Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Anglie už je obklíčena nekuřáckými zeměmi

Velká Británie pokračuje v omezování kouření na veřejnosti. Od druhého dubna platí zákaz kouření v jakýchkoli uzavřených prostorách včetně kaváren, barů a restaurací ve Walesu. V sousední Anglii je tento zlozvyk i nadále povolen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

belgian chocolate

jsem prave v Italii

a je to neuveritelna pohoda, moci si kdykoliv zajit do restaurace ci baru bez toho, abych se dusila, uzit si skvelou veceri beze smradu od vedlejsiho stolu, a po navratu nesmrdet... takhle je to totiz normalni

0/0
3.4.2007 11:04

aramj

ve Skotsku tvrdili totez

a rok po zavedeni priznali, ze se jim trzby zvysili... Tak kde je pravda?

0/0
3.4.2007 9:18

babacek

Ranní zamyšlení o Navrátilovi.

Jako oblázek vložený do praku je pocta vzdaná hlupákovi. Jako trn v ruce opilého, tak přísloví v ústech hlupáků. Jako střelec, který chce všechno zasáhnout, je ten, kdo najímá hlupáka a kdejaké tuláky. Jako se pes vrací ke svému zvratku, tak hlupák opakuje svou pošetilost. Uvidíš-li muže, který si připadá moudrý, věz, že hlupák má víc naděje než on.:-P:-P;-D

0/0
3.4.2007 5:14

asshole

(NE)SOUHLAS

jsem kuřák, ale ne tak zhovadilý, abych někomu hulil u jídla. samotnému mi to dost vadí. reakce některých nekuřáků tady na diskáčku jsou v naprostém pořádku. přesto mi ale nezbývá jedním dechem (kuřáckým, dočasným;-D) dodat, že jestli je někdo nekuřák a leze do restaurací/hospod/barů, kde se kouří, je naprostý idiot a může si jít štěkat do nekuřáckých podniků. taky tam nepolezu(Y)

0/0
2.4.2007 17:34

Pan Navratil

To by mě zajímalo,

kdy začne vadit smrad přepáleného tuku. Kdo má taky to oblečení pořád prát?!? ;-€

0/0
2.4.2007 16:02

Maykel

Petice za zákaz kouření na veřejných místech

www.stopkoureni.cz - petice pro schválení zákona o zakázání kouření na veřejných místech.R^

0/0
2.4.2007 15:28

Pan Navratil

Re: Petice za zákaz kouření na veřejných místech

Vždyť ti lidé ani nejsou schopni napsat text petice česky.;-D

0/0
2.4.2007 15:37

Brundi

To tu diskuze s mym odchodem pekne upadla...

Kde jste, vy bijci za prava kuraku a militantni nekuraci? ;-)

0/0
2.4.2007 14:11

utanův stín

Re: To tu diskuze s mym odchodem pekne upadla...

Já tu jsem.

0/0
2.4.2007 14:12

gagaryn

Re: To tu diskuze s mym odchodem pekne upadla...

Byl jsem prudit v kuřárně. Chtěl jsem tam vyvěsit obrázky plic kuřáků, rakoviny jazyka atd., ale na té žluté mastné zdi to nedrželo.:-)

0/0
2.4.2007 14:15

Brundi

Re: Re: To tu diskuze s mym odchodem pekne upadla...

Ale nemame oponenty. :-)

0/0
2.4.2007 14:20

Pan Navratil

Re: Re: To tu diskuze s mym odchodem pekne upadla...

V jaké kuřárně?8-o8-o8-o

0/0
2.4.2007 15:41

ŠachMat

Brundi

Hlidat dodrzovani zakazu koureni. Jakmile hospodskej napise v dobe od do se tu nekouri, tak se tam proste nekouri. Jinak flastr. Aby jsi si moh bejt jistej, ze si nikdo nezapali, kdyz jis. To by melo pomoct.

