Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škola je vůči žákům-násilníkům bezmocná

Dva chlapci z Pelhřimovska, kteří před týdnem znásilnili čtrnáctiletou kamarádku, dále chodí do školy, jako by se nic nestalo. A navíc se těší obdivu některých spolužáků. "Oni si snad ani neuvědomují, k jak závažnému činu došlo," řekl starosta Nového Rychnova Pavel Martínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oracle29

Dle vyššího principu mravníko:

1, kopnout do pr d e le až vyletěj ze školy.

2, zavří do diagnostického ústavu a sehnat nějakého novodobého Mengeleho aby je mohl studovat.

3, pokud možno nikdy nepouštět na svobodu (alespoň bez kastrace) - málo kdo se s nimi bude chtít fyzicky setkat (ze zdravotních důvodů - aneb co to asi bude za lidi až budou mít sílu a možnosti 20 - 30tiletých ...) Rv Rv Rv

0/0
21.3.2007 22:45

oracle29

Re: Dle vyššího principu mravníko:

BTW je to vzorovej lidskej odpad/humus Rv Rv Rv

0/0
21.3.2007 22:46

Stréc z Hané

Igor Hnízdo

 by si rady s těma parchantama věděl rady!!!!

0/0
21.3.2007 21:09

saldo

Konec

A bylo by toho ještě víc, ale to jsou problémy, které mají řešit kompetentní orgány a ne my na chatu.

0/0
21.3.2007 15:19

saldo

Další

7.  Poněkud rigidní paragrafy týkající se ochrany práv dítěte

8.  Zbytečně vysoká věková hranice trestní odpovědnosti

9.  Konzumní společnost

10. Malý počet výchovných prostředí vězeňského typu pro nejhorší mladistvé delikventy

0/0
21.3.2007 15:19

saldo

Další

3.  Parta - stádní chování, vůdcovské ambice,

4.  Filmy plné násilí, brutality a sexu

5.  Okolní prostředí - hospody, herny, sexšopy atd.

6.  Naprostá bezmoc školního prostředí

0/0
21.3.2007 15:19

saldo

Co způsobuje takové chování?

Co způsobuje takové chování? Směs těchto faktorů:

1.  Genové dispozice,

2.  Rodinné prostředí

    a) rozháranost, nevěra,        alkoholismus, drogy na straně jedné

    b) často rozmazlování, opičí láska a bezpříkladná benevolence na straně druhé

0/0
21.3.2007 15:18

mtis

Zdejší diskusní pako - Pan Navrátil ...

... se domnívá, že do 18 let - plnoletosti - nemá mládež svobodnou vůli a tudíž jsou zřejmě za takovéto skutky zcela nezodpovědní.

Gratulujeme a přejeme jeho rodině a zejména vnučkám mnoho krásných zážitků ... :-P:-P:-P

0/0
21.3.2007 15:11

mtis

Re: Zdejší diskusní pako - Pan Navrátil ...

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A070320_191948_zahranicni_mad&reakce=14671388

0/0
21.3.2007 15:17

Starej Zázvorka-bijec modrejch

No, stát se tohle mé dceři, tak mladí nasilníci určitě do školy nechodí.

0/0
21.3.2007 14:34

ChorcheCh

asi

Je to daný zvýšenou životní úrovní. Děti mají vše na co si vzpomenou a zároveň nemají žádnou zodpovědnost.

0/0
21.3.2007 12:55

Volič KSČM

...

... ať si říká kdo chce co chce, toto je způsobeno výchovou, kdy se takovým parchantům vše dovoluje. Dále, učitelé dnes nemají naprosto žádnou autoritu, ty děcka si dělají ve škole co chtějí. Jediný lék na podobné parchanty je pevná ruka a v ní řemen.

0/0
21.3.2007 11:52

ŠachMat

Re: ...

Nezbytny jiste, ale ne jediny. Je potreba i jinych.

0/0
21.3.2007 11:55

Jesita_Uko

to je prava stranka

radoby humanitni spolecnosti vedene pseudohumanisty a levicackou pakazi. Grazl se smeje, dluznik je v pohode, socky vesele prazitujou a vsehcno to caluje hlávne stredni trida

0/0
21.3.2007 11:00

Zabiják z Prahy

Re: to je prava stranka

mas pravdu, bohuzel se nam to stredni trida nejak zacina rozpoustetRv Budou tu jen socky, co nemakaji, pracujici, co makaji ale jsou na tom asi o tri padesat lip a pak skupinka extremne bohatych

0/0
21.3.2007 11:04

poemcz

Re: to je prava stranka

zapoměls na pravicoovou pakáž...jen tak pro pořádek..

0/0
21.3.2007 11:18

pajadaja

Re: to je prava stranka

Řekl bych,že to jsou parchanti pravicové pakáže, mají nač si vzpomenou a bez práce,tak neví roupama co by Rv

0/0
21.3.2007 13:30

Zabiják z Prahy

bude hur

ceska spolecnost po revoluci nehorazne zhrubla a zagresivnela, tak to proste je...

sasek je ten, co pusti nekoho v tramvaji sednout, borec je ten, co poskrabe skla ziletkou, tak to je

Nas obcas rezala ucitelka na zakladce ukazovatkem, kdyz jsme neco udelai, je to dneska mozny?

potom se nedivme, neco udelaji a trest=0 (slovy nula)

0/0
21.3.2007 10:57

nergal

Re: bude hur

ale za to muzeme my ! ze volime do vlady burany ktery se perou o koryta misto toho aby to tady zlepsili v oblastech kde je to dost treba !

