Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážka kamionů na hodiny zablokovala D5

Tragická nehoda dvou kamionů na dlouhé hodiny zastavila provoz na dálnici D5 mezi Berounem a Plzní. Zhruba v půl druhé v noci narazil na 45. km náklaďák do kamionu, který jel před ním a musel zastavit. Šofér zadního vozidla náraz nepřežil. Ze zdemolované kabiny ho dostávali hasiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik-idnes si na mě zasedla

ale budte v klidu už se otvírá škola pro zájemce o profesi řidič nákladního vozu

R^

0/0
10.4.2007 17:33

dislektik-idnes si na mě zasedla

já jsem zvědavý co budete psát až se na dálnicích oběví 60 tunové nákladní vozy

0/0
10.4.2007 17:13

Deleter

.

Že nám vezou objed.

0/0
10.4.2007 17:24

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: .

to určitě vezou k němu ingredience už se těším čím těžší a větší tím lepší R^

0/0
10.4.2007 17:27

jj.cz

pro profesionalni ridice osobnich aut!

Panove, ehm.... profesionalni ridici osobaku, az budete kritizovat ridice kamionu, tak si uvedomte, ze ten PC, stul, zidli, vase obleceni a veceri atd dopravili do obchodu prave tyhle bezohledni amateri, kteri jsou nekolik dni na cestach, dodrzuji bezpocet zakonu a pravidel, jen proto abyste meli komfort!!! Uvedomte si, ze nekdo to jidlo, stavebni material musi prevest a muzu vam rict, ze ti "prosefionalove" v osobakach co maj nejvice kecu bych okamzite zazaloval za pokus o vrazdu, pac co dokazou udelat pred nekolikatunovym kamionem zustava opravdu rozum stat. Verim, ze kdyby ten druhy ridit jel minimalne ve Fabii, tak to 100% dobrzdi. Ale kdyby mel nekolik let sve praxe predvidat, ze nekdo na dalnici ve 2 v noci mu dupne na brzdy kvuli zvireti, tak byste si uz v obchode nekoupili ani banany!!! A jeste bych rad vedel, co ma udelat mlady clovek, kteri chce ridit kamion a nema zkusenost?!? Fakt se driv zamyslete, nez zacnete kritizovat ridice kamionu a nebo si to zkuste take! Doporucuji!

0/0
9.4.2007 5:38

Smil

Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

Fuj, pečivo a cihly mi přiveze 20 let stará avie která na dálnici ani nepáchne .Ten v kamionu pěkně zachráp a předvídat srnu na dálnici musíš! Takže ty profíku meleš samé nesmysly. A ono co dokaže udělat řidič kamionu na dálnici, nad tím zustává rozum stát, osobák nezastavíš na místě a ty myšky co tam z návěsama dělaj to je pokus o vraždu.

0/0
9.4.2007 19:09

jj.cz

Re: Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

Jdi si radeji smejt flek z nohavic! Narozdil od tebe jsem nacouval s kamionem vic nez ty najel dopredu, profiku!

0/0
9.4.2007 20:38

Smil

Re: Re: Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

To těžko, ale ty keci poznávám.

0/0
10.4.2007 8:12

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

blbci jsou všude jen ten v nákladním voze jde více vidět

0/0
10.4.2007 17:29

zvm

Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

Plne s Vami souhlasim. Ridici v CR po dalnici proste jezdit neumi. Staci se podivat na ty smesne odstupy. Formulku "pul tacho", jinymi slovy, kdyz se pohybuji 100km/hod, tak musim drzet odstup nejmene 50metru, tady pravdepodobne nikdo nezna. Nebo znat nechce. To plati pro osobni vozy. U kamionu je to podle nalozeni. To uz je jina vec.

0/0
9.4.2007 22:02

lurtz

Re: Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

Myslel jsem, ze u kamionu je to na dalnicich podle vzdalenosti od mytne brany;-D

0/0
9.4.2007 22:59

lurtz

Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

Pises nesmysly. Novodobi radoby kamionaci jezdi jako cunata. Predpisy jim nic nerikaji. Zadna lepsi liga oproti ridicum osobaku. A vymlouvat se na nepostradatelnost spedice, tak to je vrchol. Osobne mi je uplne jedno jestli mi doveze banany kamionak a nebo vlak (nebavme se o tom, ze v soucasnosti podminky pro prepravu vlaky nejsou vybudovany). A zneuznany zobak jako Ty bez zkusenosti nema lezt rovnou do kamionu (jinak bys nepsal treti vetu od konce).

