Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němečtí biskupové přirovnali Ramalláh ke ghettu

Ostnaté dráty, strážní věže, vojáci v bojovém postavení, chudoba. To vše viděli němečtí biskupové a kardinálové při návštěvě palestinských území a znepokojilo je to natolik, že nešetřili ostrou kritikou. Reakce ze strany židovské obce na sebe nenechala dlouho čekat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hagana

http://eurabie.blog.cz/

R^R^R^ Nová videa!!!! R^R^R^

0/0
8.3.2007 19:13

Richard 1. Lví srdce

Írán hledá generála, viní z únosu Západ

Záhadné zmizení bývalého náměstka íránského ministra obrany Alího Rezy Ašgárího přerůstá ve špionážní aféru.

Jejími aktéry mají být podle Teheránu západní tajné služby. Podle šéfa íránské policie Ismaíla Ahmádího Moghaddama pravděpodobně Ašgárího unesly, když přijel před měsícem ze Sýrie na soukromou návštěvu Istanbulu.

"Ašgárí má znalosti o íránském nukleárním programu," dodal pro íránskou tiskovou agenturu IRNA o bývalém vysoce postaveném zaměstnanci ministerstva obrany Moghaddam.

Írán začal na případu spolupracovat s tureckou policií. O pomoc požádal zároveň Interpol.

V médiích se okamžitě objevily dva druhy spekulací: za "únosem" stojí CIA a Mossad, nebo Ašgárí sám přešel s tajnými informacemi na "druhou stranu".

0/0
8.3.2007 17:29

Richard 1. Lví srdce

Re: Írán hledá generála, viní z únosu Západ

Druhou verzi podporuje středeční vydání londýnského listu al-Šarq al-Awsat. Podle něj je teď penzionovaný generál vyslýchán v severní Evropě a čeká na odvoz do Spojených států. Deník tvrdí, že Ašgárí požádal na turecké půdě o azyl v USA.

O útěku dlouholetého náměstka íránského ministra obrany píše také izraelský deník Haarec. Izraelské ambasády jsou v souvislosti s aférou ve stavu zvýšené bezpečnosti. To kvůli obavám z pokusů o únos zaměstnanců diplomatických misí a hrozících útocích na izraelské cíle.

"Bezpečnostní opatření týkající se velvyslanectví nemůžeme komentovat," řekla deníku Aktuálně.cz tisková mluvčí pražské ambasády Jiřina Matoušková.

0/0
8.3.2007 17:30

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Írán hledá generála, viní z únosu Západ

S tvrzením íránské policie, že šlo o únos, souhlasí izraelský informační zdroj DEBKA.com, který podává zprávy ze světa zpravodajských služeb. Hledaný generál se totiž podle něj podílel na tajných íránských operacích ve středním Iráku, vedených proti americkým vojákům.

Podílel se údajně také na ozbrojeném přepadení amerického velitelského centra v Karbale. Maskovaní útočníci odtud 20. ledna odvlekli pět amerických důstojníků. Později je všechny zastřelili.

"Únos íránského generála mimo Irák by šel za nedávné nařízení prezidenta Bushe. Ten dal svolení k zajetí nebo zabití íránských agentů, kteří pomáhají iráckým rebelům a Al-Káidě v boji proti americkým vojákům," stojí ve zprávě DEBKA.com

Ašghárího význam přiznal íránský internetový server BAZTAB, který je blízký Revolučním gardám. Podle něj patří nezvěstný muž na seznam dvaceti nehledanějších členů gard, po kterých jde CIA.

:-)

0/0
8.3.2007 17:31

pepe999 from UK

Nejaka help by na sklade od biskupu nebyla??

Sice je to uz nejakej patek, ale mam pocit ze pred par lety dost dobre vedeli, co s takovym ghettem udelat..;-D;-D

0/0
8.3.2007 13:34

BenediktSpinoza

No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

a videli tam ten film co natocil jeden nemecky vojak v lodzskem ghetu a pak jim pripadalo, ze to same vidi v Ramallahu, tak maji asi dost mizerne rozlisovaci schopnosti:-P

Jinak souhlas, ze politiku Izraele je treba podrobovat kritice, ostatne jako kazdou politiku kterekoliv jine vlady ve svete:-)

0/0
8.3.2007 10:40

spalovac

Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Asi to hodnocení krapet přehnali, ale kolikrát si byl ty v Ramallahu?

