Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie: Korupce v armádních zakázkách začala za Kühnla

Jedna firma dopředu věděla, že konkurz vyhraje, druhá se výběrového řízení vědomě zúčastnila jen do počtu. Úředníci ministerstva obrany rozdávali za úplatky zakázky za desítky milionů korun firmám. Takhle se Vojenské ubytovací a stavební správy (VUSS) staraly o armádní majetek v posledních třech letech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sabrak

VUSS nikdy nebyly pod kontrolou ministra.

Byly to takové samostatné gubernie. A co jsou do dneška samotná ministerstva, úřad vlády, poslanecká sněmovna a senát. Kdyby se tam porozhlédla policie, to by jsme nestačili čumět. Hold jaký pán, takový krám.

0/0
29.3.2007 19:01

kartan

A co Kh"uhnl

Ten,že by nic?Ten určitě něco!Rv

0/0
29.3.2007 15:00

Moravský Slovák

Ona je v tom namočena i církev?

Podle policie začala organizovaná korupce při stavbách a prodeji vojenských nemovitostí před dvěma až třemi lety, tedy za ministrování Karla Kühnla.

0/0
29.3.2007 10:08

iDaddy

Celý článek je blbost, korupce nepřetržitě pokračuje od roku 1948!!

0/0
29.3.2007 9:52

celoush

Re: Celý článek je blbost, korupce nepřetržitě pokračuje od roku 1948!!

Myslím, že ne jen od roku 1948

0/0
29.3.2007 9:59

Moravský Slovák

Re: Re: Celý článek je blbost, korupce nepřetržitě pokračuje od roku 1948!!

Přečti si Švejka, z něj vyplývá, že korupcí byla prolezlá armáda už za Rakouska - Uherska

0/0
29.3.2007 10:10

on3

Re: Re: Re: Celý článek je blbost, korupce nepřetržitě pokračuje od roku 1948!!

iDady je starej kecka;-)

0/0
29.3.2007 12:05

vágus z ODS

Začalo to slizounem Kalouskem

M.O. bylo lidovecké koryto.

O tom není pochyb.RvRv

0/0
29.3.2007 9:09

1_130_202_135

Re: Začalo to slizounem Kalouskem

Např. přítel Tvrdík - lidovec jako poleno ;-D

0/0
29.3.2007 9:27

p_m

Re: Re: Začalo to slizounem Kalouskem

Kalousek byl na MO před Tvrdíkem. Ale máte pravdu že Tvrdík je taky pěkný ptáček.

0/0
29.3.2007 9:29

Tonda Brno

Re: Re: Začalo to slizounem Kalouskem

Těmto pomatencům je zcela jedno, kdo šéfoval MO. Prostě za to může KDU8-o

Svými bláboly jen dokazují že jejich IQ je i hluboko pod dnešním datem.

0/0
29.3.2007 9:32

Moravský Slovák

Re: Re: Re: Začalo to slizounem Kalouskem

No to víš, když to policajti dávájí do souvilslosti s Kühnlovými ministrováním.

0/0
29.3.2007 10:18

martas_1.8T

Re: Re: Re: Začalo to slizounem Kalouskem

Pockej si na nedeli, to se to IQ s datem srovna :o))

0/0
29.3.2007 10:22

minutos007

Re: Začalo to slizounem Kalouskem

Sš si jistý, že tvůj nick je správně? Nemá tam být jiná zkratka...;-D

0/0
29.3.2007 9:34

Ondratej

Re: Re: Začalo to slizounem Kalouskem

je si jistý ... je prostě vágus ;-D;-D

0/0
29.3.2007 10:06

Tonda Brno

Horolezec, Swooppy

Tak co, už jste si ujasnili, kdo kopal za kterou stranu?

A když už by někdo měl brát zodpovědnost, tak by to měla být čSSD, protože to bylo za její vlády.

0/0
29.3.2007 8:59

Horolezec-29

Re: Horolezec, Swooppy

Ministerstvo obrany tak 15 roků minimálně řídí KDU-ČSL. Ještě nějaký dotaz???? Začalo to padáky (Kalousek) přešlo k O. transportérům, nyní ke gripenům a skončilo to u staveb MO. Ještě nějaký dotaz???? Vždyť je to jasné jako facka. :-©Rv(Y)

0/0
29.3.2007 9:06

Tonda Brno

Re: Re: Horolezec, Swooppy

Vrať se tak asi 9 let zpět.

Za oposmlouvy měla všechna ministerstva čSSD to bylo 4 roky.

A minulé 4 roky to byla US.

To jsi fakt takový debil, nebo to jen záměrně překrucuješ?

0/0
29.3.2007 9:22

Beerdy

Re: Re: Re: Horolezec, Swooppy

Spíš to první....

0/0
29.3.2007 10:05

Tonda Brno

Re: Jo, jo, opět KDU-ČSL na scéně...

Když má někdo v hlavě vylízáno, tak z něj nemůže vydnaout nic chytrýho a sám jsi toho důkazem.

A pokud nevíš kdo kam patří, tak příště raději nic nepiš ať ze sebe neděláš většího blba než ve skutečnosti seš!

