Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kurvahošitopolánek

Winstonu Churchillovi opoziční poslankyně řekla: "Pane premiére, vy jste příšerně opilý." Churchill si dolil, potáhl z cigára, mrkl na dámu a odvětil: "A vy jste, madam, zase příšerně ošklivá. A víte, jakou mám proti vám výhodu? Já se z opilosti do zítřka vyspím."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zpetak

Ach jo

Národ nýmandů, hrubců a asociálů.Takový i premiér.Nýmand,hrubec a asociál jsem i já, neb nedělám nic proti tomu, aby nýmand, hrubec a asociál stál v čele státu.

0/0
8.4.2007 10:35

Hans59

Opravdu i na nemožných?

Přeškrtnuté symboly raket v barevné i černobílé verzi se objevily na všech možných i nemožných místech.

Tak přece se jim povedlo i nemožné, a vy jste jim nevěřili!;-D

0/0
3.4.2007 8:46

Hans59

Odvážne srovnání hňupa s osobností

pravda, dělá to hňup a slouha a tak to i dopadlo

0/0
3.4.2007 8:45

Albert Nerom

Přihlouplý, typicky komárkovský článek.

I za situace, kdy průřezově většina médií a komentátorů kritizuje Topolánkovo křupanství, mu bude Komárek lézt do zadku. Vskutku ubožák. Vrcholem novinářského nevkusu je zmínka, že "... vyloženě nešťastná byla jen noc dlouhých nožů...", za což se prý ale p. Topolánek "omluvil". Vždyť tady nešlo jen o výrok, ale o metodu vládnutí. Vichni přece ví, že Topolánkova vláda se takto po převzetí moci i chovala a dosud chová. (Viz stovky personálních změn na rozhodujících místech státní správy, kde např. změny na vnitru jsou jen pověstnou špičkou ledovce). Jinak na rozdíl od páně Komárka je nepochybně p. Topolánek inteligentní až mazaný. To mu upřít nelze. O to víc však jeho chování zaráží. Člověk v čele strany, která si zakládá na liberálně konzervativních hodnotách, by se měl vyznačovat určitou důstojností až noblesou. Pokud má ale blíž k šaškovské čepici a jeho strana mu to trpí, je otázkou, zda to není proto, že jim to zase až tak moc nevadí.

0/0
2.4.2007 16:22

Deratizátor

Topolánek totiž zatím vystupuje jako humorista amatér,

tak to by měl vystupovat spíš někde v manéži, třeba s panem Novotným.Určitě by si rozuměli a navíc by byl intelekt a takt pana Topolánka daleko víc oceněn.

0/0
2.4.2007 7:00

1_130_202_135

Re: Topolánek totiž zatím vystupuje jako humorista amatér,

Paroubka s Krampolem ovšem nepřekoná....;-D

0/0
2.4.2007 10:22

Harry_sportsman

Re: Re: Topolánek totiž zatím vystupuje jako humorista amatér,

Krampol je oproti Novotnému prudký inteligent. Totéž lze říci při porovnání Paroubka s Topolánkem.

0/0
2.4.2007 13:27

Marold3

Komárku, Komárku,

byl bys tak shovívavý, kdyby se tak choval Paroubek? Prošla by socanům u pravicových novinářů Kubiceho předvolební podpásovka s opačným znaménkem (tj. proti ODS)?Jsem si jist, že obě odpovědi jsou "ne".

0/0
31.3.2007 10:57

Ccecil

Pane Komárku, někdy slovní hrubost prostě sedí

a ani jinýmy výrazovými prostředky se stav, který je nedá vhodně a trefně vyjádřit. K vašemu hloupému článku mohu dodat snad jen to že jste oo0oo tedy jednička.:-)

0/0
31.3.2007 9:23

vojcek_p

Re: Pane Komárku, někdy slovní hrubost prostě sedí

nějak nevidím, co je na jeho článku hloupého. Protože jsi ani žádný argument neuvedl, nejspíš ani žádný nemáš a jako obyčejný levičácký nýmand, co Topolánkovi závidí jen blábolíš

0/0
1.4.2007 19:54

morrissey

obyčejný levičácký nýmand, co Topolánkovi závidí

..a komu závidíš ty? copak?:-)

0/0
2.4.2007 10:19

vojcek_p

Re: obyčejný levičácký nýmand, co Topolánkovi závidí

Nemám potřebu závidět nikomu. A zkus příště reagovat inteligentněji.

