Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špaček o radaru: Rád se schovám pod ochranný deštník

Ladislav Špaček, bývalý mluvčí prezidenta Václava Havla, se objevil v nové roli. Je zřejmě nejznámější tváří nové občanské iniciativy Pro, která podporuje výstavbu americké radarové základny v Česku. "Rád bych se posunul pod deštník, který nás ochrání před hrozbou," řekl na iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pius99

Pane Špačku !!!

Opravdu ? Jste si jistý ? Tak Vás beru za slovo. Až bude radar uveden do provozu strávíte v jeho blízkosti ( v nejbližšší vesnici ) alespoň 3 měsíce ? Pokud ano a pokud radar bude v provozu pak Vás  asi legrace přejde :-))) ;-D

0/0
26.3.2007 12:14

drevorubec

Jak dlouho budeme zrat snusku nesmyslu, ..

kterou na nas hrnou ruzne motivovane propagandy? Pan Spacek, byt zrejme vzdelany clovek a gentleman, by mel trosku vic sledovat mezinarodni udalosti.

Ja to vidim tak, ze diky tomu, ze Amerika vycerpala temer vsechny mistni zdroje nerostneho bohatstvi, tak vytahla do jasne cileneho boje ve stylu "Rozdel a panuj". Demagogii ohledne pseudo-bezpecnosti se snazi izolovat Evropu od Ruska, Rusko oslabit a dostat se k jejich zdrojum. Doufam, ze ctenarum neunika fakt, ze v Rusku je vic nez polovina nerostneho bohatstvi zeme. To ostatni lidem s mozkem dojde ;-) ... alespon doufam.....:-/

0/0
9.3.2007 11:52

drevorubec

Re: Jak dlouho budeme zrat snusku nesmyslu, ..

Ano, ruzne teroristicke hrozby jsou, ale uprimne: kolik z nich prizivila a vlastne spoluutvorila Amerika diky sve zahranicni politice? Proc by KLDR strilela rakety pres Evropu? ;-D Proc by Iran pouzival balisticke strely namisto strel s plochou drahou na Evropu? .. A proc by vubec mel strilet neco na sveho historickeho a dlouholeteho obchodniho partnera? Jsou skutecne americke protirakety tak dobre, ze sejmou raketu pokud poleti proti sobe? (tuhle jsem videl jedno propagandisticke schematko, ktere ukazovalo, jak vyleta raketa z Iranu, po vyhodnoceni udalosti vyleta protiraketa z Polska, jde na balistickou drahu a vicemene dostiha Iranskou raketu nad Atlantikem zezadu a sejmula ji .... Mozna, ze milovnici sci-fi spis uveri te prvni variante ;-D

0/0
9.3.2007 11:58

Doktor88

Zmanipulovaná diskuze

Celá diskuze byla vlhaná - všechny otázky psal jeden člověk, bylo to poznat jak z toho stylu, tak z obsahu. Je vidět, že proami nemaj věcný argumenty, proto hrajou falešnou hru.

0/0
9.3.2007 10:03

EasyR

Re: Zmanipulovaná diskuze

Kdyby jen všechny otázky, i všechny odpovědi psal jeden člověk. Bylo to poznat ze stylu i obsahu. PODVOOOD !!!  ;-D;-D;-D

0/0
9.3.2007 10:11

Doktor88

Špaček

Vždyck jsem si myslel, že Špaček je pohlavní úd ale teď vidím, že je to fajn chlap...

0/0
9.3.2007 10:01

Monette

Re: Špaček

Myslim, ze je to gentleman, ktery se umi chovat ve spolecnosti a za to ma muj obdiv a uznani. Schvalne ktery z Vas muzu by napr. vedel, kdo jde prvni do vytahu?????. Zda muz ci zena????. Je to muz. Zena ma sice prednostt, ale do vytahu ne.

0/0
9.3.2007 11:43

drevorubec

Re: Re: Špaček

A jak to souvisi s valcovanim plechu? ..... A kdo ma prednost vystrelit prvni raketu Amerika, Iran nebo Rusko ;-D Rusko je rodu stredniho, Iran rodu muzskeho a Amerika zenskeho .....:-P

0/0
9.3.2007 12:01

briza

Tak jsem si to precetl.

A je to zhruba to co jsem cekal. "Problemu nerozumim, moc o tom nevim, ale verim, ze to je dobra vec."  Nakonec kazdy ma pravo na svuj nazor.