0/0
9.4.2007 22:58

jj.cz

Re: Re: pro profesionalni ridice osobnich aut!

3 veta od konce znamena, ze prekazka (srna) nebyla osvetlena - tudiz nebyla videt. Max. ji zahledl 1. kamion, ale on tez videl za sebou osvetleny kamion a dupnul necekane na prazdne (pro 2. ridice) dalnici na brdzy, ale to nema fakt cenu vysvetlovat...... A nebo by mohly zacit zbozi vozit osobaky s vozejkama... ;-D;-D;-D

0/0
15.4.2007 9:25

mlada_fronta

Nutna opatreni ...

... pro zavedeni kazne ridicu v nakladni doprave:

1. Zavest progresivni sazby pokut za dopravni prestupky vypocitavane podle celkove hmotnosti vozidla, se kterym ridic prestupek spachal (napr. zakladni sazba bude vztezena k 1 tune, vysledna pokuta = zaklad x hmotnost n;v tunach])

2. Za kazdou hodinu zablokovane dalnice, rychlostni komunikace a silnice 1. tridy z duvodu zavinene nehody nebo uviznuti v zime uctovat majiteli vozidla takovou castku (napr. 1-5 mil. EUR / hod.), ktera by mela na takovou dopravni firmu primo likvidacni ucinek.

0/0
7.4.2007 16:58

Rebby

Re: Nutna opatreni ...

Jeste ze takovi, jako vy, nerozhoduji o zakonech... Jeden ridic rozbije kamion a cela firma s 50 zamestnanci pujde do haje. Do najde praci tem 49? Vy? Tezko, rozumbrado.

0/0
10.4.2007 17:07

památkář

A nejvíc teď pláčí soudruzi myslivci...

0/0
7.4.2007 14:41

HU11

Je to o názoru......

Řidič kamiónu by měla být osoba prokazatelně vyspělá se složením předpisových zkoušek a přezkoušení z odborné způsobilosti. TOTO se obchází a oprávnění se vydávají mnohdy řidičům mladým a nezkušeným, hlavně když příslušný přezkušujicí orgán získá nemalou peněžní hotovost za provedené zkoušky a pak to takto VYPADÁ. Ale názor si udělejte každý sám !!!!!!!!!!!!!

0/0
7.4.2007 12:14

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Je to o názoru......

a co amatéři to už můžou být blbci??

0/0
7.4.2007 13:07

albert10

Re: Re: Je to o názoru......

Blbec v osobaku je prece jen trochu min nebezpecny, nez blbec v kamionu. Ale ono nejde ani tak o to, jake ma ridic IQ, ale jestli respektuje zakladni pravidla bezpecnosti.

0/0
7.4.2007 13:15

palics

Re: Je to o názoru......

ale ridic kamionu je vyspela osoba, abys moh ridit kamion tak musis mit psychotesty,EEG vysetreni,profesni prukaz+kazdej rok prezkouseni v autoskole

0/0
7.4.2007 14:07

památkář

Re: Je to o názoru......

A stavitelé silnic a zejména dálnic by měli být také osobami vyspělými a konečně pochopit, že silnice s rychlostním provozem máí být prosta jelenů a jiné havětě!

0/0
7.4.2007 14:43

qwertzuiop

Kdyby takto odstraňovali následky nehody ...

němečtí policisté, tak je od Rozvadova dál do Germánie parkoviště!! Zatím je tomu naopak...:-/Rv

0/0
7.4.2007 10:40

Darik H

Re: Kdyby takto odstraňovali následky nehody ...

U nas je to totiz tak, ze pokud se neco stane, zadny policista se neodvazi nechat odstranit vozidlo (prelozit naklad) na naklady dopravce. Takze se mu oznami nehoda (treba na druhy konec republiky) ... potom se ceka nez vypravi dalsi kamion ... nez prijede ... nez se prelozi zbozi ... a az potom nastupuji vyprostovaci prace :o(

V Nemecku, ale i treba v Italii jde predevsim o zajisteni prujezdnosti, takze se privola jiny dopravce, ktery je schopen dostavit se na misto okamzite, zbozi se prelozi a vse trva vyrazne kratsi dobu !!!

0/0
7.4.2007 10:44

Brouk Pytlík654

Re: Re: Kdyby takto odstraňovali následky nehody ...

A v těch nejvyspělejších zemích přijede policejní buldozer, odhrne vraky i mrtvoly do škarpy a dálnice zase jede!

