiáda v Praze

..arogantně panovat dále a svým tiskovým odělením nechat samolibě a tupě vyhlašovat něco o reprezentaci Česka. A my, normální smrtelníci jistě z 80% odsuzující jeho aroganci a výkon zaměstnání budem sice mrncat ale jak je to z dob komoušů zvykem, skloníme jak ovce hlavy, protož jsme byli zvyklí vždy nechat papaláše komunistické, nyní následovníky socialistické či odesácké papalášovat přes naši nespokojenost bohorovně dále.

0/0
14.4.2007 9:31

fleret1

v kontextu Evropy naprosto bezvyznamna figura jako je Bem

sleze nejvyssi horu,cimz propaguje Prahu --- to se mi snad jenom zda --- a kdyz ji nesleze,tak do Prahy prestanou jezdit turiste.8-o:-/

0/0
14.4.2007 9:26

fleret1

Re: v kontextu Evropy naprosto bezvyznamna figura jako je Bem

z teto defektni logiky,ktera je v clanku uplatnena vyplyva,ze to nakonec ma v pracovni naplni,takze by mu jeho nevydareny vylet meli zaplatit --- neco desiveho obchazi tento statecek.:-/

0/0
14.4.2007 9:31

tewet

Re: Re: v kontextu Evropy naprosto bezvyznamna figura jako je Bem

Jo, závist, už nějakých 60 let...

0/0
14.4.2007 12:16

občan z kraje města

Bursíka by možná rovnou zatkli

Radnice vyvěšují Tibetské vlajky na protest proti obsazení Tibetu. Je to jejich svobodná volba protestovat, když však chtějí něco od Číny musejí počítat s potížemi.

0/0
14.4.2007 9:04

Chrobalivy

Re: Bursíka by možná rovnou zatkli

Já si myslím,že tu politickou nulu by na ten kopec vyvezli,ale zpátky by musel na sán´kách a to by byla zelená jízda.:-©

0/0
14.4.2007 9:20

Estébák

Tibet

Už i Čína má plné zuby ODS !!![>-]

0/0
14.4.2007 8:58

obecní slouha z Klacíkova

Čomolungma volá ale ne Béma.

Čomolungma volá ,jenže náš pašák primátor má smolku,holt si i číňan hlídá jakejže pašák chce na střechu světa.To že chce na Čomolungmu si měl uvědomit předtim než se namontoval do velké politiky.On velký Mao dobře ví jak tu věšíme tibetské vlajky a vykřikujem do světa hlášky o ošklivém režimu v té daleké Číně.

Osobně si myslim že Sněžka je taky pěknej kopec ... ;-D

0/0
14.4.2007 8:51

Estébák

Re: Čomolungma volá ale ne Béma.

A takové Roháče nebo Belanské Tatry taky.A byl tam někdy ? Holt,kdo je v ODS musí ukázat,že je něco víc.[>-]

0/0
14.4.2007 10:51

Montaigne

Uvidíš, bude to v pohodě

mně tady přesvědčoval jeden modrý bémovec ohledně jeho výpravy do Himálají!:-)

0/0
14.4.2007 8:22

Ccecil

Závidím mu

taky bych se tam rád podíval, ale chybí peníze a čas. Takže mi nezbývá, než mu závidět. Ale jenom v dobrém. Přeju mu ten úžasný zážitek, ikdyby měl problémy s nějakými číňany. R^ 

0/0
14.4.2007 8:18

Rosa na kolejích

a dobře mu udělali bl bečkovi

je to skvrna na charakteru, přesto že se tváří jako pravičák, je to levicový nabob, nic víc!:-©

0/0
14.4.2007 7:55

Rosa na kolejích

Re: a dobře mu udělali bl bečkovi

eva

urban

robert

alena

+bie + (psací notes)+ c +z ;-D;-D super videjko Po sedlost o radikálním islá mu, pozor, drastické záběry!8-o

0/0
14.4.2007 7:57

Rosa na kolejích

Re: Re: a dobře mu udělali bl bečkovi

také se dát přejít přes galerii

http://eurabie.rajce.idnes.cz/

R^R^R^

0/0
14.4.2007 7:59

Rosa na kolejích

Re: Re: Re: a dobře mu udělali bl bečkovi

a blbnu tu kvůli nesvobodě informací v Česku 8-o:-©

0/0
14.4.2007 8:00

Kocourek69

Nepustili?

Asi se i tam doneslo, že ODS neumí nic jiného nežli lhát, tunelovat a loupit zejména banky ve velkém a to zcela beztrestně.

Reklama pro Prahu? Jste si spletli datum. Apríla již bylo. Na Mount Everest leze ročně takové kvantum lidí i amatérů (protože cesty na vrchol jsou již upraveny, zmapovány a po horolezcích tam zbylo mnoho podpůrných prostředků), že nějaký výstup i kdyby byl úspěšný nějakého pána z Prahy si nikdo ani nevšimne. Snad kromě stranických propagandistických plátků ODS typu MFD apod.

