Diskuze

Vykolejil se mnou vlak

V pondělí večer jsem zažil železniční nehodu u Vraňan, po které zůstaly vagony rychlíku kolem trati poházené jako neuklizené hračky. Lékaři odtamtud odvezli dva těžce raněné. Já přežil bez úhony. Jakmile se to dozvěděli mí přátelé a rodina, projevili se jako praví experti na bezpečnost železniční dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OFVI

old fashioned Vince III...

21. 3. 2007 18:08
hmmm, a co dát

pásy i na pohyblivý schody?;-)

0 0
možnosti
CV

Cauchyho-Binetova věta

21. 3. 2007 10:58
modeme

blb si ty a ne reporter, pasy jsou standard ... proc je tam nedat? nekdo by se treba pripoutal, v letadle je to dokonce narizeno ..., v autobuse take, dostanes jinak pokutu .... proc ne vlak?

ale treba to nechapes :-)

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

21. 3. 2007 11:03
Re: modeme

V letadle jenom někdy. V autobuse proto, že bouraj často. Ve vlaku není důvod; já bych si v žádným případě pás ve vlaku nedával, to můžu jet rovnou autem.

0 0
možnosti
VP

modem

21. 3. 2007 10:43
.

Mimochodem,stačilo by udělat "zkrat" mazi kolejnicemi.Položit napříč kus drátu,kus plechu,no co příroda a "uklizené" prostředí kolem trati dovolí. Zabezpečovací zařízení vysadí červenou na návěstidle.A výpravčí také v tomto okamžiku přesně ví kde to je a že není volná vlaková cesta.

0 0
možnosti
RRS

(gbd)

21. 3. 2007 10:47
Re: .

Fuj.

Tohle by mohlo fungovat, ale nemuselo. Policisté nejsou vzděláni v zabezpečení vlakové dopravy (a proč by měli být?) a navíc ten zkrat musí být "pořádný" - kus plechu, pokud jej nezarazí "nafest" mezi kolejnice, fungovat nebude.

0 0
možnosti
VP

modem

21. 3. 2007 10:32
.

Reportér je blb.To stane.Když ne auto,tak může spadnout strom na trať,nebo nějaký dement položí čubu (myslím jako ten klín pod kola) na koleje nebo kus betonu, praskne jazyk výhybky,praskne náprava.Pořád je železnice bezpečný druh dopravy.Akdyž se stane nehoda,tak nejsou taková zranění jako automobilových nehod.Letecká doprava je také relativně bezpečná,ale když éro spadne,tak máme hned 200 mrtvolek. Každá doprava má své výhody a nevýhody.Ale pořád se mi jeví výhodný vlak,když třeba pojedu UL Praha nebo Praha Brno.Vlak mě dopraví až do centra.D1 pořád zacpaná,třocha sněhu u Muzea a je kalamita.Občas služebně musím z UL do Hulína.Vlakem jsem tam za 5 hodin.A autem možná to samé s rizikem nehody,zácpy na D1, že tam přijedu unavený a můj pracovní výkon bude stát za prd.

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

21. 3. 2007 10:42
Re: .

Proč je reportér blb?

0 0
možnosti
VP

modem

21. 3. 2007 10:21
.

Jako on je problém pro ty policajty běžet po trati oběma směry a když uvidím blížící se vlak,tak dávám návěst "stůj,zastavte všemi prostředky".V tuto chvíli se nedá na 100% věřit nikomu,ani že vlak náhodou není za návěstidlem,tudíž fíra nemohl vidět červenou a navíc předpokládat,že fíra má vůbec mobil. To je takový problém tam běžet???? Za 5 minut uběhnu dost,aby zábrzdná vzdálenost vlaku se eliminovala. To se holt u takových věcí musí myslet,nebo ti poliši zrovna chyběli,když se probírala taková situace.Ale ten výpravčí  musel být také magor,když mu hlásí,že u Cítova stojí na trati auto,tak to holt nebude na trati Staškov nebo Lužec. A když nepochopil,kde to je,tak zastavím všechno a varuji mobilem všechny fíry. Takže všem (policie+výpravčí) díky za vaší neschopnost a diletanství,díky za projíždu vlakem po odklonu a poznání našich českých končin.

0 0
možnosti
SS

sigenius

21. 3. 2007 9:14
nejenom pásy

Také by bylo dobré, kdyby vagóny byly vybaveny deformačními zónami a kdyby před zařazením do výroby prodělaly crash-testy.

0 0
možnosti