Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mají medaile a slávu, to by mohlo stačit

Sněmovna nezamítla návrh, aby někdejší olympijští medailisté dostali měsíční příspěvek ve výši 20 000 Kč, a o věci se bude dál jednat. Je to dost divné rozhodnutí. Proč by něco měli dostávat medailisté?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pancho10

Jsem zásadně proti rentě.

Mě sport kromě F1 nezajímá a vážím si raději družstevnice,zedníka..co celej život makali a něco vybudovali než nějakého sportovce.;-€Rv

0/0
17.3.2007 15:58

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Jsem zásadně proti rentě.

kolik dnes vydělává pilot F1 a kolik vydělával v 60 letech minulého století?

0/0
17.3.2007 16:16

edik2

Re: Re: Jsem zásadně proti rentě.

Taky v těch letech chodili lidi do práce a měli za to výplaty ,sportovci tím,že sportovali taky vlastně chodili do práce a měli za to výplaty.

0/0
17.3.2007 21:36

opportunity

Re: Re: Re: Jsem zásadně proti rentě.

Oni většinou jenom sportovali a mzda jim šla na nějakém fiktivním místě (třeba byli "jako" ekonomové).

0/0
18.3.2007 11:33

koga

Sportovci

kdysi sportovali, protože to bylo lepší jak dělat v kolbence, dostali se ven, dělali co je baví.  Tak proč se to proboha dále řeší ??;-O

0/0
17.3.2007 15:09

velky bratr

Re: Sportovci

PRotoze si na tom nekdo chce prihrat polivcicku...

0/0
18.3.2007 11:05

dislektik-idnes si na mě zasedla

rentu pro sportovce jsem pro ale musí splnit pár věcí

vyhrát ve svém sportu MS,ME,OH a vytvořit rekord MS,ME,OH pak bude renta!

0/0
17.3.2007 7:40

dislektik-idnes si na mě zasedla

zajímavé je že kdo vlastně chce nějaké peníze sportovci kolem 40 let

proč to nechtějí nebo se možná už nezajímají ti co jim je dnes 70 let trochu skromnosti soudruzi sportovci z 80 let minulého století!!

0/0
17.3.2007 7:25

Obcasnykomentator

A bohatý ČOV stále mlčí...

Navzdory několika ohlasům v diskusích následujících po první várce článků o tomto návrhu zákona jsem nikde (články, natož veřejně) neviděl výzvu, aby se k řešení případných sociálních problémů starších olympioniků systémově přihlásil bohatý Český olympijský výbor. Měla by to být především jeho parketa. Ne ďalší zátěž daňového poplatníka bez ohledu na to, jestli je pasivním konzumentem sportu nebo ne. Prostředky na to ČOV má, ale Jirásek a spol., pokud jsem něco nepřehlédl, mlčí. A nikdo, včetně novinářů, ČOV nebo přímo předsedu nekonfrontuje...

0/0
17.3.2007 6:06

velky bratr

Re: A bohatý ČOV stále mlčí...

Ale dyt COV je bohaty, ten nic platit nebude.

Vzheldem k tomu, co udelali Coubertain a podobni s reckymi tradicemi se logicky kazda aktivita, ktera se nepravem jmenuje olympijska da povazovat za masinku na prachy a polomafianskou organizaci.

Bohuzel, poslapali jsme recke tradice, a ukradli jejich jmeno. Za poslednich mnoho let se zadna olympiada nekonala, protoze olympiady se nesmi zucastnit zeme, ktera zrovna valci a uz vubec ji takova zeme nesmi poradat. Usporadani her v Cine je taky dobry dukaz toho, ze se jedna jen a pouze o prasackou akci pro prachy, myslenka je davno pryc.

0/0
18.3.2007 11:08

sageorg

Poslanci...

by měli spravovat státní majetek zodpovědně a ne jako dělnice z E55,že dají každému,kdo má lobistu!Hádám,že většina volených "vyvolených",by nezvládla hospodaření průměrné a podprůměrné domácnosti!