0/0
2.4.2007 11:19

Brundi

Re: Brundi

Proc se to nehlida ted? :-/

0/0
2.4.2007 11:21

ŠachMat

Re: Re: Brundi

nemam nejmensi tuseni. Ani sem nevedel, ze se to nehlida, az tady sem se setkal s tim, ze se to porusuje. Melo by se to zprisnit, je to pomerne jednoduchy a realizovatelny reseni. Nemusi se nic zakazovat a nikdo nemuze rict ani popel.

0/0
2.4.2007 11:24

Brundi

Re: Brundi

Ale moc to nevyresi problem, ze jako nekurak nemam kam jit vecer posedet. I kdyz se bude dodrzovat nekoureni v dobe obeda, kuraci uz nebudou brat ohledy na pritomnost nekuraku u stolu, pripadne staci kuraci od uplne jineho stolu...

Je mi lito, ze musim ukoncit svou ucast na teto plodne diskuzi, neb jdu vysportovat ten "jedovaty" zakusek zminovany nize... ;-)

0/0
2.4.2007 11:25

ŠachMat

Re: Re: Brundi

To urcite nevyresi. Ale na to tu mame trh.

0/0
2.4.2007 11:29

tojsouveci

Re: Re: Brundi

Tak nechoď do hospod a "poseď" doma s přáteli - nekuřáky.

0/0
2.4.2007 11:30

Brundi

Re: Re: Re: Brundi

Navrh trochu mimo, ne? ;-) Do hospody se nechodi jen kvuli koureni...

0/0
2.4.2007 13:58

Pan Navratil

Re: Re: Brundi

Běž si posedět do kina.

0/0
2.4.2007 12:29

Brundi

Re: Re: Re: Brundi

Viz reakce na "tojsouveci".

0/0
2.4.2007 13:59

utanův stín

Re: Re: Brundi

V létě máš, ne? A koneckonců i v zimě. Na Staromáku je posezení pod širým nebem celoročně. ;-)

0/0
2.4.2007 13:59

Brundi

Re: Re: Re: Brundi

Vtipalku. ;-)

0/0
2.4.2007 14:03

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Brundi

Tak dobře. Vážně. Do putyky mě jako nekuřáka nikdo nedostane. Do restaurace jo. Pokud mají špatnou vzduchotechniku, jednou a dost. Pokud dobrou, nemám problém, když si někdo zapálí. Na něco umřít musím.

0/0
2.4.2007 14:08

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

No vidis, ja s tim problem mam, pac me to drazdi ke kasli, pali me oci s cockama a navic, alkohol + tabakovy kour neni dobra kombinace. A kvuli tomu alkoholu tam clovek taky tak trochu jde, ze? ;-)

0/0
2.4.2007 14:16

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

Všichni Tvoji kámoši jsou nekuřáci?

0/0
2.4.2007 14:19

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

Vetsina. Vsichni pochopitelne ne.

0/0
2.4.2007 14:21

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

A krafeš jim do kouření?

0/0
2.4.2007 14:25

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

Jakoze maji prestat, ze je to nezdrave? :-D Jisteze ne, na to jsou chytri dost. Ale pokud me jejich kour obtezuje a oni si to neuvedomi sami, tak se pochopitelne ozvu.

0/0
2.4.2007 14:30

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

Musím vypadnout. Prostě, když chci s někým pokecat, vím že kouří, akceptuju to. Jinak s ním nepokecám. Měj se. :-)

0/0
2.4.2007 14:27

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

Jo, to dela vetsina nekuraku. Pak je jasne, ze se zda nevyhodne zakladat nekuracke hospody.

Ale nemel by spis ten kurak akceptovat, ze nekourim? Plosny zakaz koureni v hospode by ty slabochy, co nevydrzi v nekuracke hospode, proste prinutilo. ;-)

0/0
2.4.2007 14:38

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

Slaboch jsi ty.

0/0
2.4.2007 15:33

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brundi

Vis houby.

0/0
2.4.2007 15:37

belgian chocolate

v Italii jsou pro kuraky ve vsech mistnostech pokuty az 250 euro

ktere se automaticky dvojnasobi, pokud si zapali v pritomnosti viditelne tehotne zeny nebo ditete do 12 let. jeste jsem tu nikoho uvnitr kourit nevidela.