0/0
8.3.2007 13:30

Auggiecz

Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

A kolikrát tam byli ti biskupové? Jednou? A ve které části Ramalláhu?

0/0
8.3.2007 15:12

Hrdý Budžes

Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Co se tyka kritiky souhlas jenom by se taky melo brat do uvahy za Izrael je evidentne stat ve valecnem stavu a evidentne na vlastni vinou a prevazna cast te viny lezi i na tech jejichz hrozne zivotni podminky jsou vsem k politovani.

0/0
8.3.2007 15:26

l e o

Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Kritika??? KRITIKA???

Po desitkach let bezuzdneho vrazdeni, boreni, ponizovani,...volas po kritice???

Co spise soud pro ohodnoceni zlocinu proti lidskosti na Palestincich, kterym v roce 1948 zacali zide KRAST jejich domovinu??? A vrazdit je jek psi? A...? A...? A...? 8-o

Palestina=Sudety...a jak vsichni vime tak se v Sudetech Nemci chovali dokonce MNOHEM lepe k Cechum a Moravanum, nez zide v Palestine!

Kdo rika opak L Z E !! Fuj!! :-©

0/0
8.3.2007 15:39

Auggiecz

Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

No ty máš den ;-D;-D;-Dbtw - Sudety byly součástí svrchovaného státu. Palestina v době vzniku Izraele ne. Kromě toho dlužno podotknout, že většinu území o kterém se rozhodovalo získali Arabové. To kdyby sis třeba chtěl doplnit krom smajlíků doplnit i vědomosti ;-)

0/0
8.3.2007 16:11

l e o

Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Proc se to snazis prekroutit? Ze by to bylo tim, ze jsi zidovka? Israel vznikl na miste kde nemel - o tom neni zadna diskuze a vy, co plkate jinak jen naschval/z hlouposti podporujete zlociny proti lidskosti zidu. Proc? To vite jen vy... Rv

0/0
8.3.2007 16:15

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Ja nejsem zid a mam stejny nazor. A co se tyka nasili a konforntace tak toho bylo vrchovate na obou stranach konfliktu ale zasadni rozdil je v tom ze si zide nepredstavovali ze utlucou cely Blizky vychod cepicema a vedeji kdy prestat.

0/0
8.3.2007 16:18

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Já překrucuju? tak dobře, uděláme to jinak. Odpověz si na ty otázky sám.

1. Jaký stát existoval na území dnešního Izraele v roce 1948?

2. Jakému státu patřily Sudety v roce 1938?

To by pro začátek mohlo stačit.

0/0
8.3.2007 16:23

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

V optice tveho zvraceneho hodnotoveho systemu je to bezpochyby v poradku. Mne vsak nezajima, v konecnem dusledku, STAT, ale to jak dopadla MISTNI populace. Zopakuji to jeste jednou: kdyz prijde zid a zacne mne vykopavat z mist, kde jiz stovky let bydlim, tak SAMOZREJME zkusim nejakou formu obrany! Israel je hlavni vinik...a neni to ta zeme, kterou tim myslim, ale ti lide, kteri tu "politiku" delaji. A treba se preskoc! Rv

0/0
8.3.2007 16:30

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Zidovsti osadnici se do Palestiny stehovali na pozemky ktere byly neuzitecne uhory a ktere jejich nadace vykupovaly od jejich pravoplatnzch majitelu. Kdyz v roce 48 vznikl stat Izrael na zlomku rozlohy Palestiny rozhodli se arabove ze je vyzenou z ZIDOVSKE PUDY.

0/0
8.3.2007 16:33

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Nez zacnes psat podobne pic oviny tak si napred zjisti, kolika pudy se Palestinci vzdali dobrovolne, jak byla rozmistena a co se delo PO tomto "mirovem" procesu...

0/0
8.3.2007 16:38

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Ja jsem cetl mnoho podrobnych publikaci o historii BV a Izraele specielne. Krcim rameny a netusim co jsi chtel rict. V roce 1946 taky byly vyhnany statisice byvalych občanu CSR nemecke narodnosti kteri se podileli na parcelaci pod Hilerovou taktovkou  jejich majetek byl zabaven.