0/0
29.3.2007 8:53

Horolezec-29

Re: Re: Jo, jo, opět KDU-ČSL na scéně...

Vašemu příspěvku nerozumím, pravděpodobně jste se uklikl a píšete komentář k jinému příspěvku. Zasvým názorem si stojím a vy jej musíte respektovat :-) Ostatně Vám nic jiného ani nezbývá R^;-D Ledaže by ste byl zaníceným voličem KDU. Pak bych se vám od srdce zasmál...

0/0
29.3.2007 9:04

1_130_202_135

Re: Re: Re: Jo, jo, opět KDU-ČSL na scéně...

Ovšem - přesto, že Kuhnl či Kalousek jsou přibližně stejní "křesťané", do jedné politické strany bych je neřadil. Do podobné - no prosím.....

0/0
29.3.2007 9:12

Tonda Brno

Re: Re: Re: Jo, jo, opět KDU-ČSL na scéně...

Napsal jsem to na správné místo.

Pokud přistoupím na dosti pochybné myšlenkové pochody, pak tedy plnou odpovědnost za MO nese v posledních 8 letech čSSD.

0/0
29.3.2007 9:24

Hans59

a nedělejme si iluze

že korupce začala až za Kühnla - to by se nám pak armádní šibalové teprve vysmáli

0/0
29.3.2007 8:31

Garmo

Re: a nedělejme si iluze

Já bych typoval rok 1918 - kdy na našich ministerstvech začala korupce.

0/0
29.3.2007 9:09

karel60

Re: a nedělejme si iluze

Korupce v armádě byla už za totality a sametem se nic nezměnilo, spíše naopak. Řada VZP odešla nebo byla v rámci snižování zaměstnanců "Správ budov" odejita do civilu, kde si založili firmy a 90% jejich zakázek bylo pro armádu, díky těsným vazbám na ty, kteří v zeleném zůstali. Nejde jen o miliardové zbrojní zakázky, ale v souhrnu o miliardové zakázky v rekonstrukcích a výstavbě vojenských objektů a to pominu ty miliardy, které se investovaly do objektů, které byly po rekonstrukci "správným rozhodnutím a plánováním" opuštěny, aby sloužily jako zdroj pro různé nenechavce. Všechny takto opuštěné objekty byly naprosto zdevastovány. Dříve měla "Správa budov" své elektrikáře, instalatéry, malíře, zedníky apod.. Pokud se objevila závada na objektech, bylo jí možno ještě týž den opravit. Dnes mají jen účtárny a práce provádějí soukromé firmy. Zaměstnanec MO, byť má vyučení v oboru včetně Vyhl.50, NESMÍ vyměnit ani vypínač. Musel by ho koupit za své a tak se čeká po tmě týden na firmu.

0/0
29.3.2007 9:20

karel60

Re: a nedělejme si iluze

Každý si spočítá, co bylo pro armádu levnější. Byl jsem jednou a naposled členem výběrové komise na rekonstrukci střechy. Naprosto jednoduchý výběr. Přednost dostala firma s nejnižší nabídkou. Námitka, že nová střecha od této firmy vydrží sotva 5 let, zatím co jiná firma s vyšší nabídkou použije na střechu materiál s životností 20 let a na celou dobu dává záruku neprošla, byl jsem přehlasován. Výsledek? Výběrové řízení trvalo 6 měsíců a vybraná firma zkrachovala a muselo se vyhlásit nové výběrové řízení do kterého se už nikdo moc nehrnul. A tak se vše tak dlouho protahovalo a do budovy zatékalo, že se pak musela provést rekonstrukce celé budovy. Tak se v armádě nakládá s penězi daňových poplatníků. Mohl bych vyprávět, příkladů a lepších znám dost, ale jsem vázán mlčenlivostí. A to jsem ani nenahlédl do zákulisí. Myslím, že zase nikdo nebude potrestán a vše vyšumí do ztracena.:-©

0/0
29.3.2007 9:31

Swooppy

A odpovědnost ministra,veskrze žádná..

..jen p.Kuhnl označil své podřízené za vládce "gubernie" a tím se zbavil odpovědnosti.On nic,on muzikant.On s tím přece nemohl nic dělat, přesto že celá korupce a okrádání bylo veřejným tajemstvím.Ale teď může něco udělat,přijmout odpovědnost za svou práci,za své podřízené,jak je to obvyklé v normálních firmách.Když v práci uděláte chybu,či vaši podřízení se na něco vykašlají nebo něco ukradnou,odpovědnost máte i vy.Naši politici jsou však jiní lidé,to odpovědnost mít nemusí.A propo,v KDU je asi normální,že odpovědnost za své chování či chování svých podřízených se neřeší a mluvit o ní je až neslušné a otravné,jak nám okomentoval svou aféru p.Čunek!Nu což,jejich činy jen naplňují slovo "křesťanský" v povědomí lidí tohoto státu a ti se snad poučí!!!!

0/0
29.3.2007 8:24

99,5

Re: A odpovědnost ministra,veskrze žádná..

