Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané zaplatí poslancům cestu za radarem

Kdo má platit cestu desítky českých politiků za americkým radarem protiraketové obrany na Marshallových ostrovech v Tichém oceánu? Aby odpadly zbytečné otazníky nad tím, jestli si Američané "nekupují" přízeň českých poslanců a senátorů, bude financování cesty mezi obě země rozděleno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alf z červené hory

toje řečí

radar potřebuje k výstavbě asi 400 metrů čtverečnícha potřebuje obsluhu přibližně 12ti lidí.To bychom ještě unesli.Co se týče cesty našich zástupců věřím,že tam pojedou samí mikrovlnní odborníci,protože lajk uvidí jen budovu a můžou mu nakrmit ucho čím chtějí.

0/0
8.4.2007 11:57

153624

Re: toje řečí

Určitě pojedou odborníci !!! Tam je každý odborníkem na všechno,taky to tak dopadá,jejich tvořivá legislativní činnost.Dceři na právech přednáší paní prof.,která pracuje pro Úřad vlády už od doby Klause a netají se tím,že je zděšena,když ví,co se připravilo a jak kluci poslanečtí,někteří asi pod vlivem alkoholu do toho patlají své věty,až je z toho guláš.Takže tohle bude něco podobného,pojedou PhDr. a RSDr. neb ti to nejlépe posoudí;-D

0/0
8.4.2007 14:23

detour

Leť, Lubomíre leť a už se nevracej!

Doufam, že poletí i p.Zaorálek. Je tak hloupý, že by se na tom atolu mohl navždy ztratit.

0/0
8.4.2007 11:24

zoloft

Výlet nad Pacifik.

Je to jedinečná příležitost jak se jich zbavit - určitě poletí všichni vyžírkové.;-D[>-]!!!!

0/0
7.4.2007 20:29

Thyronx1

Jen jedna z mnoha bolsevickych obci:

Dnes proběhlo v obci Troskavec na Plzeňsku, obecní referendum ve věci stavby amerického radaru.Co mne opravdu nadzdvihlo byl apel starosty obce na vládu a parlament.Pan starosta v závěru sobotní reportáže Novy o referendu, na přihrávku redaktorky o právní nezávaznosti referenda pro vládu, odvětil v tom smyslu, že "vláda by si měla uvědomit, že jsme ji volili" (myšleno jako - my, tady v Troskavci) a podle toho jednat.

Podíval jsem se proto na volební výsledky v této obci.

K volbám 2006 přišlo podstatně méně občanů, než k referendu.

Odevzdáno bylo 69 platných hlasů a to takto:pro vládní koalici 23 hlasů (ODS-20, KDU-2, SZ-1) a pro opozici 39 hlasů (ČSSD -19 a KSČM - 20)!

Z toho je nejen patrné koho by se měl pan starosta především mediálně dovolávat. Je to prostě ze 2/3 bolševická obec, která se stává hlásnou troubou protiamerické agitace a lidé by to měli vědět.

0/0
7.4.2007 14:12

Hrubec

Re: Jen jedna z mnoha bolsevickych obci:

Jsou to především občané této země, jejichž názor musí volení zástupci brát v úvahu. Dle ústavy jsou si všichni občané rovni a to i občané s jiným politickým názorem. Váš příspěvek zavání komoušským názorem, že kdo nejde s námi, jde proti nám. Vzpamatujte se!!! Záleží pouze na zástupcích politických stran, aby se přízeň voličů obrátila tím žádoucím směrem.  Současná vládnoucí rpseudopravice ovšem na voliče kašle.

0/0
10.4.2007 10:30

Deleter

.

Je to především dotčená obec a její obyvatelé jsou na rozdíl od tebe tady doma, takže zavři tu svou starou tlustou americkou hubu a běž makat, ať má žorž z čeho platit převozy mrtvol na lince iraq-USA.

0/0
10.4.2007 11:00

Thyronx1

NWO je krypl jak znamo..

Jedine snad otazka pro iDnes: Odkdy radar slouzi i k obrane Evropy? Moc dlouho ne, vsak? Az dosud jste psali ze radar slouzi vyhradne k obrane USA..... inu bulvar se nezapre a zamerne lhat je nejen dovoleno ale nemeckym majitelem iDnes dokonce doporuceno. O skodlivosti radaru na lidske zdravi radeji pomlcim, protoze se tyka lidi bez mozku. Jo a poslete tam hlavne Zaoralka. Ten si to zaslouzi nejvic.