Si zjisti kdo byl zakladatelem a hybatelem prvnich utoku na zidy a Izrael a jakou mel hodnost v SS.

0/0
8.3.2007 16:41

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Kolik z plochy israele bylo VYKOUPENO? Pis!

0/0
8.3.2007 16:48

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

A proc bych ti to mel hledat. Jestli ta cisla mas tak je sem hod a ja ti je overim. Proc bych se mel otravovat dokazovanim tvych ujetych tvrzeni?

0/0
8.3.2007 16:51

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Ty lzes a tvrdis (bez fakt po ruce), ze israel mirumilovne vykoupil sve veskere uzemi od ochotnych starousedliku.

A TO JE LEZ JAKO VEZ!!!

0/0
8.3.2007 16:55

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Samozrejme ze veskere uzemi nevykoupil Kdo by taky prodaval Negev? Rikal jsem ze v roce 1948 byl stat Izrael zalozen na casti Palesiny kdy prevazovali zide a jejichz puda patrila prevazne zidum a byla vykoupena.

Nematej a nepodsouvej mi to co jsem nikdy nerekl.

0/0
8.3.2007 17:02

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Hod konkretni cisla ty lhari! Ja jen cekam abych ti je zasmecoval... Rv

0/0
8.3.2007 17:10

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

A ptáš se na jaké vlastnictví? na soukromé doložitelné vlastnictví?

0/0
8.3.2007 17:17

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Staci, kdyz zde napises kolik ha bylo vykoupeno v den vzniku israele. TO BOHATE STACI!!! ;-D

0/0
8.3.2007 17:22

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Takže máš na mysli doložitelné soukromé vlastnictví půdy? To je docela podstatný detail.

0/0
8.3.2007 17:30

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Na co se MNE ptas? TY jsi psala, ze vse bylo vykoupeno...tak po tobe chci cisla, lasko...a neptej se na picoviny...bud vis a napises nebo si jen vymyslis a nenapises. Volba je na tobe... ;-)

0/0
8.3.2007 17:39

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Nakopíruj mi tu větu vě které jsem napsala, že bylo vše vykoupeno (hodně štěstí při hledání). Já se tě ale ptám záměrně. Jsi naprosto čitelný a vím co sem chceš nakopírovat a tak je ten dotaz více než na místě

Pokud chceš čísla, tady je máš. V oblasti do zelené linie 8,6% Židé, 3,3% Arabové. Dalších 16,9 bylo ve vlastnictví těch kteří jsou dnes označováni jako uprchlíci a zbytek, tedy 71,2% nebyla v soukormém vlastnictví (jednalo se o státní půdu, vesměs neúrodnou)

0/0
8.3.2007 18:23

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Tak zatím hopsáš vztekem a nenávistí jenom ty. Já jsem vcelku v klidu a docela se bavím. Ale vzhledem k tomu, že u toho stíhám psát i nějaký pracovní věci, tak mě zatím tvá bezbřehá inteligence příliš nezaměstnává. Zkus přidat, zatím je to slabota.

No a k tématu - to nebyly odpovědi na stanovené otázky. Zkus to ještě jednou lvíčku ;-D

0/0
8.3.2007 16:36

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Neboj, neni pochyb o tom, ze zadny vyvoleny narod nejste a tak jako kazda rise i us pujdou do pr.. a to bude vas konec. A konecne bude na teto planete klid! Nemohu se dockat poradneho svazku Cina-Rusko-EU. Pak konecne bude klid a skutecna prosperita... R^

0/0
8.3.2007 16:41

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Ma to nepatrny hacek - Izrael vznikl uz v dobe kdy USA mely na BV zcela nepatrny vliv a spojencem Izraele se stali az po mnoha konfliktech ktere IDF vyhralo na vlastni triko. :)

0/0
8.3.2007 16:43

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Je videt, ze bohuzel netusis o propojenosti mocnych velke britanie, us a "svetoveho" zidovstva. Nebyt zidu v uk a us tak israel nikdy nevznikl. Bez jejich kontinuelni podpory by take prakticky okamzite zanikl. Mistni populace tam zidy nechce (a NIKDY nechtela), tak co se tam cpou? Zit v us by pro ne bylo mnohem lepsi. Ale oni jsou preci vyvoleny narod a to uzemi jim slibil jejich buh, ze? 8-o