0/0
2.4.2007 18:24

trojuhelník

tento premiér je opravdu ostuda?

celou dobu pánům Komárkům nevadilo Topolánkovo křupanství, ale teď je toho dost? vše je v (Y)Rv

0/0
30.3.2007 18:31

Muslym

Raději slovní hrubost od Topolánka než faktické zadlužování státu díky organizované Paroubašim...

0/0
30.3.2007 17:52

modrá šlápota

Re: Raději slovní hrubost od Topolánka než faktické zadlužování státu díky organizované Paroubašim...

Lepší se mýlit s Topolánkem,než mít pravdu s Paroubkem;-D;-D;-D;-DModrá je hnus(Y)

0/0
30.3.2007 20:46

Harry_sportsman

Re: Raději slovní hrubost od Topolánka než faktické zadlužování státu díky organizované Paroubašim...

Zavedením rovné daně a snahou o pořádání olympiády v Praze (kterou nám MOV stejně nidy nepřidělí) tomu dluhu opravdu pomůžeme ...

0/0
2.4.2007 13:31

t.lexx

Bojíte se socky

chodit ven? Že tu furt bečíte?

0/0
30.3.2007 17:27

trojuhelník

Re: Bojíte se socky

tam kde blb, tam nebezpečno

0/0
30.3.2007 18:26

huhu007

Komárek je primitiv, Topolánek taky,

vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. ;-D;-D;-D...t je tak, když si notuje lampasák se svazákem..:-©

0/0
30.3.2007 17:14

Jerry97

Re: Komárek je primitiv, Topolánek taky,

R^

0/0
30.3.2007 20:29

Harry_sportsman

Re: Komárek je primitiv, Topolánek taky,

R^

0/0
2.4.2007 13:24

Bouše

Sem tam nějakou tu prdel,

nevhodně použité německé citáty a vztyčený prostředník si Topolánek za rámeček určitě nedá. Rozhodně je však pro mne jeho výrazivo akceptovatelnější, než podrazy, jaké na politické scéně předvádí Paroubek nebo  Rath.

0/0
30.3.2007 13:45

freeLook

Re: Sem tam nějakou tu prdel,

... tech podrazu je na obou stranach dostatek, tak pochybuju, ze jde jednoduse urcit co je horsi. Jsou to vsechno hovadka patrici do kravina ne do parlamentu a uz vubec ne vlady...

0/0
30.3.2007 13:51

jack24

Re: Sem tam nějakou tu prdel,

;-DNevhodně použité německé výrazy.

Dobrý!Už zbývá jen Meine Ehre heisst Treue, Krev a čest a můžeme se místo "Kalousku jsi jednička" zdravit hailováním!;-D

0/0
30.3.2007 14:06

Ulrich

ku..vahošieskommtdertag

0/0
30.3.2007 13:45

jack24

No,Komárku,tak si sáhni do svědomí...

jakpak by asi tvůj komentář vypadal,kdyby podobné prohřešky produkoval Paroubek?To by bylo hysterie!

Topolánkův nacistický slovník je OK.Paroubkův "normalizační" byl důvodem k všenárodní panice a demonstracím...jen si vzpoměňte:-/

0/0
30.3.2007 13:41

freeLook

Re: No,Komárku,tak si sáhni do svědomí...

Komarek je obycejny fanatik hajici bezhlave modrou. To neni komentator, ale manipulator. Bud je neskutecne omezeny a/nebo dobre placeny...

0/0
30.3.2007 13:59

Feo

Re: Re: No,Komárku,tak si sáhni do svědomí...

