Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž ubodal psa, který pokousal ženu

Kříženec stafordšírského bulteriéra pokousal v neděli ráno ženu, která čekala na tramvajové zastávce v Krásném Poli v Ostravě. Majitel psa vzápětí brutálně potrestal. Zhruba tříměsíční fenu ubodal nožem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vonicaca

?

A nabylo to náhodou tak, že si ti tři hráli na posledního?

0/0
20.4.2007 16:58

petyo

To je dobrý nesmysl...

...tříměsíční štěně prostě nemůže nikomu vykousnou kus lýtka a může to být štěné jakkéhokoli psa. Vždyť takové štěně na to nemá ani zuby.

0/0
20.4.2007 16:07

vonicaca

Re: To je dobrý nesmysl...

R^To máš teda recht. Bůh ví,jak to celé bylo

0/0
20.4.2007 17:00

inkvizitor2005

Re: To je dobrý nesmysl...

Víš jak vypadá stafford?

0/0
20.4.2007 17:12

machy2

Odstřel psů?běžte se bodnout, fakt!

Souhlasím s Gastonem, vodítka a náhubky pro individua typu djdave2 a Gabidos a jim podobný!!! Amstafka má pravdu - majitel je násilník a k...., o čemž svědčí jeho reakce po incidentu!!!!;-€

0/0
5.4.2007 9:57

calypsol

pejskari

pejskari , to je ta nejhorsi sorta lidi. Jsou sebestredni a sobecti, vetsinou i hodne tupi a o zodpovednosti zda se nikdy neslyseli. To je vzdycky plno kecu "on nic neudela, on si chce jen hrat" a kdyz pak nekde takova bestie zakousne dite tak maji zase vymluvu "ze ho muselo provokovat". Znacek a zakazu pobihani zasadne nedbaji, dokonce to nechaji pobihat bez nahubku po parcich kde je vysloveny zakaz pobihani psu namalovany vsude na zemi i na znackach. Pak se ani nedivim ze se sem tak nejaky zaprdlik ktery to uz nevydrzi nastve a pohodi coklum otravenou navnadu.

0/0
5.4.2007 9:06

djdave2

hmm

byt manzel te pani a mit u sebe nuz a byt pohotovy - psa bych podrizl - takhle to vlastne majitel udelal za mne ...

0/0
5.4.2007 8:57

Gabidos

odstřel psů

Muž se zachoval naprosto adekvátně. Tyto situace řeším stejně a přináší mi to ovoce.

Například má sousedka by vám mohla vyprávět, jak daleko letěl její pes, když na mě lehce zaštěkal (bez náhubku a vodítka). Dnes již je v podstatě nemožné, abych jí s čoklem potkal.

0/0
4.4.2007 19:10

jenik z DO

Re: odstřel psů

Muž se zachoval adekvátně??? Je to jen a jen jeho chyba!!! Když už si tyhle psi chová je za ně 100 pro zodpovědný... On je vychoval k agresivitě a stejným způsobem se jich zbavil....To není normální.. Myslím,že je to pitomec a měl by si své mindráky mebo agresivitu jít lečit k psychošovi!!

0/0
4.4.2007 19:16

jouda joudovic

Re: odstřel psů

Tak to máš kliku, žes nepotkal mě - to bys mohl letět ještě dál:-P

0/0
5.4.2007 8:26

Gaston

Re: odstřel psů

Vidím, že vyhlášky o povinnosti užití náhubku a vodítka na veřejnosti by bylo třeba rozšířit i na individua vašeho formátu.

0/0
5.4.2007 9:28

machy2

Re: pes za to nemůže!!

Vy všichni, kdo melete silácký kecy na adresu toho psa, jste fakt mimo. Je to blbý, že se to té paní stalo, to není dobře, ale viníkem je majitel psa, pokud psy vychovává tak, že jsou agresivní, znamená to, že je sám hnusnej a násilnickej, pes je jen odrazem svýho majitele.Nesnáším lidi, co si svůj mindrák vybíjej na zvířatech. Je to ubohost:jste prostě zakomplexovaný, tak si to nějak lečte, jenže to byste si to napřed museli přiznat, co!!

0/0
5.4.2007 9:52

_m-

Re: odstřel psů

Ach ty jsi hrdina!!!!!!!!!!!!!!. Pravý muž!!!!!!!!!!! Doufám, že jsi na to patřičně hrd!!!!!!!!!!!!

0/0
20.4.2007 16:12

jenik z DO

Nepochopím...

že si lidi kupují takové psi?! Fakt ne. Jsou agresivní,ošklivý,velcí...co s nimi?? Chápu,že si je někdo pořídí na ochrannu velkého majetku,ale jako své mazlíčky??Rv Znám lidi co je mají a zdají se mi hrozní egoisti atd..... 