0/0
21.3.2007 10:58

krejtal

Re: bude hur

To,že společnost zhrubla je myslím pouze vnější dojem.Hrubost a agresivita v člověkovi vždy byly,ale za komoušů byl státní aparát represivní a lidi měli strach projevit své negativní emoce.Kdežto dnes,kdy je názor a potřeba každého jednotlivce bráno jako zásadní krédo je prostě prostor i pro negativní emoce.Vždy je to něco za něco - represe a lidé hledící do země nebo svobodná společnost se všemi svými i negativními stránkami?

0/0
21.3.2007 11:03

Zabiják z Prahy

Re: Re: bude hur

Já myslím, že to jde i tak, že budeme žít ve svobodné společnosti a xindl se bude trestat. Budou tu fungovat zákony, dlužníci budou muset platit a pokud ne, tak půjdou do vězení, vrahové v autech(opilí řidiči), kteří zabijí nevinné lidi půjdou nebudou dostavat podminky a pujdou do chládku a tam budou makat a ne hrát s kapelou a cvičit fitnes, xindlove, co maji dost rozumu na znasilneni maji i dost rozumu pro trest.

0/0
21.3.2007 11:11

Zabiják z Prahy

Re: Re: Re: bude hur

v ramci humanismu se na obeti s*ere a vinici se jim vesele vysmivaji do xichtu;-€

0/0
21.3.2007 11:13

Zabiják z Prahy

Re: Re: Re: Re: bude hur

jsem pro trest smrti

0/0
21.3.2007 11:13

2Mac7

Re: bude hur

ne, ne,občané jsou stejní jako byli,jen někteří se dřív přetvařovali a teď už necítí tu potřebu

0/0
21.3.2007 11:09

Korsičan

Je evidentní, že ty učitele ucela podporujete

Re: Učitele není třeba propouštět půjdou sami (Zabiják z Prahy, 20.03.2007 08:13 ) vlákno | reagovat

ucitlele? Ti se rozhodne tak spatne nemaji...pedak udela kazdej osel, tri mesice prazdnin v lete. 5 hodin denne v praci a kazdych 45 min. prestavka, nulova odpovednost, neumi deti nic? ja jsem dory ucitel, to oni se nechteji ucit;-D, opravdu dobrych ucitelu je minimum. mluvim o ZS, cista hlava, nulova prace prescas, jazykova a pocitacova negramotnost, nemusi cestovat, muzou jit jinam,kdyz se maji tak spatne atd..

0/0
21.3.2007 11:12

Korsičan

Re: Je evidentní, že ty učitele ucela podporujete

když se nemaj tak špatně, myslím, že učíte také ne?

0/0
21.3.2007 11:13

Zabiják z Prahy

Re: Re: Je evidentní, že ty učitele ucela podporujete

nevim, pro je to v tehle diskuzi,

k ucitelum obecne: uci se jak za Marie Terezie, zaci pred uciteli nemaji zadny respekt, proleze nakonec kazdej lempl, skolstvi je jen cirkus.

Malokdo z ucitelu si i tu svou mzdu zaslouzi

0/0
21.3.2007 11:21

thx

Re: Re: Re: Je evidentní, že ty učitele ucela podporujete

Školy dostávají peníze na žáka, rodiče takového lempla (až přílís často podnikatelé) pohrozí, že ho "dají jinam" a škola přijde o 15k ročně...dobří pedagogové odcházejí, protože je nebaví "vychovávat" chtějí učit, ale stačí 2-3 lemplíci ve třídě a dokáží celé vyučování rozbít...možná by řešením byly tělesné tresty a la stará Anglie (the best of the six=šest rákoskou do krve)...

0/0
21.3.2007 11:35

bluetake

asi takhle....

Skola i policie jsou diky zakonum bezmocni.Ale kdyby nejaky takovy zmetek sahl na moji dceru, tak z neho udelam mrzaka, ktery by se bez cizi pomoci ani nenajedl a ani bevycural. S dobrym pravnikem bych podminku za ublizeni na zdravi snesl.

0/0
21.3.2007 10:52

nergal

Re: asi takhle....

ja si taky myslim !pravnica by to nejak skoulela ! i ten rok natvrdo bych snesl ale hlavne ze dostal do drzky a poradne;-D

0/0
21.3.2007 10:53

Zabiják z Prahy

Re: Re: asi takhle....

presne tak, kde neplati zakony, je treba vzit zakon do vlastnich rukouR^

0/0
21.3.2007 11:01

IAMAD

Re: asi takhle....

R^

0/0
21.3.2007 10:54

Volič KSČM

Re: asi takhle....

Souhlasím, udělat to mé dceři, oba je vlastnoručně vykastruju.