0/0
8.3.2007 16:54

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

No tak to jo. Tak uz nic nerikej je to marny jak v tom jede svetove zidovstvo tak uz s tim nikdo nic nenadela. :))))

0/0
8.3.2007 17:05

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Hele tady mas priklad vlivu toho, co ja nazyvam "svetove" zidovstvo. A to je jen us.

http://ksgnotes1.harvard.edu/Research/wpaper.nsf/rwp/RWP06-011/$File/rwp_06_011_walt.pdf

Tak si to hezky v klidu precti a pak mi pisni, ano?

0/0
8.3.2007 17:14

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

To te teda rovnou upozornuju ze kydy o svetovem sionistickem spiknuti cist nebudu. Nejsem ani vul ani masochista a na vymyvani mozku poloravdami a lzemi si najdi jineho krena. :)

0/0
8.3.2007 17:40

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Nepotrebujeme tu jineho kretena nez jsi ty - bohate stacis ;-) Kdyby jsi nebyl tak by jsi zjistil, ze tato seriozni studie pochazi z pudy Harvardske a Chicagske univesity, ze nepojednava o zadnem spiknuti, ale o vlivu zidovske lobby na zahranicni politiku us. Prober se a sundej si ruzove bryle!!!

0/0
8.3.2007 17:49

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Nepochází z půdy ani jedné z těch univerzit a obě univerzity se od ní distancují. Jedná se pouze o názor těch dvou pánů, který byl mimochodem již několikrát podroben kritice význymnějších profesorů a velmi zajímavě ji napsal i jeden hodně pro-palestinský autor.

0/0
8.3.2007 18:36

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Proč neustále odbíháš od tématu lvíčku? Že by nebyly argumenty? ;-DPokud hodláš řešit téma "vyvolený národ" pokus se nejprve zjistit co ten termín znamená, očividně jsi malinko vedle. Ale to nevadí, to totiž není vůbec podstatné. Mimochodem - proč by měl být můj konec zánik USA? (když teda odhlédnu od toho, že až USA zanikne, já ani ty už tu dávno nebudeme ;-))

0/0
8.3.2007 16:51

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

1. Ceskoslovensku a Nemecku

2. uzemi "patrilo" Britum, ale v mych ocich mistnimu ARABSKEMU obyvatelstvu

Myslel jsem, ze na tak ocividnou a znamou pravdu ani nemusim reagovat...co dalsiho?

0/0
8.3.2007 16:59

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

A co mistni zidovske obyvatelstvo? V roce 1948 jich tam nebylo zrovna malo. :)))

0/0
8.3.2007 17:04

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Nebudu tě obtěžovat tím, že Britové území pouze jako mandátní spravovali a tudíž to území nebylo součástí žádného státu.

No a máme to tady "v tvých očích". To je ale bohužel něco, na co se nehraje. Navíc místní obyvatelé ale nebyli jen Arabové. Kromě toho jsi taky nespecifikoval, zda mezi ně počítáš i arabské imigranty, kteří přicházeli v době, když se díky židovským přistěhovalcům začala oblast zúrodňovat a nabízela Arabům z jiných států lepší životní podmínky než měli doma.

Takže upřesníš?

0/0
8.3.2007 17:06

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Palestina vzdycky patrila pouze OOP, al-Huseinimu, Arafatovi, Suze a jejich potomkum. Turecko nebo Mandat OSN na tom nic nezmeni. :)

0/0
8.3.2007 17:11

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Veris(-li) na pohadky, tak si klidne ver. Ja nediskutuji proto, abych te presvedcil - diskutuji proto, ze verim, ze vetsina tyto diskuze jen cte a neprispiva a ja nechci, aby takovi jako ty, nam Cechum, Moravanum a Slezanum neustale vymivali mozek! Nazor z druhe strany, kde fakta a historicka posloupnost jsou zaklad a lidska prava ABSOLUTNI paramount. Od tebe, jako od pravnika, pochopeni,  LIDSKEHO rozmeru vseho kolem nas, neocekavam. OK?