0/0
7.4.2007 14:03

sageorg

Tak na co,....

potom referendum?Museli by  tam vyvést všechny právoplatné voliče,aby mohli "fundovaně" referendovat!;-)

0/0
6.4.2007 16:42

cejkis

TERMITI POJEDOU NA VÝLET

MYSLÍTE, ŽE NĚKTERÝ Z POLITIKŮ ZNÁ DOPPLERŮV JEV?;-D

MŮŽOU JIM KLIDNĚ UKÁZAT KOMUNIKAČNÍ CENTRUM A ŘÍC TOHLE JE RADAR. A KDYŽ PŘIJEDOU,  TAK BUDOU VŠEM VYPRÁVĚT JAK JE TO BEZPEČNÝ RADAR ;-D;-D

0/0
6.4.2007 16:39

frankie51

Re: TERMITI POJEDOU NA VÝLET

A pojede i babajaga Parkanová?

0/0
7.4.2007 20:34

Aiki75

To: NWO

Hele, vůbec ti neberu tvé názory a dokonce někdy s tebou souhlasim, ale tohle je diskuze. Založ si prosim svůj blog ;-)

0/0
6.4.2007 16:03

wcbaba

Co nejvíce poslanců a senátorů je třeba

vyvést na ostrovy a tam je zkorumpovat, amíci se jistě už poučili z obchodu z Gripeny 

0/0
6.4.2007 15:36

redback

Nestačilo by těm de/bilům ukázat fotku toho radaru?

Stejně tomu nerozumí a vyšlo by to levněji.

0/0
6.4.2007 14:51

NWO.

IS THIS THE BEGINING OF WORLD WAR IV?

FORMER CIA DIRECTOR JAMES WOOLSEY THINKS SO

AFI Research Intelligence Briefing

;-Ohttp://www.voxfux.com/archives/00000084.htm;-O

RADAR RvRv;-€

0/0
6.4.2007 14:01

Stíhací bombardér Havel

proč by to nebylo vhodné?

naopak mi přijde nevhodné, aby čeští daňový poplatníci platili kvůli americkému zařízení svým posrancům cestu na Hawai. Aloha!

0/0
6.4.2007 13:06

NWO.

Re: proč by to nebylo vhodné?

;-O

Odmítáme se stát rukojmími zbrojařských koncernů a sloužit jako nástroje pro novou a mnohem nebezpečnější studenou válku, než jaká kdy byla. Věříme, že občané mají právo o sobě rozhodovat sami a žádné „moudré vládce a spasitele“ k tomu nepotřebují.

Proto bojujeme za uzákonění zákona o obecném referendu a usilujeme o to, aby občané v následujícím hlasování zamítli výstavbu americké radarové stanice. Pokud bude tato vojenská základna již stát, pak budeme usilovat o její zrušení.

0/0
6.4.2007 13:35

NWO.

Re: Re: proč by to nebylo vhodné?

;-Osoučasná vládní koalice je více než křehká. Její rozpad, a to zvláště pod skutečně masovým tlakem občanů zdola, není vůbec vyloučen. Pak ale nejsou vyloučeny ani předčasné volby a následná změna zastoupení v parlamentu.

Ale i kdyby tato koalice ochotných vydržela, řádné volby budou dříve, než je plánovaný termín dostavby radaru. Jde tedy jen o to, vytvořit do té doby dostatečný tlak veřejnosti na to, aby volby vyhrály strany, jejichž poslanci budou hlasovat pro zákon o obecném referendu. Co je na tom nemožného? Co je na tom nemožného, když je 70% občanů proti americké vojenské přítomnosti u nás?

0/0
6.4.2007 13:37

klv

Re: Re: Re: proč by to nebylo vhodné?

jo tak odtud vítr vane, ;-D 

nové volby, no schválně kdo to asi může chtít,

tak to je nudné ;-D

0/0
6.4.2007 13:43

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: proč by to nebylo vhodné?

Neboj vy v Bohnicích nejsete rukojmí koncernů, ale zákonů a vyhlášek o veřejném zdraví a lékařské pomoci.

0/0
6.4.2007 13:41

NWO.

Re: Re: Re: proč by to nebylo vhodné?

Pane "kníže":

3/ Jednám ze zájmu lidu České republiky ANONE

4/ Jednám v zájmu cizí mocnosti požadující vybudování radarové stanice systému americké proti raketové obrany. ANONE

5/ Byl jsem upozorněn na vlivy neionizujícího zářeni na populaci, faunu a floru a ty označuji jako nezávadné. ANONE

6/ Jsem držitelem pouze českého občanství a nejsem smluvně či jinak zavázán vůči jinému státu nebo skupině osob zastupující zájmy jiného státu než mé vlasti v této věci ANONE

0/0
6.4.2007 13:45

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: proč by to nebylo vhodné?

A to je co , to si napastoval odkud?

0/0
6.4.2007 13:51

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: proč by to nebylo vhodné?