0/0
21.3.2007 11:59

krejtal

trest

Pro děti v jejich věku je myslím jediným smysluplným trestem trest fyzický.Nejsem agrsivní člověk ale vím,co si jejich dospívající mozky budou pamatovat - udělali prasárnu,dostali přes držku.Jiný trest,např. diagnostický ústav je pro jejich budoucnost horší než fyzická,bolestivá a blesková odpověď.

0/0
21.3.2007 10:50

nergal

Re: trest

a kdo jim tu odpoved da ? rodice ? ;-D kdyby se tak chovali rodice tak si to nikdy nedvoli smradi zas....!zavrit i rodice at si svy fakany hlidaji;-D

0/0
21.3.2007 10:52

ŠachMat

Re: trest

Nesouhlasim, pokud jim bude v podobnym jednani branit jenom strach z trestu, je to spatne. Jenom vejpraskem niceho jinyho nedocilis. Sem pro specialni vychovu.

0/0
21.3.2007 10:53

nergal

Re: Re: trest

ja sem pro nakladacku ! jedine strach z trestu drzi lidi jakztakz na uzde R^

0/0
21.3.2007 10:56

ŠachMat

Re: Re: Re: trest

Nejen. Jeste svedomi. Pokud bude dodrzovani pravidel zajistovat jen strach z jejich poruseni, bude zle.

0/0
21.3.2007 11:00

2Mac7

Re: Re: Re: Re: trest

svědomí je příliš subjektivní...... co tak asi říká svědomí těchto násilníků ???

0/0
21.3.2007 11:16

ŠachMat

Re: Re: Re: Re: Re: trest

Prave ze nic, to je jednoznacne chyba vychovy. Sou to mlady soplosi, je jeste cas a prostor nejaky to svedomi probudit.

0/0
21.3.2007 11:18

nergal

jo a jak tady nekdo rikal ze se tomu smeji muzete me rict

0/0
21.3.2007 10:46

nergal

Re: jo a jak tady nekdo rikal ze se tomu smeji muzete me rict

kdes jste to videli ? zpravy nebo nejaky porad typu na vlastni oci, reporteri ct atd ?

0/0
21.3.2007 10:46

Zabiják z Prahy

nevychova

Nechci se jich zastavat, je to xindl, ale ty deti za to vpodstate nemuzou,jsou to jeste zviratka, co znaji? ve skole je nudi ucitel vypravenim o Lumirovcich, doma hrajou hry na pocitaci, nebo cumej na telku,nebo zevlují s dalsima pred panelakem nebo v parku,  rodice na ne kakaji, protoze prijdou treba v pul sedmy sedreny domu, zapnou televizi, vecere a spat.

Co se do nic "naleje", to zase dostanem zpatky.

Kouknete, co davaji v televizi ve dve odpoledne, s*kani, strileni, vrazdy, nasili apod..a kdo je tam hrdina a vzor pro ne???...

hodnoty pubertaku z meho okoli:

znackovy hadry, mobilni telefony, pocitacovy hry, chalstani, s*kani, kozy a vse okolo a blysknout se pred kamosema akci typu nekoho zesmesnit a udelat ze se tak  borce, neco rozflakat, znacku, lavicku apod...je to chyba výchovy a stavem společnosti. Nejsou tresty, to je ono...

0/0
21.3.2007 10:41

IAMAD

Re: nevychova

Jo v podstatě máš pravdu. Zásadní problém ale je, že na ně nikdo nemůže. Dnešní desetiletý děcko je mazaný jako dříve patnáctiletý. Plná trestní odpovědnost od deseti let a je to vyřešený.

0/0
21.3.2007 10:44

nergal

Re: Re: nevychova

trestni odpovednost za zavazne ciny jako vrazda a znasilneni by mela byt vzdy ! bez vekove hranice R^

0/0
21.3.2007 10:45

ŠachMat

Re: Re: Re: nevychova

blbost, bud zodpovednej si nebo nejsi.:-/

0/0
21.3.2007 11:01

nergal

Re: nevychova

rikat ze takova zver se z nich stane po akcnich filmech a hrach je blbost nejvetsiho kalibru ! 90% lidi kouka ci koukala na akcni filmy a stali se z nich snad takovi kriplove ?? to je proste v nich a v rodicich ze to z nich nedokazou vymaltit

0/0
21.3.2007 10:44

Zabiják z Prahy

Re: Re: nevychova

mozna, ze to blbost je, kazdopadne agresivita deti nehorazne pribyva, tak z ceho to teda maji?

Ja koukal na filmy taky, ale ne kazdy na to "evidentne ma"

podle mne je to smes toho vseho

0/0
21.3.2007 10:53

nergal

Re: Re: Re: nevychova

je to chyba rodicu

0/0
21.3.2007 10:57

Zabiják z Prahy

Re: Re: Re: Re: nevychova

jako rodic muzes na dite pusobit jen par hodin vecer a o vikendech, kdo na nej pusobi ve skole(spoluzaci, kamaradi  maji mozna i vetsi vliv, tezko rict) a po skole, to se moc ovlivnit neda...

0/0
21.3.2007 10:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.