- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten výpravčí měl nasazení, že by tak mohl prodávat v kantýně noviny a ne sedět na místě kde se rohoduje o lidských životech. Třeba by pomohlo kdyby kromě popisu místa udávali taky souřadnice GPS. Vždyť je to v každé mapě. Nejhorší bylo, že se hned tvářil že přesně ví kde to je, místo aby si potvrdil místo a ujistil se, že myslí správné.
kteří si pro pár tisíc vydělali na celý život...
Kolik se zde sešlo odborníků na železniční dopravu. Na vině jsou pochopitelně ti tři hajzlové s autem.
... na přejezdu se spustily závory a následovalo další kolo dohadování ... hmm ...
Nějací hajzlové kvůli pár tisíckám ohrozí životy cestujících a tady se diskutuje o tom co mohl předvídat policista a výpravčí.
Hádáte se tady o hovně...pochybení je obecné.....a to v tom smyslu, že samozřejmě pokud přejezdy nejsou očíslovány (což si myslim, by situaci velice prospělo), může samozřejmě docházet k mylné interpretaci jednotlivých sdělení...
K tomu dochází zejména tehdy, pokud se příjemce zahltí nepodstatnými fakty na začátku sdělení a podstatná informace je zakutaná někde uprostřed.
Stránky http://www.rozzlobenimuzi.cz znám již déle. A výslovně autoři žádají o linkování celé stránky a nikoli přímo videa, což autoři článku udělali. Trošku bezohlednost? Nebo to jen španě chápu? Odkaz ze stránek idnes a traffic jede na muzich ...
To řekl správně na železničním přejezdu mezi Luzcem a Berkovicemi, na te hlavni trati, je auto v kolejisti, nepoustejte mi tam vlaky, jo. Vypravci: ok, me tam ted nic nejede.
Tedy hlášení by mohlo napříště znít: (za předpokladu přímého obusměrněho spojení hlídky na místě s výpravčím)
"Zde hlídka PČR, hlásím nehodu na železničním přejezdu č. 236 na trati 090 v kilometru 495.1, to je ta hlavní trať z Ústí do Prahy, přejezd na silnici z Horní dolní do ÚP. Žádám okamžité uzavření trati oběma směry, uvázlé osobní auto v kolejích.
Výpravčí:
"Zde doprkancl žst. Vraňany, u telefonu výpravčí Wegwerth. Opakuji, hlásíte nehodu na přejezdu číslo dva - tři - šest na trati nula - devět - nula z Ústí do Prahy v kilometru čtyři sta devadesát pět celých jedna. Trať uzavírám oběma směry, osobní auto uvázlé v kolejích. Opakujte znovu kilometrickou polohu přejezdu, správně má být čtyřista -padesát devět celých jedna, nikoli čtyři sta devadesát pět, žlutý kilometrovník je vždy vpravo 5 metrů od silnice u krajní koleje!"
PČR: "Zde PČR, strž. Zeuke, opravuji kilometrickou polohu přejezdu, vyčkejte okamžik, svítím si na kilometrovník, kur v a Franto podej mi baterku, do p r d e l e posviť mi sem hledáčkem ......poloha přejezdu: čtyři sta padesát devět celých jedna, číslo přejezdu 236, trať 090, žádám uzavření oběma směry, nehoda, osobní auto v kolejích!"
Výpravčí: "Zde doprkancl. žst. Vraňany, výpravčí Wegwerth, rozumím, uzavřena trať 090 oběma směry, přejezd číslo 236 v kilometru čtyřsta padesát devět celých jedna, nehoda, osobní auto v kolejích! Jsou viditelně poškozeny sloupy trakčního vedení nebo spadlá trolej, žádáte vypnutí troleje?"
PČR: "PČR, Zeuke, sloupy trakčního vedení nejsou vditelně poškozeny, nevidím spadlou trolej".
Výpravčí: "Doprkancl. žst. Vraňany, výpravčí Wegwerth, trolej a trakční vedení viditelně nepoškozeny, zůstávají pod proudem! Konec."