0/0
9.3.2007 9:41

EasyR

Re: Tak jsem si to precetl.

Ono z druhé strany -náctiletých mladých komunistů to není jiné. Otázka radaru je především záležitostí emocí, než nějaké fundované diskuse...  ;-)

0/0
9.3.2007 9:58

Pan Navratil

..

Samozřejmě, že jde o to chci - nechci a ne o repeat rate či jiné detaily.

0/0
9.3.2007 10:13

BenediktSpinoza

Ten Spacku debilni prisitej usmev

se vyborne hodi k tomu co propague:-P;-D

0/0
9.3.2007 9:35

Monette

Obrana 2

Ještě jedna informace. Je jasné, že Amerika bude chránit zejména sebe, pak svého největšího spojence Velkou Británii, pak Evropu. Amerika má zájem na tom, aby bylo na světě pokud možno co nejméně konflitků, aby měla s kým obchodovat. FYI: hrozba balistických raket s jadernými hlavicemi je skutečná a my sami se nijak nebráníme. Dolétnou k nám totiž jak rakety z Iráku, tak z Lybie. Tyto země patří mezi ty zlotřilé země, ze kterých má každý strach. nemít dobrou obranu není řešení. Vždy se na světě najde nějaký Husajn nebo nějaký jiný idiotský autokratista s Napoleonským komplexem, který balistické střeli použije. A proto je dobré mít vybudovanou dobrou obranu a dávat na rozvoj armády, nákupu vybavení a výcviku vojáků více peněz.

0/0
9.3.2007 9:24

Pan Navratil

Re: Obrana 2

"Amerika má zájem na tom, aby bylo na světě pokud možno co nejméně konflitků, aby měla s kým obchodovat."

;-D;-D;-D Dobrej víkendovej R^

0/0
9.3.2007 10:16

Monette

Obrana 2

"Je čas nechat studenou válku za sebou a začít se bránit novým  hrozbám 21. století. Amerika musí v co nejkratší možné době vybudovat účinnou protiraketovou obranu, vycházející z toho nejlepšího, co máme k dispozici. Naše protiraketová obrana musí být schopná chránit všech padesát států – i naše přátele, spojence a jednotkz rozmístěné v zámoří – před reaktovovými útoky zlotřilých států nebo neúmyslně vypuštěnými raketami... Systém protiraketové obrany by měl chránit nejen naši zemi, ale i naše spojence, se kterými budu naše plány konzultovat." George W. Bush během prezidentské kampaně o svém postoji k této záležitosti.

0/0
9.3.2007 9:23

Monette

Obrana 1

"Je čas nechat studenou válku za sebou a začít se bránit novým  hrozbám 21. století. Amerika musí v co nejkratší možné době vybudovat účinnou protiraketovou obranu, vycházející z toho nejlepšího, co máme k dispozici. Naše protiraketová obrana musí být schopná chránit všech padesát států – i naše přátele, spojence a jednotkz rozmístěné v zámoří – před reaktovovými útoky zlotřilých států nebo neúmyslně vypuštěnými raketami... Systém protiraketové obrany by měl chránit nejen naši zemi, ale i naše spojence, se kterými budu naše plány konzultovat." George W. Bush během prezidentské kampaně o svém postoji k této záležitosti.

0/0
9.3.2007 9:23

Hans59

Špaček - nic nového

Jen bezbřehá naivita, vyšisované pseudoargumenty a nulový argumentační potenciál. Ani ten dejepis nezvládl.

0/0
9.3.2007 9:03

Archont

Byvali komunista Spacek

at tahne nekam i s Havlovou zidozednarskou bandou.

0/0
9.3.2007 0:37

amd64

souhlasím, pane Špačku. . .

Výborně, je vidět, že víte co se sluší. Já budu ale souhlasit až po té, co si Špaček přestěhuje budku blíž k radaru. Nejlépe do vesnice u něj. To se to souhlasí, když tam nebydlíte, což. ;-D

0/0
9.3.2007 0:16

osvetitel

Re: souhlasím, pane Špačku. . .

