Diskuze

Vyhodit učitele? Proč ne. Ale...

O tom, že se mají propouštět úředníci, nepochybuje nikdo. I když je lidé potřebují, většinou je nemají rádi. Ale učitelé? Tradičně stojí na horních příčkách žebříčku povolání, k nimž máme úctu. A každý se ptá, nezhorší se kvalita vzdělání?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ajchi

1. 4. 2007 2:21
asdf

<A target='_blank' href="mailto:lukes@vipconsulting.cz">lukes@vipconsulting.cz</A>..

0 0
možnosti

ajchi

1. 4. 2007 2:18
hea

aergae <a href="ADSFa">awefaw</a>

0 0
možnosti

ajchi

1. 4. 2007 2:16
asdgasd

nevim o co vam jde.

asad@zx.cz

0 0
možnosti

Live_in_the_death

21. 3. 2007 14:52
Dle vlády se vyhodí 20000 učitelů

místo aby vyhodilo skutečně zbytečných 40 000 úředníků, tak vyhodí takové lidi, co je jich skutečně třeba. Pokud by měla být kvalitní vyúka, tak jak je dokázano, by měla být, kde učitel učí malý počet žáků, okolo 20 a ne 30 a více. Je třeba ke káždému žáku přistupovat individuálně a ne brát je jako skupinu. Takhle ty znalosti budou skutečně o biflování. Ználosti českých žáků jsou skutečně na vysoké úrovni ve srovnání s ostatními žáky. Doufám, že se naše školství nebude v budoucnu jako v USA, které jsou vzorem pro vládní stranu. Toto by byl krok vzad.

0 0
možnosti

Vendyna

21. 3. 2007 14:52
To zas nebylo o čem psát, co?

Komentáře Martina Komárka se daly číst dokud se nezačal navážet do českého školství. Proč nikdy neudá nějaké konkrétní argumenty, statistiky apod. Tím, že napíše "je pravda, že české školství nedokáže...bla bla bla"  maximálně naštve ty učitele, kteří se opravdu snaží odvádět dobrou práci. Jděte se bodnout, pane Komárku!!!!!!! Nebo si zkuste jít pár měsíců učit!!!

0 0
možnosti

katula

21. 3. 2007 12:14
stav skolstvi v cechach

Pedagogiku jsem studovala 3 roky v cechach a nikdy jsem nemela pocit ze u nas na fakulte to je odpad.

Ted ji studuji v zahranici a absolutne enamam pocit ze by to bylo jednodussi takhle studovat. Spiousta lidi co v zahranici studovala delala kursy ktere byly vicemene jednoduche. I ja jsem ten pocit mela kdyz jsem tu zacala ale po dvou letech studia musim priznat ze lehci to urcite v zahranici neni(mam na mysli vysokou skolu).

V cechach se zaci ve skolach sice bifluji ale na druhou stranu se uci ze pokud neco chteji tak pro to aby toho dosahli musi neco udelat. Pracuji na college v anglii a verte mi ze kreativni a volnejsi pristup k vyuce ktery dava zakum prostor k samostatnemu rozvoji se sem tam zmeni v plytvani casem.

Plus kdo rika ze zakladnim nebvo strednim vzdelanim jejich vyuka skonci?...Vzdyt prestava platit to ze clovek ktery dodelal skolu mohl vystacit se vzdelanim na cely zivot.  A kdo chce neco dokazat se tam kam chce dstat dostane...sice treba ne hned ale dostane.

0 0
možnosti

Englishman

21. 3. 2007 15:01
Re: stav skolstvi v cechach

College v Anglii? Poněkud vágní termín, ne? Co je to za college? Secondary school pro malé Pákistánce? Místní polytechnika, kde se budoucí instalatéři učí jak utáhnout trubku a maminy v domácnosti se učí vyšívat? Nebo snad Trinity College v Cambridge? A co to znamená, že tam pracuješ? Učitelé řkají, že učí. Děláš uklízečku? Nebo snad sekretářku?