0/0
14.4.2007 7:42

tewet

Re: Nepustili?

nepustili ho tam, protože po "návštěvě" číňanů už neni v tibetu co loupit, vlastně mu chtějí jen ušetřit námahu ;-D

horolezectví, zdá se, rozumíš stejně "dobře" jako politice ;-)

0/0
14.4.2007 12:21

made.in.panelak

Úplná pravda - Agentura Katmandu/Prosek

Jak se naše agentura již v minul zmínila, pravda je zcela jiná. Bém přicestoval sám a opožděně do Katmandu a to rychlíkem z Holešovic, ve vlaku popíjel a proto, když vystupoval, zapomněl se obléknout a okamžitě mu omrzly nohy i ruce. Najal si taxík do základního tábora, který řídil shodou okolností sherpa. Do jeho dcery se však Bém zamiloval a zůstal u sherpy v obytném stanu. Aby zmátl českou veřejnost, diktuje sherpovi do mobilu SMS, které omylem posílá na komunisty, na hrad nebo na vedení českých drah. Bém ale čeká mimčo s krásnou dcérkou sherpy a nyní se těší, až sleze ze zad sherpy, který ho stále kvůli omrzlinám nosí střídavě na zádech nebo v náručí, aby mohl sám v internetcafé v Katmandu oznámit tatíčkovi Klausovi, Valachovi a JAR Bradavici, že na ně dávno kašle, na magistrát tuplovaně (tam si beztak bez něj, jak vidí lépe pomohli, než s ním) a zůstane navěky s dcérkou sherpy a mimčem a bude nabízet nepohodlným politikům výlety do Nepálu, s podobným osudem -v náručí dcérek sherpů

0/0
14.4.2007 7:39

valzan

take dobre

R^R^R^ odpira jinym, ted nekdo odeprel jemu ;-D

0/0
14.4.2007 7:32

Tryskoprd

Talamnová by prošla,

Davajlamu maj v úctě.  :-)

0/0
14.4.2007 7:20

captain cook

jakou ma souvislost pritomnost prazskeho primatora v nejake horolezecke vyprave

s propagaci Prahy v zahranici?? Blbost na kvadrat.;-€ To zas nejaky pan redaktor trpi nejakou velikasskou utvelou predstavou.

Souvislost zadna. Kdo leze na Everest je bud skutecny horolezec, Serpa nebo jeden z turistu s horolezeckymi ambicemi a treninkem, kteri si za ucast v jedne z vyprav zaplati radove nekolik desitek tisic USD. Nektere vypravy nemaji s horolezeckym sportem nic spolecneho a nejsou nic vic nez vysokohorsky turisticky business pro ty, kdo maji nejen ambice ale take penize si to zaplatit. 

Cim ktery lezec je, se ve svete vubec nijak nepropaguje. Uspesny turista, ktery se dostane ve zdravi na vrchol i ZPET dolu (kdy se statisticky stava nejvetsi mnozstvi nehod se ztratou zivotu) je porad jen turista a nejaky "vehlas" je znamy pouze v jeho state ci meste. Ve svetovem meritku znamena nulu. 

Domnivan se, ze Cinani zamitli Bemovi vstup protoze nechteli aby jim tam lezl politik.

0/0
14.4.2007 7:11

Volic CSSD

Re: jakou ma souvislost pritomnost prazskeho primatora v nejake horolezecke vyprave

koukam ze dementu je tu dost po ranu.R^

0/0
14.4.2007 7:20

captain cook

Re: Re: jakou ma souvislost pritomnost prazskeho primatora v nejake horolezecke vyprave

je videt, ze jsi vstal a podival ses do zrcadla;-D

0/0
14.4.2007 7:24

Volic CSSD

Re: Re: Re: jakou ma souvislost pritomnost prazskeho primatora v nejake horolezecke vyprave

jo vypadam jako Kambu po ranu.

0/0
14.4.2007 7:32

captain cook

Re: Re: Re: Re: jakou ma souvislost pritomnost prazskeho primatora v nejake horolezecke vyprave

;-D

0/0
14.4.2007 7:43

iuos

hmm

a to ta čínská diplomatka říkala, že se tam máme jet podívat, abysme viděli jak to vypadá doopravdy - tu železnici, co tam číňani postavili a tak podobně... a oni nás tam nakonec nepustěj;-D;-D

0/0
14.4.2007 7:04

-= rEvoluce =-

Re: hmm

nemusí se ani vracet:-)

0/0
14.4.2007 7:06

ODSakEda

Re: hmm

Co je to furt za jakési kolektivistické My a Nás??? Vás osobně někdo někam nepustil?! Piště laskavě jen za sebe a né za nějaké MY!!!

0/0
14.4.2007 7:57

frankie51

Tibet

No, nejdříve jsem si myslel, že kvůli tomu nebudu dobře spát, ale opak byl pravdou. Mám strach, abychom Číně nevyhlásili válku.

0/0
14.4.2007 6:28

-= rEvoluce =-

Re: Tibet

hmm...dostal se tam, nebo ne? nevíte?

0/0
14.4.2007 6:50

petrsc

FREE TIBET

Cinani, jdete uz konecne do (Y)

0/0
14.4.2007 2:14

chorimehbooba

podle mount everst .net , byli Bém a spol.

 na čínské černé listině , ale mohlo se stát cokoliv , měli vůbec víza??  nebo je to za to podporu tibetu?? myslím , že mají právo na to , aby si nenechali kálet na hlavu.

0/0
14.4.2007 0:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.