0/0
16.3.2007 16:55

velky bratr

Hlavne medailiste dosti pochybni...

Pokud se nejaka sportovni akce kona v zemi, ktera je oficialne ve valce, neni to olympiada, pokud se nejake sportovni akce ucastni zeme, ktera je ve valce, neni to olympiada.

 

Na tom neni nic sloziteho, olympiadu zalozili rekove s jasnymi pravidly a pokud se nam ta pravidla nelibi,muzem si zalozit sadomasoiadu ci kruciadu, ale poslapavat tisicilete tradice takovym zpusobem, to zaslouzi opovrzeni, ne obdiv ci dokonce oceneni z penez danovych poplatniku.

Medailiste z mistrovstvi sveta ci evropy at treba nakou tu stovku ci litr mesicne dostavaj...

0/0
16.3.2007 15:23

Shumway

Re: Hlavne medailiste dosti pochybni...

olympiadu zalozil pierre coubertain, tu naši, řeckou sem nepleť nic o ní nevíš. a pravidla už dávno píše mcdonald a cocacola tedy kšeft . tak si v tom udělej trošku jasno brácho

0/0
16.3.2007 22:44

velky bratr

Re: Re: Hlavne medailiste dosti pochybni...

Coubertain znasilnil recke tradice, to ano, ale to nikoho neopravnuje k tomu, aby akci jiz se ucastni valcici zeme nazyval olympiadou.

Jasno v tom mam prave celkem dost, ze hlavnim hybnym prvkem je kseft vim davno a je to druhy duvod proc se o zadnou olympiadu nejedna.

0/0
18.3.2007 11:01

jajaja00

Naprostý souhlas

V dobách budování rozvinuté socialistické společnosti brácha jezdil na kole, v dospělosti chvíli i repre. Byl "voják z povolání", tedy Dukla, S repre skončil někdy v r. 1982, s kolem definitivně asi o 4 roky později, nikdy se tomu již nevěnoval (trenér ap.) a majeteček z toho nastřádal víc než pěkný.

0/0
16.3.2007 13:09

edik2

PROČ příspěvek,vždyť sportovci tím,že sportovali

normálně dělali svou práci.Jiní zase chodili do práce,takže by měli dostat příspěvek všichni i ti,kdo nesportovali a vydělávali si prací.

0/0
16.3.2007 13:05

velky bratr

Re: PROČ příspěvek,vždyť sportovci tím,že sportovali

Dyt dostavaj, rika se tomu duchod.

0/0
16.3.2007 15:27

edik2

Re: Re: PROČ příspěvek,vždyť sportovci tím,že sportovali

Ten důchod berou všichni bez ohledu,jestli sportovali,takže není důvod sportovce oproti ostatním zvýhodňovat.

0/0
17.3.2007 21:39

velky bratr

Re: Re: Re: PROČ příspěvek,vždyť sportovci tím,že sportovali

No dyt, to ma na mysli!

0/0
18.3.2007 11:26

tonicekXXL

Fikotová si oddychne.

Konečně konec bídy.

0/0
16.3.2007 11:02

Janhura

A když to projde, tak zase přijde Jandák s penziony pro herce

Měli výjimku v povinnosti platit si pojištění, žili si hogo-fogo a tak ať dnes stát platí! A že se takových podobných najde.

0/0
16.3.2007 10:57

gagaryn

Re: A když to projde, tak zase přijde Jandák s penziony pro herce

to snad nemůže projít 8-o i když...

0/0
16.3.2007 11:01

_Das Verschwundene Sudetenland

Vyhrál jsem na základce matematickou olympiadu !!!!

kolik to podle zákona hodí ??

0/0
16.3.2007 10:50

houff

Re: Vyhrál jsem na základce matematickou olympiadu !!!!

hmm, tak maximálně 60 minut za hodinu

0/0
16.3.2007 11:07

velky bratr

Re: Re: Vyhrál jsem na základce matematickou olympiadu !!!!