Jedno nevylučuje druhé, myslím, že platí obojí, protože být "dobře placený" ještě neznamená, že by se díky kursu "tojra" uživil v Němcích a pro svého zaměstnavatele je vlastně mimořádně levnou hlásnou troubou. Trouba.(Y)

0/0
30.3.2007 15:02

mpscz

Re: No,Komárku,tak si sáhni do svědomí...

Pokud si vzpomínám, ČSSD použila ještě za Grosse slogan "Myslím to upřímně" Tentýž slogan kdysi použil Hitler...Prostě vždy se na nějaké větě dá najít, že jí někdy někdo v nějakém kontextu použil.

Navíc od Topolánka nám opravdu těžko bude hrozit nacismus. V případě Paroubka se zavádění "normalizace" trochu bojím.

0/0
30.3.2007 14:11

jack24

Re: Re: No,Komárku,tak si sáhni do svědomí...

No aby ne,když tě s tím Komárci straší na každým rohu.To je ta manipulace.Když začnou panikařit nad Topolánkovým nacismem,budeš mít v kalhotech z Třetí říše.Tak fungují média,šéfe!

0/0
30.3.2007 14:15

freeLook

Krasny opevny clanek, tvrdici ze hulvatske chovani je projevem inteligence...

az Topolanek vykona pulku pro vlast jako Churchill, tak pak by bylo vhodne ho s nim srovnavat (Kott je taky maly Churchill?). Argument, ze dokonce na par konferencich umi mluvit i slusne(predpokladam ze naucene fraze od PR poradcu), je opravdu dukazem Topolankovy geniality. ;-D

0/0
30.3.2007 13:28

Ulrich

Re: Krasny opevny clanek, tvrdici ze hulvatske chovani je projevem inteligence...

To, co dělá Topolánek, přece není hulvátství ( hrubost, bezohlednost ). Jeho některá gesta či slova jsou sice jaksi mimo bonton, ale nikoho skutečně nezraňujíani neponižují Jeho slovům se smějí i ti, jimž jsou "uráky" adresovány. Jde o vtip, jadrnost vyjadřování, ne o sprostotu.

0/0
30.3.2007 13:55

jack24

Re: Re: Krasny opevny clanek, tvrdici ze hulvatske chovani je projevem inteligence...

Tos řekl hezky!Čili očekávám od ODS návrh zákona rušící zákaz propagace nacismu.Vždyť takovej háháč na bundě....koho by to uráželo,ne?!

0/0
30.3.2007 14:01

freeLook

Re: Re: Krasny opevny clanek, tvrdici ze hulvatske chovani je projevem inteligence...

Slovickareni Vam nepomuze a Topolankovu "moudrost" to neobhaji. btw. Hulvat muze byt i nevychovanec a to Topolankovo chovani tomu nasvedcuje. A jestli jde o vtip...? v tom pripade at timto humorem jde do V.cenove tam by to odpovidalo....

0/0
30.3.2007 14:06

sageorg

Premiér.......

se chová stejně,jako větší část společnosti!Slušnost se nenosí,předvedli to Rath s Paroubkem před rokem!Dnes k (Y) nemá daleko dítě ze školky!(Y)

0/0
30.3.2007 13:24

Dadako

Re: Premiér.......

Rath, Paroubek, Zaorálek i ten letec Tvrdík to předvádí stále. Viz. dnešní divadelní představení (rozumějte tisková konference) na ČT24 cca ve 12.00X

0/0
30.3.2007 13:36

jack24

Re: Re: Premiér.......

Co?jaká tam padala sprostá slova?Taky posílali novináře do pr... a rozkopali mikrofony?Nebo zdravili "fakáčem"?Nebo snad měli na sakách nášivky SS?

0/0
30.3.2007 13:48

Dadako

Re: Re: Re: Premiér.......

jinou formou dělají totéž, oni socani a komunisti vždy uměli dobře maskovat své podpásovky

P.S. chování a vyjadřování Topolánka se nelíbí většině obyvatel této země, tedy také většině voličů ODS....jenže on Topolánek není obrazem svých voličů...je už takový, buran zemanovského typu Rv

0/0
30.3.2007 13:59

jack24

Re: Re: Re: Re: Premiér.......