0/0
4.4.2007 19:05

modrá šlápota

Re: Nepochopím...

Pes je obrazem svého pána,toho blba patří ubodat:-©:-©

0/0
4.4.2007 19:06

b.b.b.

ublížit a zabít

Je zajímavý, že jakmile někoho napadne pes, už ho zabíjíte, mlátíte a podobně. V první řadě by to měl schytat majitel a pak teprve ten pes. A vůbec, když chceme takové právo, aby to bylo spravedlivé. Napadneš člověka, zemřeš!! A je jedno  jestli jsi pen nebo člověk. Je o to smutnější, že ten člověk by měl mít rozum, ale bohužel.Rv

0/0
4.4.2007 10:27

modrá šlápota

Re: ublížit a zabít

R^R^

0/0
4.4.2007 19:08

nergal

klasicky pripad

 clovek si to nehlida a pak to takle dopadne! mozna kdyby se zprisnili tresty tak by to pomohlo ! ale to by se tlustoch a topolem nesmely porad hadat o koryta;-D;-D

0/0
4.4.2007 9:52

Lapan

Je to hodně zmatená událost

Ale oni tyhle rasy psů maji ohromnou sílu i jako štěňata takže chudák ta paní a majitel si měl své psy pořádně hlídat a mít je v kotích. Na škole sem na tělák chodila na výlety, vždycky s náma šla spousta psů jedou i takový pes jako je v článku jenže o toho se jeho majitelky zajímaly i profesor měl vlčáka,ale košík a vodítko bylo u všech samozřejmostí, ten vlčák byl dokonce naučenej tak,aby si ten košík vzal sám a vždycky poslech takže sem pro tvdré postihy za porušování základních pravidel, která bych pořádně zpřísnila. Jde  všechno i smečka psů naráz v autobuse nebo vlaku i tos e dá přežít k klídku a naví c není nad to si  hřát nožky o živé psa jakos e to poštěstilo mě a přežila sem to a to tobyl vlčák, jenže perfektně vycičenej a to je to co většina českých pejskařů považuje za zbytečnost což by se mělo změnit rychle  jinak ty útoky nezkončí.

0/0
4.4.2007 9:43

nergal

Re: Je to hodně zmatená událost

a umel si ho i sam nasadit a zavazat ??;-D;-D;-D

0/0
4.4.2007 9:51

36903690

Jednoznačně potrestat majitele psa!

Kdo neumí uhlídat své psy musí být potrestán.!

0/0
4.4.2007 9:33

kunde

<<??>>

"policisté zjišťují, zda žena nezpanikařila, když stála sama proti psům."...;-D

0/0
4.4.2007 9:01

szczurek0

3 měsíce???

Tříměsíční staford má tak 8 kilo, takže pokud by chtěl někoho opravdu napadnout, o čemž u 3 měsíce starého psa dost pochybuju, stačí ho odkopnout a je po útoku.

0/0
3.4.2007 10:44

pokolgep

Re: 3 měsíce???

tak sezen psa pust ho na svou zenu aby nevedela dopredu co ma delat a cekej vysledek...

0/0
4.4.2007 10:13

Alena0077

3-měsíční štěně

3-měsíční štěně? Co je to zase za blbost?8-o8-o8-o8-o

0/0
3.4.2007 9:14

trojuhelník

znám horší případ

ubodal ženu, která pokousala psa

0/0
2.4.2007 21:19

PXNTDD

******

zabte toho chlapa... kuva dyz neumi vychovat stafbula tak at si ho neporizuje, ne?!;-O********

0/0
2.4.2007 21:17

pokolgep

Re: ******

ale umi ....jako spravny chovatel ho ihned po incidentu zabil...jsou takovi co by ho branili do posledni chvile...

0/0
4.4.2007 10:14

Amstafka

Myslete

Ahoj všem, zas další novinářský blud. 3 měsíční štěně? Co to je za blbost? Ani rasa není jistá! Mám doma AST a není to muj první pes této rasy a nikdy jsem neměla problém. Pokud psa někdo učí na lidi, tak neni normální. Pes který je normálně vychovaný tohle neudělá. Jaký pán, takový pes a fenky od Watra dělaly jen to, co je pán naučil.

0/0
2.4.2007 18:24

t.lexx

Jaký majitel, takový pes.

RvRvRv

0/0
2.4.2007 14:45

sasaxa

strelba na psi

no, strilet na psi ... to mi prijde kapanek prehnany. Si to vemte z pohledu majitele .. zatrelite mu treba spolecnika, na kterym je silne citove zavislej. Myslim ze peprak je optimalni reseni pro takovouhle situaci.