:)

0/0
16.3.2007 15:30

kunde

ad renta pro ty kteří nemohli jet do LA 1984

to jako navrhujete aby dostali rentu všichni kdo tam měli jet?? ;-O v tom případě ovšem nezapoměňte pane Ploc rentu zatrhnout těm kteří získali medaily na LOH 1980 v Moskvě. To byly hry na úrovni kontinentálního šampionátu. ;-D

0/0
16.3.2007 10:49

tonicekXXL

Proč si pan Ploc myslí, že bronzový olympionik

zaslouží dvacet tisíc měsíčně a dvacetinásobní mistři světa Pospíšilové ne? Jen proto že on sám je olympijský medailista?

0/0
16.3.2007 9:51

Martin Slovák

Re: Proč si pan Ploc myslí, že bronzový olympionik

souhlas, tahle kritéria jdou mimo mé chápání..

0/0
16.3.2007 9:56

Janhura

Re: Re: Proč si pan Ploc myslí, že bronzový olympionik

A co jiného byste chtěli slyšet od vyučeného zedníka - vyžírky? (Pokud jsou na internetu i slušní zedníci, ať mi prominou.)

0/0
16.3.2007 10:51

edik2

Re: Re: Re: Proč si pan Ploc myslí, že bronzový olympionik

Vždyť SPORTOVCI dělali svou práci stejně tak,jako lidi,kteří do práce opravdu chodili,tak PROČ příspěvky.

0/0
16.3.2007 13:06

popelka88

Je to naprosto nehorázné

byť i jen pomyslet, že ti naprosto nejzbytečnější pošetilci, ti, kteří promrhali nejlepší léta života tím, že ze sebe dělali cvičené opice, bezduché stroje a roboty, by měli mít nárok na něco navíc. Jediný výsledek jejich anabolické činnosti je, že doběhli za čáru (at už po vlastních nohou nebo s prkny) o chvíli dřív než jiní, nebo že kusem železa hodili o pár cm dál. A co s tím ??? Každá uklizečka nebo prodavačka byla lidem 1000x potřebnější a užitečnější. To nemluvíme o učitelích, lékařích, zdravotních sestrách, vědcích anebo umělcích. Proč by zrovna sportovní primitivové, kteří nikomu nic užitečného nepřinášejí, měli mít nárok na nějaký nadstandard ? Vrcholně zištná masáž médií, které navozují dojem, že tyto bláznivé činnosti jsou seriózní a důležité, je jednou z absurdit dnešní doby

0/0
16.3.2007 9:22

Martin Slovák

Re: Je to naprosto nehorázné

Sportovní primitivové kteří nikomu nic užitečného nepřinášejí? TY SEŠ OPRAVDU LIDSKEJ ODPAD :-©

0/0
16.3.2007 9:38

popelka88

Re: Re: Je to naprosto nehorázné

Uklidni se, vidím že si svým zvoláním pohlédl přímo do zrcadla ...

0/0
16.3.2007 9:43

Martin Slovák

Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

Ne, já totiž na rozdíl od tebe chápu lidský hodnoty i v něčem jiném než v tebou popisovaných "veřejnosti prospěšných činností". Co třeba MS ve Švédsku a porážka Sovětů, já nebyl na světě ale myslíš že to pro nikoho nic neznamenalo protože to byli jen "primitivní sportovci kteří nepřinášejí nikomu nic užitečného?" Probuď se.

0/0
16.3.2007 9:54

kunde

Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

no to toho znamenalo.To bylo taky jediné na co se tenhel přihrbený "národ" zmohl. Místo aby se okupnatům hrdě postavil, tak mu stačilo když vícekrát dopravili kus gumy do branky..:-©Vy nám tanky my vám čtyři branky!! ;-D;-D Co užitečného sportovci přinášejí??

0/0
16.3.2007 10:33

W Dog

Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

sportovci přinášejí zábavu. Odreagování od pracovních nebo rodinných problémů.

0/0
16.3.2007 10:40

gagaryn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

ale pouze části obyvatel, tak si je taky platěj.