Joj kéž by měl v hlavě půlku toho,co Zeman!Pamatuješ jiného politika,že by kdy chodil do TV debat bez jediného papíru a tužky?O jeho stylu si mysleme cokoliv,fakt je,že známky hulvátství jevil,ale rozhodně nebyl tak jednoduchý jako nějaký fotbalový hooligan: "běžte do pr...","shit","zm...di",zdvižený prostředník,k tomu by se nikdy nesnížil.

0/0
30.3.2007 14:12

Dadako

Re: Re: Re: Re: Re: Premiér.......

Jasně, jak už jsem tady vícekrát napsal, zkrátka to poněkud více nezvládá chlapec náš modrej.... dělá ostudu nejen sobě, ale také lidem co jej volili (mezi nimi já naštěstí nebyl), já volil sice ODS ale úplně jiné týpky

0/0
30.3.2007 14:24

natassam

Re: Re: Re: Re: Premiér.......

Promiň mi, ale nesouhlasím. Volili jste ho a tak je vašim obrazem. A to že nesouhlasíte s jeho chováním? To jsou jen keci- máte možnost ho odvolat z funkce, vyloučit a podobně. Jenže ho volíte dále a dáváte mu svoji důvěru- tedy ho podporujete. Je to na pozvracení :-© opravdu chování našich politiků je na úrovni takzvaných banánových republik- i rvačka tu již byla. "Pěkní představitelé státu", to je pravda.(Y)

0/0
30.3.2007 17:42

freeLook

Re: Re: Premiér.......

kdyby Topolanek nebyl krupan, tak populistickym projevuv opozice neda sanci.

btw. nechvastala se nahodou ODS pred volbama tim, ze reprezentuje inteligenci?

0/0
30.3.2007 13:53

t.lexx

Je to únavné

jak ty socky všude brečí

"Es kommt der Tag..."

0/0
30.3.2007 12:20

freeLook

Re: Je to únavné

myslim, ze rozumny clovek si nazor na vypilovane inteligentni chovani a vyroky Mr. Topolanka udela sam. nepotrebuje k tomu postouchnuti od vyplachnuteho, ktery si hraje na inteligenta.

0/0
30.3.2007 13:34

Kockodan_Dianin

Topolánek naopak dobře reprezentuje

voliče ODS, tzn. lidi s nízkým vzděláním, válející se na dávkách, v lepším případě podnikající třeba v taxislužbě nebo různých MLM, kteři si své nízké sebevědomí nahánějí každý večer silnými řečmi u levného piva v nějaké poblité zakouřené nálevně.

Až bude mít ODS inteligentní voliče, bude mít i inteligentního předsedu.

0/0
30.3.2007 12:04

t.lexx

Re: Topolánek naopak dobře reprezentuje

třeba nějakou opici socku?

0/0
30.3.2007 12:13

Sunny29

Re: Topolánek naopak dobře reprezentuje

Ty jsi taky dáreček. Je vidět, že u toho levného pivka trávíš dost času. :-©

0/0
30.3.2007 12:16

t.lexx

Re: Re: Topolánek naopak dobře reprezentuje

nepiju pivo

0/0
30.3.2007 12:19

habit

Re: Topolánek naopak dobře reprezentuje

;-D;-D;-DR^... souhlas... ať už jde ten trouba Topolánek do pr... i s tou svou bradavicí...

0/0
30.3.2007 13:27

Dadako

Re: Topolánek naopak dobře reprezentuje

Aha, takže všichni voliči ODS jsou neinteligentní, nezaměstnaní, bez vlastního názoru kopírujíce představitele politické strany jenž volili? Jděte s tímto tvrzení k šípku Rv ... bez urážek dokáže reagovat pouze málokterý přispivatel těchto diskuzí (ať už modrej nebo oranžovej či jinak barevnej)!

0/0
30.3.2007 14:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.