1/ Jsem si vědom toho, že se dopouštím skutku přímého ohrožení bezpečnosti České republiky participací na obraně státu NATO postupující mimo doktrínu NATO. ANONE

2/ Jsem si vědom, že ponesu právní a morální důsledky rozhodnutí, jimž dovolím přítomnost cizích vojsk na území mé vlasti. ANONE

Jestli někdy, pak právě nyní je nutné zlomit „mnichovský syndrom“ těch, kteří se vždy jen přikrčí a udělají vše, co si panstvo zamane.

Je to těžké, protože jsme tuto situaci zažili opakovaně při násilné zločinné agresi sovětské armády v srpnu 1968. Ale opakuji: není to nemožné a je již nejvyšší čas to změnit. Nejsme ani stádo ovcí, ani národ hlupáků, neschopných se o sebe postarat sami.

0/0
6.4.2007 13:56

NWO.

"CHAOS" KOLEM ZRADARU

Zahraniční politika ČR zřejmě podléhá distriktu USA, přesto že ČR je součástí Evropské unie a ne Federativní prezidentské republiky USA. Pokud je vám lhostejné, že ČR má opět pozici sluhy a pečeť státu tolerujícího genocidu iráckého národa, zamyslete se alespoň nad tím, zda rozpočet ČR je tak silný, že může odmítnout každý kontrakt, o kterém poradci z USA řeknou sladké "NO". Zřejmě ČR disponuje nadměrnou částkou finančních prostředků v rozpočtu, že může přehlížet "výhodnou" americkou účast v Aeru Vodochody, či omezení vývozu do zemí, které se znelíbí USA. Nic méně, co bychom pro "americkou demokracii" neudělali. Domníváte se, že zahraniční politika nemá vliv na ekonomiku státu ? Velký omyl přátelé, USA nejsou v Iráku pro lidská práva atd. Za vojáky pochodují ekonomové.Rv[>-]

0/0
6.4.2007 13:01

klv

Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

a zpívají si do kroku ;-D

0/0
6.4.2007 13:03

NWO.

Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Mluvíme vseobecne o legalnosti ozbrojeneho odboje proti te vlade. ktera sama porusuje Ustavu statu. Je snadne si tedy predstavit, ktera vlada to je. Proklamace o ustavnosti neznamenaji skutecno ustavnou nekterych zasadnich rozhodnuti;-) Odboj je a bude zcela legalni i pred zakonem!R^

0/0
6.4.2007 13:05

NWO.

Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

!Článek 43 Ústavy České republiky uvádí, že vláda rozhoduje o pobytu cizích vojsk, pokud trvání tohoto pobytu nepřekročí 60 dnů. Jestliže naopak pobyt vojsk stanovenou lhůtu překročí, musí s ním vyslovit souhlas Parlament ČR. Výraz „prozatímní rozhodnutí“ se v celém textu ústavy nikde nevyskytuje a je podle všeho příležitostnou inovací. Podobně „kreativní“ přístup bohužel poznamenává rovněž zacházení současné americké administrativy s řadou významných mezinárodněprávních dokumentů – například Úmluvou o zákazu použití, skladování, výroby a přepravy protipěchotních min z roku 1997, Smlouvou o zásadách činnosti států při výzkumu o využívání kosmického prostoru z roku 1967 nebo Smlouvou o nešíření jaderných zbraní z roku 1970. !

0/0
6.4.2007 13:08

klv

Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

a kdy  to bylo porušeno ?

0/0
6.4.2007 13:09

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Já teda nevím, ale dost se tu mluví o tom, že vláda potřebuje každého poslance ke schválení umístění radaru, takže mi to přijde, že se se schválením parlamentem počítá.

0/0
6.4.2007 13:11

klv

Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

neblázni NWO to nečetl, on to jen kopíruje ;-D

0/0
6.4.2007 13:12

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Kdybych neco doporucoval jako vy, dopoustel bych se MANIPULACE. Kazdy ma mozek, aby si neco precetl bez vykladu jinych a sam si tak udelal  vlastni nazor. My nejsme deti.;-)

0/0
6.4.2007 13:13

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Tak mi řekni proč vláda shání každý poslanecký hlas, když chce parlament obejít?

0/0
6.4.2007 13:16

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

PRAVE PROTO!!!

0/0
6.4.2007 13:18

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Tak teď jsi mě dostal, hele zajdi si pro jistotu dobrovolně pro nějaké žihadlo, asi se ti zase obohatí chorobopis.

0/0
6.4.2007 13:20

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Laskave se starej sam o sebe a kdyz nemas co bys rekl, radeji mlc;-)R^

0/0
6.4.2007 13:22

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

No ono mluvit s tak pekným exemplářem pablba se hned tak někomu nepoštěstí, tak si to chci užít.