Opravdu miluju, když někdo zobecní svůj deformovaný, nepoučený pohled na jednu jednotlivost v obecné tvrzení. Nice work! R^(Y)Rv

0 0
možnosti

Swooppy

21. 3. 2007 11:24
Články panů Komárků,Páralů,Steirgewaldů a jiných na IDnes

jsou spíš grafomanská cvičení od stolu,než solidní novinářská práce založená na alespoň částečné poučenosti o problému.Říká se tomu novinářská nádeničina a slouží jen k získání finanční odměny.Proč však noviny platí za takovýto škvár je s podivem,pokud jde danému plátku o objektivitu zpravodajství.Vše ale svědčí o opaku /p.Komárek a ost.májí prostoru víc než dost/ objektivity plátku /MfDnes/ který spíš než solidnost upřednosťňuje manipulace,polopravdy a skandály /které sám vytváří jak na jezdícím páse/ až se tlačí ven myšlenka,zda li je to vše opravdu jen náhodné zjištění?Takže,p.Komárku,co se nejdřív pokusit něco o problému zjistit,zeptat se postižených a napsat fundovaný článek/lidí se nespíš nebojíte když jezdíte MHD/ než produkovat tendenční grafomanská cvičení.Já bych Vám za to nezaplatil.MfDnes ale ano,že?

0 0
možnosti

Albert Nerom

21. 3. 2007 12:54
Re: Články panů Komárků,Páralů,Steirgewaldů a jiných na IDnes

R^! Nelze než souhlasit. Jinak dodávám, že v posledních letech proběhla řada srovnávacích testů znalostí dětí z různých zemí a ČR nebyla nikdy ve většině oborů zdaleka mezi posledními, spíše naopak. Naše školství má samozřejmě značné rezervy a dosti problémů k řešení. To však nic nemění na tom, že p. Komárek je buď kolosální pitomec nebo žurnalistický prostitut.

0 0
možnosti

Harry_sportsman

21. 3. 2007 10:34
Pane Komárku, na základě čeho

vy i většina ostatních novinářů stále argumentujete tvrzením, že naše školství nedokáže děti připravit tak, aby obstály v moderní době? Dovolím si uvést několik protiargumentů:

1) Převážná většina absolventů našich škol, kteří se rozhodnou studovat v zahraničí, tam bez problémů uspějí, a řada z nich dokonce tvrdí, že vystudovat VŠ v zahraničí je snadnější než u nás.

2) Co se týče připravenosti na život, domnívám se, že to rovněž nebude tak špatné, když vezmeme v úvahu, kolik našich lidí v dnešní době bylo nuceno třeba i několikrát zcela změnit své povolání, a úspěšně to zvládlo.

3) Výsledky některých našich vědců v poslední či nedávno minulé době jsou s ohledem na velikost naší země téměř obdivuhodné. (Jiná věc je, že je stát neumí komerčně využít.)

Máte samozřejmě pravdu v tom, že biflování by na školách všech úrovní mohlo být méně a spíše by se měly rozvíjet schopnosti samostatného usuzování či tvořivosti.

0 0
možnosti

Harry_sportsman

21. 3. 2007 10:35
Dodatek:

Ale takové dovednosti se vždycky budou lépe realizovat, když bude ve třídě místo 30 žáků 20 (nebo ještě lépe 15). Proto nechápu, v čem by bylo hromadné propouštění učitelů dobré...

0 0
možnosti

Hans59

21. 3. 2007 9:42
Tady je jeden hlavní problém

Každý by chtěl za málo peněz hodně muziky, aby ty peníze mohli připlout jinam. Je potřeba zvýšit kvalitu škol se vším všudy (vybavení učební i stavební, platy, počet hodin, nové obory, počet žáků na žádáných školách, snížit počet žáků ve třídách) a přitom chceme snížit počet zaměstnanců ve školství. To je prostě demagogie.

Vládě o to nejde. Proč? Protože stejně jako zanedbáváním dětského a mládežníckého sportu, i ze škol se každým rokem vygeneruje oněch potřebných deset procent inteligentních, ketří zajistí kontinuitu rozvoje státu. Tak jak to funguje v USA už víc jak stovku let. O filozofických a humánnich aspektech se mužeme přít, ale konzervativní trhová politika ukazuje, že to je funkční model.

0 0
možnosti

kája1970

21. 3. 2007 9:39
O tom, že se mají propouštět úředníci, nepochybuje nikdo. I když je lidé potřebují, většinou je nemají rádi.

tahle věta je fakt super. :-©

0 0
možnosti