0/0
8.3.2007 17:20

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Zase utíkáš  od tématu. Proč se ho nedržíš? Proto, že neznáš odpověd a nebo se ti odpověď nehodí? Okecáváš pěkně (ale poněkud jednotématicky, dětinsky a ne právě chytře).

Obzvlášť formulace "nám Čechům Moravanům a Slezanům" je kouzelná. Možná ti to nedošlo, ale já jsem Češka a ke tvé smůle se na tom asi dost těžko něco změní.

Ale co to? Píšeš něco o faktech a historických posloupnostech? No konečně, tak sem s nima. Zatím jen hopsáš jak čertík na pérko, ale kde nic tu nic.;-)

No a že to čtou lidé kteří nepřispívají... no jo, čtou, proč by ne (zdravím Poutníka ;-))

0/0
8.3.2007 17:28

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Tim, ze se snazis byti sladounka a milounka ty prasarny v Palestine pachane zidy nevyzehlis ani nezametes pod koberec. Jsi asi stejna Ceska jako ten zaprodanec havel. O tom nemam nejmensich pochyb. Navic to nebudu dohledavat, ale mam pocit, ze pred par mesici jsi psala, ze mas zidovskou krev. Jestli ne, tak je to o to smutnejsi. Rv

A tema je jedine: POKRACUJICI a NEPOLEVUJICI utlak, vrazdeni, okradani a vubec nelidske zachazeni zidu s Palestinci. Nebo ne?

0/0
8.3.2007 17:36

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Já se nesnažím být slaďounká, jen mi narozdíl od tebe není vlastní používání vulgárního jazyka v komunikaci s kýmkoliv, ať s ním klidně sebevíc nesouhlasím. To už je věc přístupu, já se bez urážek a sprosťáren v klidu obejdu, pokud ty ne, budiž ti to omluvou.

To že mám židovskou krev nemění nic na tom, že jsem Češka, stejně jako moji rodiče, prarodiče... Nemusí se ti to líbit, ale to je tak všechno co s tím můžeš dělat. Hlavně že jsi si sám jistý, jaké všechny národy máš ve všem rodokmenu ty.

A co se tématu týče - ne, tohle tématem skutečně není. Nicméně pokud ti taková představa nějakým způsobem pomáhá, budiž ti to přáno. Až se budeš chtít bavit vážně, tedy o faktech a ne o domněnkách, dej vědět brouku ;-);-D

0/0
8.3.2007 18:44

Hrdý Budžes

Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Nemci ze Sudet byli vyhnani skoro bez vyjimek. Arabu v Izraeli spokojene zije mnoho par set tisic jako obcane statu Izrael.

Stejne tak jako mnoho set tisic zidu bylo vyhnano z muslimskych zemi Afriky a celeho Blizkeho a Stredniho vychodu.

Fakt nemas dobry den. :)

0/0
8.3.2007 16:20

l e o

Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Tak si zjisti, jake maji v israeli moznosti (v israeli, NE okupovanych uzemich - tam je to 100krat horsi!)! Doporucim nasledujici oblasti: zamestnani ve statnim sektoru, politicka svoboda,a i treba jen moznost volneho pohybu...myslis, ze Arab(...) muze pendlovat mezi Jeruzalemem a Gazou jak ho napadne? A vymahatelnost prava? K smichu... RvRvRvRvRv

0/0
8.3.2007 16:35

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Jestli to nebude tim valecny stavem se sporadickym ostrelovanim Izraele raketami a pravidelnym vyhazovanim civilistu do povetri.

0/0
8.3.2007 16:38

l e o

Re: Re: Re: Re: Re: No pokud ti biskupove byli v Jad Vasem

Akce - reakce, akce - reakce, akce - reakce. Zide se nam uz skoro padesat let snazi nalhat, ze nekradou neco co nebylo jejich a ze vlastne tento konflikt je jako problem slepice - vejce. Ale tak to neni!!! Zide prisli nekam, kde zil, pracoval a bydlel uz po staleti nekdo jiny a kdyz nechtel "prodat" (coz byla vetsina - drtiva vetsina) - tak zacala mela!. Jak vice srozumitelne to mam napsat???

0/0
8.3.2007 16:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.