- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Komfortně naladěný podvozek a pneumatiky s vyšším profilem se neslučují se sportovní pověstí Hondy, ale v „céervéčku“ se na sportovní výkony nehraje. Komfort jízdy a vylepšené chování mimo zpevněné cesty, ale i na hladkém asfaltu, jsou hlavními argumenty, kterými se snaží automobil oslovit zákazníky. V mém případě se mu to beze zbytku podařilo. Podvozek společně s pneumatikami dokáže výborně vyžehlit běžné i větší nerovnosti na českých silnicích.
Je velmi příjemné, když zdolávání děr, nedokonalých záplat a asfaltových čepic nedoprovází hlasité rázy, ale pouze zvuky odvalujících se pneumatik, případně menší zadunění, projedete-li skutečně zákeřnou dírou.
že ten řidič zastavil a zavolal na sebe policajty, možná ví něco co v tom článku nebylo.
Vy tady klamete tělem??
Odkdy je Honda CRV terénní auto??? Je to snad normální SUV...
je to rozdil tak velky? Proste je to velka krava co je docela pevna a umi trochu rychlej jezdit. I kdyz jestli jel prase tak by je asi zabil i favoritem...
neboť skoro celá diskuse pod článkem se místo odsouzení jednoho magora za volantem vede o tom, že všichni, kdo mají offrouda jsou debilové. A nedej bože, pokud je to ještě k tomu podnikatel...
Těch mrtvých je mi líto, před časem takhle podobně sejmul jeden "řidič" manželský pár u nás. A přitom měl nevytuněnou oktávku...
úkolem titulků je vygenerovat maximum impresí.
bylo by " hodnocení " v příspěvcích stejné, kdyby nehodu způsobil opilý řidič?
dva mrtví, a diskuse vře na téme "je to terénní nebo ne".
Jj, od začátku roku Policie sloučila okresní oddělení Praha - východ a Praha - západ do jednoho jediného Praha - venkov.
Zase hloupy nadpis. Honda nikoho nezabila, to jeji bezohledny ridic.
Zase to nepřehánějte, taky se píše "Lesního dělníka zabil strom" místo "Lesní dělník byl usmrcen stromem, který špatně podřízl (jeho kolega)".