- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem,stačilo by udělat "zkrat" mazi kolejnicemi.Položit napříč kus drátu,kus plechu,no co příroda a "uklizené" prostředí kolem trati dovolí. Zabezpečovací zařízení vysadí červenou na návěstidle.A výpravčí také v tomto okamžiku přesně ví kde to je a že není volná vlaková cesta.
proč tak složitě - stačí rukou zvednout závoru...jsou na to konstruované a efekt je stejný
Jako on je problém pro ty policajty běžet po trati oběma směry a když uvidím blížící se vlak,tak dávám návěst "stůj,zastavte všemi prostředky".V tuto chvíli se nedá na 100% věřit nikomu,ani že vlak náhodou není za návěstidlem,tudíž fíra nemohl vidět červenou a navíc předpokládat,že fíra má vůbec mobil. To je takový problém tam běžet???? Za 5 minut uběhnu dost,aby zábrzdná vzdálenost vlaku se eliminovala. To se holt u takových věcí musí myslet,nebo ti poliši zrovna chyběli,když se probírala taková situace.Ale ten výpravčí musel být také magor,když mu hlásí,že u Cítova stojí na trati auto,tak to holt nebude na trati Staškov nebo Lužec. A když nepochopil,kde to je,tak zastavím všechno a varuji mobilem všechny fíry. Takže všem (policie+výpravčí) díky za vaší neschopnost a diletanství,díky za projíždu vlakem po odklonu a poznání našich českých končin.
Před pár lety (taky po nějakém neštěstí) se ČD chvástaly, že minimálně na hlavních tratích budou mít fírové vysílačky. Nevím, jestli je už mají, vím jen, že za ně ČD už utratily desetimiliony, ale možnost varovat ho byla. Viděl bych to na chybu na obou stranách. Švestka zavolala, že je auto na nějakém přejezdu a nevysvětlil to přesně (nicméně tam vyjížděl po hlášce na 158 nebo 112, takže to měl už dávno zařizovat operační), výpravčí to laxně přijal a neřešil, kde přesně to je, protože mu to bylo úplně jedno, na jeho nádraží to nebylo...
Teď se policajt a výpravčí určitě třepou, že jim na tři měsíce seberou osobní ohodnocení, ale že by si za vzájemný bordel v komunikaci oba zasloužili chodit deset let okolo přechodu, hlídat ho a ve volném čase přehazovat těžký šutry z jedné strany na druhou, to jim nedojde...
i bych si tipnul, že někoho na trati předjížděl, protože se mě to nestal jednou. King of the road....
kluci se hold nedomluvili.
co v německu napálil ICE do traktoru, který se skoulel ze svahu nad tratí... to je hned
Tady se jasně ukázalo, že když se tyto dva elementy spojí v krizové situaci, tak je možná lepší, aby se do ničeho vůbec nepouštěly Jednoduchá věc, jako natroubit do vysílačky "na přejezdu hlavní trati u vesnice XY stojí auto" a nechat si to zopakovat, je pro někoho moc složitá.Bylo by určitě zajímavé zveřejnit tento rozhovor Policie vs ČD. Má někdo tip na vítěze?
problem je v tom že když se trat rozdvojuje tak jsou obe trati u te vesnice!!! Proto si myslim ze vypravci je negramot, kdyz si presne neoveri od policie kde to je. Stacilo se treba zeptat vedou tam dve ci jedna kolej?
Jestli je to inteligentní pojistný podvod... a bude prokázaný, byl by podle mě dobrej exemplární trest v maximální výši... a reportáž na nově o tom že lidská blbost existuje (z fotkama tech 3-4 chytráků)
Jojo, vynaléz středověku, veřejné popravy měly něco do sebe. Dnešní doba se bojí negativních příkladů... možná škoda, byl by větší porádek.
.... takový auto, tak má určitě dost peněz i na druhé takové auto.