- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... ačkoliv v 100 km/h se téměř nepozná, že se křizují koleje... Tak dobrý přejezd tam mají.
to je ta dnesni uspechana doba, ze i takovahle auta maji naspech
mel si zapnout cerny majacek, to by pak mel prednost
"To pro případ, že by přestala na přejezdech se světly fungovat světelná signalizace a řidiči by se museli spolehnout jen na svůj zrak."
Zatímco fungijící světelnoi signalisaci vnímá správný řidič čichem, sluchem, případně i hmatem a chutí.
Souhlasim s nazorem, ze na silnicich I.tridy by mely byt mimourovnove prejezdy.
Souhlasim i s tim, ze pokud uz je prejezd vybaven FUNKCNI !!! svetelnou signalizaci a zavorami, mohlo by se jezdit beznou rychlosti povolenou mimo obec ( 90 ? )
NESOUHLASIM ALE SE SVEVOLNYM PORUSOVANIM ZAKONU A VYHLASKY S POUKAZEM NA TO , ZE ZROVNA DLE MEHO NAZORU JE TO SPATNE A TAK SE TIM PRECE RIDIT NEBUDU !
To neni cesta k demokracii. Dovolte mi, abych vas upozornil, ze to je kratkozrake a speje to k anarchii. Hlavne, ze VY MATE PLNOU HUBU DEMOKRACIE ! Ale zamest si pred vlastnim prahem, to ne !
Také nesouhlasím s porušováním zákonů, ale zas na druhou stranu se ptám. Existuje nějaká efektivní cesta pro občana, aby se změnil zákon? Pokud vím, tak máme zastupitelskou demokracii, kde o nás rozhodují lidi, které volíme. Tudíž volíme někoho, kdo je pro nás přijatelný a nikoliv toho, kdo nás poslouchá. Můžeme demonstrovat, psát petice, navštívit poslance v jeho kanceláři, ale to je všechno dost ujetý.
Bohužel je to tak a politici si všímají jen pouze toho, jak lidé jednají.
Na silnicích 1 třídy jsou přejezdy většinou bezpečné a nevidím důvod, proč by nemohlo za bílého blikajícího světla být povolena 90tka. vždyť ani vlaky nepřibrzďují a jednou tam co to dá.
Na křížení se silnicí nižší třídy je snížená rychlost opodstatněná a souhlasím s ní. Je to i v zájmu bezpečného přejezdu přes ty výtluky a pražce. :)
btw: u nás v Křinci je přejezd ovládán ještě klikou z drážního domku, který je vzdálen cca 100m a ještě za zatáčkou. Není tam ani zvuková signalizace, jen dvě skomírající žárovky, které za nánosem špíny nejsou při sluníčku ani vidět. Závory jsou dole většinou 15 minut. Občas se i stalo, že celou půlhodinu. Můžu vám říct, že jakmile jsem si zvykl na toto, tak u každého jiného přejezdu rád zastavím a vychutnávám si, jak za minutu a půl jdou závory zas nahoru. Takže všem co jezdíte na červenou abyste byli někde o 2 minutky dříve, doporučuji tenhle přejezd :-D
Vlaky jedou co to dá, protože kdyby měly bejt schopný zastavit před přejezdem,t ak se budou muset jet jen pár km/h
rychlost při přejíždění přejezdu není daná druhem silnice, ale právě zabezpečením přejezdu. Navíc mnoho lidí je schopno přehlídnout světla na přejezdu v rychlosti mnohem nižší než 90
body se neodebírají, ale připisují...
na silnici 1. třídy je trapný, v civilizované Evropě jsou vybudované nadjezdy. U nás nejsou prachy, a tak se raději vybírá. Kdyby benga stáli v 7,30 u škol, nikdo by jim nic neřekl, naopak by je chválil, ale tohle je blbina na n-tou...
Dalsi trapna akce zamerujici se na rychlost ... uz jsem si rikal kdy zacnou merit rychlost na a pred prejezdama, no dockali jsme se