Souhlasím, za ojedinělou chybu šéf nezodpovídá, ale pokud je to součástí systému, má aspoň držet hubu.

0/0
29.3.2007 8:26

Hans59

Re: A odpovědnost ministra,veskrze žádná..

Kühnl toiž jede v mnohem lepších věcech, jako jsou transportéry a grippeny, a nemusí se nutně jednat o prachy na dřevo

0/0
29.3.2007 8:28

Tonda Brno

Re: A odpovědnost ministra,veskrze žádná..

Můžeš mi vysvětlit, proč by KDU měla brát odpovědnost za někoho kdo byl v US?

Je to záměrné pletení, nebo jsi jen hlupák?

0/0
29.3.2007 8:55

Horolezec-29

Re: Re: A odpovědnost ministra,veskrze žádná..

Bazírovat na příslušnosti exota Kunhla je zcela nicotná a zástupná věc, bez jakéhokoliv významu, Lojzo z Ostravy!  Jde tu o celistvou kauzu pod taktovkou KDU a z té se prostě KDU nevylže. Už to prostě prasklo R^ 

0/0
29.3.2007 9:08

Tonda Brno

Re: Re: Re: A odpovědnost ministra,veskrze žádná..

Blb zůstane blbem a pro tebe to platí na 200%.

0/0
29.3.2007 9:27

barbudo

Blbost, byla už za Rakouska ...

... Hory, skály ohromnější ještě

než jest hlouposť mezi národy,

vedle cesty propasť bezedná jak

držka armády.

Temná noc, jak naše svatá církev ...

0/0
29.3.2007 7:59

1_130_202_135

Re: Blbost, byla už za Rakouska ...

Tak, tak - i Baťův úspěch byl založen na zkorumpovaných vojenských zakázkách. Ale přeci jen tam vidím trochu rozdíl...

0/0
29.3.2007 8:15

odborar

byly to takové samostané gubernie...

A tohle prohlásí exministr obrany, který jí měl řídit...Myslím, že by měl jít bručet s nimi;-€

0/0
29.3.2007 7:54

99,5

Re: byly to takové samostané gubernie...

To víš, US měli od začátku ve vínku Rumlovo "my nebudeme krást...", tak to za ně musel ukrást někdo jinej.

0/0
29.3.2007 8:25

Sharkee

okamžitě podat trestní oznámení

aby nedošlo k prodlení...a na všechny;-O

0/0
29.3.2007 7:22

1_130_202_135

Re: okamžitě podat trestní oznámení

Od četařů vejš. A OP šmahem...

0/0
29.3.2007 8:16

Thomas1508

...

To je ale novinka, že je Karel gauner...Stačí si vzpomenout na prodej Letu Kunovice amíkům...

0/0
29.3.2007 6:55

Destroyer7

Re: ...

R^

0/0
29.3.2007 8:34

Horolezec-29

Re: ...

Vzpomeňem ta ké na Kalouska a jeho padáky... ;-€

0/0
29.3.2007 8:39

zab2

Korupce v armádních zakázkách začala za Kühnla

 A prosím vás, nevíte, už skončila?

0/0
29.3.2007 6:29

babacek

Policie: Korupce v armádních zakázkách začala za Kühnla

A pujde si snad on nebo jeho předchůdce sednout za mříže?;-)

0/0
29.3.2007 6:10

Vlk-Honzi

Re: Policie: Korupce v armádních zakázkách začala za Kühnla

Uvidíme, pokud se ale prokáže korupce, bylo by namístě, aby šli natvrdo bručet - pár let hej za cizí - tak ať si to odsedí - třeba budou ostatní opatrnější. Nemám pocit, že na ministerstvu jsou placeni tak špatně a na jednotkách naší "slavné armády" totéž.

0/0
29.3.2007 7:43

babacek

Re: Re: Policie: Korupce v armádních zakázkách začala za Kühnla

Armáda se hodně změnila,bohužel shnilé jabka z dob totality přetrvávají a tak negativně ovlivňují názor veřejnosti celkově.:-/

0/0
29.3.2007 7:59

delihc

Re: Re: Re: Policie: Korupce v armádních zakázkách začala za Kühnla

o5 klasicka slaboducha vymluva - za vsechno muzou komunisti :-©

0/0
29.3.2007 8:23

babacek

Re: Re: Re: Re: Policie: Korupce v armádních zakázkách začala za Kühnla

Za všechno jistě ne,ale za armádu ,a veškeré ozbrojené složky ano ! ! ! Byly jejich součástí,jak jinak by mohlo být 8 miliónů komunistů? Trošku mysli a přestaň naslouichat různým Fipům!:-©:-©:-©:-P

0/0
29.3.2007 10:23

peon11

Ale ale vážení soudruzi z MF a LN.

Kühnl byl přece váš miláček. Ta nová krev. Ten nový politický styl. Jeden ze zachránců politické kultury. Máte krátkou paměť.:-©

0/0
29.3.2007 5:43

danny44

Re: Ale ale vážení soudruzi z MF a LN.

;-D  ;-D ;-D ;-D R^

0/0
29.3.2007 6:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.