0/0
6.4.2007 13:25

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

abych to shrnul, ty píšeš že vláda chce obejít parlament, když ti někdo odpoví že vláda shání hlasy poslanců a nechce je tedy obejít odpovíš , "právě proto"

nepřipadáš si legrační, nebo už neudržíš ani nit rozhovoru ;-D

0/0
6.4.2007 13:25

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

jednání je realizováno právě formou neveřejných odpovědí na neveřejnou diplomatickou korespondenci. Kde mate ten Parlament8-o Myslite uplacene poslance8-o

0/0
6.4.2007 13:28

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Možná ti to nikdo neřekl, ale Parlament se opravdů skládá z poslanců a senátorů. To je překvápko, že v parlamentu jsou poslanci co?

0/0
6.4.2007 13:31

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

pleteš hrušky s jablky, jedna věc je jednání o umístění , další věc je schválení jeho umístění,

předpokládáš že jednání o utajovaném vojenském zařízení se zůčastní všichni poslanci, to nemůžeš myslet vážně ani ty ;-D

0/0
6.4.2007 13:32

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

;-Dnejen, že nejsme blázni, my především nejsme a nechceme být stádem ovcí, které současná vládní koalice žene, kam se jí zlíbí. R^

0/0
6.4.2007 13:35

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

neopisuj, a hlavně nepoužívej slovíčka my, ;-D

0/0
6.4.2007 13:38

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Jestliže Vás kamkoli kdokoli žene tak stádo ovcí jste a je jedno jestli vást tam žene vláda, ÚV KSČM nebo svaz Muslimských studentů.

0/0
6.4.2007 13:39

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

;-OTyp protiraketové obrany, kterou Spojené státy mohou hodnověrně nasadit, má význam především v ofenzivním a ne defenzivním smyslu – jako doplněk amerického prvního úderu, nikoli jako autonomní štít. Pokud by Spojené státy provedly nukleární útok na Rusko (nebo Čínu), cílové zemi by zůstal jen malý zbytkový arzenál – pokud vůbec něco. V tomto případě by dokonce i relativně malý nebo neefektivní systém protiraketové obrany mohl být více než dostatečný k odražení jakéhokoli odvetného úderu, protože zdevastovanému nepříteli by zbylo jen málo hlavic a klamných cílů“. Opravdu chceme i jako ČR hrát s USA tuto nebezpečnou strategickou hru? Pro naše občany /na rozdíl od politiků/ opravdu  nejde ani tak o radar, jako spíše o ZRADAR.

0/0
6.4.2007 13:49

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Škoda, že ruské rakety letí do Ameriky přes severní pól takže základna v ČR nebo polsku je celkem na draka o Číne ani nemluvě. A kdyby Rusové nebyli schopni odpovědět dřív než US rakety dpoadnou tak nepotřebují žádnou základnu.

0/0
6.4.2007 13:55

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

IS THIS THE BEGINING OF WORLD WAR IV?

FORMER CIA DIRECTOR JAMES WOOLSEY THINKS SO

Vhttp://www.voxfux.com/archives/00000084.htmV

0/0
6.4.2007 13:59

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

ale kruciš, "zloděj volá chyťte zloděje" pokud vím jsi největší doporučovatel čtení různých obskurních webů co znám,

ano každý má mozek aby si přečetl co chce a udělal si názor, ovšem tvým názorem  je jak už jsi tu několikráte napsal, že používáš metody vyhledávání stejné jako tajné služby proto jsi povinen nás nevědomé informovat ;-D

no dítě asi už nejsi , ovšem dětinské představy o fungování světa máš ;-D

0/0
6.4.2007 13:23

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

On už není dítě, on už je zase dítě, prostě zdětinštěl a zesenilněl.

0/0
6.4.2007 13:27

NWO.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

;-Ddojem je ten, že pan velvyslanec požádal pana Zemana o službičku - aby svým vlivem umožnil vznik vlády, které parlament vysloví důvěru, aby již mohla americká vláda požádat tu naši o souhlas s výstavbou onoho radarového zařízení. Ono to tak nějak do sebe se skládá jako skládačka. Pan Graber u Zemana, druhý poslanec ČSSD odejde z klubu, poté hlasování o důvěře vládě a do šesti hodin od vyslovení důvěry je tu ona americká žádost.

Takže si myslím, že ne pro bůhvíco, ale právě proto, aby naši američtí "přátelé" byli spokojení, tak proto museli ztratit tvář před národem dva poslanci ČSSD. A udělali to dle mne jen kvůli panu Zemanovi, který je asi jejich duchovní guru.

0/0
6.4.2007 13:34

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "CHAOS" KOLEM ZRADARU

Taky dobrý, to je z Blicích listů nebo z Prisonplanet.com?

0/0
6.4.2007 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.