0/0
2.4.2007 14:07

astrix

Re: strelba na psi

Na psi? Jako na vojáci?

0/0
2.4.2007 14:51

Old_Good_Zwerg

Re: strelba na psi

To je pak třeba ze soucitu sejmout i toho nebohého náhle osiřelého pejskaře.;-D

0/0
3.4.2007 0:59

Old_Good_Zwerg

Re: strelba na psi

Optimální řešení na tuto situaci je něco takového:

http://www.airsoft06.com/Tokyo_marui_desert_eagle_50_AE.JPG

http://i43.photobucket.com/albums/e375/hummer4x4cs/DSCF0038.jpg

:-P

0/0
3.4.2007 1:00

petrucciani

Muž ubodal psa, který pokousal ženu

Muž ubodal psa, který pokousal ženu fenu.;-)

0/0
2.4.2007 13:57

astrix

Správný ležák zraje 70 dní

takže třímesíční štěně, pěkně vychlazené...:-)

0/0
2.4.2007 13:41

cybermiky

no bóže

za chvilku nám tady ještě budou psát, že Pepa z Horní Dolní ulomil knoflík u TV. Je to stejná VĚC jak nějaký čokl ;-D Ale faktem je , že TV nekouše ;-) Doporučuji na podobné psy použít v sebeobraně střelnou zbraň. Pár desítek psích mrtvolek a oni si pejskaři začnou dávat pozor R^

0/0
2.4.2007 13:16

astrix

Re: no bóže

A jak to dopadlo? Spravil Pepa ten čudlík, nebo si musí koupit novou bednu?:-)

0/0
2.4.2007 13:43

nezavisly a svobodny

Re: no bóže

Správně. člověk už má dojem, že tahle zeměkoule není pro lidi ale pro psy, žížaly a další živočichy a rostliny. A ještě by to chtělo aby majitel zaplatil té ženě pořádné bolestné a dostal alespoň podmíněný trest. Bezohlednost a neodpovědnost majitelů zvířet je opravdu velká. A jaký pán, takový pes.

0/0
2.4.2007 14:40

Wolfskin

Re: Re: no bóže

Pochopil jsi to správně. tahle planeta je opravdu pro všechny, kteří na ní žijí. I pro žížaly a žirafy. Bohužel na ní žijí i taková individua, jako třeba Vy. Je vidět, že jediné jediné zvíře, které znáte, je steak. Chudáci Vaše děti.

0/0
2.4.2007 15:48

jouda joudovic

Re: Re: Re: no bóže

R^R^R^

0/0
5.4.2007 8:30

PXNTDD

Re: no bóže

ses taky idiot na Ntou vid.... upe se nestacim divit jaky ty lidi jsou...

0/0
2.4.2007 21:19

marduk

Re: Re: no bóže

Naprosto souhlasím s tím, že bezohlednost majitelů psů je nebetyčná. Bez košíku, bez vodítka, arogantní... Nejednou mě pes napadl. A onen člověk o něco výše má pravdu. Stačilo by pár článků na téma, jak napadený vytáhl zbraň, agresivní zvíře zastřelil a hned by bylo všechno v cajku. Ano, lidé se chovají značně idioticky a dodržování elementárních pravidel slušnosti jim často nic neříká...

0/0
3.4.2007 9:07

Gaston

Re: Re: Re: no bóže

Čím to je, že psi tak často "napadají" právě ty agresivní hlupáky, ktěří se v jednom kuse dovolávají možnosti střílet?

0/0
3.4.2007 9:25

nonick

Tříměsíční štěně??? Vyrvalo kus lýtka???

Co je to za blbost? Neměl ten pes pruhy nebo hřívu? ;-D

0/0
2.4.2007 12:40

honza2007

Re: Tříměsíční štěně??? Vyrvalo kus lýtka???

možná to byl kůň ;-D;-D

0/0
2.4.2007 12:41

nonick

Re: Re: Tříměsíční štěně??? Vyrvalo kus lýtka???

myslel jsem spíš na tygra nebo lva...než na zebru nebo koně... ;-D

0/0
2.4.2007 13:17

pegaska

Re: Re: Re: Tříměsíční štěně??? Vyrvalo kus lýtka???

No, tříměsíční hříbě by kus lýtka už vyrvat zvládlo :))

0/0
3.4.2007 10:42

Jan Žižka z HK

psí bestie dostala, co si zasloužila

R^

0/0
2.4.2007 12:21

los-cabanos1

Re: psí bestie dostala, co si zasloužila

blbe

0/0
2.4.2007 12:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.