Pokud se nekdo obava o sve zdravi,tak at ucini navrh statu na odkoupeni sveho pozemku a prestehuje se jinam!Pokud se odmitne hnout tak se  muze soudit, ale musi byt rad,zeto stat neodkoupi za jednotnou cenu, jako kdyz se rozsirovali vozovky!Proti vysim zajmum je kazdej mrnavej!;-)

0/0
9.3.2007 6:19

Hans59

Re: Re: souhlasím, pane Špačku. . .

aha, takže utečeme, neb velký bratr se k nám nastěhuje a výsledkem jeho dobroty má být naše odstěhování - to je ten přínos?

0/0
9.3.2007 8:48

osvetitel

Re: Re: Re: souhlasím, pane Špačku. . .

Velky BRATR u vas byl 50let a take jste nikam neutikali!Pokud se ale na rozdil od SSSR bratra ,obavas Amickeho bratra,tak se holt budes muset odstehovat!;-D

0/0
9.3.2007 13:34

český venkovan

Tak jsem si to pročet....

... a dospěl jsem k názoru, že jsem o nic nepřšel ...... vše při starém.... i u mne........radar je třeba aby s r a l komunisty, mohamedy, rusáky a fanatický antiamies ...... slovy již požitými ... radar bude!!!! Dobrou noc

0/0
8.3.2007 22:53

Pan Navratil

.

Velice primitivní argument "pro". Ubohostí ho předčí už jenom ten skvělý přínos při prodeji vody.

0/0
9.3.2007 9:10

český venkovan

Re: .

.....jaká voda ?

0/0
9.3.2007 9:17

Pan Navratil

Re: Re: .

Říkal Kleki Petra, že základna bude pro region přínosem, neb vojáci budou kupovat mimo jiné prací prášky a vodu.

:-)

0/0
9.3.2007 10:17

osvetitel

<><><>

Zbytecne obavy!Verim ze Klaus v USA vysvetli,ze CR je ochotna spolupracovat z jakymkoliv vedenim v USA,pokud jde o "dobrou vec" ,a z detailama o co jde na svetovem "trhu", vas spravne nikdo nezatezuje!;-)Zda nynejsi vedeni v USA na rozdil od minuleho a budouciho vi,ktera bije,neni tak dulezite pro CR, jako projev solidarity a vzajemne spoluprace!Pokud nynejsi vedeni dela neco na svou pest a nevi "ktera bije",tak to budouci to zarucene uvede na "pravou miru" drive,nezli bude nejaky radar vybudovan.;-D

0/0
8.3.2007 22:05

osvetitel

Re: <><><>

Ps.Myslim ze jsem dostatecne rotptylil tve obavy "Helenko", a proto si muzeme spolecne zazpivat ,"kocka leze dirou pes oknem, budem li mit destnik nezmoknem"!;-):-)

0/0
8.3.2007 22:16

honzajaka

Re: <><><>

Ano co asi tak odpověděl Klaus na otázku " Tak jak fám rostou bánány?

0/0
8.3.2007 22:43

osvetitel

Re: Re: <><><>

Se ho zeptej,kdyz to potrebujes vedet!

0/0
8.3.2007 22:47

Hans59

Re: Re: Re: <><><>

ty to asi nepotřebuješ. Věř a víra tvá tě ochrání.:-)

0/0
9.3.2007 8:50

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>

Ja se dokazu ochranit sam bambulo!;-D

0/0
9.3.2007 13:37

Helena1

Úcta nebo vlezdoprdelství?

Děkuji předem Špačkovi za odpovědi. Ale... Co se mi nelíbilo, že řekl něco v tom smyslu, že máme mít USA rádi za to co pro nás učinili. Souhlas. Ale.. Co když teď USA neví která bije? A je USA sama pro sebe nebezpečím? Stále mám větší pocit, že svět jde úplně jiným směrem, než USA.

0/0
8.3.2007 21:27

čtunoviny

Re: Úcta nebo vlezdoprdelství?

....... že máme mít USA rádi za to co pro nás učinili......

Hlavně v roce 1945 piloti bombardérů.;-€

0/0
9.3.2007 8:39

recek

Re: Re: Úcta nebo vlezdoprdelství?

Právě, že čtete jen ty noviny, Rudé právo nebo Haló noviny, ne? Kdybyste četl historické dokumenty, nemohl byste psát takové kraviny.RvRv

0/0
9.3.2007 13:21

_m-

Re: Úcta nebo vlezdoprdelství?

Mit někoho rád, být mu vděčný je jedna věc - a podporovat ho v něčem s čím neouhlasím je věc druhá.

0/0
9.3.2007 8:51

Monette

Re: Úcta nebo vlezdoprdelství?