To je ideální! Aby chudák pan Darik nemusel čekat v koloně, je třeba vozovku uvolnit co nejdříve!

0/0
7.4.2007 12:54

Darik H

Re: Re: Re: Kdyby takto odstraňovali následky nehody ...

To jste mne nepochopil - vubec to nemelo byt ironii nebo mysleno jinak. Setkavam se s tim pracovne, a vim ze u nas jsou postaveny zakony tak, ze ti policiste se proste neodvazi rozhodnout o vyklizeni nakladu na naklady provozovatele vozidla (i kdyz by to melo byt hrazeno z pojisteni odpovednosti), aby z toho nemeli problemy a nebyli napadani.

Jinak co se tyka zachranarskych praci, na miste byvaji vetsinou prvni hasici ci zachranari .... a zachraneni zivotu je prioritou! Nevim, jake mate Vy?

0/0
7.4.2007 13:06

Darik H

Situace na silnicich v CR

Bezpochyby udelal ten ridic kamionu chybu, nebyl schopen zastavit vozidlo pri zmene rychlosti jizdy za vpredu jedoucim vozidlem (i kdyz byla ta zmena nahla).

Nikdo se ale nezamysli nad tim, co tam delal ten jelen - obvykle u silnic dane kategorie je, ze jsou vybaveny zabranami proti vbehnuti zvere - bohuzel v CR to tak neni (prestoze z dopravy jdou do statnich rozpoctu vyrazne prostredky, a pres sliby politiku).

Jinak - pokud se neco takoveho stane (stret se zveri, nikoli ale domacim zviretem), nikdo vam nic neda - je to proster zasah vyssi moci za ktery nikdo nezodpovida, takze si vozidlo budete platit sami. A myslivci se vam vysmeji s tim, ze by mohli oni povazovat uhradu skody na honitbe.

Co se tyka pripominek na ridice kamionu, sam jezdim jak kamionem tak autobusem - je to jako vsude jinde -krome dobrych a slusnych jsou i arogantni a agresivni. Co se tyka nakladni dopravy, tam je skutecne asi vice te z druhe kategorie. Vsichni takovi ale nejsou. Takze preji stastnou cestu vsem!

0/0
7.4.2007 10:30

rokátor

Re: Situace na silnicich v CR

To snad nemůžeš myslet vážně? Chceš zabránit jelenovi, aby vběhl na dálnici kdykoliv se mu zachce?

Radši to nikde nahlas neříkej nebo se ozve Strana zelených, myslivci a kdejací ochránci všeho možného.

Vždyť by to byla "dyskrymynáce"

0/0
7.4.2007 22:13

rokátor

Re: Situace na silnicich v CR

a ještě dodatek:

když rozstřelím auto o srnku a mám sjednané havarijní pojištění, tak mi pojišťovna samozřejmě opravu zaplatí (ve výši dle dojednaných podmínek)

předpokládám, že majitel kamionu havarijní pojištění má...

0/0
7.4.2007 22:15

Darik H

Re: Re: Situace na silnicich v CR

Havarijni samozrejme ano.

Co se tyka zabran - vetsinou se jedna o oploceni ci jine prvky, ktere by "mely" byt soucasti stavby komunikace.

Ze silnicni dopravy jde pomerne vyznamna cast fin. prostredku do verejnych financi. Bohuzel uzivatele za to zrovna adekvatni sluzbu nedostavaji. Jinak jsem prispevek vazne myslel - nebo je tam snad neco spatne?

0/0
8.4.2007 2:13

PES na cesneku

Řidiči kamionů jsou negramotná howada?

Někdy to tak vypadá. Není dne aby nebyla zablokována dálnice díky nehodě nějakého tatara v kamionu. Ale není se čemu divit, kamiony řídí lidé, kteří včera prodávali fusekle před kauflandem a dnes jsou king of the road :-/

0/0
7.4.2007 10:03

killy

Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

.... mají americký trucky před boudou ještě třímetrovej čumák s "traverzou" vpředu, nabitej dvoutunovým agregátem..........!

0/0
7.4.2007 9:37

houba_

Re: Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

maji to kvuli srazkam s velkymi zviraty

0/0
7.4.2007 9:51

killy

No v tomhle případě by šoféra asi taky nevystříhávali.....

0/0
7.4.2007 10:06

________________________________

Re: Re: Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

Žirafa, hroch, mamut...

0/0
7.4.2007 10:14

houba_

Re: Re: Re: Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

medved,jelen ...