0/0
16.3.2007 10:42

kunde

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

to přinášejí spisotvatelé, hudebníci, krátce umělci také. A taky nemjí rentu, když své honoráře prošustrujou. Jejich problém, jejich volba. Jak k tomu třeba přijdou sportovci jejiochž odvětví zrovna čirou náhodou není olympiojským sportem?? ;-D

0/0
16.3.2007 10:45

W Dog

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

ne ti rentu mají, dokonce mají 3 organizace, které vybírají poplatky za uveřejnění - viz OSA

0/0
16.3.2007 10:53

kunde

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

malíři, sochaři mají nějakou OSA??8-o

0/0
16.3.2007 10:55

W Dog

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

jo tak to nevím, kdo je v OSA všechno sdružen, ale obecně umělci (jak jste je shrnul) ano - hudebníci, herci, domnívám se že i spisovatelé.

0/0
16.3.2007 11:14

recek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

Někomu přináší zábavu něco úplně jiného a sportovce k tomu nepotřebuje. Proč by jim pak měl financovat přilepšení k důchodu?

0/0
16.3.2007 10:48

W Dog

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

já s rentou taky nesouhlasím, jen jsem odpovídal kolegovi na jeho otázku.

0/0
16.3.2007 10:55

tonicekXXL

Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

No vidíš a nedostanou nic, protože nebyli olympionici jako Ploc.

0/0
16.3.2007 10:38

recek

Re: Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

Já byl na světě, bylo to fajn, ale to neznamená, že by měli ty peníze dostat. Skupiny lidí, kteří by mohli nějaké peníze potřebovat je mnohem víc, např. ti, kteří bojovali v zahraničních armádách za 2WW a v odboji toho také moc nedostali. Za komunistů oprátku nebo dlouholetý kriminál. Po roce 1990 někteří z nich dostali metál, ale toho už jich moc nedožilo. To považuji za nehorázné zase já. Ti udělali pro republiky mnohem víc než jakýkoliv sportovec nebo umělec a ta republika se jim odvděčila hrozným způsobem, který nebyl napraven ani v 90. letech.

0/0
16.3.2007 10:39

W Dog

Re: Je to naprosto nehorázné

kolego, můžeš mi říct, jaký je rozdíl mezi umělcem a sportovcem. V tvém vidění to je přeci stejné. ani umělec ani sportovec nechodil do práce, jeden házel železem, druhý čmáral barvou po plátně, třetí skřehotal budovatelské písně. ale přesto spoustu lidí chtělo mazanici od malíře, desku s písněmi, sledovat sportovní zápas. Každý dělal co uměl, co ho bavilo a byl za to odměněn. Speciální renta nenáleží nikomu z nich. Každý získal díky své sportovní, umělecké nebo profesní kariéře vazby, které ho mohly finančně zabezpečit. Někdo toho využil, někdo ne - každého věc.

0/0
16.3.2007 10:25

popelka88

Re: Re: Je to naprosto nehorázné

Jakýsi rozdíl tady je. Sport (vrcholový) je jen 100% mechanická lineární činnost (taková malá "válka"), jediným výsledkem je že někdo je něco rychlejší než někdo jiný atd.). Žádná nadstavba, která by se dotýkala hlubších úrovní člověka tam není, jen primitivní mechanika. Umění na druhé straně oslovuje to co je v člověku lidské, povznáší ho, oslovuje a tříbí jeho emoce

0/0
16.3.2007 11:39

tonicekXXL

Re: Re: Re: Je to naprosto nehorázné

Bože Ty jsi blb. Můžeš říct koho povznášela umělecká díla Marie Majerová a Jana Drdy?

0/0
16.3.2007 11:53

gagaryn

Re: Je to naprosto nehorázné

Sport udržuje masy v relativním klidu.Chléb a hry.A taky se dá na sportu vydělat. Jinak smysl v tom není žádný.

0/0
16.3.2007 10:39

kunde

Re: Re: Je to naprosto nehorázné

ještě dělají pro zemi víc než politici!!

0/0
16.3.2007 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.