Ano, svet jde pekne do haje. A si vsichni musime vytahnout hlavinky ze svych zadecku, rozhlednout se kolem sebe a zacit trosku jednat. Zejmena musime dat vic penez do armady, abychom se trosku mohli ubranit sami. Neni dobre se JEN na nekoho spolehat, ze nam pomuze. My vime velice dobre, ze tomu tak nemusi byt. Ale jednou jsme v NATO a z toho plynou nejake povinnosti. Dam priklad: Jsem zena, je mi 30 let, za rok bych chtela mit miminko. Vim, ze od statu dostanu nejakou materskou, ani nevim, kolik, nejak jsem to nepostrehla. Ale NESPOLEHAM SE NA TO. Koupila jsem si vlastni byt, auto a ted setrim na miminko. Byt budu mit v pripade, ze se neco stane a s partnerem se rozejdu. NESPOLEHAM NA TO, ze mi snad nekdo da alimenty. ANO, budu mit pak na ne narok, ale radeji se zaridim tak, abych se na ne nemusela spolehat. POJDME BYT TROSKU ODPOVEDNI A TUTO ZEMI SI CHRANIT.

0/0
9.3.2007 9:35

Pan Navratil

Re: Re: Úcta nebo vlezdoprdelství?

Chránit neznamená zatáhnout sem americké vojáky "na věčné časy".:-)

0/0
9.3.2007 10:18

recek

Re: Re: Re: Úcta nebo vlezdoprdelství?

Na věčné časy, to se Vám asi líbilo, že si tot tak pamatujete. 200 amerických vojenských odborníků nebo dvěstě tisích sovětských pologramotných vojáků, to přece není žádný rozdíl, že?

0/0
9.3.2007 13:26

tydýt

Špaček není vůl, von je korunovanej...

...a kromě toho je taky kráva!

0/0
8.3.2007 21:27

rakoska

Špaček se

může tak akorát nekomu schovat do řitě...a všichni víme komu

0/0
8.3.2007 20:57

kartan

Je to nejen pták,ale i vůl!

Nechráněné ptactvo, je třeba likvidovat!Tohle je nejen pták,ale i vůl!

0/0
8.3.2007 20:48

DJ holy

Re: Je to nejen pták,ale i vůl!

To jsem netušíl že je tak blbej

0/0
8.3.2007 21:00

karelvesely

-

Pan Špaček má pravdu R^

0/0
8.3.2007 20:21

zaplivaná knajpa

já tedy pana Špačka zrovna nemusím ...

... ale tentokrát R^

0/0
8.3.2007 20:41

clickman

Made In The Red Republic

0/0
8.3.2007 20:18

drevorubec

Re: Made In The Red Republic

Ses zhulenej prilis castym pozivani Coca Coly a hamburgeru. Taky se skrz ten zaneradenej vzduch v americe blbe kouka na svet. ... ale jestli mas v hlave alespon kus neposkozeneho mozku, tak pochopis, ze Tvoje nova "vaterland" diky tomu, ze vycerpala temer vsechny mistni zdroje nerostneho bohatstvi, tak vytahla do jasne cileneho boje ve stylu "Rozdel a panuj". Demagogii ohledne pseudo-bezpecnosti se snazi izolovat Evropu od Ruska, Rusko oslabit a dostat se k jejich zdrojum. Doufam, ze ctenarum neunika fakt, ze v Rusku je vic nez polovina nerostneho bohatstvi zeme. To ostatni lidem s mozkem dojde ;-) ... alespon doufam.....:-/

0/0
9.3.2007 8:34

clickman

SKOCTE NA SPEK !

pojdte vsichni sem vsichni komousi oranzovo rudy to je jedno !

Co tady deleta vypadnete tahnete do (Y) hajzlove !!;-D

0/0
8.3.2007 20:15

clickman

Mam pro vas darek !

I LOVE USA !!!

VVV

0/0
8.3.2007 20:13

drevorubec

Re: Mam pro vas darek !

... se spravnym mozkovym implantatem bych byl schopen milovat i Bushe mladsiho a verit, ze totalni kolaps 330metru vysokeho baraku poskozeneho narazem letadla nekde nahore muze trvat 12 sekund ;-D  ... skoda, ze nezije Bozena Nemcova, v jejim podani by to bylo jeste verohodnejsi :-P

0/0
9.3.2007 8:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.