0/0
7.4.2007 11:39

________________________________

Re: Re: Re: Re: Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

velký pes, velký zajíc, hodně velká kočka...

0/0
7.4.2007 13:11

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: Re: Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

a ta velká kočka at má airbagy aspon velikost 5;-D

0/0
7.4.2007 13:15

chorimehbooba

Re: Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

   přesně ...absolutní souhlas...kdyby měl americkej truck , tak by žil....

0/0
7.4.2007 12:07

jj.cz

Re: Z fotky lze docela odvodit důvod, proč....

Myslim, ze EU kamioni jsou bezpecnejsi nez americke. Nedavno jsem mel podobnou nehodu s osobakem, co si spletl dalnici s parkovistem a pojistovna kamion odepsala, ani airbag nevystrelil. Podrzeli me pasy a slusne jsem zaoral olej na poli. Takze s tim cumakem a traverzou to tak slavne neni!!!

0/0
9.4.2007 5:50

zapvit

Re: Řidiči kamiónu = hovada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nesouhlasím že všichni znám dva a jsou naprosto v pohodě. jen někteří ti mladší si řeknou já to všechno mám pod kontrolou hlavně v noci

0/0
7.4.2007 9:28

HU11

Re: Re: Řidiči kamiónu = hovada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ANO NAPROSTO S VÁMI SOUHLASÍM. ;-O;-O;-O;-O

0/0
7.4.2007 9:36

HU11

Re: Re: Řidiči kamiónu = hovada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano - řidiči kamionu se ozvali a je jich tady málo 8-o Tak co chrápete po noční a nebo jste ještě vyjukaní z té nehody ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
7.4.2007 9:57

tajgr

jó šofér, ten tvrdej chleba má...

jojo, na silnici se dějou vjeci. jezdím 4 roky z kamijónem a už sem zažil spousty veselejch historek. Až najedete 13000km za tejden a v noci na cestě domů to před váma něgdo zašlápne, rád bych viděl vaše bystré reakce a jasnou mysl. ideální by bylo kamijóny zakázat. bude na cestách klid a zbaví nás to fšech těch zbytečností co vozej a dělaj tenhle svjet "krásnější"... ;-)

0/0
7.4.2007 9:04

Lanta2004

Re: jó šofér, ten tvrdej chleba má...

Kamiony jsou potřeba,ale ne v tom množství,který brázdí (a przní) naše silnice.Existuje totiž i jinej způsob dopravy,kterej je zřejmě odsouzen k záhubě(Dráha,lodě,letadlo),které jsou ele dražší a tak to na našich silnicích vypadá(a zřerjmě bude dál bohužel vypadat),jak to vypadáRv

0/0
7.4.2007 9:08

tajgr

Re: Re: jó šofér, ten tvrdej chleba má...

jojo, bylo by to pjekný, gdyby šlo vozit lodí či vlakem. ale fšichni chtěj zboží hned, ideálně na přesnej čas, a to těžko lodí či vlakem dosáhneš. než sestavíš vlak se zbožím, tak už linka f automobilce stojí. nakladák je a bude to nej řešení pro zvládnutí tohohle uspjechanýho svjeta... R^

0/0
7.4.2007 9:13

Lukke-Luk

Re: Re: Re: jó šofér, ten tvrdej chleba má...

Jsi opravdu takovej de-ment, že neumíš česky? Ty jsi najel leda tak velký kulový, máš projev 12letého pubescenta.

0/0
7.4.2007 9:21

Hekynen

Re: jó šofér, ten tvrdej chleba má...

13000 km za ten váš "tejden" najet nelze. A kamionem už vůbec. A nauč se česky!

0/0
7.4.2007 9:24

tajgr

Re: Re: jó šofér, ten tvrdej chleba má...

jo sorry, to sem přestřelil. myslel sem 3000km. je to pravda, sme hovada a hovadama zůstanem. dálnice je naše hřiště... ;-DR^

0/0
7.4.2007 9:27

rudastraka

Re: Re: Re: jó šofér, ten tvrdej chleba má...

3tis za tejde a ty se tim chlubis??  tohle jezdim jezdim za dva dny, ale ravda, s osobakem

0/0
7.4.2007 11:09

Zakov

Re: Re: jó šofér, ten tvrdej chleba má...

Na to jste prisel jak? Lisabon a zpet se ve dvou lidech da za 7 dni bezpecne odjet i s povinnyma pauzama

0/0
7.4.2007 9:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.