0/0
3.4.2007 11:06

tacco

Nechme Anglii,

kdyby chtělo velení, at už tam je kdokoliv, aby se omezilo kouření, tak se vykašle na nějaký zdražování cigaret po 5 Kč, a rovnou napálí krabičku za 70 -80 Kč. To už by se našly lidi, co by se na to vybodli. Cigarety - nikotin je státem podporovaná droga, tak co chtěj? A že si někdo zapálí v době oběda, tak je to obyčejný hovado, a upřímně řečeno - je to věc hospodskýho. Znám spoustu hospod, kde prostě v době oběda sebere popelníky a vrátí je až poté..

0/0
2.4.2007 11:04

tojsouveci

Re: Nechme Anglii,

A to samé udělat i s alkoholem. Pivo za 100 Kč a bude v hospodách klid, že?

0/0
2.4.2007 11:31

tacco

Re: Re: Nechme Anglii,

Ne, jsem kuřák a na pivo si zajdu rád. Proto mě se.., když se sem maj tahat tyhle "evropský" moresy. Proč chtěj zdražovat cigarety, kvůli zdraví nebo unii... Na zdraví kašlou.

0/0
2.4.2007 11:39

hasmen

Pokus(?)

Postavíme dvě restaurace vedle sebe - jednu nekuřáckou a jednu kuřáckou.Docela bych se vsadil,že do té kuřácké příjde na oběd někdo ze zdejších nekuřáků - aktivistů a bude tam dělat "dusno" ;-) Protože on má přeci právo na nezakouřenou místnost všude...

0/0
2.4.2007 11:04

pepe999 from UK

Re: Pokus(?)

Dost blby priklad. Hulit v dobe obeda muze jenom prase a to v jakekoliv putyce...Rv(Y)

0/0
2.4.2007 11:06

utanův stín

Re: Re: Pokus(?)

Jenže ten příklad je o něčem jiném, než o kouření v době oběda. Rv

0/0
2.4.2007 11:08

hasmen

Re: Re: Re: Pokus(?)

Děkuji Utane ;-)

0/0
2.4.2007 11:10

pepe999 from UK

Re: Re: Re: A tohle je co???

Docela bych se vsadil,že do té kuřácké příjde na oběd někdo ze zdejších nekuřáků - aktivistů a bude tam dělat "dusno" Protože on má přeci právo na nezakouřenou místnost všude.

Pise tady, ze na obed si pride nekdo do zakourene misnosti v kuracke restauracce. Pokud je snad misnost zakourena, tak snad tam lidi cadi i behem obeda...8-o8-o

0/0
2.4.2007 11:18

hasmen

Re: Re: Re: Re: A tohle je co???

Můžeš jít vedle do té nekuřácké a třeba tam i sedět sám...

0/0
2.4.2007 11:23

pepe999 from UK

Re: Re: Re: Re: Re: A tohle je co???

Hospoda je primarne urcena na chlastani a sekundarne na obedy, ci vecere. Takze behem obeda by melo byt jedno, kde pujdu, ale melo by tam byt jasno, tudiz nenahuleno, abych pri obede nemusel fetovat ten kurackej smrad. Co s etyce nekurackych, tak v OL jedna je, ale mala, vesmes jsem si tam skoro nikdy nesedl k prazdnemu stolu. Jmeno jsem ale zapomnel...

0/0
2.4.2007 11:26

hasmen

Re: Re: Pokus(?)

Nekouřím u oběda a i jako silnému kuřákovi mi to vadí...

0/0
2.4.2007 11:10

sherman

Re: Pokus(?)

a ja se vsadim ze do te nekuracke prijde nekdo ze zdejsich kuraku aktivistu a bude se dozadovat popelniku...

0/0
2.4.2007 16:53

hasmen

Re: Re: Pokus(?)

Sázku bys prohrál...

0/0
3.4.2007 6:44

utanův stín

Normální je

nebát se a kouřit.

0/0
2.4.2007 11:04

tacco

Re: Normální je

R^

0/0
2.4.2007 11:05

Brundi

Re: Normální je

Jo a polykat, co? ;-)

0/0
2.4.2007 11:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.